Side 102 af 104 FørsteFørste ... 25292100101102103104 SidsteSidste
Viser resultater 1,011 til 1,020 af 1038

Emner: Transfers 2019

Standard

Det stikker i hvert fald dybere end som så. Men det her var lige netop hvad Maldini ville have Boban til Milan for. Så han kunne være en bulldog internt, da han aldrig har været en elegant kommunikator så er han oplagt til interne magtkampe med sin frembrusende stil. Han var allerede efter Atalanta kampen ude og lægge pres på Gazidis og Elliot offentligt, at man havde forstærkninger klar (Zlatan) hvis ellers de ville give lov.

Det er ingen hemmelighed, at Maldini/Boban har forlangt et møde med Gazidis, da de rygter har været fremme mange gange. Det møde skulle netop være pga. Gazidis ikke vil give mandat til at starte næste sæson men også det faktum at Gazidis havde kontakt med Ragnick bag deres ryg. Og den sidste del især er jo også det samme som en fyring af Maldini og Boban, da det jo viser, at man ikke ser en fremtid for de to hvis de ikke skal pege på den næste træner. Derfor er det nok heller ikke helt forkert når man har talt om en manager rolle til Ragnick, der skulle vare tage både trænergerningen samt den sportslige ledelse (Boban/Maldinis roller).

Derfor kan jeg sagtens forstå de to nu går til medierne, da deres interne møde ikke har klarlagt noget for dem og Gazidis er gået bag ryggen på dem. Taberne i denne sag er alle. For det må næsten ende med fyring til Boban/Maldini eller til Gazidis. Det Boban har gjort nu er så desperat en handling, at man går offentligt ud og siger man ikke har tillid til Gazidis, da han er illoyal. Det kommer man ikke bare videre fra. Gazidis er uden tvivl Elliots mand der skal have styr på regnskabet og har lang snor i den henseende. Omvendt kan klubben dårligt tåle at han agerer så voldsomt over for to legender. Men Elliot kan jo heller ikke lade to grønskollinger i Boban/Maldini styre klubben, da de ikke er dygtige nok til det. Gazidis er dog ikke helt så fredet som tidligere grundet den manglende fremgang på de kommercielle områder omend har nedbragt mange udgifter.

Jeg kan sagtens forstå Maldini/Boban, da de lægger navn og eftermæle til det her projekt. Derfor er de nødt til at gå ad andre veje for at forklare deres visioner. Omvendt kan man heller fortænke Gazidis i at ville have nogle mere kompetente folk ind i klubben.

Som Elliot må stå tilbage og tænke. Lad os sælge det her synkende skib hurtigst muligt. I givet fald er det så nok os alle sammen der taber igen, da det nok kun er fantaster i Li klassen der ser ud til at være interesseret i klubben.

Standard

Det der sker lige nu er det der jo bestemt ikke er behov for. Lige når vi resultatmæssigt og spillemæssigt er inde i en mere stabil periode med fremgang, kommer der igen problemer i baglandet, selvom det jo er rygtes flere gange. Men nu er det ihvertfald officielt at Gazaidis kører lidt på egen hjul og Boban og nok også Maldini ender med at hoppe af.
    Det hele pga træner diskussionen næste sæson og kender man Boban så er han jo nok ihvertfald ikke en der sådan uden videre kigger imellem fingre med fejl Gazidis har lavet og Maldini nok samme type, der ikke kender nogen vej tilbage hvis først nogen har trint ham over tæerne.

Syntes det kunne have været mest positiv for klubben at give alle en sæson mere inkl. Pioli så man fik bare lidt ro i klubben igen. Men nu lader det til vi i sommer igen ser samme skuffe med ny træner, ny Boban/Maldini etc.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er noget af et cirkus det her, og det må være af ren desperation af Boban går ud i medierne med et så klart udtryk for utilfredshed hvad Gazidis ageren angår, for han ved hvilken mediestorm det vil medføre. Det står dog klart at Gazidis har pisset godt og grundet på Bobans og Maldinis autoritet, og længe har kørt sit eget show. Det lyder også til at Boban og Maldini i længere tid har vidst dette, og at der har været en form for proxykrig imellem Gazidis og de to, men med seneste udvikling med Ragnick, og måden hvorpå det er foregået bag Bobans og Maldinis ryg, så er det dråben der har gjort at Boban har følt sig nødsaget til at gå fra den åbenlyse proxykrig til en åben krig.

Det står mere og mere tydeligt at Gazidis og Boban-Maldini duoen ikke kan fortsætte ad samme vej, og samtidig er det tydeligt at Gazidis er Elliots mand, hvor det nok er Boban og Maldini der bliver nødt til at forlænge skuden. Om Ragnick er det rigtige valg eller ej er i og for sig irrelevant, det er smagsløst at gå bag ryggen på Boban og Maldini på den måde, to legender der har fortjent meget mere. Den første af dem har udover at sætte sit navn på spil, også forladt sin post som nr 2 mand i FIFA lige efter Infantini. Den sidste er det største navn i klubbens historie. Skandaløst ligemeget hvad.
    Zorro per sempre!

Standard

Boban rygtes at ryge Allerede nu hvilket vel egentlig giver ok mening end bare lade ham rende rundt utilfreds og forholdet er ødelagt

Om Maldini bliver er jeg spændt på, men kunne også godt tro han smutter

Standard

Ja, om Boban eller Maldini er kompentente er én sag, men hvem der har ansvaret for det sportslige må vel være kommunikeret klart ud.

