Side 44 af 72 FørsteFørste ... 34424344454654 ... SidsteSidste
Viser resultater 431 til 440 af 716

Emner: Transfers 2019

Standard

Så ser det ud til at Cutrone overgiver sig og tager til Wolverhampton. Han blev hevet ud af træningen i nat og sendt til Europa. Omend han rent indstillingsmæssigt er en rollemodel for alle på holdet og det er sentimentalt at have en ungdomsspiller på førsteholdet, så har der kvalitetsmæssigt været langt mellem snapsene, og når FFP fordrer, at vi skal lave nogle tunge valg for at gøre regnskabet bedre, så er det oplagt med ham. Men man kan kun håbe det bedste for drengen.

Jeg synes også det er en succeshistorie for ungdomsafdelingen, at vi de sidste 3-4 år har opnået lødige salg af vores spillere som Locatelli, De Sciglio og nu Cutrone, som vi ikke så tidligere. Alle fra 12 mio euro og opefter. Det er trods alt et skridt i den rigtige retning for at skabe et bedre økonomisk Milan, at vi kan sælge talenter for mere end tilfældet var med fx. Cristante, Petagna og Darmian.

Cutrone er ikke et stort salg og vi er ikke i mål endnu, da vi stadig mangler 30-40 mio euro i plusvalenza. Her er de oplagte kandidater RR, Silva og Suso.

Derudover ser det ud til, at vi har droppet tanken om at betale stort for en midterforsvar og går efter en Duarte i Flamengo til 12 mio euro og en løn på 1,2 mio euro. En handel der igen får en til at tænke på hvorfor vi ikke bare beholdt Zapata. Men når det skal være, er det ikke den dyreste spiller denne brasilianske udgave af Gustavo Gomez.

Af de mere vilde rygter forlyder det også, at vi henter en lottokupon til 35 mio euro i Lille ved navn Leao. Mange penge for en spiller med under 30 senior kampe på cv'et. Her falder kæden af for mig. Var ikke decideret fast man på et Lille-hold, der dog tog Frankrig med storm. Det er dog en Mendes spiller, så mon ikke han igen har snøret Maldini/Boban hvis det er tilfældet. Italienske medier melder dog om, at det stadig er en forhandling og ikke en aftale endnu. Djalo skulle i øvrigt ryge den anden vej til 5 mio euro, hvilket naturligvis er ok. De rygtede priser er dog helt sindssyge og den her handel vil i den grad stikke af af i forhold til en fornuftig strategi på transfermarkedet. Men lad os se hvor den ender. Uanset hvad kræver det et salg af Silva også.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Så ser det ud til at Cutrone overgiver sig og tager til Wolverhampton. Han blev hevet ud af træningen i nat og sendt til Europa. Omend han rent indstillingsmæssigt er en rollemodel for alle på holdet og det er sentimentalt at have en ungdomsspiller på førsteholdet, så har der kvalitetsmæssigt været langt mellem snapsene, og når FFP fordrer, at vi skal lave nogle tunge valg for at gøre regnskabet bedre, så er det oplagt med ham. Men man kan kun håbe det bedste for drengen.

Jeg synes også det er en succeshistorie for ungdomsafdelingen, at vi de sidste 3-4 år har opnået lødige salg af vores spillere som Locatelli, De Sciglio og nu Cutrone, som vi ikke så tidligere. Alle fra 12 mio euro og opefter. Det er trods alt et skridt i den rigtige retning for at skabe et bedre økonomisk Milan, at vi kan sælge talenter for mere end tilfældet var med fx. Cristante, Petagna og Darmian.

Cutrone er ikke et stort salg og vi er ikke i mål endnu, da vi stadig mangler 30-40 mio euro i plusvalenza. Her er de oplagte kandidater RR, Silva og Suso.

Derudover ser det ud til, at vi har droppet tanken om at betale stort for en midterforsvar og går efter en Duarte i Flamengo til 12 mio euro og en løn på 1,2 mio euro. En handel der igen får en til at tænke på hvorfor vi ikke bare beholdt Zapata. Men når det skal være, er det ikke den dyreste spiller denne brasilianske udgave af Gustavo Gomez.

