Side 76 af 100 FørsteFørste ... 2666747576777886 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 760 af 996

Emner: Transfers 2019

Standard

Havde vi været Juve, Inter eller Napoli kunne det give mening at holde på ham. Men det potentiale han har (omend det er gemt godt væk) vil han ikke kunne forløse i Milan før vi har styr på basen af holdet. Og det har lange udsigter og vi har ikke råd til at sige nej, når han er vores 2. største belastning på budgettet.

I forhold til tilbagekøbsklausul, så er disse til for klubber øverst i hierarkiet. Der er Milan ikke og derfor vil vi aldrig få det i en handel når vi sælger til større klubber.

Standard

Men hvad kan vi få for Paqueta? Det samme som vi gav?

Personligt irriterer hans stil mig helt vildt. Jeg synes ikke rigtig at han kan noget. Som Costacurta nævner, så vil han på et outstanding hold blive bedre, men jeg tror højst han er en allround breddespiller.

Synes han smider helt vanvittige bolde centralt må jeg sige og når det sjældent fører til noget stort når han lykkes, så er det stor risiko. I min optik vil han ikke blive savnet, men sådan har jeg det med samtlige spillere pt. Det rette bud og de bør sendes afsted.

Standard

Han er ikke en der på nogen måder løser Milan´s offensive problemer, som han jo egentlig var tiltænkt til og den nye Kaka og hvad ved jeg. Han kan i ny og næ lave nogle smarte ting, men for derefter at smide bolden væk.
    Men det her Milan hold er der så mange basale ting som er helt væk og der må man vel bare sige han ikke har kvaliteter nok selv til at kunne løfte det. Så ja kan han blive solgt til fornuftige penge, så må vi slå til. Muligt vi om 2-3 år tænker hvorfor vi dog ikke beholdte ham, men som det ser ud nu mangler han rigtig meget ihvertfald ud fra det han har vist i Milan, hvor han sikkert har mødt rigtig svære forhold, som næppe venter i PSG
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Han er ikke en der på nogen måder løser Milan´s offensive problemer, som han jo egentlig var tiltænkt til og den nye Kaka og hvad ved jeg. Han kan i ny og næ lave nogle smarte ting, men for derefter at smide bolden væk.
    Men det her Milan hold er der så mange basale ting som er helt væk og der må man vel bare sige han ikke har kvaliteter nok selv til at kunne løfte det. Så ja kan han blive solgt til fornuftige penge, så må vi slå til. Muligt vi om 2-3 år tænker hvorfor vi dog ikke beholdte ham, men som det ser ud nu mangler han rigtig meget ihvertfald ud fra det han har vist i Milan, hvor han sikkert har mødt rigtig svære forhold, som næppe venter i PSG
    Præcis. Omend det er et stykke fra fortidens styrke, så er han jo brasiliansk landsholdsspiller, hvilket viser et eller andet niveau.

Når det er sagt, så skal Milan jo til hver en tid kigge på om han bidrager med noget i klubben. Uanset hvor god han end må blive et andet sted, skal Milan jo være stedet hvor han udvikler sig.

Den samme diskussion kan tages om Piatek, der er en god afslutter når selvtilliden er der. Men for et Milan hold der er så tamme i chanceskabningen forløses han bare ikke.

Standard

Piatek ser jeg nu langt fra samme kategori som Paqueta. Han havde en rigtig god sidste sæson Piatek og vi satsede, men det ser ud til vi tabte og han ikke bliver mere end et one season wonder.
    Men det er igen møllen om man prøver at købe en relativ ukendt spiller som har gjort det godt og han så springer ud som stjerne. Den slags handler har vi bare haft meget lidt held med, men når man ikke kan smide store penge efter etablerede spillere er det eneste løsning. Og skulle vi komme af med nogle spillere her i januar, vil vi igen se samme slags handler ud fra den strategi der åbenbart ønskes at købe unge spillere
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Piatek ser jeg nu langt fra samme kategori som Paqueta. Han havde en rigtig god sidste sæson Piatek og vi satsede, men det ser ud til vi tabte og han ikke bliver mere end et one season wonder.
    Men det er igen møllen om man prøver at købe en relativ ukendt spiller som har gjort det godt og han så springer ud som stjerne. Den slags handler har vi bare haft meget lidt held med, men når man ikke kan smide store penge efter etablerede spillere er det eneste løsning. Og skulle vi komme af med nogle spillere her i januar, vil vi igen se samme slags handler ud fra den strategi der åbenbart ønskes at købe unge spillere
    Jeg udelukker ikke at Piatek får succes et andet sted. Han er en god afslutter, men fuldstændig tømt for selvtillid i Milan.

Higuain blev også dømt færdig, men var aldrig færdig. Det er fuldstændig umuligt at være angriber i Milan i disse år.

Standard

Ifølge Fabrizio Romano er Zlatan Milan-spiller inden for ganske få dage

Standard

Flere kilder melder at Ibrahimovic er en done deal herunder den troværdige G. Di Marzio. Aftalen lyder på 6 måneder, med mulighed for forlængelse. Fantastisk. Lad os så få banket noget vindermentalitet ind i Milan igen og samtidig få frasorteret al affald i januar og til sommer!

Standard

Ja i udgangspunktet er det fantastisk, men det kan hurtigt blive ligegyldigt hvis han stopper til sommer og det kan nemt være tilfældet hvis ikke det på de overfladiske statistikker bliver en succes.

Standard

Tro på vi kan nå CL er næppe derfor vi henter Zlatan. Men måske man er bange for holdet kan falde endnu mere sammen og med Zlatan håber man så man stadig kan redde lidt af æren for sæsonen og måske nå en EL plads på magisk vis. Jeg kan fortsat godt frygte det bliver endnu en katastrofe signing af en spiller man forventer vender bøtten for Milan a la Bonucci/Higuain
    Men nu er det kun 6 måneder vi binder os ser det ud til, så helt galt kan det ikke gå skulle det blive en fiasko, da den her sæson allerede er forbi.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser