Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 44

Emner: Serie A: Lazio - Milan

Standard

Ok kamp. Vi var pressede lige i starten, men har ellers gjort det bedre end mand kunne have frygtet.
    Sidst redigeret af Orson : 2 Uger siden kl. 18:53 Årsag: For langsom

Standard

Efter de første 10 minutter tænkte man hvis det her kunne blive 2 cifret. Men vi er kommet bedre med og defensiv er de Heller ikke voldsom sikre. De har sikkert været mest farlig, og spørgsmålet er hvor længe det går godt, da man næsten kun kan forvente et koks på et tidspunkt
    Så forhåbentlig vil Gattuso have holdet fremad for score skal vi for ikke at tabe her

Standard

Han har lavet forkert Suso, pånær den chance Hakan hamrer på stolpen. Satans at vi ikke kom foran. De sidste kvarter har været ren overlevelse.. Abate’s, Borini’s og Zapata’s boldomgang er som ventet kritisk. Borini er ligeså skarp som en brødkniv på venstre kanten. Men ok, hvis Laxalt er alternativet..

Aner ikke hvordan vi klarer anden halvleg igennem, men vi må lige tage os lidt mere sammen i opspillet og forsøge at ramme midtbanen som er bedre med bolden.

Kønt er det som ventet ikke.

Standard

Puha jeg håber Zlatan kommer til vinter. Cutrone skal nok få sin spilletid, men han er altså bedst som 3 valg p.t

Vi står godt nok defensivt, og med dem der render rundt dernede stoler jeg ikke på det. Gattuso laver igen INGEN udskiftninger, jeg frygter lidt det har direkte forbindelse til de mange skader.

Standard

Flå nu Hakan ud og smid Castillejo ind. Jeg fatter ikke Gattusos passivitet med de indskiftninger.
    Zorro per sempre!

Standard

Yeeeeeeeeeeeeeeessss
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Vi tager hvad vi kraftedeme kan få. Ja tak!!!!

Standard

FRANCK KESSIE!!!!

Det er så vigtigt!

Standard

Uden tvivl, de 2 dårligste på banen, har været dem vi forventede skulle levere varen. Suso og Hakan.

Bakayoko har saftsusme været en fornøjelse i dag... Klart min MoM

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Flå nu Hakan ud og smid Castillejo ind. Jeg fatter ikke Gattusos passivitet med de indskiftninger.
    Helt enig. Det er simpelthen utroligt. Hakan spillede fint i første halvleg, men har været småskadet, og tydeligvis helt smadret. Castellejo er en fuldgod erstatning. Han er ydermere, så taktisk giver han også bedre muligheder for kontra.

Regler for meddelelser