Side 78 af 100 FørsteFørste ... 2868767778798088 ... SidsteSidste
Viser resultater 771 til 780 af 996

Emner: Transfers 2019

Standard

Om ikke andet er den her Zlatan-handel en af dem, der gør, at det rent faktisk bliver lidt spændende at følge klubben igennem foråret

Standard

Nogen der ved om Unisport eller evt. andre trykker Milan nummer og navn på eksisterende trøjer?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Om ikke andet er den her Zlatan-handel en af dem, der gør, at det rent faktisk bliver lidt spændende at følge klubben igennem foråret
    Helt enig, jeg glæder mig også til at se ham tilbage i Milan trøjen. Selv hvis niveauet ikke helt er der længere, så kan han umuligt være ringere end det meste af det skrald vi har rendende rundt nu.

Men hvis man sætter det lidt i perspektiv, så er det fandeme pinligt det her. Vores mest scorende spiller i 10'erne, og nok også vores bedste spiller, henter vi nu tilbage. Han er næsten 40 år gammel, og han er muligvis den bedste spiller vi har haft, siden han selv smuttede til PSG. Bare for at forblive nogenlunde relevante, er vi nødt til at hente en den 40-årige version af en spiller, som var en profil for os for næsten ti år siden. Og så markedsføres det på sociale medier som om, at vi lige har hentet en af verdens bedste fodboldspillere. Ved ikke hvor mange opslag de officielle Milan-konti har lavet med torden over Milano og #IZBACK tags...

Intet negativt overhovedet mod Zlatan! Han var fantastisk for os under Allegri, han har haft en fantastisk karriere, og det er helt vildt imponerende, hvordan han holder niveau så sent i karrieren. Men det her, det er fandeme en fadæse. Ikke Milan værdigt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Jeg er enig.

Silva vil tilføje noget lederskab, men vil godt nok være specielt at få tilbage. Og i så fald, skal vi overhovedet ikke have Todibo ind.

Men kunne man få solgt Borini vil hans løn cirka dække Zlatans grundet de nye skatteregler.
    Kunne man få solgt Suso, ville en Olmo være interessant at hente.
    Og kunne man få solgt Paqueta og få Draxler + lidt penge oveni ville det være flot.

Der ville ikke skulle hentes yderligere, og pludselig har vi opgraderet kraftigt i mine øjne. Eneste mulighed kunne være at sælge Kessié og hente en Lobotka, Matic eller Modric.

Interessant bliver det at følge transfervinduet!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Lige knap. Zlatan kan ikke komme under den nye skatteregel, da det kræver, at man arbejder mindst to år i Italien og med en kontrakt på 6 måneder, så opfylder han ikke det krav.

Så Zlatan koster de næste 5-6 måneder os mindst 5,3 mio euro - mindst fordi det er uden signon og agenthonorar som også er i spil - mens Borini koster 2,15 mio euro i løn resten af sæsonen. Så for at Zlatan skal gå i 0 dette regnskabsår skal man sælge Borini for minimum 2 mio euro og så stadig hente 2,5 mio euro på andre spillere.

Standard

Jeg må indrømme jeg er excited, gammel eller ej, så tror jeg et eller andet sted at han med hans spillestil og kropskonstitution stadigvæk har en del at byde på, både spillermæssigt men definitivt også personligt.
    Når jeg bare husker tilbage på hvordan han indirekte var skylden for at Nocerino blev en verdensklasse box til box midtbane spiller, så kan man da kun håbe at spillere som Paqueta og Kessie vil lukrere på hans tilstedeværelse og udvikle sig.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Jeg må indrømme jeg er excited, gammel eller ej, så tror jeg et eller andet sted at han med hans spillestil og kropskonstitution stadigvæk har en del at byde på, både spillermæssigt men definitivt også personligt.
    Når jeg bare husker tilbage på hvordan han indirekte var skylden for at Nocerino blev en verdensklasse box til box midtbane spiller, så kan man da kun håbe at spillere som Paqueta og Kessie vil lukrere på hans tilstedeværelse og udvikle sig.
    Fuldstændig enig. Denne her transfer efterlader os enten med en mulighed pga. Zlatan rent faktisk fortsætter med at værne om sit eftermæle og gør en forskel, enten på eller udenfor banen/måske både eller også efterlader den os hvor vi allerede er placeret - Elendigt.

For mig er det en anden case med Zlatan. Jeg er farvet af begivenheden, men jeg tror oprigtigt også at de rette suppleringer og en Zlatan der fortsætter i næste sæson også, kan skabe BEDRING i Milan. Jeg forventer absolut ikke mirakler bare på grund af Zlatan alene, men det kan være et afsæt mod en klub i bedring og med personligheder i truppen der rent faktisk vil noget med deres fodboldliv og stiller krav til det.

At det er der vi er for at skabe glæde i en Milan-fan.. Tjo. Det er tragisk, men sådan er situationen og jeg vælger at håbe på det. I en ellers komplet afsluttet sæson skaber det da en eller anden årsag til at følge med.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Lige knap. Zlatan kan ikke komme under den nye skatteregel, da det kræver, at man arbejder mindst to år i Italien og med en kontrakt på 6 måneder, så opfylder han ikke det krav.

Så Zlatan koster de næste 5-6 måneder os mindst 5,3 mio euro - mindst fordi det er uden signon og agenthonorar som også er i spil - mens Borini koster 2,15 mio euro i løn resten af sæsonen. Så for at Zlatan skal gå i 0 dette regnskabsår skal man sælge Borini for minimum 2 mio euro og så stadig hente 2,5 mio euro på andre spillere.
    Det er jeg helt enig i og var en forglemmelse fra min side, at han skulle være der i mindst 2 år, men omvendt går der flere rygter om at man blot vil tilknytte ham efterfølgende i en ledelsesrolle/ambassadørrolle i den resterende tid, for at nå de 2 år og dermed skattegevinsten ved de nye regler.

Men et salg af Borini til €5 mio vil jo så dække det. Det så spørgsmålet om vi kan få det for ham.

Ellers går der rygter om følgende afgange:
    Borini til Genoa.
    Kessié til West Ham.
    Suso til Sevilla (Monchi der er SD, som var ude efter ham tidligere)
    Rodriguez til Watford
    Hakan til Leicester
    Piatek til RB Leipzig

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Nogen der ved om Unisport eller evt. andre trykker Milan nummer og navn på eksisterende trøjer?
    Tjek din indbakke
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Tjek din indbakke
    Tak! Kigger på det.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Det er jeg helt enig i og var en forglemmelse fra min side, at han skulle være der i mindst 2 år, men omvendt går der flere rygter om at man blot vil tilknytte ham efterfølgende i en ledelsesrolle/ambassadørrolle i den resterende tid, for at nå de 2 år og dermed skattegevinsten ved de nye regler.

Men et salg af Borini til €5 mio vil jo så dække det. Det så spørgsmålet om vi kan få det for ham.

Ellers går der rygter om følgende afgange:
    Borini til Genoa.
    Kessié til West Ham.
    Suso til Sevilla (Monchi der er SD, som var ude efter ham tidligere)
    Rodriguez til Watford
    Hakan til Leicester
    Piatek til RB Leipzig

Er der nogen som helst chance for at komme af med Suso og Hakan skal vi tage den!! De to er i mine øjne hovedårsagen til at vores offensive spil er ikke eksisterende.

Sælg dem og sæt alt ind på at hente Yannick Ferreira Carrasco som gerne vil retur fra Kina, så han kan komme til EM med Belgien.

Spil så med ham bagved Zlatan og Leao/Piatek.

Regler for meddelelser