Side 95 af 101 FørsteFørste ... 45859394959697 ... SidsteSidste
Viser resultater 941 til 950 af 1009

Emner: Transfers 2019

Standard

Hvis vi er lidt kloge er vi kun på udkig efter at leje en billig venstre back og så en starter til den centrale midtbane.

Med de priser vi får er der ikke det store råderum til forstærkninger, så det er nok bedst at vente til sommer hvor flere spillere er til bedre priser.

Vi har i princippet hentet Piateks afløser i Zlatan, så vi har jo 3 angribere i ham Rebic og Leao. Og uden Europa er det nødt til at være nok. I forhold til Suso var han allerede sat af, så Samu må være starter der med backup fra Paqueta, Hakan og Jack. Samu er ikke god nok til at være fast på et hold der vil i top 4, men det kommer vi ikke alligevel.

Vi er sårbare på venstre back og på den centrale midt kunne vi, hvis muligheden byder sig, finde en fast starter til den centrale midtbane.

For pt. vil vi med udløb og salg til sommer være tæt på have en trup der omkostningsmæssigt ligger på et ansvarligt niveau, hvor vi så kan sælge før vi skal købe.

Det er også så godt som sikkert at 7. pladsen giver EL eller vi har i hvert fald råd til, at Napoli overhaler os hvis de kommer i gang.

Som jeg kan se det lyder det også til at Gazidis melder at Piatek og Suso ikke skal erstattes. Vi har i hvert fald en god mulighed for at stå noget mere frit og mindre presset til at sælge, hvis vi holder igen nu og fedter en EL plads hjem.

Standard

Det er EM år så måske sidder der nogle af de bedre spiller i større klubber og håber på noget spilletid, hvor Milan kunne være et god klub at komme til og som er værd at sætte på sit CV, selvom vi ikke er hvad vi engang var
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, lejeaftaler må være det mest interessante, medmindre vi kan få en virkelig god handel på en særlig spiller.

Jeg tror ikke Maldini og Boban er færdige.

Men vores hold mangler stadig meget i mine øjne:
    CB
    RB
    CM
    RM
    LM

Men vi behøver jo ikke finde dem alle på ét vindue. Håber dog vi køber startere og ikke fyld. Det gælder for både nu og til sommer !

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Hvis jeg var PSV fan ville jeg nok ikke være ellevild med Rodriguez ankomst. Først foretrækker han Fenerbache, som ikke blev til noget, så ville han Napoli som vi takker nej til. Og så var sidste mulighed PSV, som han nok få ret svært ved at sælge budskabet om at det var klubben han bare ville spille for
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Såfremt Piatek og RR skiftene går igennem, så synes jeg sgu at der er vist handlekraft fra ledelsens side. Ikke meget capital gain, pånær forhåbentlig Suso, men der bliver lavet en oprydning og slanket på udgiftssiden så vi står bedre i forhandlingssituationer i de kommende vinduer.

Jeg sidder dog stadig med lidt frygt for at Piatek handlen ikke går igennem, uden grund, men jeg kunne lige se det ske af den eller anden årsag. Så skal vi bare finde en erstatning for RR, og lade det være ved det. Den eventuelle spiller der kommer ind gør ikke en forskel her og nu, og så er det bedre at vente til et sommervindue hvor der med garanti er bedre og større muligheder ift. spillere, men at vi samtidig har en bedre fornemmelse af hvad det er vi har brug for - og råd til.

Standard

Hold nu op en afslutning på vinduet.

Jeg er hamrende glad for Piatek smutter uden kæmpe tab, jeg har tabt alt tro på ham.

Milan er ikke et nemt sted at være angriber, men han kommer for sent hver gang, og har også brændt nogle direktører i år, som man ikke kan med hans spillestil.

Jeg er lidt bekymret over bredden primært fordi vi spiller 4-4-2. Jeg ville ønske, at vi med den trup vi har nu spillede 4-3-1-2, men vi skal selvfølgelig ikke skifte når vi vinder kampene p.t.

Personligt mener jeg bare kun vi har Samu, som rigtig kant. Især højrekanten. Hvorimod vi har 7 CM, hvor nogle af dem kan vikariere på kanten.

Vores backs har forcer i det offensive, og det ville kunne frigøre dem mere.

Standard

Lidt ærgerligt at Fiorentina ikke er mere på omkring Paqueta.

At få afsat ham ville være prikken over i’et. I hvert fald hvis vi vil spille 4-4-2 fremover. Egentlig ville en Chiesa passe godt ind, men utopi at tro de vil sælge ham og at han vil til Milan pt.

Ellers rygter om en Matias Vina. Kender ham ikke, men når vi nu har en Laxalt der er på lån, vil det så ikke give bedre mening at hente ham hjem?
    De skal begge blot være Theo’s reserve, så ingen grund til at købe en spiller, og presse os selv til sommer i at skulle af med Laxalt.

Men må sige jeg er glad for ledelsens arbejde pt. Der bliver ryddet op. Nu håber jeg vi får flere spændende spillere til klubben, om ikke andet så til sommer.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Har læst lidt løse rygter om Florentin Luis fra Benfica? Hvor troværdigt vurderer i det til at være?

Benfica har virkelig produceret unge talenter på samlebånd de sidste par år. Generelt kommer der bare rigtig meget ud af Portugal. Lige Luis har jeg ikke set meget af selv, men han fremhæves som en af de bedste unge midtbanespillere i verden pt.

Standard

Saelemaekers to Milan is done. He will arrive on loan with obligation to buy
    https://t.co/933v0DL2Ap

Så er der satme hentet forstærkning.

Sendt fra min G8341 med Tapatalk

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Saelemaekers to Milan is done. He will arrive on loan with obligation to buy
    https://t.co/933v0DL2Ap

Så er der satme hentet forstærkning.

Sendt fra min G8341 med Tapatalk
    Hvad f..... Hvorfor henter vi en fuldstændig ukendt højre wing/back? Nogen der kender noget til ham? Hvor er han tiltænkt at skulle spille?

Regler for meddelelser