Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 28

Emner: Serie A: Milan-Parma

Standard Serie A: Milan-Parma

Så er det i dag kl. 12:30 vi hjemme møder Parma

Udfra hvad jeg kunne læse mig frem til, så stiller vi op med samme opstilling som mod Lazio.

De få kampe jeg har set med Parma, har de ikke spillet dårligt. Specielt mod Juve og Inter spillede de 2 meget godkendte kampe. De er pænt farlige i deres omstillingsspil, så der SKAL vi være vågen. Tror Abate får opgaven at dække Gervinho sammen med Calabria. Kampen er en vi skal vinde, da vores nærmeste rivaler møder hinanden. Så det er her, vi kan komme tættere på og bide os fast i den 4plads.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Parma står som hold meget skidt til os, da de ret så farlige på omstillinger. Og da vi er super dårlige på bolden og har det med at smide bolden væk farlige steder kan det godt blive grimt, hvis ikke vi opper os på den del. Det mest spændende for mig er dog, at vi efter en del kampe hvor vi har været underdog, Betis, Juve og Lazio og vi har kunne stå langt tilbage of forsvaret uden at tage initiativ. Hvordan klarer vi det mod Parma når vi skal frem og skabe kampen og hente et resultat. Det har vi været ret så dårlige til indtil videre i sæsonen.

Men en sejr ville være ultra kritisk. Med lidt held tager Inter point fra Roma og vi ville derfor kunne skabe luft til dem, omend jeg ikke tror Lazio får de store problemer i Chievo. Lazios program frem mod nytår gør også, at vi er nødt til at hænge så godt på som muligt, og vores program er nogenlunde samme sværhedsgrad, med det "men", at vores hold jo ikke ligefrem sprudler eller er fysisk topform. Men skal være at skrabe alt sammen inden den vigtige pause i januar.

Det er nu vi skal bide tænderne sammen og definere om vi skal spille med om top 4 efter nytår.

Standard

Tror ikke vi kan få 3 point idag, det er holdet ikke skarp nok til i nogle af rækkerne. Vi vil med ret stor Sandsynlighed for 1-2 mål imod os
    Og så mange mål kan vores offensiv ikke scorer, ihvetfald ikke til at vinde da det ikke er et sekunda hold fra Luxembourg vi møder . Håbet skal være Lazio og Roma ikke vinder for meget op til jul så vi forhåbentlig kan have nogle spillere tilbage

Standard

Enig i at truslen fra Parma er deres hurtighed - især fra Gervinho.

Men på hjemmebane, SKAL vi se et Milan hold, der er aggressive og går efter sejren. Det tror jeg også vi ser. Og lad os så håbe det giver 3 point i dag!

Forza Milan.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Bakayoko bliver jeg mere og mere vild med, håber han forsætter med at blive endnu bedre. Hans fysik og eksplosivitet er en fornøjelse at se på pt.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Bakayoko bliver bedre og bedre. Så har jeg desværre ikke mere godt at sige.

Voldsomt middelmådigt idag som forventet. Jeg tror desværre mere på, at Parma rammer en kontra på en fejl fra os end at vi får scoret.

Calhanoglu er så anonym at det er mig en gåde at han spiller. Castillejo må være elendig. Selv Halilovic ville jeg hellere se.

Det samme med Calabria. Kors. Jeg håber der stadig er lidt at komme med fra Conti når han er klar. Jeg kan godt lide Abates indstilling centralt. Ikke en nem opgave, men synes egentlig han løser det fint og lige idag er det en fordel med så hurtig en centerforsvar til at bakke op om vores backs mht. Gervinho og Biabiany.

Standard

Calhanoglu er ikke direkte elendig, men han er bare middelmådig og der kommer sjældent noget farlig eller afgørende fra ham. Nu har vi ikke ret mange alternativer pt, men så snart vi får det så skal han fjernes fra den kant og sættes på bænken.

Vi forsøger, men det er tydelig at vi mangler offensive kræfter. Ærgerligt med Bonaventura’s skade og Higuain’s dumhed. Cutrone fylder for lidt så vi må spille tættere sammen oppe foran. Suso må søge lidt ind i midten og vi skal ha’ nogle flere dybdeløb fra Kessie og Mauri.

Vi står fint defensivt og Parma paller sig voldsomt, så det er ikke nemt. Jeg frygter også en af de klassiske skuffelser på San Siro med 0-0 eller 0-1, men vi har virkelig brug for den sejr!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Bakayoko bliver bedre og bedre. Så har jeg desværre ikke mere godt at sige.

Voldsomt middelmådigt idag som forventet. Jeg tror desværre mere på, at Parma rammer en kontra på en fejl fra os end at vi får scoret.

Calhanoglu er så anonym at det er mig en gåde at han spiller. Castillejo må være elendig. Selv Halilovic ville jeg hellere se.

Det samme med Calabria. Kors. Jeg håber der stadig er lidt at komme med fra Conti når han er klar. Jeg kan godt lide Abates indstilling centralt. Ikke en nem opgave, men synes egentlig han løser det fint og lige idag er det en fordel med så hurtig en centerforsvar til at bakke op om vores backs mht. Gervinho og Biabiany.
    Enig i at Hakan er anonym. Han er og bliver en CM.

Calabria er jeg dog helt uforstående overfor. Spiller da udemærket i dag.

Synes det pænt at vi med så mange spillere ude har været så dominerende på bolden. Dog vil jeg gerne se Castillejo på banen fremfor Kessié, Hakan eller Mauri. Og så rykke ham på VM, og de resterende på cm. Kunne være der kom mere fra Hakan hvis Castillejo har kanten, han selv spiller 8’er og vi stadig har Suso på den anden kant.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

53.275 på stadion. Fandme stærk opbakning. Kom så Milan.

Standard

Zapata der slet ikke mandsopdækker sin mand Ingelese der nemt header den ind. Svagt forsvarsspil.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser