Side 2 af 52 FørsteFørste 123412 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 516

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Ja, ja, ja!

Jeg ville til hver en tid tage chancen. Hakan bliver næppe en meget større succes og kan med tiden blive svær at afsætte.

Bergwijn har på stats gjort det godt og er typemæssigt en kæmpe mangelvare (også i forhold til at få Piatek/Cutrone assisteret på bedste vis).
    Jeg er enig i vi mangler en som Bergwijn, og måske også mere end Hakan. Ihvertfald når vi snakker til kanten.

Dog synes jeg vi bliver lidt sårbare på midtbanen, og det jeg vil kalde vores "10'er" rolle, fordi Jack er ude resten af sæsonen. Vi har Paqueta, men skal alt kreativt fra midtbanen, komme fra en 20 årig knægt, fra Brasilien? Hvad hvis han bliver skadet?
    Jeg er fortaler af et sommersalg af Hakan, så man får Jack og Paqueta til den plads.

Her synes jeg tilgengæld det understreger et andet problem Castellejo. Egentlig synes jeg han har leveret fint, når han har spillet og vist nogle af de spidskompentencer vi søger, men bliver konstant overset. Formentlig fordi han ikke leverer til træning, eller ihvertfald ikke lige er Gattuso's mand.
    Hvis Suso er småskadet spiller Suso stadigvæk, og risikerer at blive yderligere skadet, hvis Hakan ryger ned på midtbanen, så får Borini/Cutrone vestrekanten.

Men ellers er jeg også stor fortaler for Bergwijn, da jeg på trods af en god kamp i weekenden, har svært ved Borini er så tæt på startplads.

Standard

Så lige lidt youtube med ham Bergwijn og selvom det jo ofte viser et lidt skævt billede af potentialet, så er jeg nu ikke vildt imponeret over ham. Minder lidt om Niang sådan ud fra mange klip. Laver et eller andet smart og kommer forbi sin modstander, men vælter derefter over bolden - syntes jeg ihvertfald er kendtegnende for en del af de klip der er. Dertil taler vi jo altså om den hollandske liga, hvor der generelt er meget få hold med europæisk niveau

Så kan godt være bange for det igen er sådan en spiller som gør mange ting rigtige, men slut produktet bare langt fra er godt nok

https://www.youtube.com/watch?v=fAl0vNDmzqU
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så lige lidt youtube med ham Bergwijn og selvom det jo ofte viser et lidt skævt billede af potentialet, så er jeg nu ikke vildt imponeret over ham. Minder lidt om Niang sådan ud fra mange klip. Laver et eller andet smart og kommer forbi sin modstander, men vælter derefter over bolden - syntes jeg ihvertfald er kendtegnende for en del af de klip der er. Dertil taler vi jo altså om den hollandske liga, hvor der generelt er meget få hold med europæisk niveau

Så kan godt være bange for det igen er sådan en spiller som gør mange ting rigtige, men slut produktet bare langt fra er godt nok

https://www.youtube.com/watch?v=fAl0vNDmzqU
    Hehehe det er er sjovt hvordan folk reagere forskelligt...
    Efter at hav set videoen du har lagt så er Jeg er ret imponeret over hvor hurtig han på fødderne... Det er lige det vi mangler på kanten... En der skaber lidt ragnarok i modstanderens forsvar via fart!!!

Standard

Så er det officielt at Piatek kommer til klubben på en kontrakt indtil 2023!

I samme omgang sendes higuain til Chelsea på en lejeaftale fra Juventus.

Spændende at se hvad den polske gut kan! Der hviler hvert fald et stort pres på ham! Men velkommen til, den forhåbenligt nye lewandovski. :-)
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Nu har jeg ikke set ham spille før.

Hvor god er han?

Jeg har læst at vi har et første ret for at købe ham tilbage.
    Han minder mere om Conti end Calabria.

Hurtig og offensiv. En smule høj for en back at være. Udfordrende. Har mangler i det defensive i min optik.

Med en tilbagekøbsklausul er det en god handel!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Så fik vi Simic sendt en tur til Frosinone resten af foråret på lån. Lad os håbe han kan spille lidt så han kan blive solgt for lidt til sommer.

Ellers bliver rygterne om et salg af A Donna ved med at spøge omend det er fra utroværdige medier. Ville være ganske fint at sende ham væk.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Så fik vi Simic sendt en tur til Frosinone resten af foråret på lån. Lad os håbe han kan spille lidt så han kan blive solgt for lidt til sommer.

Ellers bliver rygterne om et salg af A Donna ved med at spøge omend det er fra utroværdige medier. Ville være ganske fint at sende ham væk.
    Enig.

Men håber Donnarumma ryger.

Laxalt og Halilovic er også nævnt i mulige afgange. Dog tror jeg, at Laxalt er tilfreds i Milan og gerne vil blive.

Nu er Borinis afgang lagt på køl, desværre, så håber vi kan skaffe kapital til en venstre kant med fart, ved at sælge fra.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Vil absolut mene hvis top 4 skal være realistisk så skal vi have en venstre kant ind med hvis potentiale. Tro på vi kan komme i top 4 med den nuværende trup, så skal mange ting lykkes, men selvfølgelig kan alt ske i fodbold. Men henter vi en kant skal vi så også være ret sikkert på kvaliteten af spilleren og ikke flere "vi håber han bliver god" handler som Samu
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

#ACMilan are reportedly close to signing #Bordeaux midfielder Aurelien Tchouameni & hope to pair him with #WatfordFC winger Gerard Deulofeu

Standard

Deulofeu kunne give mening. Kender Milan og Serie A og man kan forvente han kan leverer fra starten. Franskmanden er vel igen en ung spiller man håber på kan udvikle sig, men tvivler på vi har de penge til ham
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser