Side 101 af 104 FørsteFørste ... 519199100101102103 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,001 til 1,010 af 1038

Emner: Transfers 2019

Standard

https://www.football-italia.net/1502...contract-milan

"(...) Rangnick would have full control over Milan; buying, selling, scouting and coaching players".

Godt nok en markant rolle han står til at få, hvis man skal tro på dette link. Kunne dog være spændende at se sådan en ekstrem spillestil i Italien.

Standard

Fodboldredaktøren fra Bild har også netop udtalt på Twitter at han tror at det kommer til at ske. Den præcise konstellation i ledelsen er jo svær at spå om, og må vi nok afvente til vi kommer tættere på. Jeg kan ikke rigtigt se os skille os af med hele ledelsen; Boban, Maldini, Massara og Pioli.

Det bliver i hvert fald spændende såfremt det kommer til at ske, og jeg er stor tilhænger af det. Koncept fodbold vil til enhver tid vidne over pragmatisk fodbold over tid. Men nøgleordene er over tid, for den tid har Elliott vel ikke.

Jeg er dog slet ikke nervøs for om den type fodbold kan implementeres i Italien, Atalanta gør det på sin måde med mange offensive løbemønstrer med atletiske spillere som kan spille mand mod mand. Pep og Klopp har forandret engelsk fodbold, og sat meget markante aftryk i hele det engelske fodboldmiljø, så selvfølgelig kan det lade sig gøre i Italien, men spørgsmålet er hvor langntid det vil tage og om man har den tid det kræver.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Fodboldredaktøren fra Bild har også netop udtalt på Twitter at han tror at det kommer til at ske. Den præcise konstellation i ledelsen er jo svær at spå om, og må vi nok afvente til vi kommer tættere på. Jeg kan ikke rigtigt se os skille os af med hele ledelsen; Boban, Maldini, Massara og Pioli.

Det bliver i hvert fald spændende såfremt det kommer til at ske, og jeg er stor tilhænger af det. Koncept fodbold vil til enhver tid vidne over pragmatisk fodbold over tid. Men nøgleordene er over tid, for den tid har Elliott vel ikke.

Jeg er dog slet ikke nervøs for om den type fodbold kan implementeres i Italien, Atalanta gør det på sin måde med mange offensive løbemønstrer med atletiske spillere som kan spille mand mod mand. Pep og Klopp har forandret engelsk fodbold, og sat meget markante aftryk i hele det engelske fodboldmiljø, så selvfølgelig kan det lade sig gøre i Italien, men spørgsmålet er hvor langntid det vil tage og om man har den tid det kræver.
    Og Sacchi havde succes med det tidligere ;-) Spøg til side, men helt enig. Spørgsmålet er dog om det vil fungere i Milan? Hvis ikke han får opbakningen til at gå fuldt ud sin vej, men møder skepsis fra både Maldini og Boban (ledelsen) eller spillerne.. Men håber vi ser ham i klubben og at vi gør det med Maldini og Boban i ledelsen. Men lad os nu se.

Citer Oprindeligt indsendt af ForzaRossoneri Se meddelelser
    https://www.football-italia.net/1502...contract-milan

"(...) Rangnick would have full control over Milan; buying, selling, scouting and coaching players".

Godt nok en markant rolle han står til at få, hvis man skal tro på dette link. Kunne dog være spændende at se sådan en ekstrem spillestil i Italien.
    Ja, synes også det kunne være spændende at få en offensiv spillestil med fokus på meget højt pres. Det skaber seværdige kampe i hvert fald.
    Er dog slet ikke tilhænger af at han skulle få al den magt. I mine øjne vil det være super, at få en mand mere ind der har rollen af træner. Men konstellationen kunne så istedet hedde:
    Boban - Chief Football Officer
    Maldini - Technical Director
    Rangnick - Manager

Så altså beholde Boban og Maldini. De vil i forvejen skulle koordinere deres sportslige strategi med træneren, og vende spillere med træneren samt scouting afdelingen (Moncada). Så at han vil få en stemme i hvem vi henter og hvilke typer. Kun fint at have flere der siger god for hvem vi henter, fremfor diktatorisk tilgang på den sportslige side fra en mand der ikke kender ligaen, landet eller klubben han kommer til.
    Forza AC Milan

Standard

Syntes Boban og Maldini som det ser ud PT har gjort det fint og kunne være spændende dem at give nogle flere år. Rangnick er for så vidt god nok idé, men holder en tysker i Italiensk fodbold men den meget specielle tilgang han har til det. Ny træner og vi skal igen vente vel 3 år før vi kan skabe nogle gode resultater, vi har efterhånden været møllen igennem mange gange og hvis han så kun holder 1,5 år, så kan vi starte forfra igen.

Jeg håber vi giver Pioli endnu en sæson om at skabe en hvis stamme på holdet og derefter skifter træner og vi kan begynde at gå efter top 4
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard Transfers 2019

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Syntes Boban og Maldini som det ser ud PT har gjort det fint og kunne være spændende dem at give nogle flere år. Rangnick er for så vidt god nok idé, men holder en tysker i Italiensk fodbold men den meget specielle tilgang han har til det. Ny træner og vi skal igen vente vel 3 år før vi kan skabe nogle gode resultater, vi har efterhånden været møllen igennem mange gange og hvis han så kun holder 1,5 år, så kan vi starte forfra igen.

Jeg håber vi giver Pioli endnu en sæson om at skabe en hvis stamme på holdet og derefter skifter træner og vi kan begynde at gå efter top 4
    Pioli bliver kun hvis vi får CL, tror jeg.

Og for mig er min tvivl ikke på at Rangnick er tysker. Men som jeg skrev tidligere, på om han vil få opbakning fra truppen og ledelsen til sin måde at gøre tingene på. Ikke sikker på Zlatan vil gå med på ‘Wheel of fortune’ eller at Maldini vil se sin rolle reduceret.. håber dog vi ser ham i klubben som træner, men at vi beholder Boban og Maldini.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sidst redigeret af Kakà*** : 20-02-2020 kl. 22:14
    Forza AC Milan

Standard

Vi møder i morgen Fiorentina, og deres 23-årige midtbane spiller Castrovilli er virkelig en spændende spiller der har meldt klart ud (ligesom Belotti), at han er Milan fan.

Han vil være dyr, men det vækker sgu noget glæde når unge italienske talenter melder Milan som yndlingshold. Han vil dog få svært ved at passe ind. Vi spiller ikke rigtig med Mezz’ala, så enten som 10’er eller kant.. nok ikke oplagt, men udtalelser som dem falder jeg sgu for!

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser

Ideen med en type som Rangnick er vel netop at han skal være med til at skabe et fundament og strategi, som er uafhængig af træneren. Træneren vil dog naturligvis bidrage med nuancer og modifikationer, som relaterer sig den overordnet sportslige strategi, men der bliver jo nød til at være én strategi så vi ikke skal tilbage og starte forfra hver gang.

Det er jo den moderne tilgang, eftersom man oftere og oftere ser hurtigere udskiftning i den sportsligeledelse, og det er jo nødvendigt for at være konkurrencedygtig på sigt - og konstant. Det er ikke sådan, at jeg er dybt imod at fortsætte med Pioli, men jeg håber bare at vi snart ser noget reel langsigtet sportsligt(og kommercielt for den sagsskyld) strategi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Ideen med en type som Rangnick er vel netop at han skal være med til at skabe et fundament og strategi, som er uafhængig af træneren. Træneren vil dog naturligvis bidrage med nuancer og modifikationer, som relaterer sig den overordnet sportslige strategi, men der bliver jo nød til at være én strategi så vi ikke skal tilbage og starte forfra hver gang.

Det er jo den moderne tilgang, eftersom man oftere og oftere ser hurtigere udskiftning i den sportsligeledelse, og det er jo nødvendigt for at være konkurrencedygtig på sigt - og konstant. Det er ikke sådan, at jeg er dybt imod at fortsætte med Pioli, men jeg håber bare at vi snart ser noget reel langsigtet sportsligt(og kommercielt for den sagsskyld) strategi.
    Den strategi ligger der vel med at satse på unge spillere?

Men tror jeg forstår dig, og er enig i, at der taktisk også skal være kontinuitet i det vi foretager os, så vi ikke ser flere hovsa køb ala Laxalt, Higuain, Paqueta, Traoré, Caldara mm der ikke passer til stilen, formationen eller niveauet.
    Det tror jeg dog heller ikke vi gør med Maldini og Boban, hvis de får lov at fortsætte stilen. Og det vel netop det der har kostet os: ny ledelse for mange gange, med for mange nye træner, der ikke har slået til.

Hvis vi ikke beholder Pioli, så håber jeg at vi kaster kisten efter en træner, der kan give en retning sportsligt, som vi vil bygge holdet op om.

Den opgave kan Rangnick, Allegri m.fl. løfte, på hver sin måde. Men håber vi beholder Maldini og Boban i ledelsen. Synes de har gjort det umiddelbart fint, uden at overdrive, men de har i hvert fald skaffet os af med noget dødvægt, og det er værdsat!

Forza AC Milan

Standard

Jeg må så siges at være i den boldgade hvor jeg absolut ikke mener Pioli skal fortsætte. Jeg ser ham absolut ikke som nogen frelser og kun som en træner der skal blive hvis alternativerne udebliver. I så fald er det til gengæld vigtigt at lade ham fortsætte, frem for at vælge en grønskolling mere.

Når det er sagt, så ser jeg ingen mirakler under Pioli. Han har på intet tidspunkt været manden bag noget som helst og dermed heller ikke den udvikling vi ser nu. Det tilskriver jeg ganske enkelt den energi og det boost Zlatan gav da han blev hentet. Pioli er i min optik den bløde mellemvare og en træner der hører middelklubberne til. Ikke mere end det. Hvad Pioli derimod er for mig, er den samme tendens som mange af de andre mellemvare eller grønne trænere har præsteret. Altså, at træneren tager over på et lavpunkt i sæsonen og kun kan præstere bedre derfra - Hvilket personen så også gør, når presset er væk ved en sæson der stort set forventes tabt. Herfra kan man kun overraske positivt og på dette Milan hold skaber det ofte et momentum hvor man pludselig kan have succes ved at lande i Europa. Min påstand er så, at uden Zlatan Ibrahimovic så havde Pioli ikke været i nærheden af at løfte det. Fejlen der ofte begås er jo netop, at denne halvsæson (mere i Pioli's tilfælde) pludselig bliver konverteret til en kontraktforlængelse, hvorefter det hele falder fra hinanden, når det efter sæsonen er nulstillet og med fornyede forventninger.

Så mine drømme forbliver det samme sted. At vi får en klassetræner, der er svær og dyr at fyre - Dvs.. Så vi ikke gør det og i stedet ser 100% opbakning fra ledelsen. Derfor er de navne der nævnes i øjeblikket da også skøn læsning.

Rangnick er noget helt andet, men han er en koncepttræner der har haft stor succes. Det er en anden tyngde end det vi har set de foregående år. Vi taler en træner der har defineret RB Leipzig til at være det mandskab der spiller seriøst med om de senere runder i Champions League nu. Derudover 1,92 point i snit i umulige Schalke i 65 kampe og det samme i hans sidste omgang med Leipzig. Det er dog klart, at sådan en træner skal have tid til at implementere sit system og hvis de laver en Giampaolo 2.0, så er det en håbløs beslutning. Jeg tror dog på det kunne være forfriskende med et ufravigeligt koncept i Milan. Jeg tror klubben og de spillere der render rundt i den trænger til det.

Allegri ville jeg heller ikke kunne andet end at klappe i hænderne over. Udpræget resultattræner, men immervæk dygtig. Juventus var mærkbart bedre under ham og han gjorde det også imponerende i Milan. Han er vores sidste mesterskabstræner og egentlig fremstår den sæson alene ikke som noget stort for mig, men i højere grad hans 2012/2013 sæson hvor holdet på papiret var miserabelt, starten var miserabel og han sikrede en tredjeplads alligevel. Vi taler om et hold som i sidste hjemmekamp i sæsonen bestod af:

Abbiati, De Sciglio, Zapata, Mexes, Constant; Muntari, Ambrosini, Flamini; Boateng, Balotelli, El Shaarawy. Yikes det er ringe. Det var en klassisk Milan-periode, hvor Berlusconi havde fået sit mesterskab og i den efterfølgende periode gav fuldstændig slip. Allegri måtte ty til El Shaarawy der bl.a. fik sit gennembrud (som viste at Allegri godt kan udvikle yngre spillere, når han ikke får kastet Juventus-millioner i nakken). Det var ganske enkelt et mirakel at han kunne levere med det materiale og det er vel ikke engang dårligere end det der er at arbejde med nu.
    Sidst redigeret af Filippo-Inzaghi : 21-02-2020 kl. 14:30

Standard

Lige som vi endelig så noget der kunne minde om stabilitet i Milan, så eksploderer det idag med Bobans åbenlyse angreb mod Gazidis. At man vælger at gå til medierne på den måde er virkelig kritisk og ikke mindst voldsomt desperat.

Mon ikke uroen fortsætter i en rum tid endnu.

Regler for meddelelser