Side 3 af 68 FørsteFørste 123451353 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 679

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Deulofeu kunne give mening. Kender Milan og Serie A og man kan forvente han kan leverer fra starten. Franskmanden er vel igen en ung spiller man håber på kan udvikle sig, men tvivler på vi har de penge til ham
    Seneste meldinger går på et lån med mulighed for at købe til sommer, men ja det ville give mening - han behøver ikke tilvænning og har spidskompetencer vi i den grad mangler.

Standard

Nu melder Di Marzio godt nok, at vi har en aftale med Olympiacos om A Donna, men at vi trækker til den til efter Napoli, da Reina er skadet i nogle uger. Håber det blot er weekenden over han bliver. Plizzari kan fint stå en 3. keeper.

Standard

Midt i alt snakken om Piatek, som selvfølgelig er ham der tager størst fokus, så er det også spændende at følge med de unge spillere.

Tiago Djalo er hentet idag, Nicolaos Michelis er også hentet til primavera holdet og Leroy Abanda. Samtidig er vi blevet rygtet med ham Bourdeux spilleren.

Djalo er den eneste jeg har hørt en smule om, men synes stadig det er en spændende vej at gå. Djalo ser voldsomt talentfuld ud på video, ved det er en billig baggrund, men det er møntet på hans fysik primært. Rigtig god pace, 190 cm og 3-4 meter bred :-)

Med den rette skoling(man kan så argumentere for det er her vi mangler en leder, der kan lærer ham det taktiske. Læste mig også frem til der var andre der var interesserede i ham.

Håber meget på Abanda er et stort talent, som hurtigt udvikler sig. En hurtig venstreback, kunne være dejlig at have i truppen!

Standard

Ja, Djalo ser interessant ud. Et halvt til et helt år på Primavera og så en udlejning til en serie B klub eller en tjans som indskifter i Milan truppen ala Simic rolle i år for derefter at få spilletid, vil være mulige scenarier.

Abanda bliver dog beskrevet som både venstreback men også venstre kant. Så altså en spiller med forcerne i det offensive.

En lille note hertil er dog, at vi skal sikre overlevelse for Primavera holdet i den bedste række i år... det bør være en prioritet for ungdomsholdet!

Ligeledes vil vi måske stå med muligheden for et B-hold til næste sæson, hvor der altså skal bruges en pæn håndfuld spillere. Det vil være spændende om det er en mulighed vi vil benytte os af. Personligt håber jeg det!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

https://www.football-italia.net/1337...e-denis-suarez

Han ville ellers være velkommen - selvom jeg selvfølgelig hellere vil há Carrasco, ham ser jeg bare ikke som realistisk pga. hans løn.

Standard

Det virker til, at Leo bruger de sidste få dage i vinduet på at kigge efter kantspiller. Carrasco er lidt on/off da han er voldsom dyr i både transfer og løn. Delofeu er pt. dog ikke andet end en løs ide.

Det virker fornuftigt, men stadig sårbart, da vi jo ikke ved hvilken forfatning Biglia vender tilbage i. Og vi ved heller ikke om det er Biglia fra efteråret eller Biglia fra sidste sæson vi får at se. Udgaven fra sidste sæson kan ikke løfte klubben.

Dog er det også grådigt, at ville have både en kant og en midtbanespiller. Med en kant ville Hakan også have mulighed for at spille på midtbanen i ny og næ med Baka centralt. Når man kigger på vores offensive spiller efter Higuain er der ikke meget der skriger af Top 4 udover Suso.

Når det er sagt er det stadig lidt for stille angående afgange hvor Donna er den eneste der pt. er sansynlighed for at skifte. Ikke noget med Berto, Monto, Halilovic, Laxalt, Mauri, Strinic osv. Lad os håbe der sker noget på den front.
    Sidst redigeret af Costacurta : 26-01-2019 kl. 09:29

Standard

Tiago Djalo virker virkelig som et absolut bæst, med alle prædispositioner til at blive en absolut topsspiller i verdenen. Han har dog endnu ikke debuteret for Benficas 1. hold, så jeg frygter at vi har hentet ham lidt for hurtigt. De fleste store talenter er ødelagte af for tidligere transfers til udlandet, man kan håbe at Djalo er en af de få der har den rigtige indstilling og mentalitet til at slå igen på trods af det.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Tiago Djalo virker virkelig som et absolut bæst, med alle prædispositioner til at blive en absolut topsspiller i verdenen. Han har dog endnu ikke debuteret for Benficas 1. hold, så jeg frygter at vi har hentet ham lidt for hurtigt. De fleste store talenter er ødelagte af for tidligere transfers til udlandet, man kan håbe at Djalo er en af de få der har den rigtige indstilling og mentalitet til at slå igen på trods af det.
    Jeg kan sagtens følge dig, i dine pointer omkring han ikke har debuteret for Benfica osv. Men alternativet, var han nok for dyr/for meget konkurrence. Vi er helt enige om, at der er potentielle til noget stort her, må håbe, vi kan hjæpe ham ordentligt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Jeg kan sagtens følge dig, i dine pointer omkring han ikke har debuteret for Benfica osv. Men alternativet, var han nok for dyr/for meget konkurrence. Vi er helt enige om, at der er potentielle til noget stort her, må håbe, vi kan hjæpe ham ordentligt.
    Du har ret, for os er det ren business. Klubber er ligeglade med at talenter bliver ødelagt. Det betaler sig at købe 10 unge meget talentfulde spillere i en meget ung og endda for ung alder for at blot én skal slå igennem, end det er at købe et stort talent der allerede er slået igennem. Det er som sagt bare en skam for spillerne, som ofte sammen med deres respektive klubber ikke kan stå for fristelsen for at gå efter pengene.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Du har ret, for os er det ren business. Klubber er ligeglade med at talenter bliver ødelagt. Det betaler sig at købe 10 unge meget talentfulde spillere i en meget ung og endda for ung alder for at blot én skal slå igennem, end det er at købe et stort talent der allerede er slået igennem. Det er som sagt bare en skam for spillerne, som ofte sammen med deres respektive klubber ikke kan stå for fristelsen for at gå efter pengene.
    Det er nemlig noget der sker generelt, men også noget der er ekstremt vigtigt i Milans situation. Inter har brugt denne metode til at nå FFP reglerne, da de dermed kunne bruge de unge spillere til at sælge eller bytte. For i forhold til vores regnskab er der bare stor profit at hente hvis bare en af dem slå igennem. Som vi så med Locatelli er det bare 12 mio euro i ren fortjeneste. De penge ville vi ikke have tjent dette vindue ved at sælge Hakan for 25 mio euro.

Og når så FFP delen er mere under kontrol om 2-3 kan vi så også se om vi kan findet noget med sportsligt værdi også.

Regler for meddelelser