Side 65 af 69 FørsteFørste ... 15556364656667 ... SidsteSidste
Viser resultater 641 til 650 af 686

Emner: Transfers 2019

Standard

Så valgte Raiola også at få Romagnoli i folden.

Så er det jo blot et spørgsmål om tid før vi enten ser en vanvids kontrakt eller et salg af vores kaptajn.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser

Så er det jo blot et spørgsmål om tid før vi enten ser en vanvids kontrakt eller et salg af vores kaptajn.

Ingen over klubben. Hvis han ryger til sommer, gør det ikke spor i min optik. Han er hverken en Maldini, Nesta eller en Stam. Lønforhøjelse skal man gøre sig fortjent til og lige nu er en lønreducering det eneste hele holdet har gjort sig fortjent til. Så hvis han kommer til sommer og beder om 1 mio. mere i løn, skal han da bare udbydes på markedet ASAP.
    Forza Milan!

Standard

Kan jeg da sagtens forstå. Manden er stadig under udvikling og kan blive en rigtig verdens klasse med de rigtige spillere omkring sig. Og med den cirkus der er pt i klubben så forstår jeg godt manden har hyret Raiola. Et salg til sommer lyder til at være oplagt. Og det gør mig nu heller ikke spor meget.

Romagloni, Calabria, conti, Biglia, kessie, suso, Samu, Mussachio , Paqueta, RR. Må gerne forlade klubben. De har vist sig ikke at kunne spille på dette niveau. Det er ikke alene trænernes skyld.

Standard

Som sådan er der jo ingen der er uundværlige på det her hold. Ja vi har sikkert nogle spændende spillere som Donna, Romagnoli, Kessie, Suso etc, men bliver en eller flere af dem solgt er det jo ikke ligefrem fordi vores hold falder fra hinanden, for de fungerer jo egentlig ikke særlig godt de seneste sæsoner ud over Donnarumma
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Som sådan er der jo ingen der er uundværlige på det her hold. Ja vi har sikkert nogle spændende spillere som Donna, Romagnoli, Kessie, Suso etc, men bliver en eller flere af dem solgt er det jo ikke ligefrem fordi vores hold falder fra hinanden, for de fungerer jo egentlig ikke særlig godt de seneste sæsoner ud over Donnarumma
    Jeg så gerne at vi beholder Donnarumma og Romagnoli. Det er i mine øjne de to der har holdt bedst niveau i længst tid.

Suso ville være god at få afsat qua den fortjeneste vi kan lave på ham.
    Ligesådan med Calabria.

Jeg håber dog generelt, at vi ser flere af milandrengene slå igennem, og håber også Calabria kan knække den dårlige stime og begynde at spille godt igen, så vi beholder ham i truppen.
    Hvis de ikke er gode nok, så lad os få dem solgt selvfølgelig.

Forza AC Milan

Standard

Ja der skal jo penge i kassen, for man lukker ikke et hul på 156 mio euro ved at skære på lønninger, men ved at sælge spillere også. Problemet med Romagnoli er, at Roma skal have 50% af en transfersum over 25 mio euro. Så hvis han bliver solgt for 50 vil vi kun få 37,5 mio euro selv. Her giver det bedre mening at sælge Donnarumma, man også samtidigt kan spare en vanvittig løn. Men det bliver spændende at se hvad der sker til næste sommer, da vi har en del spillere, der nok føler de kan få en bedre karriere andre steder. Denne sæson er så godt som slut og så har de spildt endnu et år i Milan.

Det giver så også ledelsen muligheden for at lave den sidste oprydning i klubben og så arbejde frem af fra sommeren hvis vi kan få sagt farvel til dem der er for dyre have i truppen. Biglia, Paqueta, Caldara, Donna, Kessie og Piatek er vores 5 dyreste spillere og ingen af disse vil blive savnet i nævneværdig grad. Piatek, Caldara og Paqueta er dog ikke til at sælge grundet sportslig performance og derfor ligger Donna, Kessie, Roma jo lige til.

For der skal tages nogle svære valg, hvis der også skal være plads til rutinerede spillere i truppen. Det giver ingen mening at hente en rutineret spiller allerede i januar, da det er for dyrt i en sæson hvor vi ikke har noget at spille for.

Standard

Hvis man skal se på rygterne der går lige nu, så er det lidt løst på alle positioner vi rygtes sammen med forskellige spillere.

I min optik har vi vores største problemer i boldomgangen og fastholdelsen af spillet. Ingen af vores forreste bliver sat i positioner der er gunstige for dem. Der mangler simpelthen en spilstyrer.
    Hverken Paqueta, Biglia, Bennacer, Hakan eller Bonaventura er spilstyrer. Ikke på et højt nok niveau i hvert fald.

Kommer Bonaventura i form igen, vil han kunne spille venstrekanten. Ligeledes vil vi have Hakan, Suso, Rebic og Castillejo til kanterne. Det bør være nok. Men en Modric eller en Rakitic, vil i mine øjne være at foretrække.

Pirlo var 32 år og spillede i 4 sæsoner for Juventus. Modric er 34 år og har vel stadig 3 sæsoner tilbage. Modric slår mig så også som en smule mere professionel i sin livsstil end Pirlo. Uden at vide det dog. Men der er brug for kvalitet på kortsigt for at bygge til succes på langsigt. Det kræver beslutninger med tilbagebetaling på kortsigt og det dyrt. Men i mine øjne nødvendigt.

Forza AC Milan

Standard

Hvis man skal se på rygterne der går lige nu, så er det lidt løst på alle positioner vi rygtes sammen med forskellige spillere.

I min optik har vi vores største problemer i boldomgangen og fastholdelsen af spillet. Ingen af vores forreste bliver sat i positioner der er gunstige for dem. Der mangler simpelthen en spilstyrer.
    Hverken Paqueta, Biglia, Bennacer, Hakan eller Bonaventura er spilstyrer. Ikke på et højt nok niveau i hvert fald.

Kommer Bonaventura i form igen, vil han kunne spille venstrekanten. Ligeledes vil vi have Hakan, Suso, Rebic og Castillejo til kanterne. Det bør være nok. Men en Modric eller en Rakitic, vil i mine øjne være at foretrække.

Pirlo var 32 år og spillede i 4 sæsoner for Juventus. Modric er 34 år og har vel stadig 3 sæsoner tilbage. Modric slår mig så også som en smule mere professionel i sin livsstil end Pirlo. Uden at vide det dog. Men der er brug for kvalitet på kortsigt for at bygge til succes på langsigt. Det kræver beslutninger med tilbagebetaling på kortsigt og det dyrt. Men i mine øjne nødvendigt.

Milan mangler meget. Efter to livekampe set på San Siro, så står det klart at det handler om mere end boldomgang. Om det så er et spørgsmål om typer eller taktisk kvalitet er spørgsmålet.

Generelt spiller Milan som et italiensk hold gjorde for 10 år siden - bare med en brøkdel af de tekniske evner. I moderne fodbold handler det om fart i boldomgang og med killerpasninger at rykke fra a til b på en fodboldbane. Her fejler man stort. Milan har småpasninger fra starten af målet til den sidste tredjedel af banen. Det gør, at hvis man skal være farlig så kræver det individuelle færdigheder på et voldsomt højt niveau, som man ikke besidder.

Lazio er et eksempel. Ganske ordinært fodboldhold på papiret, men de har et par enkelte der står ud og et tydeligt kendskab til hvornår wingbacks rykker frem. Hvornår de centrale midtbanespillere kan slå pasninger der får dem til at rykke fra A til B på kort tid, samt spillere der ved hvornår de kan indgå i kombinationer hvor de fleste forsvar får det svært.

Problemet er nok at Milan har et miks af spillere, men alle mangler kvaliteterne til at gøre det ene eller det andet og vi har ikke en træner til at forløse det miks.

Standard

Som Capello siger mangler vi spillere der kan gå forrest og lede det hele. Og her har vi ingen på holdet pt. Bakayoko som Pioli selv udtaler, at han savner ville være en super spiller at have der kunne give frihed til resten af midtbanen.

Jeg ville cashe ind på Donna og Roma og så hente 2 centrale forsvarsspillere, som mentalt og taktisk er på højere niveau end det vi har samtidig også hente en en lignende type til midtbanen.

Problemet er nok nærmere, at vores sportslige ledelse nok ikke er dem der kan finde de her spillere. Det har i hvert fald været dyrt at bruge 90 mio euro i sommers for kun at have 1 spiller, der har gjort holdet bedre i form af Theo. Og selv han har katastrofale mangler defensivt, som dog bliver opvejet af det offensive.

Jeg tror egentlig vi langt hen ad vejen har ok spillere i offensiven, men vi har ingen rygrad på holdet og vi har ikke spillere på holdet der er gode nok til at skabe den rygrad. De to spillere som Donna som i princippet skulle gøre det, ryster i bukserne hver gang det brænder på og laver simple fejl.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Som Capello siger mangler vi spillere der kan gå forrest og lede det hele. Og her har vi ingen på holdet pt. Bakayoko som Pioli selv udtaler, at han savner ville være en super spiller at have der kunne give frihed til resten af midtbanen.

Jeg ville cashe ind på Donna og Roma og så hente 2 centrale forsvarsspillere, som mentalt og taktisk er på højere niveau end det vi har samtidig også hente en en lignende type til midtbanen.

Problemet er nok nærmere, at vores sportslige ledelse nok ikke er dem der kan finde de her spillere. Det har i hvert fald været dyrt at bruge 90 mio euro i sommers for kun at have 1 spiller, der har gjort holdet bedre i form af Theo. Og selv han har katastrofale mangler defensivt, som dog bliver opvejet af det offensive.

Jeg tror egentlig vi langt hen ad vejen har ok spillere i offensiven, men vi har ingen rygrad på holdet og vi har ikke spillere på holdet der er gode nok til at skabe den rygrad. De to spillere som Donna som i princippet skulle gøre det, ryster i bukserne hver gang det brænder på og laver simple fejl.
    Ikke fordi jeg tvivler på det er sandt, men hvor har Pioli udtalt han savner Bakayoko? Synes det virker som en mærkelig udtalelse.

Regler for meddelelser