Side 1 af 63 1231151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 631

Emner: Transfers 2019

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste enme Næste enme

Standard Transfers 2019

Ny tråd med 2019 oprettet rigtig sted
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard Transfers 2019

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ny tråd med 2019 oprettet rigtig sted
    Tak. Gjorde det fra mobilen, hvilket ikke lige gik rigtigt til. Beklager )

Men link til den gamle:
    https://r.tapatalk.com/shareLink?sha...1&share_type=t
    Forza AC Milan

Standard

Piatek gennemgår angiveligt snart sin medical.

Egentlig synes jeg mere vi mangler en spillertype alá Kouamé. Han ville give os flere muligheder. Som flere andre også har nævnt herinde, minder Piateks spidskompetencer meget om Cutrones ditto. Stærke i luftrummet, gode til at vælge de rigtige løb, fysisk stærke, gode afsluttere.

Lidt statistik på Piatek:
    - 19 mål i 21 kampe på tværs af Coppa Italia og Serie A. Det er en imponerende statistik, men 4 mål mod Lecce i Coppa Italia og 2 mål mod Virtus Entella giver et lidt skævvredet billede.
    - Af de 13 mål i Serie A er 8 scoret i åbent spil med højre fod, 1 med venstre fod, 1 hovedstød, 1 tap-in og 2 straffespark
    - 123 min/mål er scoringssnittet i Serie A

Fra de fuldkampshighlights man ser med ham, virker han til at tænke hurtigt. Han operer hele tiden lige på offside linjen men reagerer hurtigt, når en bold stikkes mod ham. Det jeg fandt mest overraskende er egentlig, at han er forholdsvis hurtig trods sin størrelse. Det kan altså godt betale sig at spille ham i dybden. I modsætning til Cutrone virker det ikke helt håbløst at give ham bolden uden for feltet.

Vi skal til at have mere ud af vores hjørnespark med de spiller vi nu har til rådighed. Paqueta var den spiller med flest vundne hovedstødsdueller i Brasilien i forrige sæson. Cutrone, Piatek, Romagnoli, Bakayoko og Zapata er heller ikke dårlige i luften.

Alt i alt er det et kæmpe sats at smide penge efter ham på den måde. Til gengæld har han jo selvfølgelig et potentielt videresalgspotentiale, hvilket Higuain aldrig ville have haft.

Jeg læste rygter om et stedet på nettet, at de 18 mio euro vi lånte Higuain for vil blive trukket fra som en discount på Bakayokos frikøbsklausul. Hvis det er rigtigt, har Leo vel reelt fået Higuain ”gratis” i et halvt år. Det ville ikke være dårligt købmandsskab.

Min store frygt er fortsat, at vi ikke formår reelt at bringe de forcer i spil, som Piatek besidder. Jeg tror egentlig ikke han er er half-a-season-wonder. Synes der er for meget kvalitet i hans løb, placeringsevne og afslutninger til det. Men på samme måde som Higuain er han ikke en spiller, der selv skaber målene. Han skal fodres.

Med disse kæmpeinvesteringer i januar må man virkelig håbe for både Leo og Gattuso, at vi ender i top4. Ellers synes jeg retfærdigvis at begge bør fyres ved sæsonens slutfløjt.

Forhåbentligt kan Biglia, Caldara, Conti og Piatek give os en hånd i den sidste halvdel af sæsonen, der får hævet os et niveau højere op end efterårets pærevælling af middelmådighed.

Jeg håber vores opstilling kommer til at se sådan her ud:
    Donnarumma
    Conti – Caldara/Zapata – Romagnoli – RR
    Bakayoko/Kessie – Biglia – Paqueta
    Suso – Piatek – Hakan

Mange er måske uenige i at Hakan skal frem som wing, og jeg ville da også ønske, at vi havde noget bedre at byde på der. Han er bare ikke god nok til at komme med i boksen som midt, hvilket Paqueta ligner at have overskud til. Derudover synes jeg placeringsevne i det defensive halter for Hakan.

