Side 69 af 72 FørsteFørste ... 19596768697071 ... SidsteSidste
Viser resultater 681 til 690 af 720

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af ACM-1899 Se meddelelser
    Flere medier melder at Donna muligvis sammen med Raiola vil gå efter en lønstigning. Nå ja, for det fortjener han jo. Rubentus ser ud til at holde øje med situationen. Jeg vil ikke se ham i den klamme trøje. Men hvis han absolut vil, så lad os da endelig cashe godt ind. Det der med at juve altid vil inkludere en eller anden - glem det. Sælg ham for rene penge og så må vi se hvad vi gør. Et stærkt forsvar kan få enhver målmand til at se god ud.
    Hvis Donna virkelig vil have en lønstigning, må det blive på de performance relaterede parametre. Andet er for krævende i min bog. Rygterne går på at M&B vil tilbyde samme løn men over flere år, så altså reelt en nedgang. Det sker ikke, tror jeg.

I værste tilfælde vil vi kunne sælge verdens største målmandstalent og have råd til mere presserende områder, have en habil mand i reserve i et år (Reina) og have afløseren klar i kulissen (Plizzari). Det vil ikke være det værste scenarie, men nøj jeg håber ikke han smutter! Han har været dygtig og har været med i flere år, samt har gode muligheder på sigt til at udvikle sig markant (i feltet og med fødderne), hvilket gør man har en grundpille til at bygge holdet op.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Donna startede meget stærk i denne sæson, hvor vi kan takke ham for de få point vi rent faktisk har på konto´en men senest er han nu faldet gevaldigt i niveau.

En handel skal dog virkelig være en af de store, men vi ved også bare at hvor Milan roder rundt pt er det ikke ligefrem fordi vi skal tro det er guld vi har rendende i egne rækker, uanset om man så nok så meget kan sige han er et stort talent
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Donna startede meget stærk i denne sæson, hvor vi kan takke ham for de få point vi rent faktisk har på konto´en men senest er han nu faldet gevaldigt i niveau.

En handel skal dog virkelig være en af de store, men vi ved også bare at hvor Milan roder rundt pt er det ikke ligefrem fordi vi skal tro det er guld vi har rendende i egne rækker, uanset om man så nok så meget kan sige han er et stort talent
    Donnarumma er 20år. Har 16 kampe for landsholdet. 175 kampe for førsteholdet for Milan. Og fik debut som 16 årig.
    Han er bestemt noget værd. Vil stige i værdi, hvis vi begynder at performe som hold, det er jeg enig i, men hvis han skal sælges bør han sælges dyrt. I mine øjne er alt under €60 mio for billigt.

Ellers går der så småt rygter om det ene eller andet:
    - Napoli har forhørt sig om Kessié
    - Milan har forhørt sig om Ruben Neves
    - Wolves har forhørt sig på Suso og Kessié
    - Spurs og Sest Ham kigger på Suso
    - Arsenal og Spurs kigger på Kessié
    - Rakitic skulle være interessant for Milan, men for dyr transfersum krævet af Barca
    - Ibra er i spil
    - Joaquin Correa skulle være interessant for Milan ledelsen
    - Deulofeu skulle være i tankerne efter agentens kommentarer
    - Milan kigger efter Jean Pyerre fra Gremio
    - Milan kigger på Torreira fra Arsenal

Forza AC Milan

Standard

Raketic ser jeg ikke som nogen spiller der vil løse det store på Milan´s hold og vil mene Biglia har samme kvalifikationer eller mangel på samme og lidt i alibi kategorien. Men igen, kan man få ham billig og til mindre løn end Biglia så er det da en ok handel. Men ud fra hvad man kan læse så er det 8 millioner Raketic forlanger og det er jo den rene vanvid i mine øjne. Måske et lån kan være en mulighed med købsoption, men er nok sidste udvej både Barca og spilleren ønsker.

Demiral fra Juve er der stadig rygter om. Juve´s bænke varmere der koster kassen. Og endnu en spiller der ikke løser vores problem, men kun kan betegnes som en spiller der måske engang får et højt niveau. Køb nu en erfaren ræv på +30 der har niveauet. Ja Bonucci blev ikke løsningen, men man kan vel ikke være uheldig hver gang
    Sidst redigeret af Rossonero : 3 Uger siden kl. 10:01
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Raketic ser jeg ikke som nogen spiller der vil løse det store på Milan´s hold og vil mene Biglia har samme kvalifikationer eller mangel på samme og lidt i alibi kategorien. Men igen, kan man få ham billig og til mindre løn end Biglia så er det da en ok handel. Men ud fra hvad man kan læse så er det 8 millioner Raketic forlanger og det er jo den rene vanvid i mine øjne. Måske et lån kan være en mulighed med købsoption, men er nok sidste udvej både Barca og spilleren ønsker.

Demiral fra Juve er der stadig rygter om. Juve´s bænke varmere der koster kassen. Og endnu en spiller der ikke løser vores problem, men kun kan betegnes som en spiller der måske engang får et højt niveau. Køb nu en erfaren ræv på +30 der har niveauet. Ja Bonucci blev ikke løsningen, men man kan vel ikke være uheldig hver gang
    Det er altså vildt at du sammenligner Rakitics niveau med Biglia. Vi snakker om en mand der vel i hver sæson har spillet 40+ kampe fra start i et top hold i verden. Samtidig med at han stadig har nogle gode år tilbage, sammenlignet med en Biglia og Modric fx. Han er da en markant opgradering ift. hele vores midtbane, om det så hænger sammen økonomisk er der andre der har bedre styr på.

Standard

Rakitic er mange niveauer over Biglia. Det burde slet ikke kunne diskuteres. I øvrigt også to ret forskellige spillere. Biglia er en relativt simpel spiller, hvor Rakitic er langt mere avanceret og kreativ i sin stil. Om han kan løse Milans problemer på midtbanen, det ved jeg ikke. Det er ikke sikkert, han kan det. Også meget muligt, at han ikke vil være pengene værd. Men hvis han kom til, så vil han være den bedste spiller vi har haft i truppen i meget lang tid. Både set over hele karrieren og nuværende niveau.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Rakitic er mange niveauer over Biglia. Det burde slet ikke kunne diskuteres. I øvrigt også to ret forskellige spillere. Biglia er en relativt simpel spiller, hvor Rakitic er langt mere avanceret og kreativ i sin stil. Om han kan løse Milans problemer på midtbanen, det ved jeg ikke. Det er ikke sikkert, han kan det. Også meget muligt, at han ikke vil være pengene værd. Men hvis han kom til, så vil han være den bedste spiller vi har haft i truppen i meget lang tid. Både set over hele karrieren og nuværende niveau.
    Enig.

I Sevilla spillede han 10’er med Medel (og evt Kondogbia) bag sig og i Barca lå han som en af 8’erne med Busquets bag sig.

Så han er ikke en erstatning for Biglia. Men mere end erstatning for Hakan, Kessié osv.

Forza AC Milan

Standard

Udover Rakitic og andre erfarne spillere, er der stadig en jagt på talenter, der vil give en økonomisk gevinst på sigt. Hvis vi skal tro på rygterne.

Spørgsmålet er om det vil give mening i vores situation? Talenter har vi jo rendende. I mine øjne har vi mere brug for at få flere spillere, de vil kunne støtte sig op af.

En Camavinga og lignende er bare ikke der, vi rykker holdet. Vi har brug for en der ikke bare forbedre os på sin egen position, men også gør andre bedre.

Forza AC Milan

Standard

PT er det sku svært generelt at lave handler der vil give positiv effekt. En spiller eller 2 selv af højere kvalitet end de vi har vil næppe rykke os væsentlig. Hele holdet er bare nede i et sort hul og der er det godt nok ikke let at komme op fra. Håber stadig man ser det her nu som en mere klargøring til næste sæson hvad spiller handler angår og måske får kontakt med en træner allerede så man ved hvad man vil
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hvis vi kunne lande en spiller som Rakitic skulle vi klappe i vores fede små hænder.
    Rakitic er 31 år, og er stadigvæk en klassespiller - der for Barca i sidste sæson var uvurderlig og spillede flest minutter af alle. Vel og mærke uden skader.
    Barcelona er dog i økonomiske problemer og vil gerne køre et generationsskifte ind, de har hentet De Jong og satser på Arthur også. Tilmed har de en skrøbelig økonomi der skal balanceres, og der er nogle store navne der skal afsættes.

Han har prøvet alt og vundet alt. Det eneste han ikke er, er hurtig. Alt andet er i topklasse: teknik, pasninger, taktisk konsistens, skud, løbepensum, defensiv kontribution. Han har endda været kaptajn for Sevilla hvor han førte den til Uefa cuppen, i en sprudlende 10'er rolle og jeg husker ham stadigvæk fra Sevilla, hvor Det er den Rakitic mange har glemt, i og med han i Barcelona blev låst i en balancespiller rolle, der skulle gardere Messis højre side og hvorfor han rent offensivt var meget limiteret i at give alt hvad han kan - intet desto mindre klarede han dog også denne rolle fantastisk. Han ville dog i vores tremands midtbane nok spille i en mere balanceret rolle.

Det er nærmest blasfemisk at der er nogen herinde der er lunkne over ideen om at vi ønsker at hente ham. Vi burde være lykkelige hvis en spiller som ham overhovedet gad at røre det her Milanhold med en ildtang. Rakitic og Ibrahimovic i en pakkeløsning, det er noget der mentalt kunne rykke os.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser