Side 25 af 41 FørsteFørste ... 15232425262735 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 250 af 410

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Der bliver spekuleret i et transferbudget (hvor har man kilder til det??) i cirka €40 mio.

Om det er rigtigt eller ej, ved jeg ikke, men antager vi at det er noget lignende vil det, hvis indtægter fra transfers være interessant at sælge Donna, Suso og Castillejo. Det skulle gerne give omkring €100 mio, uden at vi står meget ringere.

Reina
    Conti-Caldara/Musacchio-Roma-RR
    Kessié-Biglia-Hakan/Jack
    Paqueta
    Piatek-Silva/Cutrone

At tilføje Suso, Castillejo og Donna til det hold, vil jo ikke forbedre det mange slutplaceringer i ligaen.

Min pointe er at vi har problemer andre steder end på de pladser de tre spillere dækker, hvis vi får Giampaolo som træner, der gerne spiller 4-3-1-2. Vi bør kaste en del penge efter midtbanen i det tilfælde, i min optik.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Helt klart. Midtbanen kræver indkøb, og nævnte navne som Tonali og Sensi virker spændende. Dertil har jeg personligt et stort ønske om at se erstatning/konkurrent til Kessié, som har formået at irritere mig rimeligt mange gange efterhånden. Han er et utroligt powerhouse, men samtidig er han ustabil i sit pasningsspil og sine skudchancer og har en ringe førstegangsberøring, hvilket har kostet os flere kontramuligheder. Jeg hungrer sådan efter en, som er bedre teknisk på den position.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af vvxzubeerhansenxx Se meddelelser
    Tror ikke der menes Reina, men Donnarummas agent, Mino Raiola.
    Ah ja. Så er jeg med. Prøvede at komme i tanke om en Kessie-Biglie lignende situation mellem Reina og Donnarumma.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser
    Ah ja. Så er jeg med. Prøvede at komme i tanke om en Kessie-Biglie lignende situation mellem Reina og Donnarumma.
    Så kommer du nok til at tænke længe
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

https://www.football-italia.net/1390...oop-donnarumma

Jeg køber en Milan trøje med Leonardos navn på, hvis vi sælger ham for 65
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Jeg kan se, at vi skulle være i konkrete forhandlinger om Sensi. Kender ham ikke synderligt godt, men han får pæne ord med sig rundt omkring

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Jeg kan se, at vi skulle være i konkrete forhandlinger om Sensi. Kender ham ikke synderligt godt, men han får pæne ord med sig rundt omkring
    Har også kun kendskab til ham på video-basis (https://www.youtube.com/watch?v=pGrNU7GAz04&t)

Ser umiddelbart ud til at være en kvik fætter med øje for bolderobringer og en god aflevering.

Desuden ser det ud til, buddet ligger på 15m euro + bonusser, hvilket vel i grunden betyder at han kun koster os Locatelli + 3m hvis det holder stik; ville være en fin handel.
    Sidst redigeret af WilliPJ : 11-06-2019 kl. 19:36

Standard

Dog igen en spiller der ikke flytter os til noget der skal give tro om top 4, men igen en spiller man håber på sigt kan blive til noget.Det samme kan siges om Barella fra Cagliari som er akkurat samme kategori
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi skulle efter sigende have købt Krunic fra Empoli

Standard

Ja tænk bare. Barcelona, Madrid, Bayern, Liverpool ville have ham og så valgte han alligevel os. Hvilken spiller vi gaflet os der og klart en af de førende i serie a

Standard

8 mio euro for en bænkevarmer. Så kunne vi have forlænget med Mauri. Det havde vi sparet en del på. Vi har fyld nok i truppen, så lad os da bruge de få penge vi har spillere der kan styrke startopstillingen. Der hverken videresalg eller højnet niveau i den her dreng. At det er Genoa vi snupper ham foran siger jo lidt om det hele.

Hvis det bliver en ny Laxalt/Castillejo hvor vi smider penge ud af vinduet på fyld frem for at gå efter nogle der kan styrke truppen, så ser jeg hellere Mirabelli tilbage.

Regler for meddelelser