Side 38 af 52 FørsteFørste ... 28363738394048 ... SidsteSidste
Viser resultater 371 til 380 af 515

Emner: Transfers 2019

Standard

Jeg tror at Inter bliver stærke i år. De har fået en verdensklassetræner som altid får det bedste ud af sine spillere og har en klar filosi om hvordan der skal spilles og hvad der forventes af spillerne.

Derudover har de købt to italienske landsholdsspillere, hvoraf Barella er fast mand. Og så bliver det krydret med en af verdens bedste forsvarsspillere og de virker ikke til at være færdige. De vil jo gerne af med Icardi og der er Lukaku en fornuftig erstatning. Han er en af de bedste angribere i verden og har scoret mange mål i alle de klubber han har været i samt på landsholdet.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af jonasgr Se meddelelser
    Jeg tror at Inter bliver stærke i år. De har fået en verdensklassetræner som altid får det bedste ud af sine spillere og har en klar filosi om hvordan der skal spilles og hvad der forventes af spillerne.

Derudover har de købt to italienske landsholdsspillere, hvoraf Barella er fast mand. Og så bliver det krydret med en af verdens bedste forsvarsspillere og de virker ikke til at være færdige. De vil jo gerne af med Icardi og der er Lukaku en fornuftig erstatning. Han er en af de bedste angribere i verden og har scoret mange mål i alle de klubber han har været i samt på landsholdet.
    Ingen tvivl om at de på papiret står bedre end vi gør. Conte er en klassetræner og de har tydeligvis mere kvalitet og budget at gøre godt med som det står lige nu.

Icardis afgang virker dog umiddebart som noget der må være svært at sluge, da han har været centrum for deres målscoringsevner i noget tid. Samtidig er han dog også noget af en karakter udenfor banen, som de nok vil være bedre tjent uden i sidste ende.

Lukaku føler jeg dog langt fra er en af verdens bedste angribere, hvis vi snakker lige nu. Han har vist lidt bedre takter i slutningen af den foregående sæson, men ellers har det da været en skuffende omgang for ham. Når det så er sagt, så har han før vist, at han kan være farlig, og i fodbold kan alt jo ændre sig hurtigt.

Standard

Vi forsøger angiveligt at låne Merih Demiral fra Juventus, og vi er dermed blevet degraderet til rugekasseklub

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Vi forsøger angiveligt at låne Merih Demiral fra Juventus, og vi er dermed blevet degraderet til rugekasseklub
    1/ løst rygte
    2/ at leje en back up midterforsvar vil ikke være dumt. Bestemt smartere end at vi køber en dyr en, og dermed degradere Caldara købet til den dårligste handel nogensinde. Indtil Caldara er klar har vi brug for en reserve til Musacchio og Romagnoli, hvis vi ikke beholder Djallo og Gabbia til det.

Ellers er der gang i udlejningen af talenterne + option og med buy back option. Bestemt en dejlig udvikling af den type handler:

“AC Milan announces the transfer of the registration rights of the player Tommaso Pobega to Pordenone Calcio on a season-long loan deal with option to buy and buy back option clause for AC Milan.”

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Fint med Bennacer. Spændende spiller.

Men hvor er jeg dog enig i, at det er et kæmpe problem med truppens størrelse. Selvfølgelig røg der et par på kontraktudløb, men Biglia der for ikke længe siden var anfører er et perfekt eksempel på en hæmsko i klubben. Og hvad med kantspillerne i vores nu kantløse system? Still here.

Det er mig en gåde at en spiller som Montolivo der trods alt var en tro tjeneste mod klubben skulle høre for så meget. Nej, han leverede aldrig på Fiorentina niveau, men ift. Biglia og hvor meget han går fri er det ufatteligt. Biglia har om noget været en endnu større katastrofe. Det er helt vildt hvor ringe han er når han er klar.

Vi formår simpelthen ikke at afsætte noget som helst.

Standard

Nu er der igen løse rygter om Modric, men det er jo helt godnat. Han har sikkert et fint niveau hvis han har de rette spillere omkring sig, men det her Milan hold har langt fra kvalitet nok til at han vil kunne vise sit niveau og helt ærlig så er han jo også ved at være toppet. Men utrolig hvad mange af de rygter der dukker op kommer fra
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Modric er et vanvidsrygte. 34 år, løn 12 mio. euro. Vi ville helt sikkert kunne presse en enkelt eller to sæsoner mere ud af ham, hvor han bestemt ville have niveauet til at dominere Serie A i mine øjne. Køber ikke konnotationen at han i Milan ville mangle medspillere til at præstere på allerhøjeste niveau - Modric er netop den type spiller der får SINE medspillere til at præstere på et højere niveau, både for Real og på landsholdet. Han peakede sidste sæson, men om han kunne lave en Pirlo-Juve for os - det tror jeg bestemt. Men det går jo imod alt det vi har udtalt med unge perspektive spillere. E
    En Modric på midtbanen ville dog i mine øjne gøre os favoritter til den Champions League givende 4. plads, for i mine øjne ville vi overhale Lazio, Roma og Atalanta i kvalitet. Juve, Napoli og Inter er mere eller mindre selvskrevne til de første 3 pladser næste sæson.
    Zorro per sempre!

Standard

Nyeste skud på stammen er Correa fra Atletico. Rendyrket kantspiller. Er Giampaolo alligevel lidt i tvivl og vil bevare den taktiske fleksibilitet, nu hvor man heller ikke fik afsat Castillejo?

Til tider synes jeg det virker som om Milan bare gerne vil markere sig, for det virker ganske enkelt vanvittigt. Man vil støve i omegnen af 50 mio euro op og dermed ofte Cutrone og Silva. J. Mendes står bag.

Jeg synes det er relativt meget potentiale man kyler ud for at hente endnu mere usikker potentiale. Jeg håber godt nok det er et sløjt rygte.

Standard

Correa ville være det glade vanvid. Især hvis vi sælger både Silva og Cutrone for at hente ham. Han laver jo færre mål end Matri og er vel mere kant end angriber. Silva og Cutrone er dog begge med i USA så mon ikke det har lidt lange udsigter.

I dagens træningskamp spillede Suso også centralt som offensiv midt med Piatek og Castillejo foran sig. Det viser meget godt, hvor lidt vi har brug for en kantspiller mere når vi ikke spiller med kanter. Super ærgerligt, at vi skal vente så længe med at få Paqueta, Jack, Bennacer og Kessie tilbage da de vil få nøgleroller i forhold til at få spillet midtbanen klar.

Ellers har vi skibet afsted til Venezia. Nok ikke for det store. Donna senior skal med til USA så ham hænger vi sgu nok på en sæson mere, men så må vi få lejet Plizzari ud, hvis ikke lillebror sælges. Strinic tager desværre også turen med. Ja Borini, Castillejo for den sags skyld. Generelt mangler vi lige nogle nøglespillere derovre.

Standard

Algeria have won the Africa Cup of Nations with a 1-0 victory over Senegal in the Final, with Ismael Bennacer named Player of the Tournament.......

Virkelig en ubrugelig spiller vi er tæt på at sikre......... 😂😂

Regler for meddelelser