Side 48 af 72 FørsteFørste ... 38464748495058 ... SidsteSidste
Viser resultater 471 til 480 af 716

Emner: Transfers 2019

Standard

Synes ikke at jeg kunne se at det skulle være slået op, men Plizzari er blevet udlånt til Livorno nede i Serie B.
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Jeg elsker Cutrones passion og fight, men realistisk set har han ikke andre vilde spidskompetencer og jeg synes denne post fortæller meget godt om motiverne bagved skiftet.

https://app.football-italia.net/?ref...1569&menu=blog

Standard

Vores forsvarskæde bliver ofte nævnt som den stærkeste, og jeg glæder mig til at se hvad de kommer til at kunne præstere under Giampaolo.
    Jeg har dog hele sidste sæson teoriseret at Romagnoli og Mussachio så super stærke ud især på baggrund af at de havde Kessie og især Bakayoko foran sig der ofte skærmede forsvaret af med deres speed og fysik.
    Vores nye træner spiller mere teknisk fodbold, hvor Kessie måske ikke engang kommer til at starte, mens Bakayoko er væk. Så har vi godt nok fået en lille pitbull i Bennacer, men fysisk er han hverken en Bakayoko eller Kessie, så det bliver spændende at se om det kommer til at svække defensiven.
    Zorro per sempre!

Standard

Tilgengæld intensiveres Modric rygterne, hvor flere italienske og spanske medieoutlets rapportere at ham og Boban allerede har en kontrakt på plads der lyder 7.5 mio euro årligt, + 2 mio euro bonus ved CL kvalifikation.
    Lidt af en skør transfer der umiddelbart er svær at tro på, omvendt så har Modric været Milan fan siden barnsben, og samtidig har Boban altid været hans store idol, som han også personligt nævnte i sin Ballon D'or tale, hvilket resulterede i Zorro's tårer.

Han er godt nok trådt ind i det sene efterår af sin karriere, men har stadigvæk et niveau der er så højt at vi ville få Serie A's bedste midtbanespiller, der sagtens kunne opleve en Pirlo renæssance i vores trøje de næste par sæsoner, og en spiller der for Giampaolos fodbold ville være perfekt. Bennacer på en 6'er, Modric og Calhanoglu/Jack som Mezzalaer og Piatek som 10'er bag angriberne. Så er der for alvor dømt ball possession. Det ville dog sagtens kunne betyde at en spiller som Kessie også blev ofret, desværre. Hvis det sker ligner vi igen et hold, der SKAL med i CL næste sæson, og hvor alt andet er en fiasko.
    Sidst redigeret af acm_per_sempre : 03-08-2019 kl. 10:49
    Zorro per sempre!

Standard

Som jeg hvis har skrevet før så er jeg godt nok ikke tilhænger af sådan en Modric handel. Så hellere smide samme løn efter en offensiv spiller der kan virkelig gøre en forskel, hvor Modric jo har begrænset muligheder med de spillere han har rundt omkring sig. Han kan måske gøre dem bedre, men vi har stadig langt fra nok kvalitet på pladserne til det vil give mening
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Som jeg hvis har skrevet før så er jeg godt nok ikke tilhænger af sådan en Modric handel. Så hellere smide samme løn efter en offensiv spiller der kan virkelig gøre en forskel, hvor Modric jo har begrænset muligheder med de spillere han har rundt omkring sig. Han kan måske gøre dem bedre, men vi har stadig langt fra nok kvalitet på pladserne til det vil give mening
    Er heller ikke fan af handelen. Jeg tror dog, at Modric ville være en rigtig god spiller for os i 1-2 sæsoner. Han passer umiddelbart godt ind i systemet, han har nogle kvaliteter vi står og mangler, og så tror jeg stadig bare, at han er en midtbanespiller i verdensklasse. Han er nok ikke i sin absolutte peak længere, men stadig en bedre spillere end hvad vi så i sidste sæson.

Men han bliver 34 år næste sæson... Vi er ikke sikret en tCL-plads næste sæson, bare fordi vi henter Modric, og derfor så jeg hellere, vi brugte de penge på en med lidt længere fremtidsudsigter. Hvis vi skal bruge den slags penge på en ældre spillere, så skal det være på en vi kan forvente rent faktisk at opnå noget med. Hvis ikke, så bør vi satse på nogen noget yngre folk.

Men igen... Det er en fantastisk fodboldspiller vi får, hvis det sker! En fryd at se på. Jeg ville helt sikkert være kæmpe fan. Og nok også en der kan hjælpe lidt på den korte bane. Lidt ala da vi hentede Ronaldinho.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 03-08-2019 kl. 18:32

Standard

Status for transfers so far:

Indgående:
    Rafael Leao - €30 mio
    Theo Hernandez - €20 mio
    Bennacer - €16 mio
    Krunic - €8 mio

I alt: €74 mio

Udgående:
    Gustavo Gomez - €4,5 mio
    Cutrone - €18 mio
    Djalo - €5 mio
    Simic - €0,5 mio
    Zapata - €0
    Abate - €0
    Montolivo - €0
    Bertolacci - €0
    Mauri - €0

I alt: €28 mio

Derudover er der en masse småtransfers, i form af ungdomsspillere, der er blevet solgt eller udlejet for små beløber.

Der er immervæk en stor opgave resten af vinduet for ledelsen, i at balancere regnskabet, hvis de har det til opgave. Det kan man dog være en smule usikker på om de har jf. ovenstående. Der altså en difference lige nu på omkring €46 mio. Og det er efter et regnskab der rygtes i minus €80 mio.

Lønbesparelsen på ovenstående er dog signifikant og beløber sig for Mauri (1,4), Berto (2), Monto (2,5), Zapata (1,7) og Abate (2,3) til ~€10 mio og altså ~€20 mio brutto. Dog vil de nye spillere overtage deres lønninger, så ikke fordi vi ser en markant besparelse der.

Men blot et lille overblik og bestemt et håb herfra om, at vi får sat gang i salget af ikke “overskydende” spillere.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Ja, vi har endnu engang brugt en masse penge uden synderlig at forbedre os. Krunic og Bennecer lugter jo allerede nu så langt væk af spild af penge og ren og skær fejlkøb. Jeg vil hellere end gerne efter sæsonen sige de blev sæsonens køb, men det tror jeg ikke rigtig på. Havde de så kostet 10 millioner samlet kunne man sige fair nok, men nu koster de snart det 3 dobbelte

Bennacer blev sikkert kåret til turnerings spiller, men det er verdener til forskel og komme til Milan og så vise noget der kan løfte holdet og ikke bare blive endnu en alibi spiller
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja, vi har endnu engang brugt en masse penge uden synderlig at forbedre os. Krunic og Bennecer lugter jo allerede nu så langt væk af spild af penge og ren og skær fejlkøb. Jeg vil hellere end gerne efter sæsonen sige de blev sæsonens køb, men det tror jeg ikke rigtig på. Havde de så kostet 10 millioner samlet kunne man sige fair nok, men nu koster de snart det 3 dobbelte

Bennacer blev sikkert kåret til turnerings spiller, men det er verdener til forskel og komme til Milan og så vise noget der kan løfte holdet og ikke bare blive endnu en alibi spiller
    Mon ikke du kommer til at æde dine ord, omkring de 2. Vi fik dem til hvad, 24mil tilsammen? Hvis man udelukkende ser på deres tal sammenlignet med andre på deres positioner, så har de gjort det ganske udemærket. Jeg ved godt at presset er noget andet i Milan, og sandsynligheden for at de fejler er der. Men man kan så se det gode ved de handler, er at de begge kender Giampaolos system, så de behøver ikke for lang tid, til at falde på plads
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Jeg håber da så inderlig de brænder fuldstændig igennem, men helt ærlig - tro de kan gå fra ingenting og så til spillere der kan skubbe Milan længere mod toppen virker lige så sandsynlig som vinder vi CL om 2 år.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser