Side 50 af 52 FørsteFørste ... 404849505152 SidsteSidste
Viser resultater 491 til 500 af 516

Emner: Transfers 2019

Standard

Fatter simpelthen ikke man sælger Kessie.

Forfærdelig transfer vindue efter min mening

Standard

Det er en fin handel for Milan hvis den går i gennem. Det er en god pris for en spiller som ikke helt har udviklet sig som håbet. Han er fysisk stærk men har en meget dårlig teknik.

Med den lidt mere offensive og tekniske fodbold som Giampaolo gerne vil spille giver det god mening, hvis klubben er i stand til at købe en erstatning. Dermed er Milan også i en tilstand hvor der skal sælges spillere og så må der sælges dem er udbud efter og kan sælges. Der er sikkert andre spillere som står før i køen i forhold til Kessie, men Kessie er den der er bud efter og så må man sælge ham, når buddet er stort nok i forhold til hvilken pris han er værdisat til.

Lad os dog nu se om han i det hele taget bliver solgt. Han er glad for at være i Milan og har nogle heftige lønkrav, hvis man skal tro på rygterne.

Standard

Kessie er ikke solgt til Wolves, og spørgsmålet er om han overhovedet har været tæt på at blive solgt i dag - det tror jeg simpelthen ikke på. Uagtet, så er det godt at vi beholder ham. Han bliver sindssyg vigtig i næste sæson, især når vi har en mere spillende 6'er end i sidste sæson. Desuden så er jeg en af dem som er af den overbevisning om at Bakayoko så rigtig godt ud fordi Kessie er det monster som han er, og dækker så store områder på banen.

Standard

Som jeg sagde sidste sommer ville Kessie passe godt i en bund-midterklub i PL der har brug for en tonser med en vanvittig arbejdsradius.

Pt. tror jeg dog han bliver hos os, da vinduet er lukket i PL, og ingen andre klubber vil betale over 25 mio euro for ham. Derfor er næste skridt nok at se om vi kan få ham op i værdi igen, så han kan sælges næste sommer. Eller til vinter.

Hvis Kessie er af bordet er vi ved at være der hvor kun Suso og Donna er tilbage. Hvis vi i givet fald skal sælge en frem for to/tre stykker. Pt. er det nok Donna der er bedste bud af de to, hvis Neymar bliver sendt afsted til Madrid. Alternativt skal man sælge Hakan, RR og endda Jack som måske kunne give plusvalenza over 25 samlet. Og dertil er der så Silva, der ligner det store problem i forhold til at åbne for Correa.

Standard

Kessié røg ikke, og det er jeg også glad for. Han bliver spændende at se under Giampaolo. Jeg kan bestemt godt se ham udfolde sit potentiale i den formation.

Skal dække et stort område defensivt som RCM. Det passer ham godt.
    Skal spille med få berøringer, og ikke drible for meget selv. Det passer ham fint.
    Skal støtte de kreative med løb omkring dem. Det passer ham glimrende.

Han kommer helt sikkert til kort i det mere tekniske og snævre pasningsspil, men ingen spiller er perfekt, så det må vi jo spille efter ikke at sætte ham i de situationer.

Ellers må det meste nu gå på at få solgt fra. Vi har stadig Borini, Castillejo, Laxalt, Strinic, A. Donnarumma og Silva der alle gerne må sælges.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Dejligt at Kessie bliver, han er altså undervurderet og det er vigtigt med lidt stål på holdet også, især når vi møder hold der er os både teknisk og fysisk overlegne. Han strålede ikke ligefrem i sidste sæson, og var i mine øjne rent teknisk og offensivt bedre i hans første sæson i klubben, men man skal heller ikke forglemme at han spille i Gattusos Milan. Hvis Bennacer ikke slår igennem, så har vi ved et salg af Kessie en ret svag midtbane. Jeg tror ikke rigtig på Krunic, men håber naturligvis på det bedste. Det er spændende med teknikere som Calhanoglu, Jack og Paqueta på midten, men det er altså uhyre vigtigt med balance. Husk at det er det bedste forsvar der som regel løber med titlen! Og nu hvor vi ikke har vores klart bedste midtbanespiller i Bakayoko mere, der virkelig garderede forsvaret, så er det vigtigt at holde på Kessie. Vi har Hernandez på venstre back der offensivt er spændende og flysk, men rent defensivt kommer til at efterlade nogle huller på venstre side.

Calabria--Mussachio--Romagnoli--Hernandez
    ---------------------Bennacer-------------------
    --------Paqueta---------------Calhanoglu------
    ----------------------Suso-----------------------
    --------------Leao---------Piatek----------------

Det bliver formentlig opstillingen mod de dårligere hold. Men når vi skal møde de stærkere hold vi ikke kan overrumple teknisk, så tror jeg at det bliver nødvendigt med en Kessie på Mezzalaen. Hvem ved, måske blomstrer han op igen under Giampaolo. Én ting er sikkert, og det er at slippe ham for 25 mio. euro ville være at skyde sig selv i foden, da man knap nok kan købe en solid spiller fra en italiensk midterklub for de penge.
    Desuden så jeg et billede med ovenstående opstilling og med Duarte inde istedet for Mussachio, hvor der stod at det var det yngste serie A hold nogensinde! Sikke nogle tider for os der har fulgt Milan i flere årtier, hvor man i lang tid forbandt os med et plejehjem. Gazidis effekten.
    Zorro per sempre!

Standard

Som jeg kan læse var Milan villig til at sælge Kessie, men det løb hvis ud i sandet. Men ja, til de penge giver det ikke rigtig mening udover vi selvfølgelig fik noget cash. Får vi en rigtig god sæson og miraklet skulle ske med CL, så vil spillerne også automatisk stige i værdi, men omvendt går det dårligt så er der ingen rigtig efterspørgsel, noget vi jo har set i mange år efterhånden.

Så hentede Inter virkelig Lukaku. Godt nok mange penge for en angriber og så tilmed skal afløse Icardi, som har et vanvid snit. Det bliver noget nær umulig for ham bare at score halvldelen af de mål Icardi har scoret efter min mening og en der intet kender til Serie A. Men spændt på hvor Icardi ender og hvad de kan få for ham, da de jo har bragt sig i en meget dårlig position ved at fryse ham ude og forlange et salg. Så ligge store penge er ikke nødvendig tænker de klubber der er interesseret nok - hvis der altså er nogen der er interesseret
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja Icardi er en vild sag. Vel nok den bedste boksspiller i Serie A udover CR7. Og vel i top 5/6/7 stykker i verden. (Uden at jeg lige har tænkt den igennem).

Lukaku kommer vel til enten at floppe ved at fortsætte sin klunsede spil fra ManU eller blomstrer ved at finde tilbage til at bruge fysikken og spille det simple - som i Everton.

Jeg er bange for det bliver det sidste vi ser ske. Han er ikke dårlig, men kan bare ikke andet end sin fysik, som så også er voldsom. Stor, stærk, hurtig, kraftfuldt spark (ikke særlig teknisk stærkt), trumlende i sine udfordringer.. ja, altså bare virkelig en fysisk 9’er. Vanvittigt beløb, og umiddelbart en Conte ville have som ledelsen så har givet ham... spændende at følge.

Mere spændende er det dog at følge vores transfervindue, hvor Parma rygtes interesseret. Laxalt skulle være på tale til €12 mio. Umiddelbart en ok pris, dog er han værdisat til €14 mio, hvorfor der snakkes om et lån med obligatorisk købsoption, så vi kan få et ekstra års afskrivning med..

Strinic skulle også være en mulighed for Parma.

Det er sådanne rygter der i mine øjne gerne må materialisere sig, da vi har brug for at komme af med flere spillere! Lad os håbe vi ser flere afgange i den kommende uge!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Laxalt og Strinic bør presses ud, da vi med Hernandez og Rodriguez bestemt har signaleret at der ikke vil blive meget spilletid.

Kan godt forstå, hvis de føler at de ikke rigtig har fået chancen af diverse årsager, men thats the game. Laxalt slog ikke til og passer vel bedst til en kontrabaseret 3-5-2 klub mens Strinic er 32 år og hvis han vil spille lidt bold i sine sidste år, så må han jo til Parma.

Habile venstrebenede spillere er der ikke mange af, så vi bør nu få dem afsat ellers bliver det ren fyld.

Jeg frygter mere at Silva kan blive er problem, selvom vi egentlig mangler en angriber i så fald. Kunne være lækkert hvis Silva frigør Correa til 10’eren eller som hængende angriber. Så kan Paqueta og Suso veksle 10’eren. Evt. Bonaventura som joker eller 8’er.

Hvornår lukker vinduet i Italien?

Standard

Jeg tror at Inter flopper. Ny men god træner, nyt system. De slipper deres to bedste spillere i Icardi og Perisic og henter Lukaku. Meget hviler på Lautaro. De er afhængige af klasse wingbacks i deres nye system som de ikke har.

Regler for meddelelser