Side 40 af 72 FørsteFørste ... 30383940414250 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 400 af 716

Emner: Transfers 2019

Standard

Melder mig i koret der mener de 40-50 mio euro er for meget for Correa.

Vi er jo i en priskklasse der, hvor man ikke er langt fra de store stjerner, og der mener jeg ikke Correa er endnu. Derudover er der hele spørgsmålet omkring taktikken, da han umiddelbart også er kant.

Jeg tror en del på dig @Fillippo-Inzaghi, at 4-3-3 formentlig er i kortene igen. Evt. fordi man ikke kan få skippet Samu osv.

Er overrasket over buddet på Silva, og der skal vi slå til, selvom jeg stadig tror han bliver en okay spiller, og havde set frem til et tomandsangreb.

Standard

Vil se det før jeg tror nogen vil give så mange penge for Silva, der intet har vist ud over de første 5-6 kampe i Sevilla. Correa syntes jeg også er meget underligt køb, men lad os håbe han blot er en plan C eller D og vi har andre i kikkerten som vi afventer
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, det hele går jo op. Mendes har fundet en ny uerfaren mand i Maldini han kan sælge sine fatamorgana stjerner til. Den mand skal man bare holde sig fra. Mystisk han pludselig kan sælge Silva til en god pris, når pengene skal bruges på en ny af hans spillere. Meget kan man sige om den hollandske pizzabagere Raiola, men han bringer dog meget ofte kvalitetsspillere med sig. Ville dog gerne slippe for begge.

Standard Transfers 2019

Jeg ser bestemt at vi beholder Cutrone over Silva.

Og hvis vi kan sælge Silva for €30 mio, så det et fint tilbud.

Nægter at tro at Giampaolo vil spille 4-3-3. Han holder sig stramt til en 4-3-1-2, og vi vil se flere salg der giver mening. Transferdeadline er jo d. 1/9, så der er lang tid til. Både for at nå at sælge og købe.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja, det er helt fornuftigt, at få 25-30 mio euro for Silva. Især hvis træneren og Maldini ikke mener han kan spille med Piatek. Og hvis Correa er manden der skal spille med ham og kan løfte vores offensiv betragteligt, så er det også det rigtige valg. Pris og stats er dog så langt fra hinanden, at han burde være billigere end Silva.

Men ingen tvivl om at vi mangler fart især i offensiven, hvor ingen i offensiven har det der ligner fart. Paqueta er nok den mest langsomme midtbanespiller vi har haft siden Emerson. Hakan, Suso, Jack har ikke meget fart heller og angriberne er bedst i boksen frem for de dybe løb.
    “.. mest langsomme siden Emerson”😂 “Pumaen” var satme langsom, men også en erfaren gammel rotte.

Hvor ser man Paqueta i Giampaolo’s system? Som 10’er? Så skal han vel dyste med Suso? Den ene er mere langsom en den anden, men ok.. vi er nødt til at give det et forsøg. Paqueta startede fint de første 2-3 kampe, men så gik luften så sandeligt også af ballonen. Bliver spændende at se hvad han kan i en hel sæson.

Standard

Paqueta må vel næsten være offensiv midtbane. Men Giampaolo kan naturligvis have andre ideer, men foråret viste meget godt for mig, at han ikke skal være på midtbanen i min bog, da han er dårlig defensiv og ikke er god med bolden på egen banehalvdel. Han skal frem på banen og modtage bolden da han ikke selv kan drive den.

Jeg bliver ved med at kredse om Correa. Ja, det er et rygte. Men manden har stort set kun spillet kant, og meget lidt angriber siden 2015. Allerede her synes han ikke at passe ind. Han har ikke formået at være fast for alvor siden han kom til Madrid. Han scorer ikke nok mål og han laver ikke nok assists.

Alt det taget i betragtning, mener jeg simpelthen ikke prisen bør være over 20 mio euro. Det er i forvejen vanvittigt, at ville hente en udpræget kantspiller til et hold der angiveligt skal spille uden kanter. Derefter, så at være villig til at betale mere end 20 mio euro for en reserve, som godt nok er for en markant større klub, men stadig ikke er en spiller der har stats der kan løfte holdet. Og det skulle ikke undre mig, at vi i de personlige vilkår skulle gå med til en vanvittig løn også. Rygterne går på 3,5 mio euro, hvilket vil gøre ham til vores klart dyreste spiller.

En ting er, at Atletico vil sælge dyrest muligt. Noget andet er, hvis vi går med på den. Selv hvis vi får handlen ned på 30 mio euro er det stadig helt skidt. Som en anden skriver så er de tal jo oppe i et lag hvor vi kan hente ret store profiler. Hummels, Manolas, Brandt, Pavard, Fekir er fx. alle hentet for under 40 mio euro. Og der er altså noget mere kaliber i dem. Nuvel en angriber kan være dyrere, men så skal de også have bevist sig først.
    Sidst redigeret af Costacurta : 22-07-2019 kl. 09:35

Standard

Ja, Correa handlen kan blive en dyr en. Men omvendt også en spændende spiller. Jeg er dog ikke sikker på at jeg mener det er det rigtige, men kommer han til klubben, skal han have den fulde opbakning!

Ellers går der rygter om at Giampaolo vil have en midterfor mere.
    her går der rygter om at Juve vil sælge Rugani. Det vil i mine øjne være langt mere interessant at hente ham end Demiral, som vi rygtes sammen med - alt afhængig af de økonomiske faktorer.. selvfølgelig.

Men med Rugani (25), Romagnoli (24) og Caldara (25), vil det være et pænt midterforsvar vi kan sætte sammen.

Jeg må nu indrømme at jeg mener vi bør kigge på andre pladser først, nemlig en angriber og ellers især få kigget på salgssiden!

Vi mangler stadig at få solgt:
    - to venstrebacks
    - Borini og Castillejo som ikke passer til formationen
    - 1 eller 2 målmænd
    - 1 9’er (Silva eller Cutrone)

Og så de salg som kan frigive pladser til mere passende spillere, til Giampaolos system:
    - Biglia
    - Suso (hvis han ikke kan omskoles)
    - Kessié (hvis han ikke egner sig)
    - Hakan (hvis han ikke kan spille 8’er)

Så håber vi ser aktivitet på den front snart... og håber vi ikke skiller os af med Cutrone. Lad os få flere Milan-drenge på holdet og beholde dem der kommer op!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

At nogen vil give de penge for Silva virker altså ekstrem underlig. Han er så at sige intet bevist i flere sæsoner nu og der findes langt bedre lotto kuponer end lige ham. Kan være vi leger bytte købmand med Monaco og vi så ender ud med at købe en anden af deres spillere til overpris
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det ligner mere og mere, at vi kører kamikaze stilen videre fra sidste to års vindue og smider 45-50 mio euro efter Correa med en løn på 3,5 mio euro. Selv hvis vi får 10 mio euro ekstra for Silva som led i det her pyramide spil fra Mendes, så er bliver vi snydt fra ende til anden i det her. Og det flugter på ingen måde med det Gazidis har kommunikeret og hvad vi har set i lyset af FFP dommen. Det giver god mening, at vi skulle sælge både Silva og Cutrone før vi kunne få råd til ham nu.

Ledelsen har sat måsen op i klaskehøjde. De skal ikke komme og brokke sig over manglende penge til forstærkninger, da de nu har brugt mindst 90 mio euro. Og jeg kan godt være i tvivl om vores hold er bedre end det der sluttede sidste sæson.

Jeg krydser fortsat fingre for, at det er et ondt, ondt rygte.
    Sidst redigeret af Costacurta : 22-07-2019 kl. 21:12

Standard

Der er 100% en sammenhæng mellem Silva og Correa handlen. Stol trygt på det. Uden en agent som Mendes ville disse handler ikke være mulige. Begge skal have fut i deres karriere og målene, da de ikke er 20 år længere. Så der er lidt bytte købmand.

Jeg vil nu meget gerne bytte Correa med Silva. Men lægge 20 oveni virker voldsomt, selvfølgelig. Nu nævnes Brandt, Fekir og Pavard i samme sammenhæng, og her vil jeg da mene at Correa med de 3-4 sæsoner har bevist mere internationalt set og fået lidt erfaring på bagen. Spillet mange vigtige kampe for Atl. Madrid som altid er med fremme. Udover Pavard’s VM mål mod Argentina hører man da ikke voldsomt til nogle af de tre..

Correa er ikke decideret kant. Han er blevet brugt mest som hængende angriber eller netop offensiv kant. Alsidig offensiv spilller.

Jeg synes faktisk han er god, men hans manglende mål i flere sæsoner i træk er bekymrende. Måske har Griezmann (samme type) og Simeone’s defensive spillestil været en hæmsko, who knows.. Jeg forstår dog godt Giampaolo’s ønske. Han vil have en væver type alá Quaglierella lige bagved 9’eren.

Men måske findes der andre lidt billigere? Alá i Piatek beløbet. Apropos så blev den handel jo også høvlet ned men lad os se polakken i den efterfølgende sæson, som altid er sværest. Bare spørg Cutrone.

Men ja, bliver Correa ikke en succes, så er der igen, igen blevet brændt mange penge af. Ét skridt frem, to tilbage frygter man hver gang vi punger ud.

Regler for meddelelser