Side 4 af 5 FørsteFørste ... 2345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 44

Emner: Serie A: Lazio - Milan

Standard

For satan i helvede.

Men jeg bebrejder sgu lidt Gattuso her. De manglende udskiftninger, den mentalitet vi har efter målet, det er jeg ikke tilhænger af.

Nå nu skal vi holde den her.

Standard

Pisse ærgerligt! Men jeg tror, at de fleste havde solgt den for uafgjort inden

Standard

Fint med et point, men igen typisk at vi ikke kan holde 90 minutter. Vi er mentale midgets af dimensioner, og vi spreder ben ved enhver mulighed.
    Zorro per sempre!

Standard

Uafgjort. Fint resultat med skader, karantæne in mente.

De tre i bagkæden gør det fint, især Rodriguez synes jeg spiller en stor kamp. Jeg er ikke fan af tremandsforsvar, men lige idag var det fornuftigt nok, da vi skulle kompensere for de mange skader til profiler.

På trods af det fine resultat er jeg dog ikke helt tilfreds.

Cutrone og Suso gør det elendigt idag synes jeg. Suso viser dog ved målet, så også hvorfor han bliver på banen, da hans aflevering skaber muligheden. Cutrone havde svære vilkår, men hold op hvor jeg savnede Higauins evne til at holde på bolden.

Borini gør det som man forventer. Løber, men ikke en dyt andet. Ham bliver jeg sgu aldrig fan af.

Hakan gør det okay i første halvleg, ærgeligt han ikke scorer på sin store chance. Går dog død, og skulle klart være skiftet ud.

Gattuso viser idag, det jeg synes der er hans værste side som træner. Intet tegn på at ændre kampbilledet med udskiftninger. Bænken tæller spillere som Laxalt og Castellejo som han tidligere har vist tillid til, og som har gjort det fint for holdet. Derudover er jeg træt af den måde vi forsvarer føringer på. Vi stiller os bare i feltet og håber de andre ikke scorer, og så losser vi den væk, når vi får den. Få nu fortsat pres på boldholderen, og prøv i det mindste nogle gange at holde på kuglen.

Det er nogle ting der skal ændres før vi kan tage næste skridt.
    Sidst redigeret af R80 : 2 Uger siden kl. 20:05

Standard

Møg ærgerligt, men på forhånd havde man solgt den for et point uden meget overvejelse.

Egentlig er det en af de mest sammenhængende kampe vi har spillet mht. den defensive organisation. Det var ret flot på nær de sidste hektiske minutter, hvor det så også går galt.

Alt i alt vil jeg ikke være bitter for længe. Det var en flot kamp. Især Kessie og Bakayoko tager kampen op centralt på en flot måde idag og de tre bagerste og Donnarumma sikrer den bedste defensive præstation i denne sæson.

Offensivt er det stadig for tamt. Hakan har bare ikke dét der skal til og Cutrone bliver som forventet en parentes i sådan en type kamp her.

Standard

Ja, det var lidt en skam, men 1 point er vel egentlig OK. Lazio pressede os virkelig til sidst og de første 10 minutter hvor der var panik, men ellers kom de nu ikke med det helt vilde. At de er kandidater til en Top 4 og vi kommer med revl og krat og egentlig holder fint med ud over som sagt lige starten og slutningen tegner jo meget godt

Begge hold havde muligheder som kunne have givet et helt andet udfald, men det ene point er vigtig ikke mindst hvis vi kommer til at stå lige med Lazio, hvor man kigger på udebane og hjemmebane
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det havde næsten været for meget af det gode, med en sejr her. Uanset tager jeg hatten af for indsatsen i dag, det havde jeg virkelig ikke set komme.

Jeg er fuldt ud tilfreds med 1 point her.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Godt nok en ringe kamp fra vores side af - men fuldt acceptabelt med det hold.

Dog rystende at vi er SÅ ringe. Borini har jo ikke én god aktion, hvor tanke og udførsel går i et. Godt nok mange mærkværdige situationer fra ham i dag.

Men fantastisk med 1 point. At en genistreg fra Correa skal redde Lazio et point, havde ingen troet!

Men vi er godt nok ramt på kvaliteten af holdet.

Og så en STOR undren: Vi laver INGEN udskiftninger.... hvorfor ikke dræbe de sidste 5 minutter af kampen med udskiftninger?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Godt nok en ringe kamp fra vores side af - men fuldt acceptabelt med det hold.

Dog rystende at vi er SÅ ringe. Borini har jo ikke én god aktion, hvor tanke og udførsel går i et. Godt nok mange mærkværdige situationer fra ham i dag.

Men fantastisk med 1 point. At en genistreg fra Correa skal redde Lazio et point, havde ingen troet!

Men vi er godt nok ramt på kvaliteten af holdet.

Og så en STOR undren: Vi laver INGEN udskiftninger.... hvorfor ikke dræbe de sidste 5 minutter af kampen med udskiftninger?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Den del har Gattuso også fået kritik for. Eneste grund jeg kan se, er måske fordi han ikke ville ødelægge balance på holdet ved at skifte ind. Men igen han kunne bare ha taget Hakan ud og set Castillejo ind, den mand løber solen sort, han ville ha været perfekt de sidste minutter.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Resultatmæssigt slap vi fint fra et stærkt Lazio hold som vi ikke kunne match fysisk uden Romagnioli og co.

Blot ærgerligt at fremfor at være 2 point foran dem, så er vi 1 point efter. I 94 min.. satans. Men det var fortjent at de fik et point og mon ikke vi har fået valuta for vores sidste min scoringer i denne sæson, selvom vi nu har indkasseret et par point tab i oversiden mod Inter og Lazio..

Borini er Borini, han laver nogle mærkelige beslutninger og laver intet genialt eller farligt med bolden, men kan nu sagtens forstå at han spillede fremfor Laxalt. Også forståeligt, at Gattuso kører en 3-5-2 med de spillere han har til rådighed. Ingen Higuain eller centerbacks gør at han skal spille en 3-4-2-1.

Når det så er sagt, så er jeg fuldstændig enig i den kritik han har fået idag og tidligere. Ja bænken er tynd, men at du ikke skifter 3 gange i 85 min. når du fører 1-0 og er presset, det er mig en gåde.
    En frisk Castelljo på kontra ligesom mod Udinese, eller en Laxalt, måske en Bertolacci ja selv en Montolivo. Okay det er ikke guld, men du ber selvom om det når du står 1 meter foran eget felt mens Lazio bare saver bolde ind mod Acerbi og Parolo..

Passivt og naivt, Hr. Gattuso. Især når du kun med nød og næppe har ét clean sheet i sæsonen og ingen Nesta og Maldini til at køre de 1-0’er hjem. Gattuso er meget vellidt af spillerne, ingen tvivl men taktisk viser han igen mangler.

Regler for meddelelser