Hvis Gazidis træffer beslutninger uden om de to, jamen så er løbet kørt for Boban og Maldini. Gazidis og Elliot vidste forhåbentlig godt, at Maldini/Boban er lidt grønne på det sportslige og har brug for et indkørselsår. De skød ved siden af med Giampaolo og et pr andre transfers, men er sluppet godt med Hernandez, Bennacer, Rebic og Zlatan.

Hælder Gazidis til Ragnick og har Elliots opbakning, så er det da noget af det mest kortsigtede projekt (at ansætte Boban/Maldini) i sommers jeg nogensinde har set.. og så skifte til et langtids ungdomsprojekt med Ragnick!

Jovist er Ragnick projektet spændende, men Serie A og Italien som land, har en helt anden infrastruktur med talent-arbejde end Tyskland..

Hvis Gazidis er igang med at skabe en sund forretning med unge spillere alá som han gjorde i Arsenal (uden resultater), så siger jeg nej tak og hælder til Boban/Maldini. Vi er og bliver ikke Atalanta på den front - på godt og ondt.

Men ja. Det er pinligt. Og så længe den øverste ledelse sejler og skiftes år efter år, så kan vi godt skyde en hvid pil efter trænere, resultater mm. Det er efterhånden bevist.

Standard

Boban er og har altid været en leder og mand af integritet. Hans stolthed kan ikke bære at han bliver kørt rundt i manegen af Gazidis, som klart er ham der har lavet "forbrydelsen", hvilket er at gå bagom ryggen på Boban og Maldini. Boban har en del erfaring indenfor organisation i fodboldverdenen med sin fortid i Fifa, det har Maldini ikke, men én ting jeg er sikker på at han deler med Boban er stolthed og integritet, og jeg ved at han vil have svært ved at forblive i rollen som maskot, hvilket han mere eller mindre bliver reduceret til hvis Gazidis vælger at beholde ham, og hvis Maldini selv vælger at blive. Maldini bliver reduceret til at være Gazidis talerør til holdet, en hygge-onkel der kommer forbi træningen og kampen og holder lidt styr på tropperne og eventuelt én der kan ringe spillerne op hvis der er problemer ellers hvis der skal hentes en ny spiller, men alt egentlig indflydelse ser ud til at stå hos Gazidis.
    Zorro per sempre!

Standard

Jeg syntes det er helt væk det der sker lige nu.

Generelt set syntes jeg at kritikken af Maldini og Boban har været ufortjent da de i mine øjne har stået for de bedste transferbeslutninger der er blevet lavet i milan i de sidste mange år (Hernandez, Bennacer, Rebic, Leao og Zlatan). Den gik galt med Giampaolo, ja, men sådan går det sku. Jeg syntes bestemt ikke at han var et værre sats end så mange andre der er blevet prøvet af på trænerpositionen de sidste mange år (Inzaghi og Seedorf fx).
    Det er sku noget værre lort i mine øjne.
    #GazidisOut
    FORZA MILAN!!! FORZA RAGAZZI!!!

Standard

Boban har dummet sig med den udmelding og man kan sige hvad er det han forventer der sker ? At klubben kommer med en undskyldning til selveste Boban der er vel nærmest lærling i i sin stilling og absolut ikke har noget som helst at have sådan en komplet vanvids udmelding i.

Havde Boban så havde været i branchen i 30 år med succes så var der måske lidt mere respekt bag sådan en udmelding.

Håber bare Maldini bliver men ved ikke lige hvor meget de egentlig er helt på samme linie. Forventer Maldini har langt mere kløgt end Boban, men lad os se hvad der kommer af udmeldinger

Standard

Boban vidste hvad han gjorde og han ville have en fyring. Han var ikke tilfreds og det her var den hurtigste måde at komme ud af Milan for ham. Det der står tilbage er så hvad Maldinis rolle er i det her. For Boban var Maldinis krav til at acceptere Gazidis tilbud. Så Maldini ville Boban da han netop skulle agere bulldog. Jeg kan ikke se Maldini blive heller, da Gazidis allerede skulle have en 3årig kontrakt klar til Rangnick.

Det fantastiske ved Rangnick er det netværk han har opbygget i Red Bull. Så hvis det er som afløser for Boban og Maldini og flankeret af en der kender italiensk fodbold så tror jeg det er et klart step op. Hvis det er som træner også er jeg lidt mere skeptisk.

Det er dog et PR selvmål af dimensioner og jeg tror Elliot og Gazidis undervurderer den skade det kommer til at have på fremmødet på San Siro, merchandise osv. Og så tror jeg også det endeligt betyder et farvel til Donnarumma, da vi jo har en forfærdelig case til ham. Mere spændende er så også om det betyder farvel til Romagnoli også.

Standard

Det er ihvertfald en langtidsprojekt hvis Rangnick bliver træner efter min mening. Men kunne Maldini stå ved siden af Ranknick på en eller anden måde og så en spændende træner der kender italiensk fodbold og kender til presset i større klubber, så står vi bestemt ikke dårligere i min verden.

Men igen - ændringer hver evig eneste år og vi vil igen og igen blive kastet tilbage til år nul i re-etablering af Milan
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser