Side 3 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 59

Emner: Serie A: MIlan-Spal

Standard

Pause.

Jeg synes faktisk vi spiller rigtig godt, men desværre mangler slutproduktet. Bakayoko overrasker mig, han gør det meget bedre end jeg havde regnet med. Hakan gør det også MEGET bedre nede på midtbanen, det Samme kan siges om Kessie.

Higuain er dog helt væk pt, intet virker for ham.

Håber vi forsætter i anden halvleg med samme spil og fart, så må vi håbe kasserne kommer.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Sidst redigeret af M.B : 29-12-2018 kl. 21:27
    AC MILAN !

Standard

RR er jo en joke. Vi har 10 sekunder tilbage og skal bare have bolden i feltet og han er så sløv at han ender med at løbe tilbage mod eget mål. Hvor er det ærgerligt vi ikke kan finde en god venstreback. Er det 10-15 år siden snart. Abate er alibi men han skaber i det mindste plads for Suso, RR truer ikke engang modstanderne da han er så langsom de ikke agerer på hans løb.

Anyways, så havde vi en god start med den vilje vi har manglet længe. Sidenhen er vi gået tilbage i slowmotion, men har alligevel haft en kæmpe chance til Baka, som helt ubebribeligt misser en direktør. Han kunne have tæmmet den endda også.

Higuain er helt alene, og med Suso der virker plaget af sin skade så skal træneren ryste posen til 2. halvleg.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    RR er jo en joke. Vi har 10 sekunder tilbage og skal bare have bolden i feltet og han er så sløv at han ender med at løbe tilbage mod eget mål. Hvor er det ærgerligt vi ikke kan finde en god venstreback. Er det 10-15 år siden snart. Abate er alibi men han skaber i det mindste plads for Suso, RR truer ikke engang modstanderne da han er så langsom de ikke agerer på hans løb.

Anyways, så havde vi en god start med den vilje vi har manglet længe. Sidenhen er vi gået tilbage i slowmotion, men har alligevel haft en kæmpe chance til Baka, som helt ubebribeligt misser en direktør. Han kunne have tæmmet den endda også.

Higuain er helt alene, og med Suso der virker plaget af sin skade så skal træneren ryste posen til 2. halvleg.
    Men bliver nødt til at pointere hold nu op hvor er Higuain elendig!

Første touch, vilje og gejst er helt væk...

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Pause.

Det siger ikke nødvendigvis meget, eller også gør det, men dette er en af de bedste halvlege i et stykke tid.

Bakayoko gør det godt centralt og får fat i en del og fordeler godt. Det samme gør Hakan der tydeligvis er blevet bedt om at risikere mere i sit spil. Han er hurtigere i tanke og handling. En af de bedre præstationer i trøjen.

Vi bør selvfølgelig være foran. Bakayoko brænder en direktør og generelt sidder vi på det. Vi kæmper dog generelt fortsat med at spille chancerne rigtigt store. Higuain er fortsat frustreret og de få aktioner han er en del af, slipper han ganske ringe fra. Han skal også sættes op til afslutninger og det formår man på ingen måde.

Hvis vi fortsætter tendenserne i anden halvleg bør vi vinde, men det føler man sig selvfølgelig heller ikke sikker på. Målet SPAL laver viser også hvor skrøbelige vi er. Anfører Romagnoli ligner en ungdomsspiller i duellen med Petagna.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Jeg gad efterhånden godt se vores hjørnesparksstatistik og se hvormange af dem vi skal bruge på at score et mål. Hver gang vi får et sidder man som fan totalt uden spænding fordi man ved at chancen for at det fører til noget er så minimal.
    For et par kampe siden talte kommentatoren om netop det.
    Så vidt jeg husker var det noget med 50+ hjørnespark uden en scoring pt.

Standard

1-1. Flot respons ovenpå chokstarten af SPAL. Men 1-1 kan ikke bruges til noget i vores nuværende situation, og slet ikke imod SPAL hjemme med alt respekt.

Gud hvor er det ærgerligt, at Suso potentielt set er en af de langsomste på holdet. Han har teknikken, men kan ikke rigtig drible forbi en mand på hurtigheden eller løbe fra en i dybden.

Vi har skabt ok med chancer, men ikke noget vildt. Hakan spiller sin første gode halvleg i sæsonen. Tilgængæld fortsætter Higuain sin nedtur. Nogle gange er han ikke i boksen, og han kommer ikke først på indlæggene. Synes han bevær sig for lidt.

Rodriguez er bare ikke en offensiv back, desværre. Det troede jeg ellers. Lidt ala Abate. Meget stabil, men måske en tand bedre med bolden.

Én ting er sikker. Når Paqueta kommer eller Biglia/Jack vender tilbage, så skal Kessie og Bakayoko ikke spille på samme tid. Gerne smide Kessie på bænken for min skyld. Jeg synes hans slutprodukt er forfærdeligt i denne sæson.

45 min. til at redde lidt ære i en helt igennem forfærdelig december måned.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Men bliver nødt til at pointere hold nu op hvor er Higuain elendig!

Første touch, vilje og gejst er helt væk...

Sent from my iPhone using Tapatalk
    I spillet er han håbløs i dag. I feltet er han alene mod 4 forsvarer.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser
    For et par kampe siden talte kommentatoren om netop det.
    Så vidt jeg husker var det noget med 50+ hjørnespark uden en scoring pt.
    Vi har lavet 0 mål i denne sæson på hjørne, og vi snitter inden aftenens kamp 6.22 hjørne pr kamp, så må vel være 108 hjørne i denne sæson + dem i aften.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Milan[Nikolai] Se meddelelser
    Vi har lavet 0 mål i denne sæson på hjørne, og vi snitter inden aftenens kamp 6.22 hjørne pr kamp, så må vel være 108 hjørne i denne sæson + dem i aften.
    Katastrofalt hvis det passer. Og endda på en så let modificerbar faktor. Jeg håber virkelig at vores trænerstab er opmærksomme på det og træner det.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Milan[Nikolai] Se meddelelser
    Ret skal være ret, vi scorede mod Olympiakos på udebane på hjørnespark, men det kan jeg sgu godt forstå man prøver at glemme. Problemet er at der ikke bliver spillet med fart på i opspillet og på dødbolde. Hakan og Suso slår for det meste ballonbolde der sjældent går forbi første modstander.

Regler for meddelelser