Side 46 af 52 FørsteFørste ... 364445464748 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 460 af 515

Emner: Transfers 2019

Standard

Det vi har foretaget os indtil nu er vel ret og slet vores nye vej vi går med Eliott. spillere der ikke er mere end talenter og aldrig begået sig på den store scene. Det kan blive virkelig en grim sæson det her, for de her nye indkøb indtil kan blive store fiaskoer så pengene er smidt ud af Vinduet.
    Vi kan selvfølgelig nå at handle nogle spilllere ind med godt niveau endnu, men tvivler på vi ændre på vores tilgang

Standard

Rygter om at Genoa har indgået en aftale med Biglia, og de nu bare skal forhandle med os. Mange ser det nok som en nobrainer, men jeg er lidt nervøs om det er en god ide.

Han er en erfaren mand, som burde passe ind i systemet. Hvis vi sælger ham så efterlader vi den plads komplet til Bennacer, som så skal slå igennem. Der har godt nok også været rygter, om at forsøge med Hakan dernede.

Økonomisk ville det selvfølgelig være positivt da kontrakten er alt for høj, og han har mange skader, så hvis vi kan få en okay pris så er det nok det bedste, men føler mig ikke helt sikker på handelen.

Duarte fatter jeg ikke en meter af, og har endda læst flere Flamengo fans ikke mener han er noget specielt. Vi har fint med unge forsvarsspillere, så alderen betyder ikke så meget for mig her. Personligt ville jeg så have foretrukket Zapata som 3-4 valg, selvom han nok ikke lige ville passe ind i det nye system med mange afleveringer. 10-13 mio euro der kunne være brugt bedre i min bog.

Standard

Vi kan vel i vanlig stil få en masse "gode" spillere fra Genoa i bytte for Biglia, så vi ender med endnu mere middelmådighed.
    Lønnen Biglia får er sikket højt, men rammer han niveau vil jeg da med glæde give ham det. Sælge ham og istedet få en anden billigere spillere der dog slet ikke har niveauet giver endnu mindre mening.
    Men Biglia har måske fået nok og er træt af at være syndebukken. Fred være med det hvis han forlader os, men endnu en i rækken vi kan sige der aldrig fandt niveauet i Milan
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Med Duarte på plads er forsvaret på plads og det ser også ud til at angrebets strategi er ved at være der - Sælg Silva og hent en erstatning (hvor Correa er vores 1. prioritet).

Midtbanen ser dog stadig meget svag ud i min optik, hvor vi ikke har hentet en spiller der kan løfte holdet allerede i år. Siger vi tilmed farvel til Biglia skal vi i de grad have en tung profil ind på den plads. Ellers bliver det den bløde mellemvarer. Det er egentlig også tilfældet hvis Biglia bliver. Vi mangler simpelthen en general og leder af høj kaliber til at styre den midtbane. Vi kan ikke bare blive ved med at hente spillere som skal præstere år 2 og 3. Vi er nødt til at have nogle tungere profiler ind. Ellers falder holdet sammen igen når der kommer lidt modgang.

Fint med salget af Cutrone på plads. Så har vi trods alt rejst samme plusvalenza som sidste år og mangler vel omkring 30-40 mio euro for at have ro i maven til en snak med FFP senere. Lad os håbe de næste 5 spillere også er på vej ud, selvom der udover Silva/Biglia ikke er mange rygter. De to skal i øvrigt også erstattes, så det giver stadig en bred trup med salg af kun af dem.

Standard

Havde godt nok gerne beholdt Bakayoko og så skippet Kessie og Biglia afsted. Han var virkelig et monster, som vi dog næppe længere kan komme i nærheden af
    Vi mangler dog selvfølgelig yderligere på midtbanen end ham, men han ville godt nok være en solid spiller at have der
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

At vi mistede Bakayoko er jeg virkelig splittet omkring, for han var uden tvivl en af de bedst præsterende på midtbanen i sidste sæson, men som type på 6'eren synes jeg ikke han er den rette. Vi skal have mere bold i den position, for vi var gode til at få flyttet spillet fra fase 1, op til midtbanen, men var simpelthen ikke kreative nok i overgangen længere fremme på banen.

Bennacer som type ligner meget den spiller som kan hjælpe overgangen, og principielt også Biglia, men hans Milan tid har bare været uheldig, så han kommer ikke til at spille en fremtræden rolle for det her Milan hold. Det er svært at se hvem en eventuel erstatning for Biglia skulle være, og ideelt så ville det jo være en signing ala Van Bommel som kom med erfaring, vindermentalitet(!), et fint niveau. Jeg kan bare ikke se hvem det skulle være derude.

Standard

Umiddelbart, så ser jeg vores stærkeste midtbane bestå af Suso (25 år), Paqueta (21 år), Kessie (22 år), Bennacer (21år). Det vil være ideelt at kunne supplere med en erfaren herre, som stadig har et fint niveau, for vi så flere gang i sidste sæson at vi manglede lidt koldblodighed. Det kunne være spillere som Khedira, Matic, Fabregas.

Dyre spillere med garanti, uden mulighed for videresalgspotentiale, så det er nok derfor det ikke kommer til at ske.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Umiddelbart, så ser jeg vores stærkeste midtbane bestå af Suso (25 år), Paqueta (21 år), Kessie (22 år), Bennacer (21år). Det vil være ideelt at kunne supplere med en erfaren herre, som stadig har et fint niveau, for vi så flere gang i sidste sæson at vi manglede lidt koldblodighed. Det kunne være spillere som Khedira, Matic, Fabregas.

Dyre spillere med garanti, uden mulighed for videresalgspotentiale, så det er nok derfor det ikke kommer til at ske.
    Det jeg synes er mest spændende er midtbanen, og er nogenlunde enig med dig i den stærkeste.

Men man skal nu bestemt ikke glemme Jack. Hvis Jack kan komme tilbage fra sin skade med samme niveau, så er Paqueta og Kessie bestemt ikke selvskrevet i min optik.

Hakan kan man også nævne, problemet for mig her er mere 6'ern og det ville være et sats at omskole ham. Dog vil jeg sige han har vist fin vilje defensivt, og har teknikken til at fordele boldene.
    Ironisk nok ville jeg næsten foretrække Bakayoko over Correa lige nu, og vi kunne have fået ham for 12 mio euro mindre ca.

Men midtbanen som den er kan virkelig blive fugl eller fisk. Masser af potentielle, og selvom de måske ikke er erfarne på den måde, at de har vundet mesterskaber osv. Så er der nu alligevel mange serie a kampe. Hvis Suso får tilpasset sig sin nye position, Paqueta viser det samme niveau som i starten af hans tid her, over en hel sæson og Bennacer slår igennem, så ser det fint ud, men det er ikke ligefrem soleklart det sker.

Standard

Må indrømme, at jeg virkelig ikke har fulgt særligt meget med de sidste par år, og faktisk ikke fulgt vildt meget med i fodboldverdenen generelt.

Har dog forsøgt at holde mig lidt opdateret alligevel. Mit indtryk var dog, at Cutrone var et stort talent. Faldt igennem lidt i sidste sæson, men det er da ret almindeligt, at spillere af hans type tager lidt længere tid om at udvikle sig, og først for alvor slår igennem senere i karrieren. Var det ikke lidt for tidligt at give op på ham? Eller er jeg bare håbløst outdated? Han er ung, har nogle kvaliteter der bestemt er lovende (bestemt også mangler), og så er han egen avl og virkede virkelig til at være en passioneret Milan-dreng.

Er lidt ked af, at vi hele tiden skiller os af med vores unge talenter, som faktisk havde potentiale til at bidrage. De behøver ikke nødvendigvis være fremtidige superstjerne, men så gerne at vi holdt på dem der faktisk har potentialet, så vi kan få banket lidt af kulturen tilbage i klubben. Nogen der ved hvad det vil sige at spille i Milan. De Sciglio er et andet eksempel. Var godt nok ked af det, da han smuttede. Sidder lidt med samme følelse nu, selvom jeg nu ikke er lige så sikker på, at Cutrone har potentialet til at kunne starte på et top-4 hold i Serie A en dag.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Må indrømme, at jeg virkelig ikke har fulgt særligt meget med de sidste par år, og faktisk ikke fulgt vildt meget med i fodboldverdenen generelt.

Har dog forsøgt at holde mig lidt opdateret alligevel. Mit indtryk var dog, at Cutrone var et stort talent. Faldt igennem lidt i sidste sæson, men det er da ret almindeligt, at spillere af hans type tager lidt længere tid om at udvikle sig, og først for alvor slår igennem senere i karrieren. Var det ikke lidt for tidligt at give op på ham? Eller er jeg bare håbløst outdated? Han er ung, har nogle kvaliteter der bestemt er lovende (bestemt også mangler), og så er han egen avl og virkede virkelig til at være en passioneret Milan-dreng.

Er lidt ked af, at vi hele tiden skiller os af med vores unge talenter, som faktisk havde potentiale til at bidrage. De behøver ikke nødvendigvis være fremtidige superstjerne, men så gerne at vi holdt på dem der faktisk har potentialet, så vi kan få banket lidt af kulturen tilbage i klubben. Nogen der ved hvad det vil sige at spille i Milan. De Sciglio er et andet eksempel. Var godt nok ked af det, da han smuttede. Sidder lidt med samme følelse nu, selvom jeg nu ikke er lige så sikker på, at Cutrone har potentialet til at kunne starte på et top-4 hold i Serie A en dag.
    Tror Cutrone deler vandene lidt blandt fans. Cutrone knoklede jo røven ud af bukserne, og på den måde var han jo virkelig en fan favorit, og dermed svær ikke at holde af.

Jeg synes dog samtidig også det kan være med til at farve ens øjne på spilleren. For Cutrone er i min optik bare ikke god nok, især når man får et bud på 20 mio+ til at afvise. Man henter så en Leao ind, som jeg ikke kender udover fra videoer som er en helt anden type.

Jeg kan dog sagtens genkende følelsen af at være ked af det, når man sælger nogle egen avl spillere for tidligt. Cristante står for mig som det klareste eksempel, da prisen var så lav som den var. Locatelli kunne jeg også godt se have en rolle i Milan, men der var prisen bedre.

Og så skal man huske vi stadig har Donnarumma og Calabria fra eget akademi på førsteholdet, samt nogle unge gutter der har været siden de var meget unge.

Regler for meddelelser