Side 4 af 104 FørsteFørste ... 234561454 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 1038

Emner: Transfers 2019

Standard

Flere kilder melder desværre, at vi har forpasset chancen med A Donnarumma, da vi nølede for længe over for Olypiacos der nu har hentet en anden keeper.

Det er alligevel vildt, at vi nu har haft chancen for at afsætte både Bertolacci og A Donnarumma og så selv har kludret i det. De 12 mio euro vi kunne have sparet der for to spillere der vel tilsammen har spillet 90 minutter kunne vist godt være blevet brugt på en kantspiller.

Når vi selv er så skødeløse med pengene skal vi ikke tude over FFP.

Standard

Tja Bertolacci er fyld, Antonio Donnarumma er spillemæssigt intet værd, men jeg kunne forestille mig han har en positiv og stabiliserende indvirkning på hans lillebror, hvorfor det nødvendigvis ikke er en god ting at skibbe ham afsted.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Tja Bertolacci er fyld, Antonio Donnarumma er spillemæssigt intet værd, men jeg kunne forestille mig han har en positiv og stabiliserende indvirkning på hans lillebror, hvorfor det nødvendigvis ikke er en god ting at skibbe ham afsted.
    Haha, ja det kan man da håbe. For den samlede pakke af familien Donna koster os over 15 mio euro pr. sæson. Kunne man ikke ansætte en psykolog i stedet for den overbetalte bror.

Anyways, med to dage tilbage af vinduet har vi stadig ikke fået afsat andet end Simic og Higuain og samtidig hentet to spillere ind. Så alt i alt så er vores alt for store trup stadig alt for stor. Det ser endda ud som om vi endda får en endnu størrre trup da fokus er på en wing frem for at afsætte de løntunge reserver.

Lidt løs interesse om Halilovic og Bologna. Han er dog ikke deres førstevalg (er han sgu ikke nogen steder på det her niveau).

Watford skulle kræve 25 mio euro for Delofeu og har sat deadline til idag. Han var da udmærket sidst, men til de penge så ville jeg hellere gå efter en af de unge fra Holland, da Delofeu maksimalt skal være reserve hvis vi skal være en fast del. Men på den anden side, så virker Delofeu til 25 mio euro som et røverkøb sammenlignet med Laxalt og Castillejos priser. Så Leonardo har tydeligvis kastet den økonomiske snusfornuft ud af vinduet.

Standard

Syntes efterhånden truppen begynder at se fornuftig ud:

Donnarumma (19), Calabria (22), Conti (24), Romagnoli (24), Caldara (24), Bakayoko (24), Kessie (22), Paqueta (21), Calhanoglu (24), Suso (25), Castillejo (24), Piatek (23) & Cutrone (21) - krydret med en række spændende tilføjelser på Primavera.

Med en tilføjelse til venstre kant samt forhåbentligt et godt udsalg af skraldet - så er vi ved at være på plads.

Standard

Kan ikke helt se hvorfor Carrisco eller hans klub skulle være interesseret i en lånehandel uden nogen form for fremtidig udsigt. Der er nok andre klubber der gerne vil have Carrisco, så dem ville jeg hellere handle med hvis jeg var både spiller og klub
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det ser ud til at vi går all in på Carrisco, som dog meldes umulig mange steder. Nu håber jeg Leo har lært af sine fejl i sommers og ikke bare henter en desperations nødløsning a la Samu og Laxalt.

Det ser også ud til, at vi heller ikke får afsat noget som helst af fyldet, selvom det var et erklæret mål fra klubben inden vinduet.

Men lad os se hvad dagen bringer.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Det ser ud til at vi går all in på Carrisco, som dog meldes umulig mange steder. Nu håber jeg Leo har lært af sine fejl i sommers og ikke bare henter en desperations nødløsning a la Samu og Laxalt.

Det ser også ud til, at vi heller ikke får afsat noget som helst af fyldet, selvom det var et erklæret mål fra klubben inden vinduet.

Men lad os se hvad dagen bringer.
    Ufatteligt, at vi ikke kan få afsat Montolivo og Bertolacci. Selv med lån hvor vi evt. betaler 50% af lønnen eller noget.
    At Bertolacci så vil bruge ét år i sin bedste fodboldalder på at sidde på bænken, siger jo også noget om manden. Han har jo intet spilletid fået. Han står dog for Gattuso's regning, da vi nok godt kunne få solgt/lejet ham i sommers ovenpå en fornuftig sæson i Genoa.

Glæder mig til sommer, hvor vi er er fri for at se på de to på bænken. Abate og Zapata skal også overvejes grundigt. De har dog spillet en god/acceptabel sæson som habile back-ups. Men nu har får vi Conti tilbage samt Caldara. Vi skal virkelig overveje om det er nødvendigt at forlænge og hvis ja, så til en lavere løn og maks. 1-årig kontrakt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Ufatteligt, at vi ikke kan få afsat Montolivo og Bertolacci. Selv med lån hvor vi evt. betaler 50% af lønnen eller noget.
    At Bertolacci så vil bruge ét år i sin bedste fodboldalder på at sidde på bænken, siger jo også noget om manden. Han har jo intet spilletid fået. Han står dog for Gattuso's regning, da vi nok godt kunne få solgt/lejet ham i sommers ovenpå en fornuftig sæson i Genoa.

Glæder mig til sommer, hvor vi er er fri for at se på de to på bænken. Abate og Zapata skal også overvejes grundigt. De har dog spillet en god/acceptabel sæson som habile back-ups. Men nu har får vi Conti tilbage samt Caldara. Vi skal virkelig overveje om det er nødvendigt at forlænge og hvis ja, så til en lavere løn og maks. 1-årig kontrakt.
    Ja at sige farvel til Abate, hvis Contis fysik er stabil frem til sommer må være et must. Derudover kan man jo også overveje at forlænge med Zapata og sælge Musacchio. Vi skal jo gå all in på Caldara og Roma alligvel, så Musacchio er en ekstrem dyr reserve, som vi måske endda kan få en mønt for.

Standard

Det viser vel også meget godt at uanset hvem vi så end får til at styre transfers, så kan man ikke tvinge spillere væk, hvis de ikke ønsker det eller tvinge andre klubber i at købe vores løn tunge spillere der aldrig spiller kampe. Problemet er vi har mange der får alt for meget løn ud fra deres rolle. Der vil altid være nogle spillere der vil være overlønnet, men vi har i mange år haft alt for mange i den kategori

Tror stadig vi henter en wing, men kan dog godt frygte hvad kaliber det bliver i om vi igen kigger til Chievo eller Genoa og lave en vaskeægte Galliani og udtale, vi har lavet et super scoop
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser