Side 91 af 101 FørsteFørste ... 41818990919293 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 910 af 1009

Emner: Transfers 2019

Standard

Allan kunne være en vanvittig spiller, og ville jo være en perfekt spiller at få ind. Spøjst at han de sidste kampe er begyndt at blive fravalgt, enten starter han ude eller bliver pillet ud, og samtidig så har Napoli hentet Demme og Lobotka så der kunne være noget i overskud i Napoli med spillere som:
    Lobotka, Demme, Fabian Ruiz, Zielinski, Allan, Elmas.

Standard

Hvis vi kunne få Allan, så ville jeg juble. Han passer perfekt ind - især hvis vi fortsætter i en 4-4-2, ville han virkelig kunne stabilisere vores midtbane. Bennacer og Allan kan begge spille både den mere tilbagetrukne af de to samt boks-til-boks pladsen. Jeg kan egentlig bedst lide Bennacer i førstnævnte rolle, men han laver for mange fejl og træffer for mange dumme beslutninger. På sigt tror jeg dog, at han kan blive virkelig, virkelig god på den position. Hvis han har Allan ved siden af sig, som også er rigtig dygtig teknisk og sagtens kunne spille den mere avancerede af de to pladser, så har han lidt ekstra hjælp, samt en medspiller at lære af/hos. Det kunne være fantastisk både i forhold til resultatet her og nu, men i den grad også Benna's fremtidige udvikling. Hvis det er en mulig handel, så skal vi godt nok slå til!

Standard

https://app.football-italia.net/?ref...&menu=news-all

Virkelig surt hvis det passer...... Det er peanuts for en spiller af hans kaliber!!!

Vi må bare erkende at selv klubber som Everton og RB har overhælet os 😥😥😥

Standard

Enzo Raiola udtaler at vi ikke forlænger med Bonaventura.

Han får pt €2 mio efter skat. Spøjst vi ikke vil forlænge. Fin spiller og ikke nogen vanvittig løn. Håber vi finder en fin løsning, der resultere i lavere løn mm. Men ellers så er det flere nedskæringer i en trup, der må anses for ALT for dyr!

Biglia får heller ikke forlænget.
    Borini er røget.
    Det samme er Caldara.
    Suso, Hakan, Paqueta og Kessié forsøges afsat.

Det lyder som om der er gang i Maldini og Boban i arbejdet om at optimere truppen sportsligt overfor det økonomiske. Bestemt glædeligt!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Enzo Raiola udtaler at vi ikke forlænger med Bonaventura.

Han får pt €2 mio efter skat. Spøjst vi ikke vil forlænge. Fin spiller og ikke nogen vanvittig løn. Håber vi finder en fin løsning, der resultere i lavere løn mm. Men ellers så er det flere nedskæringer i en trup, der må anses for ALT for dyr!

Biglia får heller ikke forlænget.
    Borini er røget.
    Det samme er Caldara.
    Suso, Hakan, Paqueta og Kessié forsøges afsat.

Det lyder som om der er gang i Maldini og Boban i arbejdet om at optimere truppen sportsligt overfor det økonomiske. Bestemt glædeligt!

Har været lidt frem og tilbage i forhold til mit syn på Maldini og Bobans arbejde.

Jeg tror egentlig, at jeg synes, at de har gjort det ret godt. De begår en brøler af rang ved at ansætte Giampaolo, selvom truppen på ingen måder passer til hans filosofier, og de forsøger heller ikke at trække i den retning. Det var en kæmpe fejl, og kostede os nærmest en halv sæson.

På nær det, så har de jo faktisk gjort det fint. Ikke prangende, men de får skåret lidt i truppen, og så har vi efterhånden en hel del spillere med masser af potentiale.

Man kan ikke ramme rigtigt hver gang, men Bennacer, Leao og i særdeleshed Theo er fantastiske investeringer i min optik.

Kessie burde man (dermed ikke sagt at man vil) kunne få en god sum for på et eller andet tidspunkt. Han skal nok få en fin karriere, selvom det nok ikke bliver i Milan.

Piatek, Paqueta og Caldara har af forskellige årsager vist sig at være dårlige investeringer, men det er hvad der sker.

Paqueta virkede som et kæmpe talent, og jeg var i hvertfald mere end positiv over det køb, så det kan jeg ikke klandre dem for. Måske man kunne have forudset hans svagheder, hvis scoutingarbejdet havde været mere omfattende, men det aner jeg intet om.

Caladara-misæren kunne ingen have forudset, og jeg ved stadig ikke helt, hvad f*nden der gik galt der...

Piatek har jeg ikke givet op på endnu. Da de trykkede på aftrækkeren, der viste han ekstremt lovende takter, og han fortsatte faktisk lidt af det resten af sæsonen hos os. Svært at bebrejde dem noget der.

Og så har de hentet Zlatan til klubben, hvilket har vist sig at være fantastisk rent forretnings- og PR-mæssigt, men også tyder på at kunne være en gevinst rent sportsligt.

Alt i alt, så synes faktisk, at det er godkendt.

Standard

Lad os se hvad resten af januar byder. Olmo er sikkert en spændende spiller, men igen det var Paqueta også og unge spillere er vel de sidste vi pt har brug for. Tro Olmo kan gå fra intet og så begå sig i Milan det kræver ualmindelig meget kunnen og talent. Så de penge tror jeg er godt sparet.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

@Milaneye
    Paqueta requested to not be called up for the Brescia trip after today’s training.
    I Brasilianske medier skrives der om depression.. Med fare for at lyde usympatisk, så må jeg sige det virker som om en spiller der fik stjernenykker, og ikke gider kæmpe om pladsen. Medmindre der er noget man ikke ved omkring hans privatliv, man ikke har hørt så må jeg sige det her ser skidt ud på Paqueta's vegne..

Først Suso der beder om transfer efter to kampe på bænken, og nu det her. Kan huske engang Milan blev beskrevet, som "en stor familie". Den tid må man sige er forbi, og nu spilles der for egen succes, og hvis ikke man leverer og ryger på bænken, så bliver man sur.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    @Milaneye
    Paqueta requested to not be called up for the Brescia trip after today’s training.
    I Brasilianske medier skrives der om depression.. Med fare for at lyde usympatisk, så må jeg sige det virker som om en spiller der fik stjernenykker, og ikke gider kæmpe om pladsen. Medmindre der er noget man ikke ved omkring hans privatliv, man ikke har hørt så må jeg sige det her ser skidt ud på Paqueta's vegne..

Først Suso der beder om transfer efter to kampe på bænken, og nu det her. Kan huske engang Milan blev beskrevet, som "en stor familie". Den tid må man sige er forbi, og nu spilles der for egen succes, og hvis ikke man leverer og ryger på bænken, så bliver man sur.
    Det er alt andet lige også lettere at være en “stor familie”, når man spiller i en af verdens førende klubber. I dag er klubben jo end ikke blandt de 30 bedste i verden

Standard

Ja det gør det ikke nemmere at holde prisen på spillere som Caldara, Suso og Paqueta når de åbentlys vil væk. Paqueta er dog fanget da han blev købt for 38 mio euro og stadig har en høj værdi på 30 mio euro i regnskabet. Kæmpe flop og drengen har så nu også mentalitetsproblemer. Med ham, Caldara og Piatek er der god grund til at 1) Leonardo aldrig skulle have så stort et budget, da han floppede big time 2) at vi som klub aldrig må købe så dyrt igen. Vi skal købe spillere i 15-20 mio euro klassen der samtidig ikke får mere end max 2 mio euro i løn. A la Bennacer, Theo, Krunic, da vi her slet ikke har samme risiko som med spillere som Piatek, Caldara og Paqueta hvor vi ikke har råd til de fejler.

Synd for Paqueta der er en Gabigol vs. 2. Bare dyrere og sværere at sælge igen. Men først og fremmest forfærdeligt at Leo.

I øvrigt skulle markedet være lukket i forhold til at vi skal sælge "like for like" for at hente. Dvs. Rodrigues skal erstattes med en reserve og Paqueta, Piatek og Suso skal sælges dyrt hvis vi skal hente en dyr profil a la Under/Olmo.

Det giver for mig at se god mening at hive i bremsen hvis ikke vi kan lave et af de store salg, da markedet alt andet lige er bedre til sommer for os og vores profiler jo ikke kan falde i værdi.

Jeg er dog lidt splittet i forhold til Gabbia. Kan han komme til Parma og få nogle kampe i foråret burde vi nok gøre det og så evt. hive Michelis op fra Primavera indtil Duarte er klar. Det virker dog ikke at Pioli vil af med ham. Men der er da heldigvis kun 1 uge tilbage af markedet.
    Sidst redigeret af Costacurta : 4 Uger siden kl. 09:05

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja det gør det ikke nemmere at holde prisen på spillere som Caldara, Suso og Paqueta når de åbentlys vil væk. Paqueta er dog fanget da han blev købt for 38 mio euro og stadig har en høj værdi på 30 mio euro i regnskabet. Kæmpe flop og drengen har så nu også mentalitetsproblemer. Med ham, Caldara og Piatek er der god grund til at 1) Leonardo aldrig skulle have så stort et budget, da han floppede big time 2) at vi som klub aldrig må købe så dyrt igen. Vi skal købe spillere i 15-20 mio euro klassen der samtidig ikke får mere end max 2 mio euro i løn. A la Bennacer, Theo, Krunic, da vi her slet ikke har samme risiko som med spillere som Piatek, Caldara og Paqueta hvor vi ikke har råd til de fejler.

Synd for Paqueta der er en Gabigol vs. 2. Bare dyrere og sværere at sælge igen. Men først og fremmest forfærdeligt at Leo.

I øvrigt skulle markedet være lukket i forhold til at vi skal sælge "like for like" for at hente. Dvs. Rodrigues skal erstattes med en reserve og Paqueta, Piatek og Suso skal sælges dyrt hvis vi skal hente en dyr profil a la Under/Olmo.

Det giver for mig at se god mening at hive i bremsen hvis ikke vi kan lave et af de store salg, da markedet alt andet lige er bedre til sommer for os og vores profiler jo ikke kan falde i værdi.

Jeg er dog lidt splittet i forhold til Gabbia. Kan han komme til Parma og få nogle kampe i foråret burde vi nok gøre det og så evt. hive Michelis op fra Primavera indtil Duarte er klar. Det virker dog ikke at Pioli vil af med ham. Men der er da heldigvis kun 1 uge tilbage af markedet.
    Det er lidt svært med restriktioner på transfers, da vi vel hellere bør se på hvordan vores træner gerne vil spille, hvilke typer passer dertil, hvem har vi i forvejen der vil kunne virke dertil/hvem vil ikke og så holde en rød tråd i hvordan vi vil spille. Altså fyres træneren ansættes en ny, der vil spille med samme principper. Det SKAL vi finde en tro på, og ikke overlade det til nye trænere hele tiden og dermed ændre taktik og heraf ønsket til hvilke spillertyper vi foretrækker.

Eksempel: Vi henter Caldara der har spillet i 3-5-2 med succes. Hvorfor hente ham, hvis man ikke klar til en 4-4-2.

Vi henter Paqueta til et hold der slet ikke har overskuddet/ressourcerne, til at have en så kreativ og fabelagtig tekniker. Istedet ville en kant med fart have hjulpet os mere!

Forza AC Milan

Regler for meddelelser