Side 62 af 69 FørsteFørste ... 12526061626364 ... SidsteSidste
Viser resultater 611 til 620 af 684

Emner: Transfers 2019

Standard

Tja, Giampaolo, som jeg egentlig var meget optimistisk for, og som jeg forstår hvorfor Maldini og Boban hentede til, har skuffet fælt, med hans umiddelbare men totale forvirring med rotationer, taktiske skift og ikke mindst den mildest talt panikfyldte opgivning af hans initielle taktik efter pre-season til noget helt andet, hvorefter han igen er vendt tilbage til noget lignende som udgangspunktet. Der er hentet mange nye spillere, igen brugt okay mange penge, uden at det har rykket særligt meget. Det var Giampaolo der ville have en spiller som Krunic ind!? Bennacer får sporadisk med spilletid. Rebic har ikke fået en chance. Hernandez er endelig begyndt at spille sig ind. Leao har også endelig fået chancen, men mest af alt fordi alternativerne sejler. Piatek som vi levede højt på har dog også haft et chokerende dårligt niveau, og så er det rigtig rigtigt svært for Giampaolo. Vi spillede godt nok også mange dårlige kampe under Gattuso, hvor Piatek altid baskede en enkelt eller to ind, og gjorde forskellen.

Pioli virker på ingen måder som nogen holdbar løsning, men igen en panikløsning. Maldini blev nyligt fanget på video hvor han næsten kom i håndgemæng med en Milan fan der kritiserede holdet til kampen - dette er kun noget en mand der er svært frustreret gør og ikke mindst handler i afmagt.
    Til Bobans, og især Maldinis forsvar, da han er den der har ansvaret for alt det sportslige på banen, så ved vi ikke hvad der foregår i omklædningsrummet. Ledelsen har helt sikkert snakket med mange af spillerne før den her beslutning, og det kan da meget vel være at Giampaolo har mistet omklædningsrummet og at spillerne ikke tror på ham, og så er man nødsaget til at handle, også hvis Pioli er alternativet.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Tror nu stadig ikke jeg kan lade være, når jeg ved de spiller - men det er dog ofte næsten lidt modsat man sidder og ser kampene. Før var det for at se underholdning og se Milan vinde - nu er det nærmere mere tragi-komisk ofte og man kan side og grine lidt, men som også et eller andet sted også gør en nysgerrig om næste kamp nu kan blive endnu ringere.

Hvem ved om vi om 2 måneder sidder her og hylder Pioli og vi ligger godt. En ting er ihvertfald sikkert, at forventningerne er ekstrem lave ja næsten væk
    Jeg ser faktisk kampene.

Og jeg skal også se to kampe i slutningen af måned på San Siro. Jeg vil dog være ærlig og sige, at jeg mest af alt glæder mig til at se stadion og evt. de reaktioner der kommer fra lægterne. Klubben er på alle måder dårligere kørende end nogensinde.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Egholm Se meddelelser
    Hvis jeg ikke allerede havde opgivet havde jeg nok gjort det i dag. Er allerede irriteret over at have bestilt billet til Milano i foråret. Jeg orker det næsten ikke. Tiden med 3-4 ture pr sæson er helt slut. Jeg gider ikke engang tænde fjernsynet længere.

Er der stadig nogle der trofast ser alle kampene? Jeg er bare nysgerrig.
    Interessen er dalet kraftigt. Desværre. Også pga. tid, men mest pga. håbløshed må jeg indrømme. Alligevel så jeg nok 32-34 kampe i sidste sæson og håbede til slut om den 4.plads. Var også på Siro en 3 gange sidste sæson, men det var 0-1 mod Inter, 1-1 med Udinese og 5-2 Dudelange. Ikke super ophidsende..

Det som slår mig mest er at jeg egentligt er blevet ligeglad når vi taber. Dagene hvor det ødelagde hele weekenden er for længst væk- man vender sig til alt åbenbart.

Nu hedder den Pioli. Det bliver mere held end forstand hvis det lykkes at nå i mål Jeg forstår det ikke. GiampaoloÂ’s 9. og 10. pladser er jo nærmest mere imponerende end Pioli’s record, pånær en sæson eller to i Lazio.

Allegri var dog også grøn i 2010, men med et helt andet materiale. Det siger hvis alt. Men måske skulle man prøve at investere i en ordenlig træner for éngangsskyld. Hvad har Seedorf, Mihajlovic, Brocchi, Inzaghi, Montella, Gattuso og Giampaolo ikke kostet. Samt alt det rald vi har købt ind. Én CL deltage og du er Break-even med en dyrer/bedre træner.

Jeg tror problemet er, at man hverken har materialet og tålmodigheden. Krydret med flere ledelsesskift indenfor kort tid. Så har du en god cocktail af kaos.

Nå, mon ikke jeg tuner ind på Milan - Lecce om en 10 dages tid, alligevel.. ;-)
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 08-10-2019 kl. 22:24

Standard

Ironisk nok tror jeg faktisk meget havde set anderledes ud, hvis vi havde udnyttet nogle af vores enorme chancer mod Torino og bragt os på 2-0.

