Side 42 af 52 FørsteFørste ... 324041424344 ... SidsteSidste
Viser resultater 411 til 420 af 515

Emner: Transfers 2019

Standard

Nu ligner det at Silva-handlen er røget i vasken. Det kan måske være a blessing in disguise, hvis Correa-handlen så også falder til jorden. Jeg tror det er bedre at tage et tab på Silva og sælge ham for 20 og så i stedet købe en mindre dyr løsning end Correa.

Standard

Egentlig sjovt med Musacchio, Biglia og måske Correa, at de kommer fra Argentina. Det er historisk brasilianere vi har haft i klubben.

Det har historisk været Inter der har haft succes med argentinerne.
    Crespo med flere, har bestemt også gjort det godt for os, men har personlig en forkærlighed for de brasilianske spillere over de argentinske.

Bennacer handlen er gået igennem med underskrivelse i dag, så nu mangler blot offentliggørelsen.
    Spændende spiller! Og bestemt en i mine øjne interessant transfer, som jeg forventer mig en del af.

Lad os håbe vi ser en del udgående handler snart - gerne med Silva først. Og så et par venstrebacks!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Så løb det vel næsten som ventet ind i en blindgyde med Silva og Monaco. At nogen der vil give så mange penge for Silva var for godt til at være sandt, men måske også derfor Monaco skruede ned for Silva´s vilkår ved at skifte. Nogen har ihvertfald sovet i timen, når økonomien pludselig ikke er på plads

Correa kan vi næppe tillade os købe før vi har nogle penge ind, så det er vel egentlig noget positiv.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Super ærgerligt med Silva. Lad os håbe vi som minimum får 10 mio euro i rabat hos Atletico så også, da det jo er Mendes' handel det her. Monaco skulle dog være løbet fra et par handler de sidste par uger, så det virker også til at være en rodebutik.

Uanset hvad melder alle at Correa handlen stadig fortsætter uagtet. Så må ledelsen være klar til at sælge andre spillere a la Cutrone, Suso osv. for at få det til at hænge sammen.

Standard

Virker mystisk man fortsætter med Correa handelen. Medmindre der er nogle spillere på vej ud, som vi ikke har hørt om endnu.

Ærgeligt med Silva, nu hvor der egentlig var tale om en god pris. Når det er sagt, så er det ikke jordens undergang, hvis han er i truppen når sæsonen starter. Han kan sagtens blive brugbar.

Standard

Ja, der må helt sikkert blive arbejdet på nogle salg. Hvis vi henter Correa og ikke får solgt Silva står vi med en trup der regnskabsmæssigt er lige så dyr som den vi startede sidste sæson med. Og den var så vidt jeg husker i top 3 dyreste trupper i historien for Milan og med afstand den 2. dyreste i ligaen.

Så hvis vi ikke skal have hammeren af FFP til sommer, så skal der altså både skæres godt ned på truppen og hentes plusvalenza. Et rygtet underskud på mindst 80 mio euro sidste sæson skal forbedres, men vi starter op af bakke. Sidste sæson havde vi EL (ca. 15-20 mio euro), flere sponsorer (10 mio euro mere) samt plusvalenza på omkring 20 mio euro. Så udover vores omkostninger står stille, så står vi pt. og er noget bagud på indtægterne. EL kan vi ikke hente noget ved og sponsorat kan vi måske nå at hente. Men uagtet, så skal vi nok have en plusvalenza på 25 mio euro bare for at få samme indtægter som sidste år. Og så skal vi derudover også have reduceret i spillertruppen samt have solgt for noget mere for at komme til FFP næste år og undgå endnu en hård straf.

I det lys kan jeg godt forstå vi går kraftigt efter at afsætte både Silva og Cutrone, som begge er på markedet. Kan vi få solgt Cutrone til 20, Silva til 25 og Suso for 30, har vi trods alt en gain på 55 mio euro.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja, der må helt sikkert blive arbejdet på nogle salg. Hvis vi henter Correa og ikke får solgt Silva står vi med en trup der regnskabsmæssigt er lige så dyr som den vi startede sidste sæson med. Og den var så vidt jeg husker i top 3 dyreste trupper i historien for Milan og med afstand den 2. dyreste i ligaen.

Så hvis vi ikke skal have hammeren af FFP til sommer, så skal der altså både skæres godt ned på truppen og hentes plusvalenza. Et rygtet underskud på mindst 80 mio euro sidste sæson skal forbedres, men vi starter op af bakke. Sidste sæson havde vi EL (ca. 15-20 mio euro), flere sponsorer (10 mio euro mere) samt plusvalenza på omkring 20 mio euro. Så udover vores omkostninger står stille, så står vi pt. og er noget bagud på indtægterne. EL kan vi ikke hente noget ved og sponsorat kan vi måske nå at hente. Men uagtet, så skal vi nok have en plusvalenza på 25 mio euro bare for at få samme indtægter som sidste år. Og så skal vi derudover også have reduceret i spillertruppen samt have solgt for noget mere for at komme til FFP næste år og undgå endnu en hård straf.

I det lys kan jeg godt forstå vi går kraftigt efter at afsætte både Silva og Cutrone, som begge er på markedet. Kan vi få solgt Cutrone til 20, Silva til 25 og Suso for 30, har vi trods alt en gain på 55 mio euro.
    Det stadig uhyggeligt at vi kører med så løntung en trup.

Lønningerne til Borini, Biglia mm. er bare ufattelige høje, til spillere der hverken har fremtidsudsigter eller central rolle på holdet.

Håber vi får set et salg af dem!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Jeg forstår godt salget af Cutrone, hvis han ikke var Milan dreng, så er mit indtryk at vi alle ville sælge ham uden problemer. Jeg ser ham slet ikke som en spiller der er vigtig i bestræbelserne på at komme i CL, så er et salg nødvendigt for at finansiere andre spiller, så er det fint for mig.

Dog synes jeg prisen er alt for lav. Det seneste jeg har set er 18 mio euro + add ons til Wolves. Næsten samme pris som Inter fik for salget af Pinamonti til Genoa (16 mio euro + add ons), så her skal vi simpelthen kunne sælge Cutrone dyre til fx. Wolves.

Standard

Ja, det er som om alt hvad Milan har af unge spændende spillere der har vist lidt koster stort set ingenting. Men samme type spillere i f.eks Sassuolo, så koster de mindst det dobbelte.
    Vil da sige Cutrone ud fra hvad han har vist og de relativ få chancer han egentlig har fået, jo bør koste mindst 30 millioener euro+diverse bonusser

Men tror ikke som sådan vi gerne vil af med ham, men vi er nødt til at sælge og må tage dem der er interesse med
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja, det er som om alt hvad Milan har af unge spændende spillere der har vist lidt koster stort set ingenting. Men samme type spillere i f.eks Sassuolo, så koster de mindst det dobbelte.
    Vil da sige Cutrone ud fra hvad han har vist og de relativ få chancer han egentlig har fået, jo bør koste mindst 30 millioener euro+diverse bonusser
    Havde egentlig aftalt med mig selv, at jeg ville holde mig fra denne tråd, ligesom med kamptrådene.
    Men du rammer helt rigtigt der, det er skræmmende hvor lidt vi får for vores talenter. og netop parallelen du drager til f.eks sassuolo, rammer du spot on.
    Det er vanvid

Regler for meddelelser