Side 5 af 5 FørsteFørste ... 345
Viser resultater 41 til 44 af 44

Emner: Serie A: Lazio - Milan

Standard

Vellidt af spillerne var Montella jo også, hvor mange elskede det primært var bolden de trænede med og ikke fysik. Hvilket nok er mere omvendt her med Gattuso gætter jeg på.
    Men ja, det virker godt nok mere end amatør agtig af Gattuso ikke at skifte ud. Hvis ikke andet i overtiden, hvor han let kunne have lavet 3 udskiftninger som ville have kostet tid. Ikke at det nødvendigvis havde reddet os, men der mangler godt nok en forklaring fra Gattuso på den her

Bakayoko kan jeg nu lide mere og mere. Når han tager et ryk frem i banen ser det ud som om modstanderne nærmest løber baglæns. Så er der selvfølgelig stadig lidt med boldomgangen hvor han har mangler, men kan han hæve sit niveau endnu mere så kunne han sagtens være en fast starter. Prisen for ham ser jeg dog stadig som alt for høj
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Uger siden kl. 07:59
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg sad og så Lazios mål igen og kiggede på spillernes positionering. Det virkelig ærgerligt at vi ikke følger med og lukker hullet lige foran forsvaret.

Correa har Calabria efter sig, men både Kessié og Bakayoko bliver fanget på den anden side af Lazio spillerne. Når et hold pumper bolde op i feltet, man fører med 1-0 og der står 94’ på tavlen, så må området lige ude foran feltet i opsamlingen sgu ikke være udækket.

Kessié kan kun halvpresse en Correa, fremfor at kunne møde den bold tidligere.

Jeg siger ikke at Kessié er alene skyld i målet, er dårlig eller andet, men blot, at der er en grund til vi kun har ét clean sheet. Vi sgu ikke skarpe nok i feltet defensivt! Det skal vi kunne forsvare bedre!

Og så er Zapata forsøg på at heade den væk virkelig ikke fantastisk...

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Jeg sad og så Lazios mål igen og kiggede på spillernes positionering. Det virkelig ærgerligt at vi ikke følger med og lukker hullet lige foran forsvaret.

Correa har Calabria efter sig, men både Kessié og Bakayoko bliver fanget på den anden side af Lazio spillerne. Når et hold pumper bolde op i feltet, man fører med 1-0 og der står 94’ på tavlen, så må området lige ude foran feltet i opsamlingen sgu ikke være udækket.

Kessié kan kun halvpresse en Correa, fremfor at kunne møde den bold tidligere.

Jeg siger ikke at Kessié er alene skyld i målet, er dårlig eller andet, men blot, at der er en grund til vi kun har ét clean sheet. Vi sgu ikke skarpe nok i feltet defensivt! Det skal vi kunne forsvare bedre!

Og så er Zapata forsøg på at heade den væk virkelig ikke fantastisk...
    Enig i observationerne omkring begge spillere.
    Synes egentlig Zapata gør det rigtige ved at gå op og heade, men det er hovedrystende dumt at sende den tilbage mod midten. Ærgerlig fejl i en ellers ret god præstation fra hans side.
    Kessie har spillet rigtig mange minutter i denne sæson og virkede slidt hen mod slutningen af kampen. Man kan argumentere for at han bare skulle have holdt sig tilbage i banen på det tidspunkt i kampen.

Men meget kunne have været gjort anderledes. Bolden kunne også flere gange have været kørt ud mod hjørneflaget for at trække tiden.
    Er dog stadig tilfreds med 1 point. Havde alt andet ikke lykkedes så godt, indtil det punkt, ville det slet ikke være på tale

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser
    Enig i observationerne omkring begge spillere.
    Synes egentlig Zapata gør det rigtige ved at gå op og heade, men det er hovedrystende dumt at sende den tilbage mod midten. Ærgerlig fejl i en ellers ret god præstation fra hans side.
    Kessie har spillet rigtig mange minutter i denne sæson og virkede slidt hen mod slutningen af kampen. Man kan argumentere for at han bare skulle have holdt sig tilbage i banen på det tidspunkt i kampen.

Men meget kunne have været gjort anderledes. Bolden kunne også flere gange have været kørt ud mod hjørneflaget for at trække tiden.
    Er dog stadig tilfreds med 1 point. Havde alt andet ikke lykkedes så godt, indtil det punkt, ville det slet ikke være på tale
    Jeg helt enig med dig om at de 3 point er tilfredsstillende! Bestemt.

Min pointe var mere at vi har manglet koncentrationen/erfaringen/vinderinstinktet eller hvad vi skal kalde det, og at det er noget vi har set fra holdet flere gange i år, end at det som sådan var en fejl i lige denne kamp.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser