Side 67 af 74 FørsteFørste ... 17576566676869 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 670 af 731

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Jeg kan se, at en eller anden form for MLS-chef påstår, at Zlatan skal til Milan. Han taler muligvis om noget, han ikke ved, men altså - det kan da umuligt blive værre, end det er nu, og det ville ikke undre mig, hvis han lavede 10+ mål.
    Jeg ved heller ikke hvor meget man skal lægge i det. Men hvis det er sandt, må det gerne ske! Det er lige præcis det vi har brug for. En sand leder med ægte vindermentalitet. Han er i stand til at gøre sine medspillere bedre og kan han oveni det lave 5-10 mål, er han mere end velkommen. Zlatan + en rutineret forsvarsspiller. Så tør jeg godt drømme om at vi kan vende denne sæson til en top 6 placering (6. plads).
    Forza Milan!

Standard

Problemet med Zlatan er, at sæsonen er færdig for vores vedkommende, så en stor investering, som han jo er, ville ikke give mening i januar. Så medmindre det er for at man tror han kan bidrage næste sæson, så er der ikke det store fidus i det. Og ham MLS gutten virkede lettere forvirret i det interview, da han også sagde han stadig håbede, at Galaxy lykkes med at forlænge med ham. Der bliver også afvist under radaren fra Milans side, da det centrale forsvar og midtbanen er der vi er svagest.

Standard

Kan være fristende at tro Zlatan er frelseren. Har stor erfaring og tidligere succes i Italien og Milan. Men han vil nok også opleve tiderne har ændret sig i klubben og det store ego han har kan måske give uventede problemer i en klub hvor der er sket så mange ændringer. Han er sikkert udset til at blive ham der fører an, men om den personlighed han har på godt og ondt har kvaliteter nok til at hjælpe holdet er spørgsmålet.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Isoleret set tror jeg godt på, at Zlatan kan gøre en forskel resten af denne sæson og næste sæson med. Jeg hælder kraftigt til at være for sådan en beslutning.

Holdet er i en frygtelig forfatning og bare hans mentalitet i sig selv vil være kærkommen. Niveauet er svært at vurdere ud fra at det er i MLS han har leveret i, men jeg tror egentlig på at det kan være ganske fint i Serie A. Han kan stadig lave mål, han er ikke specielt ramt på skader andet end den ene store i Manchester og han har stadig en fysik der er svær at gøre noget ved.

Standard

Man er vel også som fan selv desperat efter at få noget ind der har noget x factor. Sådan føler jeg det i hvert fald pt. Vi rykker os ikke med spillere, der maks har vundet den italienske super cup en enkelt gang.
    Hent Zlatan, giv ham bindet og en kontrakt på 1,5 år. Lad ham banke noget vindermentalitet ind i de unge gutter.

Standard

Han har haft to slemme skader i Manchester. Derudover ingen slemme skader.

Derudover er hans stats således (som i øvrigt immervæk stadig taler for at han kan spille en rolle):

18/19 MLS: 31 kampe. 31 mål & 8 oplæg.
    17/18 MLS: 34 kampe. 23 mål & 7 oplæg (heraf var 5 kampe i PL uden scoringer)
    16/17 PL: 46 kampe. 28 mål & 10 oplæg.
    15/16: Ligue 1: 51 kampe. 50 mål & 19 oplæg.

Det er vanvittige stats - også selvom de sidste par år har været i MLS. Derudover er der den kommercielle værdi og selvom jeg ikke ønsker at vi skal være ''Zlatans fodboldmæssige begravelse'' så ønsker jeg i højere grad risikoen end at gå uden om ham. Hvis han bare kan ramme 70% er han en kæmpe gevinst. Derudover er der den kommercielle del - Han ER stadig et navn. Et kæmpe ét af slagsen, på grund af hans karriere og selvom alle ved at et skifte til Milan kun sker pga. hvor hans karriere befinder sig nu, så vil det i det mindste stadigvæk markere os på kortet.

Jeg er træt af spillere fra nedrykkerhold i Italien. Jeg vil virkelig gerne se det ske.

Standard

De bedste hold har stjerner der slår til når det typisk ser svært ud. Det har vi ikke haft l årevis. Vi har sikkert købt nogle spillere vi håbede på ville springe ud som stjerner som Paqueta, Kessie eller Piatek, men niveauet er der ikke til at løfte et hold. Piatek ligner om noget et one season wonder, og sådan noget ligger jo desværre ofte i kortene med ukendte spillere i små klubber der pludselig brager igennem men fejler når de flytter.

som mange har skrevet i mange år mangler vi en klasse spiller i hver kæde og ikke flere med talent status. De koster kassen, men vi må snart lære at færre handler men Tilgengæld højere kvalitet. Skal vi have fyld så kig i ungdomsrækkerne.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    De bedste hold har stjerner der slår til når det typisk ser svært ud. Det har vi ikke haft l årevis. Vi har sikkert købt nogle spillere vi håbede på ville springe ud som stjerner som Paqueta, Kessie eller Piatek, men niveauet er der ikke til at løfte et hold. Piatek ligner om noget et one season wonder, og sådan noget ligger jo desværre ofte i kortene med ukendte spillere i små klubber der pludselig brager igennem men fejler når de flytter.

som mange har skrevet i mange år mangler vi en klasse spiller i hver kæde og ikke flere med talent status. De koster kassen, men vi må snart lære at færre handler men Tilgengæld højere kvalitet. Skal vi have fyld så kig i ungdomsrækkerne.
    Den sidste del her, er så rigtigt. Og noget vi vist alle har skrevet herinde.

Drop fyldet af middelmådige spillere, og køb stjerner, og fyld holdet ud med Primavera.

Borini, Biglia, Hakan giver lønninger for €8,5 mio. Dem kunne vi bruge på en Modric, Rakitic eller lignende, der ville løfte holdets kvalitet markant.
    Og så lad Brescianni, Capanni og Maldini optage pladsen på bænken.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Nu kom jeg lige i tanke om i dag at det med "bare" at hente en klasse spiller til hver kæde vil løfte holdet. Bonucci og Higuain er ihvertfald eksempler på spillere hvor absolut ingen troede på de kunne falde igennem i Milan med den klasse de har vist i deres karriere overordnet. Bonucci blev ren og skær en tegneserie figur, måske endda ringere niveau end det Romagnoli pt viser og Higuain magtede ikke presset der blev lagt på ham.

Så "bare" at hente en klasse spiller til hver kæde vil ikke med sikkerhed løse noget. Det kræver også noge held i sprøjten at man lige rammer et mix af spillere der kan leverer
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Nu kom jeg lige i tanke om i dag at det med "bare" at hente en klasse spiller til hver kæde vil løfte holdet. Bonucci og Higuain er ihvertfald eksempler på spillere hvor absolut ingen troede på de kunne falde igennem i Milan med den klasse de har vist i deres karriere overordnet. Bonucci blev ren og skær en tegneserie figur, måske endda ringere niveau end det Romagnoli pt viser og Higuain magtede ikke presset der blev lagt på ham.

Så "bare" at hente en klasse spiller til hver kæde vil ikke med sikkerhed løse noget. Det kræver også noge held i sprøjten at man lige rammer et mix af spillere der kan leverer
    Selvfølgelig.

Men omvendt tror jeg også historien havde været meget anderledes hvis vi havde haft begge og evt Rakitic.

Så det jo ikke blot én spiller der skal hentes. Det er en til hver kæde!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser