Side 97 af 101 FørsteFørste ... 47879596979899 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 970 af 1009

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Den med Rodrigues er både ærgerlig og måske også god. Måske stiger værdien med fast spilletid samt et godt EM. Det var i forvejen ikke en super pris vi fik forhandlet os til på 5 mio euro. Det burde vi kunne få til sommer uanset.

Vi skulle hente Robinson i Wigan på et lån også med option på 7 mio euro. Så er vi numerisk på plads der og med manøvrerum til sommer.

Hvem ved om vi får et bud på 50 mio euro til sommer på Theo. Så kan det være RR og Robinson vi står tilbage med.
    Har du et økonomisk overblik? Det her må vel være fra et driftsmæssigt synspunkt være ét af de bedste vinduer i nyere tid?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Har du et økonomisk overblik? Det her må vel være fra et driftsmæssigt synspunkt være ét af de bedste vinduer i nyere tid?
    Uden Robinson og med Sky som kilde på summerne går vi ud af januar med en samlet besparelse på afskrivning (lejesum inkluderet her) og løn på 20 mio euro. 15 mio euro brutto i løn og 5-6 i mindre afskrivning. Havde vi solgt frem for at udleje havde besparelsen været noget større. Fx. er Caldara stadig i top 10 af dyreste spillere grundet den høje afskrivning.

Kigger man på truppens belastning af budgettet i forhold til sidste år vil vi nok ligge ca 50 mio euro under. Så der har vi da fundet de første 50 mio euro ud af et underskud på 146. Dertil har vi jo chancen for at konvertere især Suso til et salg der giver ren overskud på 22 mio euro samt lidt ekstra på Rodrigues.

Og til sommer står vi stærkt på mange fronter. Vi har en lønpost på 42 mio euro netto, hvis man antager at Zlatan, Kjær, Begovic, Biglia, Jack er fortid og at Reina, Laxalt, Plizzari vender tilbage. Det vil sige, at vi ikke behøver at spare på lønningerne, men kun skal sælge 1 for 1. Altså for at give plads til Zlatan skal vi have sendt en lignende ud (kunne være Paqueta, Kessie, Hakan og Donna).

Der hvor vi så stadig halter er på afskrivninger, da vi stadig er ramt af Mirabelli og Fassones vanvid. Men her kunne man forlænge med Hakan, Mussachio, Kessie, Conti til samme løn for at afhjælpe den del. Og så sælge Paqueta naturligvis. Og så køber Atalanta forhåbentligt Caldara året efter også.

Så vi er tæt på, men den svære del er jo desværre ikke at skære i spillerbudgettet. Den svære del er at få spillerbudgettet til at række til et CL hold. Der skal det dog nævnes, at Atalanta, Lazio, Napoli alle bruger mindre end os. De er bare dygtigere i ledelsen.

Standard

Den med Rodrigues er både ærgerlig og måske også god. Måske stiger værdien med fast spilletid samt et godt EM. Det var i forvejen ikke en super pris vi fik forhandlet os til på 5 mio euro. Det burde vi kunne få til sommer uanset.

Vi skulle hente Robinson i Wigan på et lån også med option på 7 mio euro. Så er vi numerisk på plads der og med manøvrerum til sommer.

Hvem ved om vi får et bud på 50 mio euro til sommer på Theo. Så kan det være RR og Robinson vi står tilbage med.
    Præcis. Rodriguez skal spille. Og det kommer han da til i en lidt svagere liga i en god klub. Med EM i mente og en fornuftig turnering, så kan han sælges til en mere gunstig pris. Ham ville jo spille få kampe sådan som Hernandez bomber afsted. Mener nu stadig at 5 mio, EUR er alt for lidt for sådan en habil spiller som ham. Inter skibede Lazzaro afsted til lån med en option på 16 mio. EUR til Newcastle - og han har absolut intet vist. Underligt, at ingen Bundesliga klub har meldt sig på banen..

Spændende at se hvad der sker med Paqueta. PSG byder næppe det store, så måske skal vi lave en lignende handel med Fiorentina. Altså, at han skal ud og have spilletid for at holde sin bogførte værdi. Men så er vi godt nok ikke tungt besat på midtbanen, medmindre at den notoriske skadede Biglia kan give en hånd den sidste del af sæsonen. Iøvrigt ærgerlig historie med Biglia.. han har mentalitet og er rost til skyerne for sin professionalisme, men han har jo været skadet i 20 kampe i hver sæson i sin Milan tid. Er sikker på, at han er skuffet over den del af karrieren. Og selvfølgelig skal vi ikke forlænge med ham. Minder mig lidt om Redondo tiden. Absolut klassespiller, over Biglia, som vi aldrig fik noget ud af

Standard

Gad vide om det i øvrigt er den helt nye stil med de her mere kuriøse navne efter Moncada fik hovedansvaret i sommers for scouting. Det virker lidt random med Robinson og belgieren. Jeg håber i hvert fald ikke det er Maldini, Massara eller Boban der har fundet dem, for så skal de nok floppe. Moncada har dog en anden track record og har vist han er dygtig tidligere.

Han ramte jo ret godt med Djalo som vi tjente 5 mio euro på.

Standard

Det virker da egentlig meget fornuftigt, at man henter nogle billige og ukendte backups ind. Lav pris, så risikoen er minimal, og deres værdi kan hurtigt skyde i vejret, hvis de bare viser en smule kvalitet. Har godt nok været positivt overrasket over dette vindue.

Standard

Gad vide om det i øvrigt er den helt nye stil med de her mere kuriøse navne efter Moncada fik hovedansvaret i sommers for scouting. Det virker lidt random med Robinson og belgieren. Jeg håber i hvert fald ikke det er Maldini, Massara eller Boban der har fundet dem, for så skal de nok floppe. Moncada har dog en anden track record og har vist han er dygtig tidligere.

Han ramte jo ret godt med Djalo som vi tjente 5 mio euro på.
    Jeg tænkte det samme omkring Moncada. Det virker til at der kigges nye steder efter spillere. Positivt.

Dog vil jeg ikke mene Boban og Maldini har gjort det elendigt.
    Theo - godkendt
    Leao - godkendt
    Bennacer - godkendt
    Krunic - godkendt
    Zlatan - godkendt
    Kjær - godkendt
    Duarte - skadet, men virker som et skidt køb
    Rebic - virker til at finde formen nu

Det ikke så ringe en track rekord i mine øjne!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Jeg tænkte det samme omkring Moncada. Det virker til at der kigges nye steder efter spillere. Positivt.

Dog vil jeg ikke mene Boban og Maldini har gjort det elendigt.
    Theo - godkendt
    Leao - godkendt
    Bennacer - godkendt
    Krunic - godkendt
    Zlatan - godkendt
    Kjær - godkendt
    Duarte - skadet, men virker som et skidt køb
    Rebic - virker til at finde formen nu

Det ikke så ringe en track rekord i mine øjne!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Slet ikke enig. Theo har været fremragende men de andre fra i sommerens vindue har ikke vist nævneværdigt. Duarte og Krunic er naturligvis købt som reserver i år, mens Bennacer, Rebic og Leao er hentet som startere og det vil være synd at sige de har gjort en forskel. Bennacer er på sine gode dage over middel men har lige så mange som ikke er godt nok. Leao har vi betalt kassen for og samtidigt ofret et talent som Djalo og han har jo ikke sat sit aftryk. Så kan man argumentere for at alderen er hans ven, men når vi bruger over 30 mio euro på en spiller så skal vi have noget mere valuta fra dag 1. De kan selvfølgelig udvikle sig og blive bedre allesammen, men indtil videre er det ikke overbevisende og jeg har en fornemmelse af, at de alle kan være fortid om 1-2 år i klubben hvis vi får hentet rigtig kvalitet ind.

Kjær og Zlatan kan godt gå hen og blive gode køb, men der er grundlaget for at vurdere dem lidt for snævert med så få kampe.

Dertil kan man så lægge Giampaolo og de 12 mio euro de kostede os at have ham og staben i en håndfuld kampe.

Standard

Syntes Leao har gjort det rigtig godt ikke mindst set ud fra hvor klubben befinder sig og det er alt andet end let at spille i en kriseramt klub. Hvor pris niveauet er hvor en spiller skal præsterer fra dag 1 kan man altid diskuterer og lønmæssigt ligger han jo heller ikke ligefrem i toppen
    Bennacer minder mig lidt om Dhoraso vi havde. En yderst lille og spinkel spiller, men kan vende på en tallerken og også teknisk god. Men fysikken syntes jeg godt nok er et problem, da han vinder intet af dueller og øvrig kunnen som spiller ikke opvejer den mangel syntes jeg.
    Bennacer kunne være en glimrende reserve at have på holdet, men møder vi de store hold vil han blive kørt over

Imod Torino syntes jeg faktisk Krunic gjorde det bedre end Kessie længe har gjort. Men en svær sæson at måle spillerne på, da vi har haft en håbløs start over hele linien
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Slet ikke enig. Theo har været fremragende men de andre fra i sommerens vindue har ikke vist nævneværdigt. Duarte og Krunic er naturligvis købt som reserver i år, mens Bennacer, Rebic og Leao er hentet som startere og det vil være synd at sige de har gjort en forskel. Bennacer er på sine gode dage over middel men har lige så mange som ikke er godt nok. Leao har vi betalt kassen for og samtidigt ofret et talent som Djalo og han har jo ikke sat sit aftryk. Så kan man argumentere for at alderen er hans ven, men når vi bruger over 30 mio euro på en spiller så skal vi have noget mere valuta fra dag 1. De kan selvfølgelig udvikle sig og blive bedre allesammen, men indtil videre er det ikke overbevisende og jeg har en fornemmelse af, at de alle kan være fortid om 1-2 år i klubben hvis vi får hentet rigtig kvalitet ind.

Kjær og Zlatan kan godt gå hen og blive gode køb, men der er grundlaget for at vurdere dem lidt for snævert med så få kampe.

Dertil kan man så lægge Giampaolo og de 12 mio euro de kostede os at have ham og staben i en håndfuld kampe.
    Helt enig, især med Bennacer delen. Jeg ser godt nok en del på diverse sociale medier, der hyper Bennacer helt op. Jeg synes stadigvæk der er kampe hvor udfaldene er større end de må være på den position han spiller. En spiller som Bakayoko savner jeg stadigvæk hver gang jeg ser vores hold. Han er det tætteste på en ''klassespiller'' vi har haft på den position i mange år.

Standard

Bakayoko var et monster på den midtbane og svingede meget lidt i niveau. Der var dog lidt problemer med ham under Gattuso og lidt intern stridigheder, men en skam han ikke fik chancen. En spiller vi selv med en relativ dyr transfer let kunne have solgt hvis det endeligt skulle være
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser