Side 61 af 69 FørsteFørste ... 11515960616263 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 610 af 684

Emner: Transfers 2019

Standard

Sørgelig læsning - vi kan dårligt træffe en dårligere valg ift. ny træner.

https://sempremilan.com/an-own-goal-...-lose-the-fans

Det var så den sæson..........

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Giampaolo har virkelig ikke præsteret, men hvis man alligevel erstatter ham med Stefano Pioli, ville jeg da langt hellere bare køre videre med Giampaolo. I det mindste har Giampaolo en plan og en filosofi, der tidligere har vist lidt potentiale - det samme kan mildest talt ikke siges om Pioli. Det her er indbegrebet af at pisse i bukserne for at holde varmen. Der er simpelthen ingen plan i det her... Jeg var ellers virkelig positiv inden sæsonstart (også ift. Giampaolo), men den optimisme er da godt nok dalet igen. Sikke en fadæse... Ikke Milan værdigt.
    En plan og en filosofi er da lige præcis de ting, man kan sige Giampaolo ikke har. Har aldrig oplevet en træner skifte formation så meget, på så kort tid. Han har mildest talt famlet i blinde, siden man ansatte ham.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    En plan og en filosofi er da lige præcis de ting, man kan sige Giampaolo ikke har. Har aldrig oplevet en træner skifte formation så meget, på så kort tid. Han har mildest talt famlet i blinde, siden man ansatte ham.
    Ikke at jeg skal forsvare Giampaolo, for det har været sløjt hele vejen igennem - Men formation og filosofi er vel næppe én og samme ting. Omend det har været håbløst ekserkveret, så har hans boldbesiddende tilgang fx været relativt synlig.

Standard

Serie As største galehus.
    Mit Milan-hjerte græder i aften, hvis vi fyrer Giampaolo for at ansætte nulbonen Pioli. Elliot har ikke skabte den minimum af stabilitet, man kunne have forventet af dem.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Jeg er egentlig enig i, at han har famlet i blinde og skiftet formation, og at det i det hele taget har været jammerligt, hvad han har kunnet præstere. Men manden har trods alt en meget klar plan for, hvordan han vil spille fodbold. Han er bare ikke lykkedes med det. Ville også meget gerne af med Giampaolo, men erstatter man ham med Pioli, så kan det sgu være det samme... Så hellere bare ride sæsonen ud med Giampaolo og se hvad det bliver til.

I øvrigt, ikke for at forsvare ham, og har heller ikke just siddet klistret til skærmen weekend efter weekend for at følge holdet, men hvor mange gange har han egentlig skiftet formation? Han spiller vel et firemandsforsvar med en holding midtbanespiller, to mezzalas og så tre mand oppe foran der enten hedder en trequartista og to strikers eller to kanter og en striker. Stadig en verden til forskel og meget bekymrende, men som jeg ser det, så lægger der ikke så meget andet i det, end at han ikke har kunnet finde ud af, om vi har kvaliteten centralt til at spille uden kanter (plus om Suso kan inkorporeres i et kantløst system). Undskyld hvis jeg tager fejl, men i de kampe jeg har set, så har han da ikke været mere skiftende end det. Og det har jo været et issue lige siden sæsonstart, og nok til dels også et issue hvor man burde kigge ledelsens vej. De ansætter en træner kendt for at spille en snæver diamant, og så lykkedes det ikke en at erstatte sine kantspillere med bare én trequartista...

Standard

Der må ligge mere en som sådan resultater bag ved den her fyring. Forvente at Giampaolo fatktisk kun har 2 uger med en samlet trup inden sæson start og så forvente at det hele bare kører på skinner. Det tror jeg ingen har forventet, for det er ihvertfald naivt at tro. Vi har sikkert alt andet end spillet godt, men selv med en meget skidt start er vi jo da ikke håbløs bagud et generelt meget svag serie A hvor en god stime rykker vanvittig opad.

Så om der er dyb uenighed i truppen med træneren eller det generelt er toppen af Milan der ikke er enige med Giampaolo og den månde han håndterer kampene på ved jeg ikke. Men udelukkende pga resultater kan det ikke være i min verden.

Maldini og Boban har jo om noget været det samme igennem mange gange med træner fyringer i dårlige perioder og lige lidt hjælper en ny træner. Måske for en periode, men mirakler kan han ikke skabe. Ja hvem havde troet man skulle sige det, men havde vi da bare beholdt Gattuso og håbet på han igen kunne skabe mirakler
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hvis jeg ikke allerede havde opgivet havde jeg nok gjort det i dag. Er allerede irriteret over at have bestilt billet til Milano i foråret. Jeg orker det næsten ikke. Tiden med 3-4 ture pr sæson er helt slut. Jeg gider ikke engang tænde fjernsynet længere.

Er der stadig nogle der trofast ser alle kampene? Jeg er bare nysgerrig.

Standard

Tror nu stadig ikke jeg kan lade være, når jeg ved de spiller - men det er dog ofte næsten lidt modsat man sidder og ser kampene. Før var det for at se underholdning og se Milan vinde - nu er det nærmere mere tragi-komisk ofte og man kan side og grine lidt, men som også et eller andet sted også gør en nysgerrig om næste kamp nu kan blive endnu ringere.

Hvem ved om vi om 2 måneder sidder her og hylder Pioli og vi ligger godt. En ting er ihvertfald sikkert, at forventningerne er ekstrem lave ja næsten væk
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så røg hr. GiamPaolo. Er sikker på han nok med sit næste hold skal revancherer sig, når han løber ind i Milan
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg er villig til at indgå et væddemål om at Pioli ikke holder sæsonen ud..........

Mit bud er at vi slutter sæsonen med færre points ned til nedrykningsstregen end op til de europæiske pladser.

Regler for meddelelser