Standard

På ungdomsfronten sker der da lidt, og det er nok godt Gazidis har rekruteret Moncada så vi kan få en ind med et lidt andet syn end det indspiste vi har set i alt for mange år i Milan. Flere rygter går på vi henter den 18årige venstre back Abanda samt den 18. årige midtforsvarer Djalo i Sporting. Om de er noget værd må tiden vise.

Desværre ser det ud til at vi må sige farvel til Bellanova til Bordeaux. Det er så prisen for at have Conti og Calabria på den plads. Uanset hvad får vi da lidt udviklingspenge.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Desværre ser det ud til at vi må sige farvel til Bellanova til Bordeaux. Det er så prisen for at have Conti og Calabria på den plads. Uanset hvad får vi da lidt udviklingspenge.
    Nu har jeg ikke set ham spille før.

Hvor god er han?

Jeg har læst at vi har et første ret for at købe ham tilbage.
    Medlem nr 167

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Nu har jeg ikke set ham spille før.

Hvor god er han?

Jeg har læst at vi har et første ret for at købe ham tilbage.
    Han minder mere om Conti end Calabria.

Hurtig og offensiv. En smule høj for en back at være. Udfordrende. Har mangler i det defensive i min optik.

Med en tilbagekøbsklausul er det en god handel!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Klassiske low-cost high reward signings. Tiago Djalo har eftersigende været en smule eftertragtet blandt andre klubber heriblandt Lazio. Han har spillet 12 kampe i den næst bedste række i Portugal, og har været en fastbestandel af alle de portugiske ungdomslandshold. Lad os håbe at vi ser Moncadas arbejde bære frugt de kommende år.

Standard

Fandt lige denne dugfriske melding på et engelsk milan forum:
    Mediaset: Bergwijn close if hakan is sold for 18mln

Hvis det er sandt, ville jeg klappe i mine hænder. Kan spille på begge kanter, har fart vi mangler og er god til at gå forbi i mand-mand situationer.
    9 mål og 8 assists i 17 kampe i Æresdivisionen so far.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    Fandt lige denne dugfriske melding på et engelsk milan forum:
    Mediaset: Bergwijn close if hakan is sold for 18mln

Hvis det er sandt, ville jeg klappe i mine hænder. Kan spille på begge kanter, har fart vi mangler og er god til at gå forbi i mand-mand situationer.
    9 mål og 8 assists i 17 kampe i Æresdivisionen so far.
    Ja, ja, ja!

Jeg ville til hver en tid tage chancen. Hakan bliver næppe en meget større succes og kan med tiden blive svær at afsætte.

Bergwijn har på stats gjort det godt og er typemæssigt en kæmpe mangelvare (også i forhold til at få Piatek/Cutrone assisteret på bedste vis).

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Ja, ja, ja!

Jeg ville til hver en tid tage chancen. Hakan bliver næppe en meget større succes og kan med tiden blive svær at afsætte.

Bergwijn har på stats gjort det godt og er typemæssigt en kæmpe mangelvare (også i forhold til at få Piatek/Cutrone assisteret på bedste vis).
    Jeg er enig i vi mangler en som Bergwijn, og måske også mere end Hakan. Ihvertfald når vi snakker til kanten.

Dog synes jeg vi bliver lidt sårbare på midtbanen, og det jeg vil kalde vores "10'er" rolle, fordi Jack er ude resten af sæsonen. Vi har Paqueta, men skal alt kreativt fra midtbanen, komme fra en 20 årig knægt, fra Brasilien? Hvad hvis han bliver skadet?
    Jeg er fortaler af et sommersalg af Hakan, så man får Jack og Paqueta til den plads.

Her synes jeg tilgengæld det understreger et andet problem Castellejo. Egentlig synes jeg han har leveret fint, når han har spillet og vist nogle af de spidskompentencer vi søger, men bliver konstant overset. Formentlig fordi han ikke leverer til træning, eller ihvertfald ikke lige er Gattuso's mand.
    Hvis Suso er småskadet spiller Suso stadigvæk, og risikerer at blive yderligere skadet, hvis Hakan ryger ned på midtbanen, så får Borini/Cutrone vestrekanten.

Men ellers er jeg også stor fortaler for Bergwijn, da jeg på trods af en god kamp i weekenden, har svært ved Borini er så tæt på startplads.

Regler for meddelelser