Side 93 af 101 FørsteFørste ... 43839192939495 ... SidsteSidste
Viser resultater 921 til 930 af 1007

Emner: Transfers 2019

Standard

Slipper vi både Piatek og Suso så får vi da godt nok lige penge hentet ind, såfremt det altså er tvunget køb som Milan forhåbentlig holder fast i.
    Henter vi så erstatninger er spørgsmålet. Kunne vi låne os et par spillere til sommer kunne det være fint, så den nye træner kunne vælge hvad han ønsker og vi ikke pludselig igen står med fyld til sommer som ikke passer ind
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg tror simpelthen ikke på vi kan sælge Paqueta og Piatek. Vi skal have 30 mio euro efter fejlkøbene af dem sidste år for ikke tabe penge. Det er der sgu ingen der vil byde.

Det ser ud til, at det er Suso og Rodrigues vi siger farvel til. Dog kun på leje. Vi skulle have indgået en aftale med Sevilla om 18 måneders lån med en option der bliver obligatorisk hvis de kommer i CL. Prisen er alt fra 15 til 22 mio euro der er nævnt. Rodrigues ser ud til at ende i Napoli med en option på 6 mio euro.

Så ret beset får vi jo ikke nogle penge ind til en afløser, og vi skal nok have hentet en reserve til Theo som minimum. Så kunne vi, hvis muligheden byder sig, dog også finde en god spiller til den centrale midtbane allerede nu, da Biglias udløb giver plads til en ok signing til sommer.

Men generelt er det ikke ligefrem andet end flere tvivlsomme talenter vi bliver kædet sammen med. Men lad os se hvad situationen er fredag ved lukketid.

Standard

Kan vi låne dem ud og lønnen bliver dækket og kan vi så også låne erstatninger til evt. billigere løn så er det vel en mulighed. Men tiden er dog ved at løbe fra os med så mange brikker der skal falde på plads
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Med Susos afgang til Sevilla, så er vi godt nok ved at have begrænset muligheder på kanterne i en 4-4-2. Det er vel reelt set kun Castillejo, Bonaventura og Hakan som en en vis form for naturlighed kan spiller de pladser. Måske det kan give lidt spilletid til en Paqueta på den højre midtbanespiller, hvor han også kan få lidt mere tid på bolden ift. centralt hvilket han i den grad har haft brug for.

Jeg håber sgu egentlig vi bare fortsætter medmindre vi kan få en proven player ind. Vi skal ikke have flere lappe løsninger ala Krunic og Duarte, især nu hvor vi nummerisk er hvor vi skal være. Nu er der 3 målmænd, 8 forsvarsspillere, 8 midtbanespillere og 4 angribere.

Standard

Håber vi henter en spændende kant spiller på lejeaftale med option på køb, så vi ikke brænder fingerne igen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det går stærkt på få timer og viser meget godt hvor svært det er på markedet. Nu forlyder det at Rodrigues ikke skal til Napoli men samtidigt også at Piatek muligvis kan ryge til Hertha for 27 mio euro plus bonus. Jeg vil stadig se det før jeg tror på det, men med 27 mio euro så taber vi kun 1 mio euro på ham. Det giver ikke plusvalenza til en ny angriber, men vi er til gengæld kommet af med en store udgift. Til sommer er der dog ingen tvivl om, at vi skal ud og købe en ny startangriber.

Jeg skal dog stadig se det med Hertha før jeg tror på det.

Hvis vi får ham afsat og får afsat Paqueta til sommer vil de 3 dyreste spiller i årets trup være fortid, da Biglias kontrakt også udløber nu her. Så vil Donna være den dyreste skarpt forfulgt af Kessie. Så må vi så bare håbe, at ledelsen fortsætter Theo vejen med at gå lidt ned i prisklasse på max 20 mio euro og en billig løn frem for de alt for store summer på 30-40, som vi knækker nakken på og ikke kan sælge videre.
    Sidst redigeret af Costacurta : 3 Uger siden kl. 13:38

Standard

Kan ikke se hvorfor nogen vil give så mange penge for Piatek. Jovist de kan finde nogle youtube video´er på ham hvor han scorede, men det er længe siden. Han har uden tvivl en målnæse som han viste sidste sæson i både Genoa og Milan, men det at kunne håndterer presset i en stor klub hvor forventningerne er store som 1 angriber det er der bare ikke alle der kan magte. Hertha ville måske være en god mulighed for ham, langt mindre klub og mindre pres
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Suso er til lægetjek nu, så det ser ud til at den handel går igennem.

Vild udvikling med ham. Fra at være én af de få med opadgående kurve, til nærmest alene at definere vores offensiv i perioder, til at være en mand der blev buhet ud af San Siro.

Det er lidt en skam, men rytmen så ikke ud vil at blive fundet igen. Når det er sagt, så er det for mig stadigvæk vildt at en spiller der på et tidspunkt leverede på et landsholdsniveau, nu afsættes på en usikker lejeaftale.

Det er desuden også ved at være en af de mest mærkværdige sæsoner. På den ene side, så taler alle afgange for en komplet restart af denne her trup og som en erkendelse af, at sæsonen er slut. På den anden side, hentes Kjær og Zlatan Ibrahimovic som ekstremt kortsigtede løsninger og sidstnævnte har om ikke andet skabt en nyopfunden tro.

Det er svært at se hvor det efterlader arbejdet mod næste sæson. Skal Pioli ud eller bygger man op til ham? Hvilken vej vil man taktisk?

Det er virkelig ikke særlig forudsigeligt at følge Milans transfermarked, men det er jo ikke nødvendigvis dårligt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Suso er til lægetjek nu, så det ser ud til at den handel går igennem.

Vild udvikling med ham. Fra at være én af de få med opadgående kurve, til nærmest alene at definere vores offensiv i perioder, til at være en mand der blev buhet ud af San Siro.

Det er lidt en skam, men rytmen så ikke ud vil at blive fundet igen. Når det er sagt, så er det for mig stadigvæk vildt at en spiller der på et tidspunkt leverede på et landsholdsniveau, nu afsættes på en usikker lejeaftale.

Det er desuden også ved at være en af de mest mærkværdige sæsoner. På den ene side, så taler alle afgange for en komplet restart af denne her trup og som en erkendelse af, at sæsonen er slut. På den anden side, hentes Kjær og Zlatan Ibrahimovic som ekstremt kortsigtede løsninger og sidstnævnte har om ikke andet skabt en nyopfunden tro.

Det er svært at se hvor det efterlader arbejdet mod næste sæson. Skal Pioli ud eller bygger man op til ham? Hvilken vej vil man taktisk?

Det er virkelig ikke særlig forudsigeligt at følge Milans transfermarked, men det er jo ikke nødvendigvis dårligt.
    Jeg er dyb modstander af hvad der er sket med Suso, og jeg mener han er blevet offer for sin egen tidligere succes, og dermed forventninger til han er vores "talisman".

Han har en svær periode, men det er han ikke den første spiller der har, og der mener jeg vi burde støtte ham, i stedet for at buhe ved hver given lejlighed.

Det er selvfølgelig skide godt at Samu har udnyttet Suso's formdyk, men det er sgu da sådan det skal være i en klub der vil have succes, der skal være konkurrence, og næste mand skal være klar når vi får en skade/formdyk.

Hvad sker der når/hvis Samu får en skade/formdyk, så står vi igen svagt. Jeg ville også gerne have set Suso med Zlatan og et generelt mere potent angreb. Det er ikke verdens nemmeste opgave at lave assist til Piatek, når manden ikke kan komme foran på et eneste indlæg.

Hvad værre er jeg synes det er en fornærmende ringe aftale Sevilla er kommet med. Den skulle sgu være med obligatorisk salg, eller alternativt måske fordele pengene anerledes, så de skulle betale 10-15 for at leje ham resten af sæsonen, og så kun de så vælge om de ville købe ham fri for det resterende beløb.

Det eneste der taler for den her handel er, at Suso selv har lavet en anmodning om at blive solgt. Der kan man måske argumentere for det er lidt hurtigt, han er kommet på de tanker, og at han ikke har psyken, til at spille foran et krævende publikum når der er modgang.

Sevilla har lavet en god handel, det har vi ikke.

Standard

Piatek lander åbenbart snart i Berlin, ifølge rygter. Vildt vi både kan slippe af med Suso og Piatek, 2 af de bærende spillere sidste sæson. Men helt tror jeg nu ikke på handlen, men lander han først i Berlin så er den hvis god nok - med mindre da han har glemt at bruge tandtråd og fejler læge tjekket

Men må åbne lidt op for nogle muligheder økonomisk, men det er godt nok ikke meget tilbage af det her vindue, men en spiller eller 2 på lån må vel være muligt og også noget vi ikke brænder fingerne.

Men det er lidt sjov, at når Milan sælger så er man pisse træt af at læse klubberne kun får option. Men når vi skal handle så vil vi helst have det kun er med option - men sådan er der jo 2 sider af hver sag

Suso handlen er vel lidt en skam på en eller anden måde. Manden har ene mand båret Milan igennem mange sæsoner og givet få lyspunkter med enten assist eller mål. Men ja, der har været store form kriser, men da han sjældent har været skadet har han jo kunne blive kastet i ilden hele tiden. Jack har også lidt samme tendenser, men han har jo været skadet mere eller mindre en halv sæson hvert år, så ham har ingen rigtig skudt efter da han ikke kunne spille,
    Vi får dog alligevel en slat penge og selvom man siger vi skulle have solgt da han var i bedre form, så er det langt fra sikkert nogle klubber ville være interesseret nok til at give så meget for ham
    Sidst redigeret af Rossonero : 3 Uger siden kl. 17:40
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser