Side 53 af 64 FørsteFørste ... 343515253545563 ... SidsteSidste
Viser resultater 521 til 530 af 632

Emner: Transfers 2019

Standard

Hvor må det være dejligt at være Inter fan.
    Deres træner køber et par spillere, og rent faktisk bruger dem i deres første kamp, og 2 af dem score....
    Glæder mig ikke til at møde dem allerede om et par runder.

Standard

Ja, de kører derud af fra start.. De skal nok give Juventus en kamp i denne sæson, er jeg sikker på.

Vi arbejder stadigvæk på Correa. Vi har i den grad brug for en spiller, som er rap med fødderne. Piatek er jo helt steril på det punkt og har været en katastrofe i pre-season. Han skal have spillere omkring sig som kan skabe noget. Man kunne undre sig, hvorfor vi ikke fik hentet Muriel til under det halve af Correa. Spillede fantastisk for Fiorentina og nu nettede han lige to udenfor feltet for Atalanta. Han kender Serie A og minder meget om Correa af type.

Hvad type Leao er ved jeg ikke, men det er med at få ham ind med Hernandez, Duarte og Bennacer hurtigst muligt. Vores fundament på 3. sæson med Romagnioli, Mussachio, Calhanolgu, Biglia og Rodriguez har haft rigeligt med chancer for at bevise sig og niveauet bliver bare ikke højere. De kan sagtens sættes af.

Standard

Hvor er det trist at følge vores agereren på markedet lige nu. Håber der foregår noget stort bag i kulisserne.

Laxalt på vej ud, men ønsker at blive.
    A.Silva rygtes tilbudt til forskellige klubber, men ligner ikke der er noget konkret.
    Castillejo har afvist at tage til Spanien, hvis der ikke kommer bedre bud.
    Correa-handlen ligner en kuldsejlet affære.
    Rygter om lappeløsninger så som Everton, Depay mm. Men ligner long shots fra pressen.

Vi har brug for en udfordrende venstre kant hvis vi skal spille 4-3-3, eller en support striker, hvis vi skal spille 4-3-1-2. Rygter om en 4-3-2-1 er vel nok den mest oplagte formation ud fra spillermaterialet, men så bliver vi virkelig afhængige af backs..

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Hvor er det trist at følge vores agereren på markedet lige nu. Håber der foregår noget stort bag i kulisserne.

Laxalt på vej ud, men ønsker at blive.
    A.Silva rygtes tilbudt til forskellige klubber, men ligner ikke der er noget konkret.
    Castillejo har afvist at tage til Spanien, hvis der ikke kommer bedre bud.
    Correa-handlen ligner en kuldsejlet affære.
    Rygter om lappeløsninger så som Everton, Depay mm. Men ligner long shots fra pressen.

Vi har brug for en udfordrende venstre kant hvis vi skal spille 4-3-3, eller en support striker, hvis vi skal spille 4-3-1-2. Rygter om en 4-3-2-1 er vel nok den mest oplagte formation ud fra spillermaterialet, men så bliver vi virkelig afhængige af backs..

Ja, det er har været en sørgelig sommer med mærkelige valg. Krunic og Leao som de klart mærkeligste. Jeg håber et eller andet sted, at vi kun sælger fra nu af, da jeg ikke ser, at CL kommer tættere på når vi kun vil addere en enkelt spiller. Det er slet ikke nok til at gøre os til en seriøs CL udfordrer. Så hellere være fornuftige, nu vi har lagt op til endnu en sæson med kæmpe underskud og være sikre på at vi kan tåle at misse 4. pladsen uden at blive smidt ud af EL. Indkøbene denne sommer er alligevel kun med fremtiden for øje og ikke nutiden, så tag et skridt tilbage og byg holdet op uden alt for meget pres om et krav på 4. pladsen.

Hvis det er sådan Maldini og Boban vil bruge pengene, så tag dem fra dem.

Standard

Håber også vi holder os fra Correa og smider kassen for ham. Vi alle vil sikkert gerne have et stærkere Milan mandskab men med det nuværende hold vi råder over så kan et par nye spillere som kun bliver med lidt bedre kvalitet end vi allerede har ikke flytte os

Hold på hvad vi har og lad os se Hvor vi ender. Så kan vi næste sommer måske gå efter 1 virkelig høj kaliber frem for flere handler i Empoli etc

Standard

Laxalt bliver angiveligt lejet ud til Torini, som skulle betale hans løn og en lånesum på 500.000 euro. Der skulle være en option på 11 mio euro, men det er en pseudo option de ikke kommer til at gøre brug af. Det efterlader Milan med en afskrivning på 3 mio euro, som han vil belaste budgettet med det nærte års tid.

Næste sommer vil han dog være bogført til 7 mio euro, så der burde vi kunne sælge ham til den pris om ikke andet. Så er det vel egentlig kun Silva og Castillejo der er til overs af fyld spillerne. Men kan vi ikke afsætte Silva bør vi beholde ham, for at banke prisen op. Næste sommer vil han være afskrevet til ca. 13,5 mio euro, så hvis han får en rimelig sæson så kunne han da godt blive solgt for over 20 og dermed sikre en gevinst. Castillejo, tja. Han forbliver en forfærdelig case sammen med Laxalt.

Standard

Det er vel generelt bare trenden i en klub som ikke har succes. Man får bare ingen penge ud af spillerne men prøver at sælge. Røg vi i CL og fik en fantastisk sæson, så ville langt størstedelen af spilleren vel snart kunne sige dobbelt op i værdi, da de så er efterspurgte
    Men den trend har vi ikke kunne få i rigtig mange år efterhånden og istedet ender vi med at købe nogle ret dyre spillere ind som så står som nærmest usælgelig når vi igen har en sæson hvor vi misser det CL
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, det betyder så uendeligt meget at komme i CL.

Laxalt handlen er dog i mine øjne fin, fremfor at vi har ham siddende og han ville spille endnu mindre, falde mere i værdi og vigtigst, at vi også skulle betale hans løn.

Der er nu kun to dage tilbage, og det ligner ikke at vi ser noget ske.

Vi har desuden hentet et tysk 18-årig højre back talent til Primavera, en Lenny Borges. Han har kampe på u17 og u18 landsholdet og kommer til fra Hamborg. Det er nogle spændende spillere der bliver hentet til ungdommen med Capanni, Tahar, Borges mm.

Forza AC Milan

Standard

Helt fint med Laxalt. Han kommer fra sæson med minimal spilletid og mon ikke han kan spille sig op i Torino’s 3-5-2 så han kan være nogenlunde salgsbar i 2020. Sjov transfer vi lavede sidste år - det var helt sikkert en kompensation fordi Genoa ikke havde penge til at betale for Lappadula..

Møg ærgerligt med Silva. Havde han røget til Monaco, så var det kun Castellejo man hang på. Ham kunne vi nok også ha lejet ud til Celta eller e.lign. men han vil blive i Milano.

Tror også vores bedste bud er at bruge ham og håbe på det bedste. Medmindre Falcao ryger og Monaco bliver lune på ham igen. Tror ikke Sporting har pengene til ham.

Men vi er helt sikkert låst, hvis ikke han ryger. Correa synes længere væk og der er nok ikke tid til at lukke den handel inden mandag.

Standard Transfers 2019

Noget man dog må give Maldini, Massara og Boban kredit for er, at de kommer af med de “overskudsspillere” vi havde:

- Gustavo Gomez til Palmeiras (blev forhandlet sidste år, men var med en option fremfor obligatorisk)
    - Laxalt på lån, hvor Torino betaler lønnen
    - Stefan Simic
    - Zapata på fri
    - Abate på fri
    - Djallo til Lille i bytte for Leao
    - Plizzarri er lejet ud
    - Montolivo på fri
    - Bertolacci på fri
    - José Mauri på fri

Dem der står tilbage er Castillejo og A. Silva. Lad os håbe der sker noget her..

Jeg har taget en del af de spillere der blev givet fri med, men det simpelthen fordi vi i flere år har forlænget kontrakter til spillere, der ikke skulle have det (Monto mv.). Så er glad for at vi nu ser dem løbe ud!

I min bog er eneste minus, at vi ser en tendens til at få forhandlet option ind fremfor obligatorisk købsoption. Det er der immervæk stor forskel på! Så for mig får de 7/10 for transfervinduet indtil videre, men det er dog ikke en endelig dom.

Jeg er dog tilfreds med ovenstående, og tilfreds med den aktivitet vi har set på ungdomsfronten. Indkøbene er jeg en smule uforstående omkring særligt Krunic og lidt Duarte, selvom jeg godt kan se meningen med den sidste.

Krunic fordi han ikke starter inde nu, fremfor Borini. Hvornår skal han så have tid? Han har været med i hele opstarten? Hvis ikke vi spiller ham nu, så er han langt nede i Giampaolos planer, og så er der ingen idé i at smide €8 mio for ham! Det er mange penge for en spiller der ikke vil få tid. Men lad os se om han får det, så kan han jo blive en succes. Gør han ikke det, så det et mærkværdigt køb!

Duarte fordi vi beholder en spiller som Gabbia. Pt er Caldara ude, og vi har Roma og Musacchio som førstevalg. Så skal vi have en reserve skulle en af de to gå i stykker, så skulle vi finde en midterforsvar. Hvis man så mener Duarte har niveauet så helt ok. Men håber Gabbia så udlejes til vinter hvor Caldara forhåbentlig er vores førstevalg sammen med Roma!

Sidst redigeret af Kakà*** : 31-08-2019 kl. 14:57
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser