Side 68 af 74 FørsteFørste ... 18586667686970 ... SidsteSidste
Viser resultater 671 til 680 af 731

Emner: Transfers 2019

Standard

Jo, men tro vi kan hente 3 spillere i et hug tvivler jeg på ud fra det økonomiske, hvis det skal være klasse spillere. Raketic ser jeg ikke meget bedre end Biglia, der sikkert også kan mere med bedre spillere rundt om sig, men sådan er det vel for alle spillere. Er niveauet højere på holdet, så løfter spillerne også hinanden til at leverer bedre.
    Men pt er sæsonen jo virkelig bogstaveligt nærmest spild af tid at følge. Spændende her hvad der sker i januar, men kan jo bruge den sidste halvdel af sæsonen til at bygge videre. Men omvendt, så ved vi også at til sommer kommer ny træner og hvem ved måske også afløsere for Boban/Maldini og så er de træk vi laver i januar sikkert igen spild af penge når der kommer nye ideér osv
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Et eller andet skal der ske til januar. Vi er bogstavelig talt elendige. Løsningen er IKKE spillere fra nederste hylde eller talenter på 19-21 år. Vi kan potentielt set ligge til nedrykning til nytår. Vi mangler stadig en masse svære kampe og en del svære udebaner. Det bliver en fest det her (ironi).

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Jo, men tro vi kan hente 3 spillere i et hug tvivler jeg på ud fra det økonomiske, hvis det skal være klasse spillere. Raketic ser jeg ikke meget bedre end Biglia, der sikkert også kan mere med bedre spillere rundt om sig, men sådan er det vel for alle spillere. Er niveauet højere på holdet, så løfter spillerne også hinanden til at leverer bedre.
    Men pt er sæsonen jo virkelig bogstaveligt nærmest spild af tid at følge. Spændende her hvad der sker i januar, men kan jo bruge den sidste halvdel af sæsonen til at bygge videre. Men omvendt, så ved vi også at til sommer kommer ny træner og hvem ved måske også afløsere for Boban/Maldini og så er de træk vi laver i januar sikkert igen spild af penge når der kommer nye ideér osv
    Enig i at vi vil have en udfordring økonomisk.

Pt vil det jo måske hedde spillere (og lønninger) som Alderweireld (€6 mio), Modric (€10mio) og Zlatan (€6 mio). (Det er fiktive lønninger, og blot min vurdering af hvad der vil være realistisk).

Det vil så være en omkostning om året på omkring €22 mio.

Sammenligner vi dog den omkostning vs spillere som Piatek, Biglia og Musacchio, vil det ikke gå helt galt i fht hvad deres indflydelse på regnskabet er pt.
    Biglia: Løn - €3,5 mio + Afskrivning - €6,5 mio = €10 mio
    Piatek: Løn - €1,8 mio + Afskrivning - €7 mio = €8,8 mio
    Musacchio: Løn - €2 mio + Afskrivning - €4,5 mio = €6,5 mio

Det vil i alt være en indvirkning på regnskabet på €25,3 mio - nogenlunde samme niveau som lønningerne til Alderweireld, Modric og Zlatan.

Min pointe her er ikke at sætte utopiske scenarier op eller at fastslå at det lige er Alderweireld, Modric og Zlatan, der skal hentes. Men i stedet blot påpege at vi godt kan økonomisk få det til at løbe rundt ved at hente et par ældre stjerner på frie transfers fremfor at hente yngrer spillere, der kræver transfersummer.

Omkostningen for begge "transfertyper", vil potentielt kunne løbe op i samme påvirkning for vores regnskab. Så at hente et par ældre spillere og sætte dem sammen med de yngrer kræfter vi har, vil jeg stadig mene er muligt samt den rette vej frem.

Et større issue er jo så om vi kan sælge nogle af Piatek, Biglia og Musacchio, da vi stadig skal skære en (STOR) del af lønningerne for at komme i mål rent økonomisk eller se en stigning i sponsorindtægter. Det ligner at klubben satser på den sidste del, hvilket jeg håber vi når i mål med. At spare sig til succes er bare ikke muligt. Dog knækker vi potentielt halsen hvis vi ikke kommer i mål med den kommercielle del, medmindre Elliott holder hånden under os. Det kan man jo så spørge sig selv om, hvor længe en Vulture fond vil det?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sidst redigeret af Kakà*** : 4 Uger siden kl. 11:47
    Forza AC Milan

Standard

https://www.transfermarkt.co.uk/chan...ew/news/348423

Rygterne om at Arsenals vragede kaptajn, Granit Xhaka, er på vej til Milan, og allerede leder efter bopæl i byen, er alle vegne lige nu. Rygterne stammer så vidt jeg ved fra The Sun, så intet er selvfølgelig sikkert endnu...

Ikke en spiller i Rakitic eller Modric klassen, men på trods af hans fejl og mangler, dog en habil midtbanespiller. I sær hans evne til at modtage bolden dybt og straks sætte spillerne foran ham op med præcise bolde frem i banen kunne være guld værd for os. Og så har han, i modsætning til Rakitic og særligt Modric, alderen med sig. Hvis vi kan få gang i ham, så har vi en ganske fin starter på midtbanen i minimum fem år frem.

Vores situation taget i betragtning, så ville det i min optik være en fin handel hvis prisen er fair.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 4 Uger siden kl. 20:52

Standard

Jeg synes sgu Xhaka kunne være en god spiller at få ind på vores hold, og jeg synes egentlig han er bedre som 8'er end som 6'er. Som 6'er har han vist at han klare mangler. Men jeg har en formodning om han er en dyr spiller, og det ser ud til at han får små €6 mio årligt.

Dog er det klart der på vores midtbane som vi mangler, såfremt man satser på Bennacer som man bør. Krunic og Kessie har ikke niveauet til at være regulære i start 11'ere. Kessie kan man forhåbentlig få solgt til en PL klub i vintertransfervinduet.

Standard

Har lidt svært ved at se de 2 spillere vil kunne hæve niveauet på holdet. Det bliver nok bare igen 2 spillere der kommer til og så faldet uendeligt i niveau. Jeg syntes det er ekstrem svært i den situation Milan befinder sig i at finde nogle spillere der giver mening at hente, for på et hold hvor intet fungerer der kræver det ekstrem individuel kvaliteter for at kunne få succes og de penge har vi helt sikkert ikke.

Et eller andet skal vi sikkert forsøge at hente i januar til offensiven. Vores defensiv er sikkert også et øm punkt, men så længe vi ikke scorer mål, så kan vi ikke vinde kampe så det må være første prioritet.
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Uger siden kl. 23:51
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

men så længe vi ikke scorer mål, så kan vi ikke vinde kampe så det må være første prioritet.
    Det er virkelig svært at udpege én position. Men at vi bare skal hente en målscorer ind, og så er vores problemer løst, det har jeg svært ved at se. Hvis vi ikke kan vinde bolden, holde på den og skabe chancer for angriberen, så scorer vi heller ikke. Og hvis vi har en angriber der scorer hver kamp, men samtidig lukker vi to mål ind i den anden ende, så vinder vi jo heller ikke.

Som jeg ser det, så må førsteprioriteten være at få styr på defensiven. Romagnoli skal have en bedre makker. Vi mangler en 6'er der kan holde de værste kontraangreb på afstand og samtidig bidrage lidt i opbygningsspillet. Og så mangler vi en alsidig midtbanespiller der kan lidt af hvert. Her kunne Xhaka egentlig være meget fin.

Ift. angriberpositionen, så ser har jeg den noget længere nede på prioriteringslisten. Piatek og Leao kan kæmpe lidt om den plads, og forhåbentligt finder en af dem formen og begynder at score nogenlunde regelmæssigt. Jeg føler simpelthen ikke, at vi har råd til at gå ud og satse hele butikken på en målscorer. Hvis vi skal hente en angriber, som ikke bare er endnu et sats ala Piatek, så vil han koste en formue, og når vi har så mange andre steder, hvor vi også kunne bruge en forstærkning, så jeg hellere, at vi brugte pengene der. Hvor afkastet også er en smule mere sikkert. En smule...
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 4 Uger siden kl. 01:36

Standard

Så er Kean på tale til angrebet da han ikke har succes i Everton. Igen en spiller i talent men lang fra nogen erfaring. Fungerede i Juve, men i Milan på et hold der absolut ikke er noget der fungerer vil han næppe kunne præsterer. Men kan tage ham på lån med køb option så fint med mig. Så har vi ikke så meget i klemme

Standard Transfers 2019

Så er Kean på tale til angrebet da han ikke har succes i Everton. Igen en spiller i talent men lang fra nogen erfaring. Fungerede i Juve, men i Milan på et hold der absolut ikke er noget der fungerer vil han næppe kunne præsterer. Men kan tage ham på lån med køb option så fint med mig. Så har vi ikke så meget i klemme
    Ville også være stor fortaler for en Kean under andre omstændigheder.

Jeg vil dog mene at vi stadig har brug for en midtbane diregent ala Modric, Rakitic el. lign. først og fremmest.

En midtbane med Modric mangler måske defensiv tyngde, men spørgsmålet er om vi ikke reelt vil skabe mere samt have mere boldbesiddelse hvilket igen vil kræve mindre defensiv dækning. Jeg skal ikke vide hvad vi nødvendigvis skal gøre, men vil mene, at vi med bedre boldspillere vil vi have råd til at løbe en større risiko i form af færre defensivt orienterede spillere på midtbanen.
    Sidst redigeret af Kakà*** : 4 Uger siden kl. 16:11
    Forza AC Milan

Standard

Flere medier melder at Donna muligvis sammen med Raiola vil gå efter en lønstigning. Nå ja, for det fortjener han jo. Rubentus ser ud til at holde øje med situationen. Jeg vil ikke se ham i den klamme trøje. Men hvis han absolut vil, så lad os da endelig cashe godt ind. Det der med at juve altid vil inkludere en eller anden - glem det. Sælg ham for rene penge og så må vi se hvad vi gør. Et stærkt forsvar kan få enhver målmand til at se god ud.

Regler for meddelelser