Side 11 af 64 FørsteFørste ... 9101112132161 ... SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 631

Emner: Transfers 2019

Standard

Sevilla kan næppe give mere end 20 millioner euro for ham og så er det endda rater vil jeg tro. Men fortsætter den store form hos Silva i samme grad som nu, så vil de ikke drømme om at købe ham uanset.

SMS kan jeg virkelig ikke se vi har brug for, hvis vi beholder Kessie og Baka. Så mange penge for en yderligere tonser syntes jeg er unødvendig i vores situation, hvor vi har mange andre klare mangler pengene var givet bedre ud til. Dertil vil jeg mene prisen på SMS ligesom for Silva er voldsom overdrevet ud fra hvad han har præsteret overordnet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

SMS en tonser? Haha han er godt nok en dynamisk spiller, men han er vel en supertekniker. Jeg er dog enig i at jeg ikke vil give tæt på beløbet for ham han bliver vurderet til. Alt over 45 mio. euro er en kæmpe overpris.
    Hvis vi får Bonaventura tilbage i nogenlunde stand næste sæson, så bliver det heller ikke et must med endnu en midtbanespiller hvis vi indløser Bakayoko.
    Omvendt får vi også brug for ekstra bredde hvis vi også kommer til at spille i CL, så vi ikke driver rovdrift på de samme spillere, som vi har været nødsaget til de sidste par måneder, primært grundet skader og et stort fald i kvalitet ved alternativerne.
    Zorro per sempre!

Standard

SMS er ikke den spiller jeg vil have øverst i min liste. 2 kant spillere, og en spilfordeler er mit håb og ønsker. Isco ryger højst sandsynligt til sommer. Og chancen for at vi kan overtale ham til os, er meget lille. Men hvis vi rammer CL, plus alle de spiller med en tung løn som vi slipper for til sommer, så kan det ikke skade at prøve. Vi har brug for en kreativ force og 2 lyn kanter.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

SMS har jo den fantastiske kombination af teknik og fysik, som utrolig få spillere besidder. Pogba er den tætteste sammenligning på en midtbanespiller, jeg kan komme i tanke kom. SMS har tydeligvis stadig udsving i sit niveau, men man skal gerne huske at han er 23 år stadig.

Til den rette pris ville jeg elske at få ham, og jeg tror faktisk han kunne gøre sig fint som venstrekant også. Problemet er så bare, at jeg tvivler på at den rette pris nogensinde vil komme på tale. 45 mio euro synes jeg også virker som en nogenlunde retfærdig pris, men det tror jeg ikke Lotito lader ham gå for.

For 45 mio euro burde man kunne få en fornuftig venstrekant med noget fart. Gerne en venstrefodet der kan gå til baglinjen og lave indlæg, hvis vi har tænkt os at fortsætte med Rodriguez.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    SMS har jo den fantastiske kombination af teknik og fysik, som utrolig få spillere besidder. Pogba er den tætteste sammenligning på en midtbanespiller, jeg kan komme i tanke kom. SMS har tydeligvis stadig udsving i sit niveau, men man skal gerne huske at han er 23 år stadig.

Til den rette pris ville jeg elske at få ham, og jeg tror faktisk han kunne gøre sig fint som venstrekant også. Problemet er så bare, at jeg tvivler på at den rette pris nogensinde vil komme på tale. 45 mio euro synes jeg også virker som en nogenlunde retfærdig pris, men det tror jeg ikke Lotito lader ham gå for.

For 45 mio euro burde man kunne få en fornuftig venstrekant med noget fart. Gerne en venstrefodet der kan gå til baglinjen og lave indlæg, hvis vi har tænkt os at fortsætte med Rodriguez.
    Meget enig. Dog ikke i at han kan dække venstrekant. Han har ingen trussel i dybden, og det jo netop noget af det vi klandrer Suso og Hakan for, så der skal lidt fart til.

Sidste spiller jeg så rygtet vores vej er Thauvin. Virkelig en interessant spiller.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Vi skal i hvert fald have to nye kanter til sommer. Ved ikke om midtbanen også trænger. Jeg ville nok hellere købe høj klasse på venstre back end at kigge på midtbanen.

Men det er naturligvis FFP der bestemmer hvad vi kan gøre. Så spændende hvor vi ender med vores appel. Forhåbentligt er den afgjort inden sommeren starter.

Standard

https://sempremilan.com/corsport-sus...ns-over-salary

Jeg ved ikke hvad Suso får i løn nu, men €5 mio virker helt væk. Især med hans nuværende form in mente. Selv de €4 mio vi tilbyder er for meget synes jeg.
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard Transfers 2019

Citer Oprindeligt indsendt af Halling Se meddelelser

Jeg ved ikke hvad Suso får i løn nu, men €5 mio virker helt væk. Især med hans nuværende form in mente. Selv de €4 mio vi tilbyder er for meget synes jeg.
    Han får €3 mio cirka. Og helt enig i at det er for meget med €5 mio. €4 mio ville jeg kunne forstå, da det er os der vil fjerne en klausul, og dermed også os der må kompensere for det.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Halling Se meddelelser

Det helt væk. Han er gået i stå, og bidrager ikke rigtigt med det store længere. Så, så længe han ikke gør det, burde det ikke komme på tale.
    For min skyld kunne vi godt skyde ham af til sommer så der er penge til en mere hurtig kant i stedet for det stepdans ude på højre siden.
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Eneste grund til at forlænge til den løn med Suso ville være hvis vi mente, at vi kunne komme af med klausulen på 38 mio euro og senere sælge ham til endnu mere.

Jeg tvivler dog på, vi kan få mere end 38 for Suso. Det ville også være et godt salg. Han er 25 år nu og har til dato ikke præsteret stabilt over en sæson. Han tager gerne 10-15 kampe på en sæson med ekstremt højt niveau hvorefter han bare daler.

Kan vi få en god erstatning ville jeg sætte ham på markedet. Bliver FFP stadfæstet ville jeg også tage ham før Donna og Roma, som jo er de spillere vi nok kan tjene mest på.

Regler for meddelelser