Side 16 af 68 FørsteFørste ... 614151617182666 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 160 af 678

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af ACM-1899 Se meddelelser
    Hvordan er det nu det ser ud med Dølle? Var det prisen der gjorde at vi ikke gik efter ham i sommers? Jeg kan se at han er noteret for 9 mål og 4 assists. Det er da nogle relativt pæne tal for en spiller som rent økonomisk bør være indenfor rækkevidde. Han har alt hvad vores nuværende kanter mangler - og har tidligere vist sit værd i Milan.
    Yep, det var prisen der gjorde det. Milan tilbød omkring de 12-14mil euro, hvor watford som minimum ville have 25

Udover det, så går rygtemøøel i gang med hvem der skal overtage trænerposten. Jeg er personlig ikke fan EDF, og vil klart foretrække Jardim, af dem der bliver nævnt.

https://www.football-italia.net/137508/edf-milan-hots
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Van Bommel bliver også nævnt som ny mulig trænerkandidat. Han er i PSV og ligger delt 1’er med det måske stærkeste Ajax-hold i flere årtier.

Kender ikke nærmere til hans stil, men han var en publikumsyndling i den korte periode han var hos os.

Og så vil han være noget mere prøvet end flere end vores sidste mange trænere.
    Sidst redigeret af Sig-Mund : 01-05-2019 kl. 06:50

Standard

Ser ham meget som Gattuso, men selvfølgelig med lidt mere erfaring. Mener også han var assistent i Bayern noget tid og nu træner i PSV
    Men ja, han er måske et udemærket bud, men så alligevel ikke. Hvis det er Elliot vil tilbage til eliten, så er det ikke igen sådan en grøn træner vi får fat i.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så går rygtemøllen på vi sender Baka tilbage mere eller mindre fordi han kom for sent. Det er godt nok godnat at sende vores klart bedste spiller tilbage og ikke betale de penge for ham, når vi har alt muligt andet rendende der har leveret en promille af hvad han har vist
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så går rygtemøllen på vi sender Baka tilbage mere eller mindre fordi han kom for sent. Det er godt nok godnat at sende vores klart bedste spiller tilbage og ikke betale de penge for ham, når vi har alt muligt andet rendende der har leveret en promille af hvad han har vist
    Jeg har meget svært ved at tro, at gårsdagens hændelse skulle være udslagsgivende i det henseende

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Det gode ved rygter er at en del af dem ikke bliver til noget. Dette er forhåbentlig et eksempel.

Magen til intetsigende fodboldsspiller skal man lede længe efter. Han havde på et tidspunkt en evne til alligevel, at få scoret mange og ikke mindst vigtige mål. Desuden også en habil oplægger Nu virker det mest til, at det er hans anciennitet der sikrer mange kampe for Bayern og hans stats har altså været på et fuldstændig velfungerende Bayern-mandskab. Jeg kan ikke se hvad han kunne gøre for os - Jeg tror han ville falde helt igennem faktisk. Slet ikke til den pris han formentlig skulle koste, mener jeg han er det sats værd.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Det gode ved rygter er at en del af dem ikke bliver til noget. Dette er forhåbentlig et eksempel.

Magen til intetsigende fodboldsspiller skal man lede længe efter. Han havde på et tidspunkt en evne til alligevel, at få scoret mange og ikke mindst vigtige mål. Desuden også en habil oplægger Nu virker det mest til, at det er hans anciennitet der sikrer mange kampe for Bayern og hans stats har altså været på et fuldstændig velfungerende Bayern-mandskab. Jeg kan ikke se hvad han kunne gøre for os - Jeg tror han ville falde helt igennem faktisk. Slet ikke til den pris han formentlig skulle koste, mener jeg han er det sats værd.
    Hørt. Skulle CL komme, så er det ikke ham der skal gøres plads til.

Standard

''Caldara has torn his ACL and will undergo surgery tomorrow, according to Sky''.

Og det er nok også næste sæson som er væk hos Caldara, da det jo er 7-9 måneder med sådan en skade normalt. Det er jo selvfølgelig ikke hans skyld, men det er fandme uheldigt. Kæmpe fejlkøb, men igen det er bare uheldigt.

Så skal vi ud og købe en ny midterforsvar, jeg magter ikke at se på Mussachio i næste sæson.

Standard

Det er sjovt som alle vores spillerkøb fra Juventus altid ender i en fiasko. Er Inzaghi den seneste spiller købt derfra, der har været en succes?

Regler for meddelelser