Side 1 af 5 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 44

Emner: Serie A: Lazio - Milan

Standard Serie A: Lazio - Milan

Direkte duel om. CL pladsen.

En ekstrem vigtig kamp for begge hold. Og mens Lazio får deres seneste skadede spillere tilbage bliver vi ramt endnu hårdere end vi plejer!

Caldara, Musacchio og nu Romagnoli er ude af midterforsvarer. Det efterlader os med Zapata og Simic eller nødløsninger ala Kessié, Rodriguez mv.

Biglia og Bonaventura er ligeledes ude og Higuain har karantæne samt Calabria udgik af landsholdslejren for at restituere ovenpå et slag.

I mine øjne vil følgende være den bedste løsning som jeg lige kan se det:

Donna
    Calabria/Abate-Zapata-Rodriguez-Laxalt
    Suso-Kessié-Bakayoko-Hakan
    Cutrone-Castillejo

Så har vi Simic til at skiftes ind og ellers må vi se mod Primavera:
    Her er Bellanova et bud på backen.
    Frank Tsadjout er et bud som angriber.
    I mine øjne mangler vi dog en Gabbia som afløser i forsvaret. Han er udlånt til Serie C hold for at få spilletid.

Bliver en super vigtig kamp og desværre med et noget decimeret Milan mandskab!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Direkte duel om. CL pladsen.

En ekstrem vigtig kamp for begge hold. Og mens Lazio får deres seneste skadede spillere tilbage bliver vi ramt endnu hårdere end vi plejer!

Caldara, Musacchio og nu Romagnoli er ude af midterforsvarer. Det efterlader os med Zapata og Simic eller nødløsninger ala Kessié, Rodriguez mv.

Biglia og Bonaventura er ligeledes ude og Higuain har karantæne samt Calabria udgik af landsholdslejren for at restituere ovenpå et slag.

I mine øjne vil følgende være den bedste løsning som jeg lige kan se det:

Donna
    Calabria/Abate-Zapata-Rodriguez-Laxalt
    Suso-Kessié-Bakayoko-Hakan
    Cutrone-Castillejo

Så har vi Simic til at skiftes ind og ellers må vi se mod Primavera:
    Her er Bellanova et bud på backen.
    Frank Tsadjout er et bud som angriber.
    I mine øjne mangler vi dog en Gabbia som afløser i forsvaret. Han er udlånt til Serie C hold for at få spilletid.

Bliver en super vigtig kamp og desværre med et noget decimeret Milan mandskab!

Det er simpelthen et katastrofalt tidspunkt, det sker på det her. Lazio kampen er så vigtig.

Jeg er iøvrigt med enig med den opstilling du viser. Alt andet end nederlag er godkendt, med det forsvar der.

Standard

Havde der manglet 5 kampe i sæsonen var det sikkert en vigtig kamp, men med så mange kampe tilbage er det ingen katastrofe vi taber med det hold vi kommer med. Det er vigtigere vi op til jul kan vinde imod de mere bløde modstandere der venter, for at holde os tæt på Top 4.

Tror egentlig kun vi kan overraske. Presset er klart på Lazio og vi kan spille uden det helt store pres med de andet hold vi kommer med. Lazio er bestemt et godt hold, men stadig langt fra Juve og Napoli, så er vi skarpe kan vi måske snuppet 1 point
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Havde der manglet 5 kampe i sæsonen var det sikkert en vigtig kamp, men med så mange kampe tilbage er det ingen katastrofe vi taber med det hold vi kommer med. Det er vigtigere vi op til jul kan vinde imod de mere bløde modstandere der venter, for at holde os tæt på Top 4.

Tror egentlig kun vi kan overraske. Presset er klart på Lazio og vi kan spille uden det helt store pres med de andet hold vi kommer med. Lazio er bestemt et godt hold, men stadig langt fra Juve og Napoli, så er vi skarpe kan vi måske snuppet 1 point
    Selvfølgelig ville det være værre, hvis der var færre kampe at rette op det igen. Men det er en af de her 6 pointskampe, til en direkte konkurrent, som kan være afgørende om vi kommer med i CL.

Çalhanoglu felt some pain in his foot and left Turkey’s training camp this morning towards Milano

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser

Jeg kan sagtens forstå dit argument, men det vil være virkelig skidt at smide 3 point her. Vi er pt 1 point bag dem, og at tage 3 i denne kamp ville give os en “livline” for hvis vi tabte en af de andre kommende kampe.

Vi går ikke igennem resten af halvsæsonen uden pointtab, så forhåbentlig kan vi udligne det bedre ved at tage point mod Lazio... men nøj det bliver en svær kamp.

Vi har lukket flest mål ind af alle i top13 undtagen Sassuolo og på lige fod med Cagliari. Det gør manglen på vores 3 bedste midterforsvarer en smule større....

Forza AC Milan

Standard

Hakan er også på vej til Milano - selvfølgelig med en skade.

Standard

Fra hvad jeg har kunne læse mig frem til, så vil gattuso stille op med en 3-5-1-1 Og her bli'r det "sjovt" Abate er med i den 3mandskæde. Hvis det er tilfældet, then we are FUCKED!!!

Ud over det, så står higuains karantæne fast. 2 kampe uden ham - https://www.football-italia.net/1310...ppeal-rejected
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Fra hvad jeg har kunne læse mig frem til, så vil gattuso stille op med en 3-5-1-1 Og her bli'r det "sjovt" Abate er med i den 3mandskæde. Hvis det er tilfældet, then we are FUCKED!!!

Ud over det, så står higuains karantæne fast. 2 kampe uden ham - https://www.football-italia.net/1310...ppeal-rejected
    Ja, enig med at det er problematisk i forhold til Rodriguez og Abate som flankerne i et tremandsforsvar med Zapata i midten.

Ét problem er at de spiller tildels ude af position.

Noget andet er, at Lazio ofte pumper SMS ind i boksen der virkelig er stærk på hovedet. Så der vil Lazio klart kunne overmatche vores forsvar. Vi så Mandzukic overfor Rodriguez mod Juve.

Håber vi ser en organisation der fungerer! Men kan have min tvivl, når der er pres på forsvaret undervejs i kampen.

Forza AC Milan

Standard

Rodriguez tror jeg nu godt kan spille en OK kamp I et forsvar. Men Abate bliver kun godt nok som at se Donnarumma I angrebet. Det kan ikke gå godt og Lazio vil komme ud med 200 I timen for at skabe usikkerhed, som vi uden tvivl vil have.
    Undrer mig over man ikke rykker nogle ungdomsspillere op og så lader en starte ved siden af Zapata. De har haft 14 dage til at kører det ind, så ikke en umulig opgave der ihvertfald er bedre end Abate
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi kan jo næppe gøre ret meget med alle de skader vi har - at stå med 3/4 CBs ude i længere tid ville ramme enhver klub og vi risikerer reelt at få ødelagt hele sæsonen inden jul.

Jeg vil betegne det som tæt på en sensation hvis vi bare får 1 point med hjem fra Rom.

Regler for meddelelser