Så er jeg ikke i tvivl om vi havde vundet den kamp, jeg er heller ikke i tvivl om vi var gået på banen mod Fiorentina med en helt anden selvtillid og tro på egne evner og måske havde fået et resultat med fra den kamp.

Og så havde vi ikke skiftet træner nu her - og så tror jeg faktisk vi havde endt sæsonen bedre en den 7-8-10 plads jeg forventer vi ender på nu her.

Standard

Pioli som træner er jeg ikke stor fan af.

Ikke fordi det lige er Pioli. Men han kan muligvis gøre det fint. Og lad os sige vi får en 5. Plads. Så er det ny træner til sommer. Og igen igen, år 0. Det ikke holdbart.

Vi er nødt til at give tid til en træner kan ændre på tingene, og det gør de ikke bare sådan, medmindre vi vil ned og stå i en beton-defensiv ala Conte. Det er alt andet lige nemmere at få indkørt hurtigere.

Men lad os se hvad Pioli bringer til holdet, og om vi bliver mere stabile med ham ved roret..

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Det går åbenbart rygter om træningen under Giampaolo har været ren og skær elendig, selvom det nu ikke kun er ham der styrer træningen da der jo er mange om det med fysisk træning osv. Men efter en fyring kommer der jo altid sådan nogle ting op, at det ene og andet var galt og alle er pludselig klar til at skyde efter en træner der ikke er der mere
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

For mig at se er det ikke nødvendigvis et trænermæssigt selvmål med Pioli. Det kan sagtens blive bedre med ham end Giampaolo, der måske/måske ikke havde en filosofi. Men som aboslut ikke kunne formå at få den overført på nogen som helst måde til praktisk eksekvering. Han var for endimensionel, og her håber jeg lidt, at Pioli kan være mere pragmatisk, da Giampaolo bare ikke forstod at bruge det materiale han havde til rådighed. Vi har set det mest uinspirerende spil - og endda dårligere end under Pippo, jeg overhovedet kan huske. Og samtidig sejler defensiven. Kort sagt virker intet på holdet. I modsætning til Gattuso og Montella er det heller ikke fordi spillerne har stået i kø for at forsvare træneren, så det kunne godt virke til han har tabt alt på gulvet allerede. Så fyringen af ham er helt på sin plads.

Jeg tror dog ikke på Pioli til længere end til sommer uanset. Jeg kan forstå, at han også har en klausul der kræver minimum EL for at blive i trænersædet efter sommeren. Og til sommer ville han kun have 1 år tilbage og vil være nogenlunde billig at fyre således, at vi kan få en langtidsholdbar kandidat der. Måske er Spalletti mere åben til sommer (når han har hevet 9 mio euro ud af Inter), og hvem ved om Carlo er klar til at forlade Napoli når han heller ikke får noget succes denne sæson.

Det er dog PR mæssigt et mareridt og lige pt. er klubben sin egen værste fjende. Milans fans har altid været gode i medgang, men vi har alle set hvor lidt trygge spillerne er når San Siro vender sig. Og det er lige pt. det sidste der er brug for, for en skrøbelig spillertrup. Så alene af den modstand der er fra omgivelserne i klubben vil gøre det markant sværere for alle at lykkes.

Det her stikker også dybere, og der kommer helt sikkert til at ske noget til sommer med ledelsen, da det må være gået op for Gazidiz, at de to kransekagefigurer Maldini og Boban, nok virkede som en god ide på papiret, men at der skal være erfarne folk i en ledelse hos Milan. Jeg havde håbet, at hele protesten pt. ikke gik på trænerne og spillerne, men Maldini, Gazidis og Boban, der retteligt fortjener det.

Standard

Det her er 100% både et ledelsesproblem, men også et ejerproblem.

Boban var selv ude at sige, at ham og Maldini ville noget andet end Elliot. Det er jo mildest talt skræmmende, at Elliot ikke har formået at sætte en ledelse, der er på linje med deres egne ønsker om, hvordan klubben skal drives. Og det er på trods af at vi allerede har set Leonardo forlade skuden. Nu er Maldini og Boban så også fyringstruede forstår man. Det er jo helt useriøst. Det er klart, at vi er i kaos, når vi hverken har kontinuitet på ledelses- eller trænersiden af klubben. Det nye Palermo. Hvad er vi på? 9 trænere på 7 år eller sådan noget. Og 3 forskellige ejere i samme periode. Og 3 forskellige ledelser.

Vi er Serie As største tragikomedie pt.

Standard

ESPNs take på vores trænerskifte - jeg er enig i at Giampaolo måtte ryge, men bestemt ikke enig ift. Pioli.

https://youtu.be/soE4gh80nZg

Standard

Venter spændt på udmeldingen fra klubben omkring det her og Pioli indgang til den hetz der er imod ham. Må godt nok ikke sjovt at blive hyret til et arbejde og folk bare står og pisser dig op ad ryggen inden han overhovedet er startet. Alt andet end optimal tilgang, men det viste ledelsen vel også ville ske.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser