Side 39 af 72 FørsteFørste ... 29373839404149 ... SidsteSidste
Viser resultater 381 til 390 af 716

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Correa ville være det glade vanvid. Især hvis vi sælger både Silva og Cutrone for at hente ham. Han laver jo færre mål end Matri og er vel mere kant end angriber. Silva og Cutrone er dog begge med i USA så mon ikke det har lidt lange udsigter.

I dagens træningskamp spillede Suso også centralt som offensiv midt med Piatek og Castillejo foran sig. Det viser meget godt, hvor lidt vi har brug for en kantspiller mere når vi ikke spiller med kanter. Super ærgerligt, at vi skal vente så længe med at få Paqueta, Jack, Bennacer og Kessie tilbage da de vil få nøgleroller i forhold til at få spillet midtbanen klar.

Ellers har vi skibet afsted til Venezia. Nok ikke for det store. Donna senior skal med til USA så ham hænger vi sgu nok på en sæson mere, men så må vi få lejet Plizzari ud, hvis ikke lillebror sælges. Strinic tager desværre også turen med. Ja Borini, Castillejo for den sags skyld. Generelt mangler vi lige nogle nøglespillere derovre.
    Fordi de tager med er jo ikke det samme som at de ikke kan sælges imens. Det så vi jo ske sidste år, at spillere støder til og flyver fra, mens vi er i US.

Men ellers enig i at et salg af Silva og Cutrone vil være det gale vanvid, for Correa. Heller ikke umiddelbart et rygte jeg tror går i opfyldelse.

Maldini og Massara var meget klare i dag i, at pressen selv finder historier og opdigtede forhandlinger, både med spillere vi skulle være interesseret i, samt tarvets der slet ikke nævnes i aviserne! Ligeledes nævnte de at vi gerne vil forstærke os yderligere. Bliver spændende hvem det bliver!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Jeg kan se at Juventus angiveligt vil af med Moise Kean, men med en tilbagekøbsklausul. Der vil være meget mere idé i at sælge André Silva til Monaco og så købe Moise Kean for det beløb.

Men det er selvfølgelig ikke sikkert at Juventus ønsker at sælge til en anden italiensk klub eller at Kean ønsker at skifte til en anden italiensk klub og så er der selvfølgelig det med en tilbagekøbsklausul.

Han er dog billigere end Correa, kender den italienske liga, opfylder et kriterium om at købe unge spillere og har allerede bevist sig på højt niveau men med et stort udviklingspotentiale.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Algeria have won the Africa Cup of Nations with a 1-0 victory over Senegal in the Final, with Ismael Bennacer named Player of the Tournament.......

Virkelig en ubrugelig spiller vi er tæt på at sikre.........
    Jeg har ikke hørt på andet end hykleri, siden det kom frem at Milan har sikret sig ham, men det må være fordi folk ikke kender ham og at han spiller i Empoli. Jeg har set Ca. 19 kampe med ham sidste sæson, og jeg var meget imponeret over ham, og nu viser han også sine kvalitet Nations Cup.

Kan han holde det niveau i Milan også, skal han nok blive en gevinst, han er en spiller med så meget energi og power, en fornøjelse at følge.

Efter sejren og kåringen igår, er han sikkert 40 mio euro værd nu, så fint køb her.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Sidst redigeret af M.B : 20-07-2019 kl. 09:22
    AC MILAN !

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af M.B Se meddelelser
    Jeg har ikke hørt på andet end hykleri, siden det kom frem at Milan har sikret sig ham, men det må være fordi folk ikke kender ham og at han spiller i Empoli. Jeg har set Ca. 19 kampe med ham sidste sæson, og jeg var meget imponeret over ham, og nu viser han også sine kvalitet Nations Cup.

Kan han holde det niveau i Milan også, skal han nok blive en gevinst, han er en spiller med så meget energi og power, en fornøjelse at følge.

Efter sejren og kåringen igår, er han sikkert 40 mio euro værd nu, så fint køb her.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Den er vel ikke officielt lukket endnu, så spørgsmålet er, hvor mange euro vi selv må splashe for ham nu?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Algeria have won the Africa Cup of Nations with a 1-0 victory over Senegal in the Final, with Ismael Bennacer named Player of the Tournament.......

Virkelig en ubrugelig spiller vi er tæt på at sikre......... 😂😂
    Benaccer kan, som tidligere skrevet, blive en meget nyttig spiller og kan isoleret set godt være pengene værd. Men lige at bruge MVP kåringen til den turnering som en målestok er nok at tage hypen en tand for hårdt, når tidligere vinder tæller superliga spillere som Bassagog og Katongo. Men en super fornuftig turnering fra hans side, hvilket desværre samtidigt også betyder at han ikke vil være i truppen før henne i august.

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Fordi de tager med er jo ikke det samme som at de ikke kan sælges imens. Det så vi jo ske sidste år, at spillere støder til og flyver fra, mens vi er i US.

Men ellers enig i at et salg af Silva og Cutrone vil være det gale vanvid, for Correa. Heller ikke umiddelbart et rygte jeg tror går i opfyldelse.

Maldini og Massara var meget klare i dag i, at pressen selv finder historier og opdigtede forhandlinger, både med spillere vi skulle være interesseret i, samt tarvets der slet ikke nævnes i aviserne! Ligeledes nævnte de at vi gerne vil forstærke os yderligere. Bliver spændende hvem det bliver!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Helt sikkert. Men desværre også et bevis på vi ikke er i nærheden af at sælge noget af vores overskudslager. Nu er truppen så lidt tynd i forvejen grundet diverse landsholdsturneringer og skader, så man må håbe det er derfor man ikke har formået at afsætte noget som helst indtil videre. At man gerne vil have så mange seniorspillere med derover som muligt.

Roma skulle være meget interesserede i Suso, men vil ikke betale Milans pris på 40 mio euro og prøver at tilbyde andre spillerei bytte. Pt. er han nok den spiller med størst chance for at sælge med plusvalenza der kan hjælpe os med at nå FFP denne sæson.

Egentlig sjovt med Roma, som sammen med Lazio er dem vi skal konkurrere mod næste sæson for 4. pladsen. Det er jo egentlig stort set samme strategi Roma og viber kører med primært unge spillere, der kan stige i værdi og potentielt kan sælges. De er dog nogle år foran både på talentfronten og scouting fronten og har derfor allerede markant flere talenter og også spillere i i truppen der kan give god plusvalenza.

Når det er sagt spiller vi så forskellige formation og Suso vil passe bedre ind hos dem, men jeg kan ikke så mange spillere fra dem der kan være brugbare på de pladser vi mangler.

Det ser dog ud til, at vi er på markedet efter en mere livlig, driblestærk makker til Piatek, da Giampaolo mener, at Cutrone, Piatek og Silva skulle ligne hinanden en tand for meget. Derfor er Correa et varmt navn omend det de tal der er nævnt virker helt væk. Schick i byttehandel med Suso (+penge) er også nævnt men også en Zaracho skulle være spillere der kan supportere Piatek bedre.

Maldini og Massara som er de to der står for spillerhandler bliver hjemme fra USA ifølge flere medier, men man forventer ikke nye handler før tidligst nogle dage henne i august. Desværre ikke en super situation for Giampaolo. Forhåbentligt er hans system til at forstå for spillerne så vi ikke skal for langt hen i sæsonen før det sidder der.

Standard

Som Maldini siger, så er spillere som regel dyrere her i starten og billigere når det lakker mod enden, da klubberne og spillerne der er mere presset om at finde en løsning.
    Men om vi så beholder den nuværende trup, så er Top 4 stadig helt åben. Roma, Lazio og Milan er meget tæt på hinanden og Inter ved man heller aldrig med.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så ser første rigtige salg ud til at være på vej med Andre Silva til Monaco for en pris på 30 mio euro inklusiv bonus. 25 mio euro er også rygtet på ham.

De 30 får vi så nok ikke med det samme, men hvis vi ender med at få dem, vil vi stadig have en fortjeneste i forhold til de 20,8 mio euro han er bogført til. Så en fortjeneste på 9,2 mio euro alt i alt. Det er naturligvis ikke en ret stor plusvalenza. Samtidig vil vi dog slippe for en løn på 2 mio euro netto og en afskrivning på næsten 7 mio euro. Så udover plusvalenza på 9,2 mio euro, vil det også spare og for samlet 11 mio euro i løn og afskrivning. I forhold til sidste års regnskab er besparelsen dog kun 2 mio euro, da Silva i forvejen fik lønnen fra Sevilla og vi fik 5 mio euro for lejemålet. Med de briller på var både De Sciglio og Locatellis givtige på regnskabet selvom deres salgssum var knap 20 mio euro mindre.

Men det er en start, og nu bruger vi forhåbentligt pengene ordentligt. Det har ikke virket til at Milan ville Silva eller omvendt i denne omgang heller.

Standard

I forhold til hvor lidt Silva har præsteret over de sidste to sæsoner, er det jo rigtig fint ikke at ende med et tab på ham. Jeg frygter dog, at det kommer til at koste noget et andet sted i systemet.

Mendes er agenten for både Correa og Silva, så det er let at forestille sig, at han orkestrerer en karrusel i nogle af samarbejdsklubberne. Så mon ikke vi kommer til at betale +30 mio for Correa lige om lidt?

Jeg er meget delt omkring den handel. Priserne der er nævnt virker alt for dyre. Han er tilgengæld en type vi har manglet. Masser af speed og dribleevner. Typen der virkelig hurtig kan rykke os mange meter frem på banen på egen hånd. De gange jeg har set ham, har han været supportangriber ligeså meget som kantspiller. Kan snildt se ham spille en Muriel-lignende rolle i et Giampaolo-system.

Men prisen er helt hen i vejret.

Standard

Ja, det er helt fornuftigt, at få 25-30 mio euro for Silva. Især hvis træneren og Maldini ikke mener han kan spille med Piatek. Og hvis Correa er manden der skal spille med ham og kan løfte vores offensiv betragteligt, så er det også det rigtige valg. Pris og stats er dog så langt fra hinanden, at han burde være billigere end Silva.

Men ingen tvivl om at vi mangler fart især i offensiven, hvor ingen i offensiven har det der ligner fart. Paqueta er nok den mest langsomme midtbanespiller vi har haft siden Emerson. Hakan, Suso, Jack har ikke meget fart heller og angriberne er bedst i boksen frem for de dybe løb.

Standard

Jeg er ærgerlig mht. A. Silva. Jeg ser stadig et uforløst potentiale. Men okay, han har vel udspillet sin chance efterhånden.

Spørgsmålet er dog om han ikke kan blive til mere end Cutrone når det kommer til stykket.

Jeg forstår intet af Correa tankegangen. Omend han sikkert godt kan bruges i angrebet, så er han rendyrket kant i min optik. Endda uden de vilde stats som jeg ser det. 40-50 mio euro vil gøre at han skal være markant bedre end vores nuværende materiale. Det tror jeg ikke jeg er.

Det må næsten betyde at Giampaolo overvejer 4-3-3 mere end man lige skulle tro.

Regler for meddelelser