Side 99 af 106 FørsteFørste ... 4989979899100101 ... SidsteSidste
Viser resultater 981 til 990 af 1060

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Endnu et verdensklasse mål af Boga her til aften mod Roma..... Få ham nu hentet før det bliver umuligt!

Han kunne blive så fucking crazy på vores venstre kant!

https://youtu.be/2R4eg0QJCM4
    Har også et godt øje til ham. I mine øjne kunne han godt minde lidt om en Willian. Ville pynte. Men Chelsea henter ham nok hjem på deres tilbagekøbsklausul og så vil han koste kisten.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Boga ville være helt fantastisk, men det tør jeg overhovedet ikke drømme om. Chelsea skulle være godt dumme, hvis ikke de henter ham. Selv i det tilfælde, at de ikke vil bruge ham, så kan de tjene kassen på videresalg. Det kan vi godt glemme.

Standard

Bild, der i øvrigt også forudså Piatek skiftet menes at vide at Ralf Rangnick ansættes i en dobbeltrolle i klubben. Sportsdirektør + træner.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...i-kaemperolle/

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Bild, der i øvrigt også forudså Piatek skiftet menes at vide at Ralf Rangnick ansættes i en dobbeltrolle i klubben. Sportsdirektør + træner.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...i-kaemperolle/
    Det lyder da fornuftigt, at cheftræneren også har ansvaret for det sportslige helt generelt ift. transfers osv. Det med 'ny kæmperolle' forstår jeg måske ikke helt - hvordan ville hans rolle være anderledes end den engelske udgave af 'managerrollen'?

Kender dog ikke meget til manden som træner, men ved hvilken spillestil han står for, og den er jeg stor tilhænger af! Det er en moderne tilgang, men ikke just en vi har spillermaterialet til pt. Det kan vi selvfølgelig arbejde på at få. Spørgsmålet er så, om den form for fodbold fungerer i den italienske liga, hvor holdene har det med at pakke sig og satse på omstillingerne. Ikke at det skal afskrække os. Det er vel nærmest også i Milan, at den form for presfodbold kommer fra - tilbage fra Sacchi-tiden - så ville da være meget passende, at vi blev garant for den moderne version af Sacchi's ideer.

Igen, jeg ved ikke hvor dygtig en træner han er, men jeg er helt klart fortaler for, at det sportslige ansvar samles hos en 'manager', så vi kan begynde at synkronisere hvilke spillere vi henter til spillefilosofien. Og så er det umiddelbart positivt, at han står for en moderne form for fodbold, som vi ved kan fungere europæisk.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 03-02-2020 kl. 16:25

Standard

https://www.coachesvoice.com/ralf-ra...nd-bundesliga/

Virkelig godt interview med manden der rygtes at være vores nye træner og sportsdirektør. Blev lige meget forelsket i tanken om at få ham til klubben!

Hvis han kan modernisere den sportslige sektor i Milan og bringe den i retning af det man ser i netop Red Bull klubberne, Liverpool og andre tyske storklubber, hvor der er et enormt fokus på den analytiske side af sporten, teknologi og sportsvidenskab, så ville det jo være fantastisk. Han nævner en 'Soccerbot', som de bruger i Leipzig. Her en lille video:

https://www.youtube.com/watch?v=BeVoQ5CfXNQ

Han siger, at spillerne elsker det, fordi det jo nærmest er ligesom at spille PlayStation. Og så kan jeg virkelig godt se ideen i det. Fantastisk måde at træne spillerne beslutningstagen på banen etc.

Det kunne virkelig være fantastisk. Han kan bidrage med en klar identitet på banen (tysk angrebs- og presbold), en klar identitet karakter (han virker som en træner ala Klopp, der er stærk i mandskabsplejen, men som også har høje forventninger), og forhåbentlig en klar identitet ift. en analytisk- og sportsvidenskabelig revolution i Milan. Et område jeg har en fornemmelse af at vi halter på - i hvertfald sammenlignet med tyske storklubber plus de bedre hold i Europa.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 03-02-2020 kl. 19:55

Standard

Rangnick har måske gode stats, men henter vi en tysk træner til Italien bør vi give ham mindst 3 sæsoner. Det kræver masser af tilvænning for en udenlandsk træner, men dermed ikke sagt at han ikke kan komme til at gøre det godt. Men tror vi igen en træner kan skabe mirakler med det materiale vi har, så kan vi lige så godt lade være. Dertil har tyskere jo deres stolthed, så det er ihvertfald en der nok aldrig i livet vil vige en centimeter fra det koncept han kommer med om det så fungerer eller ej, og så ligger fyreseddlen måske hurtig klar hvis resultaterne ikke kommer
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard Transfers 2019

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Det lyder da fornuftigt, at cheftræneren også har ansvaret for det sportslige helt generelt ift. transfers osv. Det med 'ny kæmperolle' forstår jeg måske ikke helt - hvordan ville hans rolle være anderledes end den engelske udgave af 'managerrollen'?

Kender dog ikke meget til manden som træner, men ved hvilken spillestil han står for, og den er jeg stor tilhænger af! Det er en moderne tilgang, men ikke just en vi har spillermaterialet til pt. Det kan vi selvfølgelig arbejde på at få. Spørgsmålet er så, om den form for fodbold fungerer i den italienske liga, hvor holdene har det med at pakke sig og satse på omstillingerne. Ikke at det skal afskrække os. Det er vel nærmest også i Milan, at den form for presfodbold kommer fra - tilbage fra Sacchi-tiden - så ville da være meget passende, at vi blev garant for den moderne version af Sacchi's ideer.

Igen, jeg ved ikke hvor dygtig en træner han er, men jeg er helt klart fortaler for, at det sportslige ansvar samles hos en 'manager', så vi kan begynde at synkronisere hvilke spillere vi henter til spillefilosofien. Og så er det umiddelbart positivt, at han står for en moderne form for fodbold, som vi ved kan fungere europæisk.
    Træneren skal ikke stå for transfers. Det er i min verden en helt skæv tilgang.

Træneren bør være den udøvende faktor, for den sportslige retning/strategi som klubben har lagt. Men at stå for at træne holdet, sætte ungdomsarbejdet op samt stå for at scoute spillere og forhandle transfers. Det er for meget på én palette.

Det bør i langt højere grad være en enighed mellem en sportsdirektør og træneren, om hvor er manglerne, hvilke typer mangler der og så hvem bør hentes ud fra de mulige kandidater som sportsdirektøren og scouting teamet har fundet.

En træner ville ellers kunne ændre alt! Forestil jer at Barca skal spille med lange bolde, fordi den næste træner kræver?

I mine øjne vil Ralf Rangnick være en ønske signing.
    Istedet for Massara. Og så lad Boban og Maldini stå for at hente spillere og sætte den sportslige retning i samarbejde med Ralf. Men lad os nu se. Valide rapporter har før ført til ingenting.

Noget er der dog ved det i øjeblikket. Vi spiller 442, Rangnicks foretrukne. Vi har skåret i truppen, så vi kan ændre på den til sommer. Det kunne godt ligne at det er i tråd med en træner som Rangnick, men lad os se.

Sidst redigeret af Kakà*** : 03-02-2020 kl. 23:04
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Træneren skal ikke stå for transfers. Det er i min verden en helt skæv tilgang.

Træneren bør være den udøvende faktor, for den sportslige retning/strategi som klubben har lagt. Men at stå for at træne holdet, sætte ungdomsarbejdet op samt stå for at scoute spillere og forhandle transfers. Det er for meget på én palette.

Det bør i langt højere grad være en enighed mellem en sportsdirektør og træneren, om hvor er manglerne, hvilke typer mangler der og så hvem bør hentes ud fra de mulige kandidater som sportsdirektøren og scouting teamet har fundet.

En træner ville ellers kunne ændre alt! Forestil jer at Barca skal spille med lange bolde, fordi den næste træner kræver?

I mine øjne vil Ralf Rangnick være en ønske signing.
    Istedet for Massara. Og så lad Boban og Maldini stå for at hente spillere og sætte den sportslige retning i samarbejde med Ralf. Men lad os nu se. Valide rapporter har før ført til ingenting.

Noget er der dog ved det i øjeblikket. Vi spiller 442, Rangnicks foretrukne. Vi har skåret i truppen, så vi kan ændre på den til sommer. Det kunne godt ligne at det er i tråd med en træner som Rangnick, men lad os se.

Jeg er normalt enig - det er bedre at have en sportsdirektør, der kan sikre en lang stabil udvikling, da trænere typisk er mere kortlivede på deres roller. Problemet i Milan har bare været følgende ekstremt længe: sportsdirektør-rollen har været fuldstændig ligeså udsat som trænerrollen. Når man så yderligere har grønskollinger, som Boban og Maldini, der den ene dag vil lange projekter alá Giampaolo i 4-3-1-2 formation og få måneder siden vil lege pragmatikere med Pioli og 4-4-2, så kan det jo i bund og grund være fuldstændig ligegyldigt.

Vi har alligevel ikke formået at være konsekvente omkring, hvilken type fodbold eller formation vi har købt ind til og vi lider under det nu. Kan vi Rangnick ind, ville jeg gøre det til hver en tid. Der er tale om en mand, der i hvert fald er fuldstændig sikker på, hvad det er han vil, og som har en glimrende track record i forhold til at lave tophold for få penge med talenter som sit grundlag. Kort sagt - lige hvad vi har brug for i Milan pt.

Rangnick ja tak - omend det må være et lille sats, da han ikke kender Italien. Det er svært at forestille sig, at han kan levere en værre eller mere intetsigende sæson, end den vi har gang i lige nu.

Standard

Hvis han er med på ideen ham Rangnick så er han da et forsøg værd. Men igen, Milan skal i så fald være klar til at give ham ihvertfald 2 sæsoner og det er jeg bare bange for vi ikke kan give ham, hvis vi igen begynder at rodde rundt i midten af stillingen, når han skal tilvænne sig Italiensk fodbold og måske tænker han kan spille tysk fodbold i Italien.

Kunne nu godt tænke mig vi holdt fast i ihvertfald Maldini, for ryger han først ud, så tror jeg ikke han nogensinde kan overveje at sætte sin fod i klubben igen og det er han jo et for stort et brand til syntes jeg.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Hvis han er med på ideen ham Rangnick så er han da et forsøg værd. Men igen, Milan skal i så fald være klar til at give ham ihvertfald 2 sæsoner og det er jeg bare bange for vi ikke kan give ham, hvis vi igen begynder at rodde rundt i midten af stillingen, når han skal tilvænne sig Italiensk fodbold og måske tænker han kan spille tysk fodbold i Italien.

Kunne nu godt tænke mig vi holdt fast i ihvertfald Maldini, for ryger han først ud, så tror jeg ikke han nogensinde kan overveje at sætte sin fod i klubben igen og det er han jo et for stort et brand til syntes jeg.
    Jeg er meget enig i, at man bør give Rangnick 2-3 år før man dømmer hans projekt, hvis man henter ham. Noget jeg egentlig havde troet vi ville gøre med Giampaolo også, som jeg først forstod det.

Regler for meddelelser