Side 70 af 72 FørsteFørste ... 20606869707172 SidsteSidste
Viser resultater 691 til 700 af 720

Emner: Transfers 2019

Standard

Jeg holder fast i jeg ikke ser Raketic som nogen der vil hæve niveauet væsentlig på det her Milan hold. Han har sikkert erfaring og er han billig så hvorfor ikke, men springe banken for ham håber jeg godt nok ikke vi gør.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Jeg holder fast i jeg ikke ser Raketic som nogen der vil hæve niveauet væsentlig på det her Milan hold. Han har sikkert erfaring og er han billig så hvorfor ikke, men springe banken for ham håber jeg godt nok ikke vi gør.
    Hold nu op. Raketic ville naturligvis kunne bidrage holdet med noget erfaring og hæve niveauet på midtbanen. Biglia er 2 klasser under ham.

Vi har behov for erfarne spillere på holdet, og her er han klart en spiller der vil forbedre truppen inkl også hvis Zlatan kommer. Der kommer simpelthen noget vinder mentalitet på holdet i stedet for taber mentalitet.

Standard

Rakitic virker helt væk i forhold til de rygter om beløb. En løn på 8 mio euro netto ville gøre ham lønførende i klubben. Samtidig ville en transfersum på 35 gøre ham ca. dobbelt så dyr som den næstdyreste i Milan. Det er en liga hvor vi ikke kan være med. Især ikke i januar, hvor vi med sikkerhed ikke ville kunne nå CL, hvilket igen skulle være eneste årsag til at tage den vanvittige satsning med Rakitic. For at sætte det i perspektiv så ville salg af Kessie til de rygtede 25 mio euro ikke engang kunne dække den udgift vi har for Rakitic fra januar til juli.

Om han så ville være en spiller der kan løfte holdet eller en spiller, der "bare" er god når han har andre klassespiller om sig ved jeg ikke. Men til den pris skal han jo være en der får Milan til at blive et sikkert top 4 hold. Ellers er det uforsvarligt. En Rakitic ville heller ikke rykke noget kommercielt, da han ikke er i en sådan brand liga.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Rakitic virker helt væk i forhold til de rygter om beløb. En løn på 8 mio euro netto ville gøre ham lønførende i klubben. Samtidig ville en transfersum på 35 gøre ham ca. dobbelt så dyr som den næstdyreste i Milan. Det er en liga hvor vi ikke kan være med. Især ikke i januar, hvor vi med sikkerhed ikke ville kunne nå CL, hvilket igen skulle være eneste årsag til at tage den vanvittige satsning med Rakitic. For at sætte det i perspektiv så ville salg af Kessie til de rygtede 25 mio euro ikke engang kunne dække den udgift vi har for Rakitic fra januar til juli.

Om han så ville være en spiller der kan løfte holdet eller en spiller, der "bare" er god når han har andre klassespiller om sig ved jeg ikke. Men til den pris skal han jo være en der får Milan til at blive et sikkert top 4 hold. Ellers er det uforsvarligt. En Rakitic ville heller ikke rykke noget kommercielt, da han ikke er i en sådan brand liga.
    Ja, hvis prisen skal være €35 mio og €8 mio i løn, er jeg helt enig at det ikke hænger sammen økonomisk.

Det er bl.a. her at de frie transfers vil være mere interessante for os. De vil så først kunne bidrage fra sommer og frem undtagen Zlatan der vil kunne joine fra januar af.

Men bliver spændende at se hvad vi gør, da januar virkelig kommer til at være et tegn for retningen for M&B. Vil man gå efter unge spillere igen, eller ændre strategi?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Jeg tror ikke vi skal forvente det store til vinter medmindre vi kan nå top 4. Vintermarkedet er ikke til at hente spillere permanent, det er alt for dyrt. Der vil nok være en del muligheder med spillere a la Rakitic der gerne vil spille sig til EM men er sat af holdet i Barca, og som kan lejes. Men igen giver det kun mening hvis vi kan komme i top 4.

Til gengæld skal vi nok heller ikke regne med at sælge medmindre en spiller er så utilfreds eller vi decideret skal sminke regnskabet allerede denne sæson. Umiddelbart er der dog ikke nogle der springer i øjenene her. Kessie til dels, men han vil ikke hjælpe på regnskabet.

Det klogeste til vinter vil være den gradvise udrensning af truppen og få fyld som Borini, Samu, A Donna sendt videre mens man kan overveje at udleje spillere som Gabbia og til dels Conti/Leao/Caldara/Duarte/Krunic hvis ikke de spiller mere.

Standard Transfers 2019

Ville folk foretrække Pochettino eller fortsætte med Pioli?

Kunne i mine øjne være en fin løsning med Pochettino. Anser ikke Pioli for at være manden der tager os til CL. Pocettino har før været i en klub med sparsomme midler, og klaret det godt! Men vil kræve en del mere i løn end Pioli dog. Var på en €8 mio kontrakt hvor Pioli får €1,5 mio.

Sidst redigeret af Kakà*** : 2 Uger siden kl. 22:37
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser

Jeg ser ikke sådan på det overhovedet. Diskussionen her er måske lidt overflødig, i og med han for meget tungere beljere end os der gladeligt kommer til at give de penge for ham. Men hvis vi leger med ideen: Er han løntung? - Ja det er han hvis han kræver 8 mio euro. Er 30-35 mio. euro meget for ham i nutidens marked? - Det synes jeg nu ikke. Bør brug af sådan en sum penge retfærdiggøre at vi forventer han nærmest enehånd for os i CL? - Dybt uenig.

Det jeg appellerer til med vores ekstrem unge og middelmådige hold er, at vi bør bruge sådanne summer på 2-3 spillere selvom det "økonomisk" ikke er rentabelt ifht alder osv, og istedet undgå gang på gang at bruge ligeså mange penge for dobbelt- eller trippelt så mange middelmådige spillere alá Krunic der ikke får os nogen steder.
    En spiller som ham, der er et fysisk vidunder med et enormt løbepensum i en alder af 31 år har mange gode år i sig og grundet hans store navn og iver for at spille fast, så ville han selv om 3 år ved fald i niveau og evt. manglende spilletid kunne skibbes afsted til MLS eller Al-Ahli eller hvad ved jeg.

Vi kan selvfølgelig også hente noget af Rakitics kaliber i en 5-6 år yngre model, men de 80-120 mio. euro har vi desværre ikke.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Ville folk foretrække Pochettino eller fortsætte med Pioli?

Kunne i mine øjne være en fin løsning med Pochettino. Anser ikke Pioli for at være manden der tager os til CL. Pocettino har før været i en klub med sparsomme midler, og klaret det godt! Men vil kræve en del mere i løn end Pioli dog. Var på en €8 mio kontrakt hvor Pioli får €1,5 mio.

Pochettino er en klart bedre træner. Han spiller flot fodbold, får resultater og har et kanon stærkt CV allerede. Tottenham havde ikke haft nuværende status, hvis det ikke var for Pochettino. Til gengæld virker det til, at han kræver ekstremt meget fra sine spillere. Det er der kommet en del frem om på det sidste, og der spekuleres i, at det lå til grund for, at han i sidste ende mistede omklædningsrummet. Ikke sikkert vores spillere ville reagere godt på det, men det ved vi selvfølgelig ikke.

Kunne vi lande ham til sommer, så ville jeg dog helt klart være for det! Ser man bort fra denne sæson og slutningen på sidste, er han en træner med international klasse.

Han er en moderne træner der spiller seværdig og offensiv fodbold med højt pres.

Han er dygtig til at få det optimale ud af sine spillere via god gammeldags mandskabspleje, og har i Tottenham vist, at han derfor ikke behøver et kæmpe transferbudget for at forstærke sit hold. Noget der i den grad er brug for i Milan, hvor vi render rundt med spillere som Andre Silva, Hakan, Piatek osv. der har været købt dyrt ind efter en eller to sæson, hvor de præsterede på et højt niveau, men ikke har kunnet gøre det samme i Milan. Måske han kunne finde lidt af det i disse spillere, der i første omgang retfærdiggjorde den høje sum?

Han giver de unge chancen, hvilket går rigtig godt i tråd med Milans ambitioner.

Vigtigst af alt dog- han er passioneret! Han går ind i tingene med liv og sjæl, og sætter på den måde et eksempel for hele klubben. Med andre ord, så er han en leder. Han indgyder gejst, passion, arbejdsmoral og intensitet hos sine spillere. Noget jeg personligt har savnet hos Milan i mange år (lige med undtagelse af en god periode under Gattuso).
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 2 Uger siden kl. 13:48

Standard

Endnu en historie fra success til Fiasko. Pocchetino var en træner der vel nærmest var tilbedt efter Tottenham sidste sæson og der var kæmpe beløb på tale om stor klubber der vil have ham. Og nu ikke engang 6 måneder efter sæsonen er slut, så er han ikke god nok mere og bliver fyret. Er han pludselig blevet en dårligere træner eller spillerne blevet ringere ?. Sikkert ikke, men sådan er det jo nu engang at man godt kan have tur i den en sæson, men forblive på toppen kræver bare noget ekstra som hverken træner eller måske spillerne har kvalitet nok til i Tottenham.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Endnu en historie fra success til Fiasko. Pocchetino var en træner der vel nærmest var tilbedt efter Tottenham sidste sæson og der var kæmpe beløb på tale om stor klubber der vil have ham. Og nu ikke engang 6 måneder efter sæsonen er slut, så er han ikke god nok mere og bliver fyret. Er han pludselig blevet en dårligere træner eller spillerne blevet ringere ?. Sikkert ikke, men sådan er det jo nu engang at man godt kan have tur i den en sæson, men forblive på toppen kræver bare noget ekstra som hverken træner eller måske spillerne har kvalitet nok til i Tottenham.
    Siger ikke at han kan lave et mirakel for os, skulle han nogensinde ende hos os, men... Fra han kom til Spurs til i dag, har han i hans 4 sæsoner fået dem med i CL alle 4 gange med hhv. 1 gang på 4-pladsen. 2 gange på 3-pladsen og 1 gang på 2-pladsen. Og sidste sæson fik han dem endda i CL finalen uden at have købt en eneste spiller i 18måneder tror jeg det var. Det i sig selv er imponerende nok.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Regler for meddelelser