Side 6 af 6 FørsteFørste ... 456
Viser resultater 51 til 59 af 59

Emner: Serie A: MIlan-Spal

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Milan[Nikolai] Se meddelelser
    Vi har lavet 0 mål i denne sæson på hjørne, og vi snitter inden aftenens kamp 6.22 hjørne pr kamp, så må vel være 108 hjørne i denne sæson + dem i aften.
    Tak for stats. + rep

Standard

Flot Suso. Du har også været helt igennem elendig i denne kamp og i det hele taget de sidste 5-6 kampe. Håber, at han får en kæmpe bøde, vi kan ikke blive ved med tolerere Higuain og Suso’s primadonna røde kort.

Jeg er ikke det mindste imponeret over dagens sejr. Donnarumma redder Gattuso’s røv. SPAL kunne let have scoret et mere, det samme kunne vi men det ændrer ikke at vi med hiv og sving får point.

Hverken Suso eller Higuain fungerer. Calhanoglu var ok idag, men har generelt ikke fungeret hele sæsonen. Laxalt og Castellejo er ikke igang. Vores forsvar svinger fra kamp til kamp. Vi kan derudover ikke kontrollere en kamp i mere end 45 min.

Vi er 1 point efter Lazio, men burde let have været foran med 3 point (hvis sejr over Bologna og Froisone) på trods af nederlag mod Fiorentina hjemme og pointtab til Torino. Vi er ude af EL.

Jeg stemmer for at vi skifter træner på mandag, selvom det ikke sker. Hvis vi virkelig tror på at vi kan redde den fandes vigtige 4.plads hjem, så skal der ske noget.
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 29-12-2018 kl. 21:32

Standard

Det er en kamp som mange af se øvrige vi senest har set hvor vi fortsat bare er hamrende ineffektive. Vi har så mange muligheder og enten tøver vi eller også brænder vi og panikken kom selvfølgelig til sidst med de resultater vi har haft

Der er stadig masser at arbejde på. Det er så nu man skal tage stilling til
    Om man tror på Gattuso eller ej vil jeg mene. Spillet er fortsat det samme men idag fik vi så en sejr.

Standard

Vigtig med en sejr.

MOM for mig er helt sikkert Bakayoko, han bliver bedre og bedre. Havde ikke set ham spille så god en kamp, i den rolle i aften.

Anyways så slutter kampen som alle andre (næsten). Vi sejler rundet, og intet virker for os, også kroner Suso værket med et rødtkort.

Den 4 plads er godt nok langt væk.

Skal Gattuso fyres, skal det være nu. Ellers håber jeg at han køre sæsonen ud uanset. Alt andet ville ikke give mening, så kan Conte tage over til sommer.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Sidst redigeret af M.B : 29-12-2018 kl. 21:32
    AC MILAN !

Standard

2-1 FT.

Skønt med en sejr!

Helt enig med folk om at vi virkelig ikke spiller kønt.

Donnarumma er tilbage i rollen med pointgivende redninger. Skønt!

Higuain får scoret - langt om længe! Skønt.

Bakayoko udvikler sig til den spiller vi så i Monaco. Holder han det niveau, så ser det virkelig interessant ud.

Hakan spiller markant bedre og har distribueringer til kanter der er lækre at se på. Brænder sin egen chance, og den skal sidde der. Omvendt er det køligt at ligge den op til Higuain. Så en assist på cv’et. Skønt!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Suso er heldigvis kun ude af super cuppen. Giv manden noget ferie og få ham ladet op. Vi får brug for ham i foråret.

Standard

FT.

Slut.. Hold kæft en omgang. Første halvleg er egentlig positiv, men uden vi for alvor gør chancerne store. I anden halvleg sidder jeg med følelsen af at alt er ved det gamle (på den dårlige måde). Spillet er langsomt og ikke flydende og Hakan fx er tilbage på et sløjt niveau efter en god første halvleg.

Så kommer forløsningen med Higuain. Hans jubelscene er i sig selv 90 minutter værd i stolen. Måske der er nogle irritationsmomenter forbundet med ham, men jeg elsker hans passion for spillet. Fantastisk. I øvrigt rimelig koldt lavet af ham efter så lang en periode uden mål.

Til sidst dummer Suso sig x 2. Frygtelig kamp fra ham i det hele taget. Kampen bliver meget nervøs og man ender med at føle, at vi er heldige med tre point.

Man of the match er klart Bakayoko i min bog. Kombinerer fysik, med overraskende gode afleveringer og offensive aktioner.

Standard

Dejligt med en sejr, det var tiltrængt. Desværre betyder det bare også, at vi skal igennem endnu en periode med tabte point, før vi får ny træner, og så er det ikke sikkert, at målet om europæisk fodbold er inden for rækkevidde mere

Standard

Fint at slutte med en sejr i år, selvom Milan´s velkendte sygdom igen sneg sig ind i truppen så snart vi begyndte at se os selv ligge lunt i svinget med en top 4 placering. Det må vi bare stadig sige holdet ikke magter og sådan har det været i utallige sæsoner, at så snart man begynder at være tæt på målet og måske endda ligge afstand, så fejler holdet.
    Forskellen fra de sidste manage sæsoner er at vi ikke er total hægtet af. Vi har jo før været både 10-12 point bagefter top 4 til nytår og så hentet godt ind igen, men så til sidst kommer de dårlige resultater igen. Den her sæson ligger vi så med hvor alt stadig er muligt og både Roma og Lazio er langt fra stabile som sidste sæson.

Forhåbentlig kan vi hente 2-3 fornuftige spillere men kræver det er nogen der kan skille sig ud og ikke flere unge talenter man håber kan slå igennem
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser