Side 47 af 72 FørsteFørste ... 37454647484957 ... SidsteSidste
Viser resultater 461 til 470 af 716

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Tror Cutrone deler vandene lidt blandt fans. Cutrone knoklede jo røven ud af bukserne, og på den måde var han jo virkelig en fan favorit, og dermed svær ikke at holde af.

Jeg synes dog samtidig også det kan være med til at farve ens øjne på spilleren. For Cutrone er i min optik bare ikke god nok, især når man får et bud på 20 mio+ til at afvise. Man henter så en Leao ind, som jeg ikke kender udover fra videoer som er en helt anden type.

Jeg kan dog sagtens genkende følelsen af at være ked af det, når man sælger nogle egen avl spillere for tidligt. Cristante står for mig som det klareste eksempel, da prisen var så lav som den var. Locatelli kunne jeg også godt se have en rolle i Milan, men der var prisen bedre.

Og så skal man huske vi stadig har Donnarumma og Calabria fra eget akademi på førsteholdet, samt nogle unge gutter der har været siden de var meget unge.
    20 mio. er selvfølgelig svært at afvise, men (umiddelbart) bruger vi dem jo ikke til at hente spillere fra de højere hylder alligevel. Kender heller ikke Leao, og det er da muligt, at han bliver en kæmpe succes, men ift. hvad han indtil videre har bevist, så tyder det da ikke på, at det er særligt meget mere end Cutrone. Lad os håbe det bliver en succes selvfølgelig! Min pointe er bare, at vi erstatter en spiller af egen avl, som ikke helt har levet op til det vi håbede (endnu vel at mærke), med en spiller fra Lille i samme alder, og som har bevist lige så lidt. Forstår det ikke...

De Sciglio, Cristante, Locatelli, Cutrone, Donnaruma og Calabria. De burde altså alle sammen stadig være her. Kun to er tilbage. I min optik alle spillere der kan bidrage hos italienske topklubber. Ikke nødvendigvis alle sammen i start elleveren, men som breddespillere og langsigtede projekter. Jeg tror virkelig bare det er vigtigt, at have en stamme af spillere, der har været her siden de var relativt unge, og som kan bære lidt af kulturen videre. Se på spillere som Brocchi, Ambrosini, Abate osv. Brocchi slog aldrig rigtig igennem, men tror da helt sikkert man var glad for at have ham i omklædningsrummet, og han kunne da bestemt også bidrage når der var brug for ham. Ambrosini, selvom han ikke var egen avl, slog også først igennem sent i karrieren.

Måske en lidt for romantisk tilgang i moderne fodbold, men jeg tillægger det bare stor værdi, at man holder på de her unge spillere. Det afføder en vis kultur, som bare er uundværlig i min optik.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 31-07-2019 kl. 18:53

Standard

Af De Sciglio, Cristante, Locatelli, Cutrone, Donnaruma og Calabria er Donnarumma klart den bedste. De andre kunne vi måske godt have beholdt, men så var vi egentlig ikke meget videre end vi er nu, da det er den bløde mellemvare og ingen af dem nogensinde bliver som sådan klassespillere, vil jeg ihvertfald påstå. Men italien skal dog også mange år tilbage for at finde virkelig store spillere der hørte til I toppen af fodbold.

Kom der et fornuftig bud på Calabria skød jeg ham også glædelig af. Ofte hjerneblødninger og ikke mindst mange skader
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Af De Sciglio, Cristante, Locatelli, Cutrone, Donnaruma og Calabria er Donnarumma klart den bedste. De andre kunne vi måske godt have beholdt, men så var vi egentlig ikke meget videre end vi er nu, da det er den bløde mellemvare og ingen af dem nogensinde bliver som sådan klassespillere, vil jeg ihvertfald påstå. Men italien skal dog også mange år tilbage for at finde virkelig store spillere der hørte til I toppen af fodbold.

Kom der et fornuftig bud på Calabria skød jeg ham også glædelig af. Ofte hjerneblødninger og ikke mindst mange skader
    Kan sagtens følge dig. Men vi erstatter dem jo alligevel med spillere der er den 'bløde mellemvare'. Der tror jeg bare, at det er en værdi i sig selv, at de her spillere kommer fra egne rækker. Så lad os nu sige at Cutrone og Leao er af samme kaliber (hvilket jeg ikke ved, blot et tænkt eksempel). I det tilfælde vil jeg hellere have Cutrone.

På den lange bane, der tror jeg det er gavnligt at have nogle folk i omklædningsrummet, der har været i klubben mange år, og som måske endda har været der siden barnsben. At de ikke nødvendigvis er klassespillere behøver ikke betyde at de bare skal sælges.

HVIS skuden begynder at vende nu, og vi kvalificerer os til noget europæisk fodbold i den nære fremtid. Så kan vi måske begynde at hente nogle kvalitetspillere. Når den tid kommer, der tror jeg bare det er vigtigt, at der er nogen kulturbærere i klubben. Nogen der kan tage i mod de nye folk, vise flaget lidt og lede ved eksempel. De behøver ikke engang være startere, men bare nogen der har en vis respekt for trøjen, kender miljøet i og omkring klubben ud og ind etc. Holder traditionerne og standarderne lidt i hævd fra generation til generation.

I øvrigt @Rossonero: jeg havde skrevet en mail til dig (det bad registreringsmailen mig om i tilfælde af problemer med registrering på forum), som du ikke svarede på. Ignorer den. Jeg havde registreret mig på ny, da jeg ikke kunne huske min gamle bruger. Har dog, som du kan se, fundet den nu. :-) Er I i øvrigt holdt op med at godkende nye brugere?
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 31-07-2019 kl. 20:09

Standard

Det skal også med i ligningen, at spillere som Locatelli og Cristante ikke havde tålmodigheden til at kæmpe sig på førsteholdet, mens De Sciglio også ville prøve noget nyt efter at være gået i stå i Milan.

Det gode ved ungdomsspillerne er jo, at de giver et stort plusvalenza i bøgerne da det er ren profit. Og så længe de kvalitetsmæssigt ikke startere på holdet alligevel, så er det en nødvendighed at sælge dem for at klubben kan levere et regnskab der lever op til FFP. Havde vi været øverst i fodboldhierarkiet så kunne vi bedre tillade os en strategi med at holde på vores egne og investere i verdensstjerner i stedet. Milans plads i fodboldverden er dog mere Ajax end Real disse år.

Apropos unge spillere så er Plizzari tæt på at blive udlejet til Livorno i Serie B. Det er super gavnligt for ham at komme på græs, da han har spildt hele sidste år i Milano. Det betyder desværre nok også, at Donnas storebror forbliver 3. valg og skal suge endnu flere penge ud af klubben. Det bliver også spændende om vi holder på Gabbia nu hvor Duarte kommer til klubben. Han ville også have godt af at komme på græs igen denne sæson.

Ifølge Di Marzio ender priser på Leao lige under 30 mio euro. Og Dertil sælger vi så Djalo for 5 mio euro. Så giver det bedre mening i min optik. Leao vil dermed "kun" være den 10. dyreste spiller i truppen og belaste budgettet mindre end fx. Caldara, Silva, Hakan, Biglia. Ca det samme som Conti.

Hvis det passer med Duartes pris på 11 og en løn på 1,2 mio euro vil han faktisk ligge på samme udgift som Zapata gjorde.

Valencia skulle meldt sig ind i kampen om Correa, som vi ikke vil byde over 40 mio euro for, hvorimod Atletico skal bruge 50 for også at kunne hente James i Real. Vi skal ikke overraskende have solgt Silva før vi kan hente en angriber. Lad os håbe på en stærk angriber, da det er for satset at smide det hele over på Piatek.

En angriber og en midtbanespiller, der kan løfte niveauet så må det siges at være et ok vindue med vores midler i betragtning. Vi står som sådan ikke stærkere end sidste sæson kvalitetsmæssigt, men det sidste skal så komme fra træneren og muligheden for at holdet tager et skridt op som enhed. Her er det største problem, at træneren ikke har hele sin trup til rådighed inden sæsonen starter.

Et salg af Suso, Hakan eller Kessie må dog stadig være i planerne for at få regnskabet til at gå op til foråret når FFP igen banker på døren. Gerne sammen med RR, Laxalt/Strinic, Borini/Samu.
    Sidst redigeret af Costacurta : 01-08-2019 kl. 08:50

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Kan sagtens følge dig. Men vi erstatter dem jo alligevel med spillere der er den 'bløde mellemvare'. Der tror jeg bare, at det er en værdi i sig selv, at de her spillere kommer fra egne rækker. Så lad os nu sige at Cutrone og Leao er af samme kaliber (hvilket jeg ikke ved, blot et tænkt eksempel). I det tilfælde vil jeg hellere have Cutrone.

På den lange bane, der tror jeg det er gavnligt at have nogle folk i omklædningsrummet, der har været i klubben mange år, og som måske endda har været der siden barnsben. At de ikke nødvendigvis er klassespillere behøver ikke betyde at de bare skal sælges.

HVIS skuden begynder at vende nu, og vi kvalificerer os til noget europæisk fodbold i den nære fremtid. Så kan vi måske begynde at hente nogle kvalitetspillere. Når den tid kommer, der tror jeg bare det er vigtigt, at der er nogen kulturbærere i klubben. Nogen der kan tage i mod de nye folk, vise flaget lidt og lede ved eksempel. De behøver ikke engang være startere, men bare nogen der har en vis respekt for trøjen, kender miljøet i og omkring klubben ud og ind etc. Holder traditionerne og standarderne lidt i hævd fra generation til generation.

I øvrigt @Rossonero: jeg havde skrevet en mail til dig (det bad registreringsmailen mig om i tilfælde af problemer med registrering på forum), som du ikke svarede på. Ignorer den. Jeg havde registreret mig på ny, da jeg ikke kunne huske min gamle bruger. Har dog, som du kan se, fundet den nu. :-) Er I i øvrigt holdt op med at godkende nye brugere?
    Kan sagtens følge din tankegang, og er som sådan fuldstændig enig.

Hvis vi holder os til Cutrone og erstatter ham med Leao eksemplet, så er det fordi man vil have en anden type til at supplerer Piatek med.

Leao er et fysisk pragteksemplar, hvor han er høj, robust kombineret med en stærk speed, og det er tydeligt man i ledelsen har synes vi har manglet fart, hvilket vi som fans også har nævnt, og det bringer Leao i høj grad. Det har jeg svært ved at klandre den nuværende ledelse for.

Cutrone er ikke en dårlig angriber, men jeg ser ham ikke blive en klasse angriber. Leao tror jeg bliver det ene eller andet. Enten bliver han en Niang, og vi kommer til at se tilbage på den transfer som en katastrofe, eller vi får en fremtidig superstjerne.

Standard

@Costacurta:
    Hvis De Sciglio, Cristante og Locatelli ikke havde lyst til at sidde på bænken, så er det selvfølgelig svært at gøre noget.

Men altså, vi sælger De Sciglio, Cristante og Locatelli for 12, 5 og 10 millioner, så vidt jeg lige kunne støve frem. Ville en udlejning ikke have været en mulighed i stedet? Så kunne det jo også være, at de blomstrede med fast fodbold, så man enten kunne sælge dem for større profit eller måske faktisk finde en plads på holdet til dem, hvis de havde udviklet sig nok. F.eks. gav vi jo slip på Cristante for 5 millioner. Roma endte med at købe ham for 25 millioner fem år efter, hvor han havde været lånt ud til forskellige klubber...

Er de 5-20 millioner én til to gange om året virkelig så essentielle for vores regnskaber, at vi ikke længere kan tage det sats? Reelt spørgsmål, som du sikkert kan svare på.

@R80:
    Fair nok hvis Leao potentielt kan have mere upside, og hvis Cutrone ikke som type passede ind i planerne... Han er jo en angriber af den gamle italienske skole, som ikke umiddelbart skiller sig særligt meget ud på nogen fronter, og som heller ikke er særligt teknisk. Dem er der måske heller ikke rigtig plads til i moderne europæisk fodbold. Han var bare en af de få i lang tid, der mindede en lidt om de gode gamle dage i 00'erne, og så bliver man sgu lidt trist når man ser, at man erstatter ham straight up for en relativt ukendt portugiser, der også er et projekt, og som heller ikke rigtigt har haft sit gennembrud endnu.

Men alt det bedste til Leao, hvis vi henter ham. Håber selvfølgelig han slår igennem og gør det fantastisk for os!

Gejst, kampånd og kærlighed til trøjen som i klippet herunder, det tvivler jeg dog på, at han vil bidrage med:

Sidst redigeret af Capocannonieri : 01-08-2019 kl. 13:51

Standard

@Costacurta:
    Hvis De Sciglio, Cristante og Locatelli ikke havde lyst til at sidde på bænken, så er det selvfølgelig svært at gøre noget.

Men altså, vi sælger De Sciglio, Cristante og Locatelli for 12, 5 og 10 millioner, så vidt jeg lige kunne støve frem. Ville en udlejning ikke have været en mulighed i stedet? Så kunne det jo også være, at de blomstrede med fast fodbold, så man enten kunne sælge dem for større profit eller måske faktisk finde en plads på holdet til dem, hvis de havde udviklet sig nok. F.eks. gav vi jo slip på Cristante for 5 millioner. Roma endte med at købe ham for 25 millioner fem år efter, hvor han havde været lånt ud til forskellige klubber...

Er de 5-20 millioner én til to gange om året virkelig så essentielle for vores regnskaber, at vi ikke længere kan tage det sats? Reelt spørgsmål, som du sikkert kan svare på.

@R80:
    Fair nok hvis Leao potentielt kan have mere upside, og hvis Cutrone ikke som type passede ind i planerne... Han er jo en angriber af den gamle italienske skole, som ikke umiddelbart skiller sig særligt meget ud på nogen fronter, og som heller ikke er særligt teknisk. Dem er der måske heller ikke rigtig plads til i moderne europæisk fodbold. Han var bare en af de få i lang tid, der mindede en lidt om de gode gamle dage i 00'erne, og så bliver man sgu lidt trist når man ser, at man erstatter ham straight up for en relativt ukendt portugiser, der også er et projekt, og som heller ikke rigtigt har haft sit gennembrud endnu.

Men alt det bedste til Leao, hvis vi henter ham. Håber selvfølgelig han slår igennem og gør det fantastisk for os!

Gejst, kampånd og kærlighed til trøjen som i klippet herunder, det tvivler jeg dog på, at han vil bidrage med:

Der er forskellige forudsætninger for de spillere du nævner. Cristante var en lidt særlig case. Han var utålmodig og ville væk selvom han egentlig stadig var meget ung og havde til gode at slå igennem som mange af de andre.

Men med De Sciglio, Locatelli og Cutrone har pengene været ret vigtige, da vi her for alvor har haft FFP at forholde os til. Især fra i år med Cutrone. For problemet er, at vi ikke har andre spillere der kan indbringe lige så meget overskud som fx. Cutrone. Vi står jo over for en sæson, hvor vi skal finde ekstremt mange penge. I forvejen kommer vi med et underskud på 80 mio euro fra denne sæson. Dertil skal vi så medregne manglende EL næste sæson og vi er lige blevet smidt ud. Eneste måde at få penge i kassen er at sælge spillere med lav værdi i regnskabet. Cutrone er så ikke den eneste spiller der skal sælges i den henseende da han blot dækker den manglende EL deltagelse.

Det er dog ikke en naturlov det skal være dem fra egne rækker. Men de 18 mio euro vi får for Cutrone kunne vi også få ved at sælge fx. Paqueta for 50, Piatek for 50, Kessie for 40, Silva for 40, Rodrigues for 35, Mussachio for 25, Conti for 33. Problemet er bare, at vi ikke får så meget for dem. Måske med Piatek, men han ville nok ikke være så klog at skille sig af med. Vi er nødt til at sælge dem der kan give overskud først og her står vores egne spillere i første række. Kunne vi sælge Borini, Laxalt, Castillejo, Strinic, Reina og andre fyldspillere først så gjorde vi helt sikkert det. Men de kan bare ikke give det samme. Så på den korte bane når vi ikke at se hvor meget vores talenter kunne blive værd hos os pånær Calabria og Donnarumma.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Der er forskellige forudsætninger for de spillere du nævner. Cristante var en lidt særlig case. Han var utålmodig og ville væk selvom han egentlig stadig var meget ung og havde til gode at slå igennem som mange af de andre.

Men med De Sciglio, Locatelli og Cutrone har pengene været ret vigtige, da vi her for alvor har haft FFP at forholde os til. Især fra i år med Cutrone. For problemet er, at vi ikke har andre spillere der kan indbringe lige så meget overskud som fx. Cutrone. Vi står jo over for en sæson, hvor vi skal finde ekstremt mange penge. I forvejen kommer vi med et underskud på 80 mio euro fra denne sæson. Dertil skal vi så medregne manglende EL næste sæson og vi er lige blevet smidt ud. Eneste måde at få penge i kassen er at sælge spillere med lav værdi i regnskabet. Cutrone er så ikke den eneste spiller der skal sælges i den henseende da han blot dækker den manglende EL deltagelse.

Det er dog ikke en naturlov det skal være dem fra egne rækker. Men de 18 mio euro vi får for Cutrone kunne vi også få ved at sælge fx. Paqueta for 50, Piatek for 50, Kessie for 40, Silva for 40, Rodrigues for 35, Mussachio for 25, Conti for 33. Problemet er bare, at vi ikke får så meget for dem. Måske med Piatek, men han ville nok ikke være så klog at skille sig af med. Vi er nødt til at sælge dem der kan give overskud først og her står vores egne spillere i første række. Kunne vi sælge Borini, Laxalt, Castillejo, Strinic, Reina og andre fyldspillere først så gjorde vi helt sikkert det. Men de kan bare ikke give det samme. Så på den korte bane når vi ikke at se hvor meget vores talenter kunne blive værd hos os pånær Calabria og Donnarumma.
    Det giver jo god nok mening... Selvom det er ærgerligt. Tak for svar. :-)

Standard

@Costacurta:

@R80:

Helt igennem fantastisk klip du fandt frem der, og det viser virkelig Cutrone i en nøddeskal.

Det er sgu dedikation, og det kommer man da helt sikkert til at savne.

Standard

Det giver jo god nok mening... Selvom det er ærgerligt. Tak for svar. :-)
    Helt vildt ærgerligt. Især fordi det paradoksalt nok er modellen med egne talenter på holdet der er den billigste forretningsmodel. Men klubben har bare et stort efterslæb efter alt for mange år uden ansvarlig økonomisk ledelse. Vi vil alle nok hellere se Cutrone frem for Borini, Cristante frem for Krunic osv.

Anyways. Leao er officiel og det samme er salget af Djalo.

Correas agent var forbi i dag og skulle have meddelt, at man har Milan som 1. prioritet og har forhandlet løn til 3 mio euro. Vi er dog stadig langt fra Atleticos krav på 50-55 mio euro. Mendes kæmper i samme ombæring for at få afsat Silva.

På salgsdelen har Strinic angiveligt besluttet sig for at blive, mens Laxalt ikke har haft bud. Biglias Genoa interesse er reel men han vil hellere vente til næste sommer og Genoa kan ikke betale transfersum for ham samtidigt med en skyhøj løn. Vi har ikke råd til bare at sende ham væk gratis.

På Primavera fronten bliver der også hentet lidt ind. Udover Jungdal er en 17årig Galardi hentet i Vigor Peconti og Luan Capanni hentet i Lazio. Giunti får af uransagelig årsager lov til at blive som træner i bestræbelserne på at sikre oprykning igen. Det bliver spændende at se hvordan vi vil sammensætte truppen, for oprykning er vigtig, men det er også spild for nogle af de unge at spille i 2. bedste række.

Regler for meddelelser