Af de mere vilde rygter forlyder det også, at vi henter en lottokupon til 35 mio euro i Lille ved navn Leao. Mange penge for en spiller med under 30 senior kampe på cv'et. Her falder kæden af for mig. Var ikke decideret fast man på et Lille-hold, der dog tog Frankrig med storm. Det er dog en Mendes spiller, så mon ikke han igen har snøret Maldini/Boban hvis det er tilfældet. Italienske medier melder dog om, at det stadig er en forhandling og ikke en aftale endnu. Djalo skulle i øvrigt ryge den anden vej til 5 mio euro, hvilket naturligvis er ok. De rygtede priser er dog helt sindssyge og den her handel vil i den grad stikke af af i forhold til en fornuftig strategi på transfermarkedet. Men lad os se hvor den ender. Uanset hvad kræver det et salg af Silva også.
    Enig mht. Cutrone - Det var kortvarigt en klar fandarling og hans indstilling var fantastisk. Men helt ærligt, sidste sæson var en katastrofe for ham og han udvikler sig ikke synderligt. Målnæsen har han haft hele tiden, men han kan ikke holde i en badebold. De tekniske kvaliteter rykker sig ikke og han har heller ikke en voldsom fart. Det giver mening for mig.

Det gør Leao ikke - Uanset om han er et fyrtårn og en anden type der komplementerer Piatek på en anden måde - så er det fuldstændig forrykt hvis vi smider 5 mio euro mere i retning af ham, end vi kan få for en trods alt langt mere prøvet A. Silva.. Det vil være det mest absurde jeg har set længe.

Standard

Fatter simpelthen ikke hvad der foregår de her dage, hvis de sker.

Man sælger Djalo for 5 mio euro, selvom potentiellet hele sikkert er til mere. Det tør jeg næsten ligge hovedet på blokken og siger det nemt koster os i omegnen af 20-30 mio euro. Kæmpestor, hurtig godt pasningsspil. Burde have været 5 valg i min bog.

Duarte kender jeg ikke, men umiddelbart enig i at vi ligeså godt kunne have beholdt Zapata.

Rafael Leao synes jeg man kan se har noget potentielle, og giver holdet noget fart, som vi har manglet. Men 35 mio euro er godt nok voldsomt. Har det lidt på samme måde, som med Correa. High risk/high reward.

Standard

Senest melding hedder Cutrone til Wolves for 25M (20M + 5M i bonuser), hvilket bestemt er mere end ok.

Jeg kan godt li ham og tror hans passion og fight kunne hjælpe os især imod de mindre hold som pakker sig, omvendt scorer han ikke vildt mange mål og han passer ikke ind i den måde vores nye træner gerne vil spille på, så synes det er ok vi sælger han..

Synes vi skal glæde os over vi omsider har en træner som har et klart taktisk koncept og en helt klar idé om hvordan vi skal spille - og så som vil bruge spillere der passer dertil. I alt for mange år har vi haft trænere uden noget som helst spilkoncept og som bare har brugt de spillere der har været til rådighed.

Standard

Maldini og Co ser ihvertfald ikke ud til at tage den lette vej. Sælge en af fans favoritter på San-Siro er ikke lige noget de nok vil få store roser for og så stadig til den meget lave pris vil jeg mene.
    Men Cutrone og så engelsk fodbold er måske et godt match. God fysik har han og PL er jo mere tempo frem for teknik. Men Tempo vil han dog nok få problemer med til at starte med. Men om nogle år må vi jo se om det her var et godt salg, hvis han forsvinder ud i ingenting eller omvendt vi ville kunne have tjent det 5 dobbelte på ham, hvis han blomstrer op

Der har efterhånden været mange kommentare fra Milan spillerne omkring den nye sæson og sjovt nok så får den nye træner altid til stor ros om det er det taktike eller træningsmetoder etc . Men lad os se bare 3-4 måneder frem, så tror jeg hurtig de kommentare vil være glemt fra nogen af spillerne, hvis ikke lige det hele har flasket sig.
    Sidst redigeret af Rossonero : 27-07-2019 kl. 15:08
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det virker vildt hvis vi sælger Cutrone for €20-25mio og så henter Leao.

Om muligt at han er et stort talent, men derfor er vi stadig i antalsmæssigt underskud. Skal vi have bare 4 mand til angrebet skal vi hente to hvis vi sælger Silva og Cutrone, samt en mere så vi er 4 til 2 pladser.

Håber vi snart hører om salg af Laxalt, Silva, Strinic, Borini, Biglia, Suso (hvis Giampaolo ikke vil bruge ham), Castillejo og A.Donnarumma. Der er brug for det.

Egentlig sjovt vi handler med Lille. Klubben som Elliott også har ejerskab af. Og klubben hvis sportsdirektør vi var kædet kraftigt sammen med! Ville ønske vi havde Luis Campos på Massaras plads. En proven SD, men øje for talent!
    Han er igen i gang med at sælge Leao til os for omkring €30-35 mio. Han blev hentet på fri.
    Sælger Pepe til højest bydende - lige nu er buddet på €70 mio, og indkøbt for €10mio cirka...

Han ville være guld værd at have som SD. Men den post har Massara, så lad os håbe at han kan vise sit værd!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Jeg synes nu stadig prisen på Cutrone er helt fair med de 18 mio euro og 4 i bonus. Kigger vi på hans stats og sammenligner med fx. Petagna som har klart bedre stats, så blev han solgt for 12 mio euro fra Atalanta. Nuvel der er 2-3 år imellem dem, men jeg ville som Milan fan være noget tosset over hvis vi selv havde brugt 18 mio euro på en spiller a Cutrones statistik og kaliber. Alternativet var så et lejeophold, men det har vi jo ikke råd til når der skal penge i kassen asap.

Det samme med Djalo. Han var en af de bedre på Primavera, men det var så også det dårligste primavera hold vi har haft i de 15 år jeg har fuldt med, og han var ikke bedre end fx. Ely. Måske han kunne være solgt for mere om 3 år, men den luksus har vi bare ikke pt. Så er det til gengæld super stærkt hvis vi kan lave den her finte, hvor vi kan få 5 mio euro i ren plusvalenza for en spiller der ikke ville være klar til at blive testet på førsteholdet før om 2-3 år. Og samtidig har vi jo Gabbia som vi så bør satse på. De er stort set jævnaldrene men der er kun plads til den ene i Milan pt.

Om 3-4 år når vi er færdige med at jagte store salg til FFP, så kan vi begynde at have den luksus at udleje mange flere spillere. Men det kræver bedre økonomi.

Der er i øvrigt meget stille omkring Correa og han fik endda lov at spille mod Real, så det virker ikke til at vi er tæt på at lukke den handel. Duarte synes tættere på at kunne lukkes.

Får vi sendt Silva og Cutrone videre og henter Correa og Leao som erstatninger står vi naturligvis med et bedre angreb end da vi gik ind i vinduet. Så kan Castillejo eller Borini. Vi får dem ikke solgt alligevel, så de kan lige så godt stå en 4. mand der. Eller endnu bedre med Tsadjout eller en anden ung gut, der kan snuse til førsteholdet.

Man må dog gå ud fra vi er færdige med alt andet end midtbane hvis Duarte, Correa og Leao kommer til klubben. Så er det høj klasse til midtbanen vi mangler og en kæmpe omgang salg.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jeg synes nu stadig prisen på Cutrone er helt fair med de 18 mio euro og 4 i bonus. Kigger vi på hans stats og sammenligner med fx. Petagna som har klart bedre stats, så blev han solgt for 12 mio euro fra Atalanta. Nuvel der er 2-3 år imellem dem, men jeg ville som Milan fan være noget tosset over hvis vi selv havde brugt 18 mio euro på en spiller a Cutrones statistik og kaliber. Alternativet var så et lejeophold, men det har vi jo ikke råd til når der skal penge i kassen asap.

Det samme med Djalo. Han var en af de bedre på Primavera, men det var så også det dårligste primavera hold vi har haft i de 15 år jeg har fuldt med, og han var ikke bedre end fx. Ely. Måske han kunne være solgt for mere om 3 år, men den luksus har vi bare ikke pt. Så er det til gengæld super stærkt hvis vi kan lave den her finte, hvor vi kan få 5 mio euro i ren plusvalenza for en spiller der ikke ville være klar til at blive testet på førsteholdet før om 2-3 år. Og samtidig har vi jo Gabbia som vi så bør satse på. De er stort set jævnaldrene men der er kun plads til den ene i Milan pt.

Om 3-4 år når vi er færdige med at jagte store salg til FFP, så kan vi begynde at have den luksus at udleje mange flere spillere. Men det kræver bedre økonomi.

Der er i øvrigt meget stille omkring Correa og han fik endda lov at spille mod Real, så det virker ikke til at vi er tæt på at lukke den handel. Duarte synes tættere på at kunne lukkes.

Får vi sendt Silva og Cutrone videre og henter Correa og Leao som erstatninger står vi naturligvis med et bedre angreb end da vi gik ind i vinduet. Så kan Castillejo eller Borini. Vi får dem ikke solgt alligevel, så de kan lige så godt stå en 4. mand der. Eller endnu bedre med Tsadjout eller en anden ung gut, der kan snuse til førsteholdet.

Man må dog gå ud fra vi er færdige med alt andet end midtbane hvis Duarte, Correa og Leao kommer til klubben. Så er det høj klasse til midtbanen vi mangler og en kæmpe omgang salg.
    Meget enig med dette indlæg!

Ved dog ikke om den første del også var henvendt til mig, men min pointe om at de €20-25 mio for Cutrone, for så at hente Leao er vildt, gik mere på at vi blot sælger talent for at købe talent.

Cutrone, 21 år - 2 sæsoner i Serie A:
    18/19: 34 kampe, 3 mål, 2 assist
    17/18: 28 kampe, 10 mål, 3 assist

Leao, 20 år - 1 sæson i Ligue 1:
    24 kampe, 8 mål, 2 assist

Deres første sæson som senior er meget identiske stats wise, hvor Serie A må betegnes som en stærkere liga. Så ikke fordi jeg kan se den store idé i at sælge talent ala Cutrones til €20-25 mio for så at købe talent ala Leao for €30-35 mio. Muligt han er spillemæssig mere den rette type, men han bliver 2. Valg bag Correa og Piatek alligevel, hvis Correa bliver købt som det rygtes kraftigt. Og så er €30-35 mio altså meget. Og også for meget.

Men Borini rygtes til at skulle agerer Mezz’ala i aftenens kamp mod Benfica. Det kan ikke være en permanent løsning. Håber vi ser ham solgt for et acceptabelt beløb. Ligesom vi skal se flere salg ske snart. Ellers går kabalen økonomisk ikke op.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Er helt enig i, at Leao virker helt skørt. Han har heller ikke vist noget der gør, at en pris skal være højere end Cutrone. Det er begrænset hvor meget vi skal smide efter en spiller med potentiale og intet andet. Og her betaler vi mindst 15 mio euro for meget, selvom spilleren passer meget bedre til trænerens filosofi end Cutrone. Men som du selv er inde på andetsteds, så er det bare en grøn ledelse vi har i kløerne på en snu agent.

Borini er en nødløsning fordi vi ikke her spillere til midtbanen pt. Skader til Jack, Krunic samt ferie til Kessie, Bennacer, Paqueta osv. gør at han får lov at spille. Generelt er det bare en ærgerlig opstart. Giampaolo får max 10 dage med en hel trup inden Serie A begynder og det er ikke meget. Og Hernandez ser også ud til at misse første kamp i Serie A.

Standard

Vi får da noget af en dybde på den midtbane, hvor det på ingen måde er skråsikkert hvem der for startpladsen, da spillerne har et meget lignende niveau.

--------------Paqueta/Suso-----------
    Calhanoglu/Jack-------Kessie/Krunic
    -----------Bennacer/Biglia-------------

Og så kan Paqueta også dække mezzallaen, og Jack fungerer måske endnu bedre bag angriberne.
    Jeg glæder mig til at se hvem der bliver Piateks partner, og ikke mindst til at se Piatek i denne opstilling hvor jeg forventer at han får meget mere at arbejde med end i sidste sæson hvor han var isoleret på toppen.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser