Side 98 af 104 FørsteFørste ... 488896979899100 ... SidsteSidste
Viser resultater 971 til 980 af 1038

Emner: Transfers 2019

Standard

Bakayko er vores bedste midtbanespiller i mange år. Han ville være fantastisk i den 4-4-2 ved siden af Bennacer. Det ville give os det sidste løft.
    Zorro per sempre!

Standard

Det ser i øvrigt ud til, at der ikke sker mere end Robinson og belgieren (jeg lærer hans navn hvis han spiller efter sommer hos os). Der har ikke været andre rygter om spillere på vej ind og Paqueta ser heller ikke ud til at forlade klubben. Lad os håbe han overvinde sine mentale problemer og give den en skalle så han kan stige i værdi og vi kan få 25 mio euro for ham til sommer.

Et lidt mærkeligt vindue hvor vi vel ikke for alvor er blevet forstærket, men vi har formået at holde en trup på samme niveau bare til en noget lavere udgift. Spændende hvad det betyder på det sportslige parameter resten af sæsonen. Pt har vi trods alt alle marginaler på banen, så hvis vi kan komme i EL har vi vel nået det mest optimale når man tager de første 10-12 kampe i betragtning.

Til sommer er der stadig dødvægt i truppen i form af Laxalt, Halilovic, Reina osv. Men det er blevet markant bedre. Og så skal vi vel håbe på Sevilla får en fremragende sæsonafslutning.

Standard

Ser ud til at Laxalt hentes hjem og Robinson er en kollapset handel. Mærkeligt man ikke overvejede det i første omgang.

Standard

Må være noget af en kommunikations brist at Robinson pludselig glipper. Men synd for ham der sikkert var igang med Sit livs drøm af er skifte og komme fra den britiske anden division.

Men giver god mening vi skipper ham. Helt ærlig er der Jo et kæmpe spring i niveau til Milan og fin vi beholder laxalt. Rigtig fornuftig at hente ham ind og han kender både klubben og serie a

Standard

Ja, det er synd for drengen. Wigan siger det var grundet behov for et lægetjek der ikke kunne foretages inden for deadline og derfor fald det sammen. I Italien lyder det, at Wigan ændrede vilkårene omkring betalingen.

Nuvel, Laxalt som ikke kunne komme på hold i Torino kan jo lige så godt varme bænken hos os i tilfældet af Theo skal have en pause. Han kan nok også bedre gå ind i truppen og bidrage frem mod sommer end Robinson. Så kan vi forhåbentlig sælge ham til sommer for de 7 mio euro han vil være bogført til der.

Nu handler det om bold igen.

Standard

Meget fornuftigt. Kunne heller ikke helt se ideen i Robinson, hvis der var mulighed for at hente Laxalt hjem, Tror ikke nogen af dem har det nødvendige niveau, men Laxalt har det mindste Serie A erfaring. Som bænkevarmer for en af vores bedste spillere er det helt fint.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Slet ikke enig. Theo har været fremragende men de andre fra i sommerens vindue har ikke vist nævneværdigt. Duarte og Krunic er naturligvis købt som reserver i år, mens Bennacer, Rebic og Leao er hentet som startere og det vil være synd at sige de har gjort en forskel. Bennacer er på sine gode dage over middel men har lige så mange som ikke er godt nok. Leao har vi betalt kassen for og samtidigt ofret et talent som Djalo og han har jo ikke sat sit aftryk. Så kan man argumentere for at alderen er hans ven, men når vi bruger over 30 mio euro på en spiller så skal vi have noget mere valuta fra dag 1. De kan selvfølgelig udvikle sig og blive bedre allesammen, men indtil videre er det ikke overbevisende og jeg har en fornemmelse af, at de alle kan være fortid om 1-2 år i klubben hvis vi får hentet rigtig kvalitet ind.

Kjær og Zlatan kan godt gå hen og blive gode køb, men der er grundlaget for at vurdere dem lidt for snævert med så få kampe.

Dertil kan man så lægge Giampaolo og de 12 mio euro de kostede os at have ham og staben i en håndfuld kampe.
    Når vi giver €30 mio, vil elementer som alder, fremtidsperspektiver mm. jo spille ind.
    Det bestemt heller ikke for at sige at de alle har været deres købspris værd allerede - det kan sagtens ændre sig - men Bennacer og Leao synes jeg har bevist flere gange, at de er værd at satse på. Om det sats så giver pote, det kan jeg selvfølgelig ikke vide.

Rebic er ikke hentet som starter. Hans omkostning er dyr, men skal jo ses i fht Silvas besparelse, samt mulighed for at teste ham af. Det vil alt andet lige koste.

Zlatan og Kjær er vi vist enige om.

Giampaolo var en fadæse. Men spørgsmålet er, om det var forudsigeligt eller om ikke den trup Leo og Paolo havde samlet, var oplagt for Giampaolo, der var en af de mest værdsætte og roste trænere i Italien? At det ikke gik var skidt, men står Maldini og ledelsen med hele skylden, hvis en oplagt kandidat, med gode forudsætninger og opbakning, fejler??
    Det er jeg ikke nødvendigvis enig i. Giampaolo var skidt for os. Han kostede sæsonen. Men jeg ser det mere som, at Giampaolo ikke kunne få det til at fungere og lavede nogle spøjse valg (systemskifte bl.a.), end at det udelukkende var Maldini og co der fejlede. Så sort-hvidt vil jeg ikke placere ansvaret hos ledelsen.
    De har en del af skylden, men mere tror jeg heller ikke man kan forvente, at de kan forudsige effekterne og matchet mellem en træner og klubben.

Så ser med positive øjne på det Maldini har været en del af til nu, uden at det har været fejlfrit. Det kommer det aldrig til at være! Heller ikke selvom man hedder Maldini til efternavn!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Jeg tvivler også på Maldini’s og Boban markedskendskab og kendskabet til mekanismerne. Til den første del, er det nok også grunden til at en Massara sidder der og så ham Mocanda ude i marken. Den anden del kan de vel lære, ligesom Leonardo lærte det.

Tilgengæld får de et stort plus pga. deres tilstedeværelse og motivation. Ingen tvivl om at de vil Milan det bedste, og de har været mere på lægterne og på Milanello sammen med Gazidis end alle andre de sidste 10 år - pånær Galliani selvfølgelig

Derudover er de begge meget velrespekteret i fodbold verdenen, så mon ikke de kan trække på nogle kontakter og få møder i stand. Tvivler f.eks. på hvor velrespekteret Mirabelli og Fassone var..

Standard

Håber på Paqueta kan komme igang, da der jo er en grund til han er på det brasilianske landshold. Han er blevet brugt på må og få i mange positioner men ud fra det meget høje risiko han ofte tager er det en der skal gøre det i offeniven. Måske Zlatan kan banke lidt fornuft i knægten og frem for alt lære at forenkle sit spil og ikke hver gang prøve det store sats
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Endnu et verdensklasse mål af Boga her til aften mod Roma..... Få ham nu hentet før det bliver umuligt!

Han kunne blive så fucking crazy på vores venstre kant!

https://youtu.be/2R4eg0QJCM4

Regler for meddelelser