Side 106 af 106 FørsteFørste ... 65696104105106
Viser resultater 1,051 til 1,060 af 1060

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af vvxzubeerhansenxx Se meddelelser
    Håber godt nok ikke at vi ser endnu et vindue hvor vi køber mange spillere og blot fordi FIFA lemper lidt på FFP, at man så ser sit snit til at købe dyre spillere forså at gældsætte sig endnu mere. Det vil blot være at sætte endnu et Titanic i søen og lade den styre direkte mod isbjerget.

Synes heldigvis tendensen er blevet bedre, men der er godt nok lang vej endnu.

Tror vi går et spændende transfervindue i møde, både hvad angår træneren, men også spillerne. Personligt håber jeg vi henter Simon Kjær. En ting er at det altid er dejligt at have danskere i klubben, men synes også at selvom at Simon Kjær ikke er nogen Nesta eller Maldini i forsvaret, så er det blevet bedre efter han er kommet til.
    Også håber jeg godt nok at vi får solgt G. Donnarumma. Han virker til at være gået lidt i stå og synes ikke at han har den samme pondus som han havde i starten. Jovist det blevet bedre denne sæson, men synes stadigvæk det er langt fra det som man måske kan forvente af en som får den løn. Ved godt at hans forsvar så heller ikke altid gør det nemt for ham, men så kan vi sgu ligeså godt sælge ham, også have Plizzari til at stå derinde, eller en anden til under halvdelen af hvad Donnarumma skal have.

Men håber godt nok snart Covid19 er ovre så vi snart kan se noget bold igen .
    Hvilket niveau tror folk herinde egentlig, at en spiller som Donnarumma vil lande på, når han peaker?

Han er stadig ung, og har lidt af den personlighed og fanden-i-voldsk-hed, der også kendetegnede store målmænd som Kahn og Schmeichel. God statur også. Han er fantastisk inde på stregen, men mangler en del med fødderne og længere ude i banen.

Ser ham som en lidt old-school målmand, men jeg tror stadig på, at han bliver helt fantastisk, og at han har en stor karriere foran sig. Håber helt bestemt, at han blive tog slutter i Milan, men kan sagtens se det fornuftige i, at man får en masse penge for ham nu, og så kører Plizzari i stilling, som sikkert også har en masse potentiale.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Hvilket niveau tror folk herinde egentlig, at en spiller som Donnarumma vil lande på, når han peaker?

Han er stadig ung, og har lidt af den personlighed og fanden-i-voldsk-hed, der også kendetegnede store målmænd som Kahn og Schmeichel. God statur også. Han er fantastisk inde på stregen, men mangler en del med fødderne og længere ude i banen.

Ser ham som en lidt old-school målmand, men jeg tror stadig på, at han bliver helt fantastisk, og at han har en stor karriere foran sig. Håber helt bestemt, at han blive tog slutter i Milan, men kan sagtens se det fornuftige i, at man får en masse penge for ham nu, og så kører Plizzari i stilling, som sikkert også har en masse potentiale.
    I forhold til hvilket niveau han vil lande på, tror jeg vil blive afgjort af om han bliver i Milan eller ej. - Bliver han i Milan, følger han Milans niveau. Så, så længe Milan tåger lidt rundt med svingende niveau, vil han gøre det samme.
    Dog tror jeg at han at hvis han fik et bedre forsvar foran sig, at det ville hjælpe ham meget. (Det vil det jo med alle sjovt nok). Men det kunne gavne ham meget. Håber da også jeg tager fejl. De Gea har flyttet sig meget fra da han kom til hvor han er, uden at Manchester United er kommet meget videre.
    Tror også mere at det er hans løn som jeg har svært ved at retfærdigegøre for at han skal have.
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

https://www.football-italia.net/1531...ransform-milan

Det er selvfølgelig fortsat langt fra officielt - især set i lyset af de seneste dages kritiske udtalelser fra Maldini - men det ser da ud til at rykke tættere på. Ifølge artiklen er kontakten i hvert fald genoptaget i skrivende stund. Og hvis det er korrekt, at han er i gang med at tage italienske sprogtimer tre gange om ugen, så er det i hvert fald en rimelig god indikator for, at Rangnick er oprigtig omkring muligheden.

Selvom det givetvis bliver en af mange gange, hvor man skal høre på udtalelser om et "forandret Milan", samt at træneren får alt den tid og ro, han skal bruge (for så at være fyret tre måneder senere), så synes jeg alligevel, at der er noget spændende over det her. Om ikke andet fordi der kommer en træner, der virkelig - og i højere grad end de andre gange - har en klar plan for, hvad der skal ske med klubbens spillestil og strategi. Og det har vi jo skreget efter i mange år efterhånden. Om det så er muligt at gennemføre i praksis i Italien, det er svært at spå om. Men efter en del tvivl er jeg nok kommet frem til, at det kunne være spændende for klubben at vælge en så klar og radikal retning fremadrettet. Især set i lyset af det agent- og spillernetværk, han forhåbentlig bringer med sig.

Omvendt forstår jeg dog godt dem, der måske føler, at der bliver for meget Red Bull Milan over projektet.

Hvad tænker I?

- ellers må vi jo bare tage (endnu) en gammel kending ind som cheftræner: https://www.football-italia.net/1531...want-milan-job

Standard

Jeg tror ikke på det bliver nogen succes, da ledelsen vil have alt for kort lunte og han nok vil starte lidt som Giampaolo, hvor Rangnick koncept dog bliver et endnu større spring at tilpasse i italiensk fodbold.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af ForzaRossoneri Se meddelelser
    Selvom det givetvis bliver en af mange gange, hvor man skal høre på udtalelser om et "forandret Milan", samt at træneren får alt den tid og ro, han skal bruge (for så at være fyret tre måneder senere), så synes jeg alligevel, at der er noget spændende over det her. Om ikke andet fordi der kommer en træner, der virkelig - og i højere grad end de andre gange - har en klar plan for, hvad der skal ske med klubbens spillestil og strategi. Og det har vi jo skreget efter i mange år efterhånden. Om det så er muligt at gennemføre i praksis i Italien, det er svært at spå om. Men efter en del tvivl er jeg nok kommet frem til, at det kunne være spændende for klubben at vælge en så klar og radikal retning fremadrettet. Især set i lyset af det agent- og spillernetværk, han forhåbentlig bringer med sig.

Omvendt forstår jeg dog godt dem, der måske føler, at der bliver for meget Red Bull Milan over projektet.

Hvad tænker I?
    Det er spændene, men mange af os troede vel også med Giampaolo, at man ville gå 100% ind i det. Men i sidste ende gik det helt galt, og vi fik overhovedet ikke tilpasset spillermaterialet til hans filosofier.

Derudover er jeg bare pisse ærgerlig over, at det betyder et exit til Maldini. Ikke fordi, at jeg nødvendigvis synes, at han har gjort det fantastisk. Men han har gjort det fint, og hiver man store navne ind som ham, der er så ekstremt tæt knyttet til hele klubbens identitet, så synes jeg bare, at man skal give dem noget snor. Det skader ikke bare vores ry og image for omverdenen, men også for mange af os fans. Jeg sidder lidt med samme følelse, bare meget stærkere, som da man hev Inzaghi, Seedorf etc. ind som trænere, blot for at gå en anden vej lynhurtigt.

Håber fandeme snart vi holder os fra at hive gamle koryfæer direkte ind i de her topposter. Giv dem en mindre toppost først, så man ved, at de faktisk kan byde ind med noget. Er man ikke sikker på det, så skal man bare holde sig fra det. Det gavner ingen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Jeg tror ikke på det bliver nogen succes, da ledelsen vil have alt for kort lunte og han nok vil starte lidt som Giampaolo, hvor Rangnick koncept dog bliver et endnu større spring at tilpasse i italiensk fodbold.
    Tror netop det er en af grundene til at det trækker ud. Rangnick vil have garantier: Budgetter, ansvar og autoritet.

På den måde sikrer han sig, at det ikke er på grund af, at han ikke får implementeret sin filosofi. Som Giampaolo. Og at klubben ikke har andet valg end at støtte op om hans metoder.

Sent from my iPad using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Ragnick som ansvarlig i den sportslige ledelse er jeg stor fan af. Knap så meget som træner. Er dog helt sikkert på det betyder farvel til Maldini, som ikke nødvendigvis er skidt for strategien, men som desværre vil være med til en fortsat kaos fortælling om en klub uden styr på noget som helst.

Med Rangnick og Moncada ville vi have gode folk i klubben til at hente spillere der passer i Gazidis' strategi om at skabe en italiensk udgave af Dortmund/Leipzig, Arsenal (under Wenger), Lyon/Monaco. Med arbejdsro og de rette træk kunne vi da være aktuelle i en top 4 inden for en 3 år. Det bliver dog nogle magre år indtil, da markedet efter Corona gør store salg svære, så det mest spændende bliver nok om vi er nødt til at forære Donna og Roma væk til spotpris de næste to vinduer.

Standard

Ser ud til Rangnick kun bliver sportsdirektør og ikke træner. Det afhænger selvfølgelig så hvem der kommer som træner, men passer mig fint at han ikke bliver træner i Milan. Det ser jeg meget hellere en der har kendskab til italiensk fodbold og så må Ragnick bruge al sin erfaring på at hente spillere osv
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ragnick som ansvarlig i den sportslige ledelse er jeg stor fan af. Knap så meget som træner. Er dog helt sikkert på det betyder farvel til Maldini, som ikke nødvendigvis er skidt for strategien, men som desværre vil være med til en fortsat kaos fortælling om en klub uden styr på noget som helst.

Med Rangnick og Moncada ville vi have gode folk i klubben til at hente spillere der passer i Gazidis' strategi om at skabe en italiensk udgave af Dortmund/Leipzig, Arsenal (under Wenger), Lyon/Monaco. Med arbejdsro og de rette træk kunne vi da være aktuelle i en top 4 inden for en 3 år. Det bliver dog nogle magre år indtil, da markedet efter Corona gør store salg svære, så det mest spændende bliver nok om vi er nødt til at forære Donna og Roma væk til spotpris de næste to vinduer.
    Jeg tror også på at et skifte er det rigtige. Boban og Maldini var selvsagt alt for grønne. Det var de fra dag 1 af.

Gazidis ser ud til at gå all in på Rangnick-løsningen. Koste hvad det vil. Håndteringen af Maldini kommer til at give genlyd og kommer til at klinge grimt i medierne. Stop nu med de legender på positioner der altid er udsatte.

I sidste ende synes jeg det er Gazidis der skal skydes efter. Det var en katastrofe at sætte dem i den position i første omgang.

Når det er sagt, så vil det immervæk være et spændende projekt. Rangnick har tydeligvis det omdømme og de kompetencer der skal til for at kræve så meget, som der netop er behov for i Milan. Det må simpelthen være slut med de korte løsninger. Rangnick vil være så dyr en løsning, end man forhåbentlig ikke tager forhastede beslutninger ved udsving. Det skifte som han vil bringe, bør også til hver en tid at være ensbetydende med tålmodighed.

Jeg ser en omfordeling af ressourcer, som stadigvæk kommer de alt for store trupbudgetter til gode. Man flytter en stor sum penge over på et kompetent setup i "baglandet" og man går af en vej, hvor de spillere man henter er til helt andre beløb. Langt væk vil de store stjerner være. Det taler fuldstændig ind i hvad man bør gøre og Rangnick kan forløse sådan noget.

Jeg synes der er et par spændende ubesvarede spørgsmål. Hvordan vil man kommunikere dette ud. Fortsætter man med en "Champions League" ambition, eller forsøger man for en sjælden gang skyld, at tale ind i en mere langsigtet og bæredygtig strategi?
    Næste spørgsmål er for mig, hvornår man vil kommunikere det ud? Vil man virkelig vente til efter sæson, velvidende at et overlap til en ny sæson er minimal? Eller vil man netop melde klart ud i indeværende sæson og potentielt "sælge" denne, da Pioli og en god portion spillere næppe har en fremtid i det nye setup?

Der vil være mange som mener man ikke "bare" kan gå Rangnick vejen. Jeg synes selvfølgelig altid der er en fare, men jeg synes omvendt ikke Milan kan forvente meget mere. Det er bare ikke de største navne der sætter sig selv i forbindelse med klubben mere. Rangnick er på den front er scoop. Desuden synes jeg Serie A er mere omstillingsparate end den bliver gjort til. Jeg er ikke så bekymret for at gøre noget markant anderledes taktisk. I de senere år er det sket oftere end man skulle tro. Napoli startede ud med Mazzari og Sarri. Lazio gør også tingene på en ny måde under Simone Inzaghi og det seneste inspirerende eksempel er selvfølgelig Gasperini's setup i Atalanta.

Standard Transfers 2019

Der går massere af rygter om hvad der skal ske sportsligt med Milan i den nære fremtid.
    Spillere rygtes ud. Spillere rygtes til. Assistent Trænere rygtes ud og til. Klubpersonale rygtes ud og nye ansigter til.
    I alle disse rygter står der ofte “chosen by Rangnick” eller “in full alignment with Rangnick”.

Hvis man bruger sin sunde fornuft, kan 95% af rygter skrottes i mine øjne. Han er ikke en gang bekræftet endnu, og så skulle han være manden der vælger hvem vi skal have som ungdomstræner?

Det begynder at være komisk. Kommer han til klubben, så er det helt sikkert i en omfangsrig rolle, men en Gazidis kan ikke efterlade sig på at overdrage alle nyansættelser til en mand som Rangnick. Det er jo at indskrænke hans egen rolle væsentligt. Det vil give god mening at man forhandler om indflydelse, personale, budgetter mm. men at Rangnick også vil have f.eks. Braida i en direktør rolle giver jeg altså ikke meget for. Sker det, så er det mere Gazidis’/Elliott’s værk i mine øjne. Selvom jeg ikke tror det sker.

Håber dog vi ser en Rangnick i klubben. Håber dog også Maldini fortsætter.

Ps Kan være vi skal fortsætte i 2020 tråden nu hvis en Moderator vil låse den op?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser