Side 94 af 106 FørsteFørste ... 44849293949596104 ... SidsteSidste
Viser resultater 931 til 940 af 1060

Emner: Transfers 2019

Standard

Piatek er også væk. Helt vildt det der sker lige nu.

Min påstand er dog også at Milan i de sidste mange sæsoner har været det mest håbløse sted at være angriber. Så mange angribere er ikke så dårlige som de ser ud i Milan.

Standard

Rodriguez til PSV også. Udsalg og muligvis travlhed de næste dage i Milano.

Standard

Piatek er godt nok et godt salg. Men give kredit til Maldini og co kan man vel ligeså lidt som når vi ikke kan sælge nogen som de heller ikke kan gøre det store ved. Det er nu engang efterspørgsel og det kan ingen trylle frem. Jo måske ved At tabe penge men der gør vi indtil videre ikke.
    Spørgsmålet er hvem vi henter. En angriber har vi behov for og kant er vi også tynd besat.
    Forventer ikke store signing men nok igen måske nogle spændende unge spillere

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Piatek er også væk. Helt vildt det der sker lige nu.

Min påstand er dog også at Milan i de sidste mange sæsoner har været det mest håbløse sted at være angriber. Så mange angribere er ikke så dårlige som de ser ud i Milan.
    Ja, lidt hård skæbne for Piatek. Også fra tilskuerne igår, efter han var helten sidste sæson med “boom-boom” jubel osv.. Men han har vist sig som en lidt begrænset spiller, alá Pippo. Og den slags er spillere er begrænset i dagens fodbold, især i Milan hvor de chance skabene afleveringer er få.

Alligevel vildt at Piatek og Rodriguez takker ja til Hertha og PSV - kan de virkelig matche os sportsligt og økonomisk?

Standard

Så skete der godt nok alligevel ting og sager her på falderebet.

Suso
    Jeg tror, at det er det rigtige tidspunkt at skilles på. Suso har på mange måder været vores vigtigste spiller i et par sæsoner, men han var også en dybt begrænsende spiller at have på holdet på mange punkter. Hovedsagligt hans manglende fart og forudsigelighed gjorde os lette at læse. Den første af de to mangler, kan han desværre heller ikke udvikle sig fra. Selvom vi kunne have tjent flere penge på ham tidligere, må man jo alligevel sige at set over hele sin Milan-karriere har været en af de få succes historier. Vi nupper ham for en slik som ung spiller, får lejet ham ud og givet ham erfaring før han får det helt store gennembrud i vores trøje. Og nu er der også en transfergevinst at hente på ham. Så tak for alt til Suso.

Piatek
    Vi vidste alle, at det var et sats, da han blev hentet. Var har en one-season wonder? Det tror, jeg faktisk at han var. Det har været svært at se, hvad hans spidskompetencer var, når målstrømmen stoppede. Så satset fejlede, men hvis de rygtede priser er sande, må man jo sige, at vi er sluppet billigt fra vores sats.

Rodriquez
    Manden fik virkelig stabiliseret vores ulidelige problem på venstrebacken, og det vil jeg faktisk aldrig glemme ham for. Han tilbød dog intet frem af banen, og med en flyvende Theo forstår man jo godt, at han vil videre. Jeg synes han er for god til at agere 2. valg. Jeg undrer mig faktisk lidt over, at det ikke er muligt at få omkring 10 mio euro for ham, men som andre herinde har påpeget, er det nok sandt, at han er en forældet type backspiller alá Gary Neville, som få klubber har pondus til længere.

God vind til dem alle tre. Spændende om vi selv når at hente mere ind i løbet af vinduet. Jeg håber det næsten ikke, for hvis vi lukker vinduet nu, har det vel faktisk været vores bedste og mest fornuftige transfervindue i årevis.

Standard

Tror desværre vi kommer til at fortryde Big time at vi skiller os af med Piatek 😥😥😥😥😥😥

Standard

Synes egentlig, at det virker til at være helt solidt købmandsskab det her.

Er godt nok splittet omkring Suso. På den ene side, så er han en af de få kvalitetsspillere, som har præsteret over længere tid for os vel nærmest siden vi solgte Zlatan og Silva til PSG. Han er lidt for forudsigelig i sit spil, og med mindre du kan spurte lige så hurtigt som en Arjen Robben, så bliver det svært at spille på den måde. Han havde dog masser af kvaliteter, som vi tidligere har nydt godt af. Fansene har nok været lidt for hurtige til at vende ham ryggen, men sket er sket, og set i det lys, så var det fornuftigt at få noget for ham mens chancen var der.

Jeg tror Piatek var et fluke, og nu hvor vi formåede ikke at lide et kæmpe tab på ham, så er jeg faktisk glad for, at han er væk. Hans spil forsvinder fuldstændig sammen med hans selvtillid. I forvejen var hans spidskompetence meget begrænset: han kunne score mål i boksen. Gør han ikke det, så er han komplet ubrugelig. Håber da, at han finder lidt tur i den fremadrettet, men jeg tvivler på, at han nogensinde kommer til at præstere regelmæssigt i en europæisk klub med Champions League aspirationer.

Rodriguez er jeg lidt splittet omkring. Han er en meget gammeldags back, men han er stabil, og kan sagtens bruges som backup i nødsituationer. Hvis han gerne selv ville væk, og hvis man af økonomiske årsager var nødt til at have noget for ham, så giver det selvfølgelig god mening. Vi får ikke meget for ham, men det er selvfølgelig også svært. Der findes bare ikke mange klubber derude, der vil investere i den spillertype i 2020. Han er en gammeldags fullback, hvor backen stadig reelt var en del af fire-back-kæden. I dag spiller stort set alle hold med fremadstormende wingbacks. Han ville måske kunne passe bedre ind i venstresiden af et tre-mands-forsvar, men så ville der selvsagt være bedre og mere sikre investeringer derude, som faktisk har erfaring på den position.

Godkendt vindue synes jeg. Vi kommer tiltrængt af med lidt dyrt 'deadwood'.Og så henter vi Zlatan ind, som jeg - på trods af indledende skepsis - i den grad mener har været det hele værd, og så henter vi Kjær, som jeg umiddelbart synes virker godkendt. Han mangler lidt på farten, men han er stærk, vinder sine dueller, og så tror jeg bare, at han med sin karakter, kampgejst og vilje til bare at kaste sig ind i tingene, virkelig kan bidrage med noget moral og vilje. Spillere som Ibra, Donna, Theo, Roma, Benna og Kjær... Det er altså guld værd. Er godt nok blevet glad for den 'core' på holdet.

Standard

Det er sgu godt arbejde af ledelsen!

€21 mio for Suso + €3 mio i bonus
    €27 mio for Piatek + bonusser
    €6 mio for Rodriguez
    Borini afsat (Spare lønnen)
    Biglia bliver ikke forlænget
    Jack afventer med
    Reina afsat (Spare lønnen)

Det jo tydeligt at vi har gang i en oprydning. Gad vide hvad vi selv henter ikke vinduets lukning...

Kunne godt se en idé i at få hentet en central midt!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Lad os da lige mindes denne perle, som jeg faldt over på Milans fanside på Reddit:

https://www.youtube.com/watch?v=q6H_...ature=youtu.be

Det endte noget surt, men Suso var i den grad et lille lys i mørket i nogle meget mørke perioder i klubbens historie.

Standard

Suso manglede sikkert et eller andet, men i en ekstrem svær tid for Milan har han klart været en af de bedste fodbold spillere på banen der kunne noget individuelt, som vi jo faktisk ikke har haft siden Zlatan forlod os. Havde vi bare et par profiler mere på holdet der kunne noget individuel ville han sikkert også kunne have fået mere plads. Alle modstandere viste jo der skulle skubbes mod vores højreside, da han var den der kunne sætte en spiller af, men når der står så mindst står 2 spillere klar for at dæmme op for ham er det meget svært for ham og han får så skæld ud fordi han er anonym og ikke gør nogen forskel

Men lad os nu se om han ikke ender i Milan igen. Sevilla i CL kan nu let glippe og pludselig er han tilbage igen, hvilket ikke ville være nogen katastrofe, da han fodboldmæssigt kan langt mere end Biglia, Piatek, etc

2 dage tilbage og mindst en en venstre Back bør komme og også i angrebet ser vi lidt tynde ud. En skam Fiorentina ser ud til at løbe af med Kuame, kunne har været fint angriber at have som backup.
    Sidst redigeret af Rossonero : 30-01-2020 kl. 06:29
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser