Side 49 af 74 FørsteFørste ... 39474849505159 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 490 af 731

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja, vi har endnu engang brugt en masse penge uden synderlig at forbedre os. Krunic og Bennecer lugter jo allerede nu så langt væk af spild af penge og ren og skær fejlkøb. Jeg vil hellere end gerne efter sæsonen sige de blev sæsonens køb, men det tror jeg ikke rigtig på. Havde de så kostet 10 millioner samlet kunne man sige fair nok, men nu koster de snart det 3 dobbelte

Bennacer blev sikkert kåret til turnerings spiller, men det er verdener til forskel og komme til Milan og så vise noget der kan løfte holdet og ikke bare blive endnu en alibi spiller
    Krunic er jeg skeptisk omkring, især fordi jeg ikke synes vi manglede bredde på midten, men dermiod kvalitet.

Bennacer tror jeg på bliver en god handel, og bliver vores 6'er i næste sæson.

Men jeg kan godt se din pointe i, at vi har brugt en stor sum penge uden at få en stjerne i hus, og en hvor man sikkert kan sige han slår igennem.

Modsat dig tror jeg så vi bliver bedre. Ny træner, nyt system og så tror jeg på Theo, Bennacer og Leao slår igennem og får en god sæson. Samtidig har vi Piatek og Paqueta med fra starten af sæsonen, hvilket også bør give os et løft.

Standard

Pellegri for Silva vil vel kaste os endnu længere tilbage, såfremt vi altså satser på at kæmpe med om top 4(hvilket vel egentlig mere er ønske tænkning end realistisk med de transfers vi har lavet).
    Pellegri sikkert en spændende spiller, men ikke så åbenlys et talent der vil kunne løfte det her Milan hold. Det kan Silva sikkert heller ikke, men han har dog alligevel mere erfaring.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja Pellegri vil ikke være andet end et talent der skal udlejes. Og det virker også mest som vores forsøg på at få Monaco med på en handel ved at de skal have færre kontanter op af lommen og kan købe Silva til en reduceret pris plus Pellegri.

Det begynder også at blive lidt kritisk med at få afsat spillere. Nu lukker PL vinduet på torsdag og det udelukker salg til mange klubber, der kan betale ekstra for spillere. Her tænkes især på Kessie som er et oplagt salgsmål til PL og hvor vi kan forvente at få 30 mio euro. Det kan vi ikke fra andre ligaer for ham.

Får vi ikke afsat Silva og solgt en af Suso/Kessie/Hakan tror jeg egentlig ikke vi skal forvente meget mere af vinduet. Som en anden skrev, så har vi pt. brugt rigtig mange penge uden egentlig at stå stærkere end den trup der sluttede sidste sæson. Måske endda en tand tyndere hvis ikke Biglia/Bennacer kan lukke hullet for Bakayoko.

Og så er der Laxalt, Strinic/RR, Borini der også bør være i spil Spændende hvad der sker de næste uger. Vi kan naturligvis vente med at sælge Kessie/Suso/Hakan til foråret, men næste sommer kommer vi også til at skulle sælge igen, så det bliver nok noget voldsomt køre dobbelt op på salg til foråret.

Standard

Jeg synes der er virkelig god grund til at være optimistisk. Hvis man udelukkende kigger på truppen, så er det vel nogenlunde følgende status pt.:
    Ind: Rafael Leao, Theo Hernandez, Bennacer, Krunic, Andre Silva, Duarte
    Ud: Gustavo Gomez, Cutrone, Djalo, Simic, Zapata, Abate, Monto, Bertolacci, Mauri, Bakayoko

Jeg synes klart vi er forstærket, og det vigtige her er jo at kigge lidt mere nuanceret på det end at diskutere hvem der er bedst af Bakayoko og Bennacer. Spillernes typer ift. det spil vi vil praktisere, kontinuiteten i den formodet start 11'er, en mere homogen trup.

Samtidig så har vi fået en træner hvor man fra dag 1 har kunne se hvad han ville med holdet. Det tror jeg er vores klart største forstærkning, og er også vigtigere end at få en stjerne til holdet. Dog er der naturligvis nogle positioner hvor vi har for mange spillere, og nogle hvor vi kunne bruge andre typer.

Standard

Hvor god træner syntes jeg nu lige vi skal se tiden lidt an, når først de tællende kampe starter og der begyndet at komme dårlige resultater. I medvind har vi sikkert ganske OK spillere der kan gøre en forskel, men når krisen kradser er der vi skal blive langt bedre til at finde ud af den. Og der kræver det sikkert både en træner der kan trykke på de rigtige knapper og selvfølgelig også spillere der kan holde niveauet.
    Jeg håber da Giampaolo bliver den nye Allegri, men tiltroen er ikke voldsom stor endnu ihvertfald
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg må indrømme, at jeg ikke deler den skepsis for om vi er kommet bedre ud af transfervinduet. Inden en konklusion om, at det har været spild af penge, vil jeg nok vente til at vi har set hvad de nyindkøbte kan.

Derfra kan vi konkludere om det har været godt eller skidt. Umiddelbart synes jeg det er en del spændende spillere vi har hentet. Men om de er deres pris og løn værd, vil jeg vente med at konkludere noget om endnu.

Men med Giampaolo fremfor Gattuso, en mere tilpasset trup til formationen og et løft af flere kæder med indkøb hertil, vil jeg bestemt mene, at vi står bedre. Men venter med konklusionen til sæsonen så småt er i gang.

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja Pellegri vil ikke være andet end et talent der skal udlejes. Og det virker også mest som vores forsøg på at få Monaco med på en handel ved at de skal have færre kontanter op af lommen og kan købe Silva til en reduceret pris plus Pellegri.

Det begynder også at blive lidt kritisk med at få afsat spillere. Nu lukker PL vinduet på torsdag og det udelukker salg til mange klubber, der kan betale ekstra for spillere. Her tænkes især på Kessie som er et oplagt salgsmål til PL og hvor vi kan forvente at få 30 mio euro. Det kan vi ikke fra andre ligaer for ham.

Får vi ikke afsat Silva og solgt en af Suso/Kessie/Hakan tror jeg egentlig ikke vi skal forvente meget mere af vinduet. Som en anden skrev, så har vi pt. brugt rigtig mange penge uden egentlig at stå stærkere end den trup der sluttede sidste sæson. Måske endda en tand tyndere hvis ikke Biglia/Bennacer kan lukke hullet for Bakayoko.

Og så er der Laxalt, Strinic/RR, Borini der også bør være i spil Spændende hvad der sker de næste uger. Vi kan naturligvis vente med at sælge Kessie/Suso/Hakan til foråret, men næste sommer kommer vi også til at skulle sælge igen, så det bliver nok noget voldsomt køre dobbelt op på salg til foråret.
    Lige præcis spændende omkring salg af spillerne. Helt enig. Fejler vi her, har vi i mine øjne misset den største og vigtigste opgave vi havde i år.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Jeg har bare den følelse i maven, at de nyindkøbte spillere vi har foretaget os ikke rykker os frem. Jeg mener stadig der bør være nogle rutinerede spillere i 11 starten.

Standard

Så lukker vinduet i England kl 18. Så det er ved at være nu hvis Kessie skal sendes til Wolves som der er snakket løst om i medierne. Seneste rygte ligger på 25 mio euro fra Wolverhampton. Det samme med Silva, som nok også er mest realistisk at afsætte til England nu Monaco har trukket sig. I hvert fald hvis vi skal have lidt penge for en transfer. Egentlig havde jeg også håbet på en Laxalt transfer til øen, da ingen andre vil betale det vi skal have for ham.

De store penge findes i PL, så det er spændende om der kommer en domino-effekt med det der sker i dag. Vi ved vi skal lave nogle tunge salg stadigvæk og også kæmpe med at skære noget fyld væk.

Donnarumma til PSG er vist heller ikke helt død hvis de får solgt Neymar, mens Suso også stadigvæk er til salg for 30-35.

Standard

Så forlyder det, at Kessie til Wolves skulle være done deal 25 millioner euro plus 3 millioner i bonusser.

https://www.football-italia.net/1418...ign-28m-kessie

Standard

Forfærdeligt vindue for mig. Mine 2 favorit spillere i klubben er så fortid

Sendt fra min G8341 med Tapatalk

Regler for meddelelser