Side 72 af 72 FørsteFørste ... 2262707172
Viser resultater 711 til 716 af 716

Emner: Transfers 2019

Standard

Vi skulle angiveligt scoute Dani Olmo, den unge spanske komet nøje, der er vurderet til 35-40 mio. euro.
    En spiller med en uvant rute, hvor han er kommet ind på den store scene ad en lille dør og uden alt for meget hype. Et Barca La Masia projekt, der dog allerede som 16 årig forlod La Masia og noget atypisk skiftede til Dinamo Zagreb, hvor han igennem deres talent udvikling har udviklet sig til noget af et bæst på 10'er rollen, med nylig debut for det spanske A-landshold og et mål. Forinden det var han turneringens og Spaniens bedste spiller til U21 EM. En versatil, utrolig taktisk klog og teknisk stærk spiller med målnæse. Nu har han domineret for Dinamo Zagreb i UEFA league sidste sæson, og nu i Champions League mod store hold. I den kroatiske liga synes jeg ikke jeg har set sådan en kvalitet siden Luka Modric. Flere var ude og byde 25 mio. euro for ham i sommers, blot for at blive (retmæssigt) afvist af Dinamo, i og med at hans pris ville have været det dobbelte hvis han blot spillede for Flamengo alá Paqueta.

Der er mange talenter der bliver uretmæssigt og for hurtigt hypet, men ham her, ham tror jeg allerede nu ville kunne spille en rolle på de fleste hold i verdenen.
    Hvis han gad at væge en klub som os ville det være intet mindre end en drømmetransfer.
    Zorro per sempre!

Standard

Havde vi haft et nogenlunde velfungerende hold så er det helt sikkert sådan nogle talenter vi skal gå efter. Men PT er vi mere et ungdomshold uden nogen form for rygrad eller ledelse, så ville godt nok frygte han igen ville blive en spiller der forsvinder ud i ingenting og som vi så aldrig kan få de penge for igen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Vi skulle angiveligt scoute Dani Olmo, den unge spanske komet nøje, der er vurderet til 35-40 mio. euro.
    En spiller med en uvant rute, hvor han er kommet ind på den store scene ad en lille dør og uden alt for meget hype. Et Barca La Masia projekt, der dog allerede som 16 årig forlod La Masia og noget atypisk skiftede til Dinamo Zagreb, hvor han igennem deres talent udvikling har udviklet sig til noget af et bæst på 10'er rollen, med nylig debut for det spanske A-landshold og et mål. Forinden det var han turneringens og Spaniens bedste spiller til U21 EM. En versatil, utrolig taktisk klog og teknisk stærk spiller med målnæse. Nu har han domineret for Dinamo Zagreb i UEFA league sidste sæson, og nu i Champions League mod store hold. I den kroatiske liga synes jeg ikke jeg har set sådan en kvalitet siden Luka Modric. Flere var ude og byde 25 mio. euro for ham i sommers, blot for at blive (retmæssigt) afvist af Dinamo, i og med at hans pris ville have været det dobbelte hvis han blot spillede for Flamengo alá Paqueta.

Der er mange talenter der bliver uretmæssigt og for hurtigt hypet, men ham her, ham tror jeg allerede nu ville kunne spille en rolle på de fleste hold i verdenen.
    Hvis han gad at væge en klub som os ville det være intet mindre end en drømmetransfer.
    Det var Fabian Ruiz der vandt den pris.

https://www.uefa.com/under21/news/02...newsid=2615969

Men enig med dig i, at Olmo vil være en spændende tilføjelse. Men dog også enig i Rossoneros skriv om at vi pt har brug for nogle spillere, der kan binde holdet sammen og gå forrest.

Vil en Olmo gøre det? Det kan jeg være usikker på.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard Transfers 2019

Caldara rygtes i form nu, men at Pioli og ledelsen vil vente til han har spillet flere Primavera kampe.

Fornuftigt! Det værste vil være endnu et tilbagefald, så hellere stå de 4 kampe over.

Omvendt er Duarte ude i 3-4 måneder. Rygter går på at vi vil købe en erstatning og en ny makker til Romagnoli.
    Det forstår jeg ikke, hvis det er sandt. Hvorfor har vi så overhovedet Gabbia i truppen?
    Vi har pt Musacchio, Romagnoli, Gabbia + Caldara på vej tilbage.
    I mine øjne vil det kun give mening at købe en midterforsvar hvis man sælger en.
    Jeg så gerne at vi smed Musacchio og Duarte afsted for at købe kvalitet. Men det sker ikke. Købet af Duarte er i mine øjne spøjst, da det ikke ligner at han har været tiltænkt nogen større rolle på noget tidspunkt.
    Hvis man kunne ville det være fantastisk at udnytte Napolis kaos, og kaste alt efter Koulibaly. Men det er en drøm og ren FM - I know.
    Håber blot ikke at vi ser ledelsen købe Demiral for €35-40 mio, hvis ikke Musacchio så i hvert fald sælges.

Ydermere skulle Zlatan være tættere på en beslutning og rygter er positive for Milan. Jeg håber vi ser den handel lukket i december - og gerne snart.

Sidst redigeret af Kakà*** : 1 Uge Siden kl. 18:02
    Forza AC Milan

Standard

Caldara var skræmmende tung igår for Primavera og efter min mening mere end en 1 måned fra at være i form til at spille Serie A.

Det eneste fornuftige ville være at hente en fast starter til midterforsvaret. Hvis Caldara vender tilbage til samme niveau som Atalanta, så står vi stadig med to spillere i Roma og Caldara der er talentfulde men skal tage næste skridt for at blive gode nok. Køber vi en fast til midterforsvaret kan vi sælge Roma til sommer, som han nok gerne vil eftersom han har fået Raiola som agent. Bliver Caldara ligesom Conti og går 2-3 niveauer ned fra hvad man så i Atalanta, så skal han selv skydes af. Et midterforsvar med Roma og Caldara er bare uanset ikke stærkt nok til et hold der vil top 4 medmindre begge to tager et par skridt op i niveau.

Derfor vil det være bedre med en fast starter kombineret med en af Roma/Caldara, Gabbia og Duarte og et salg af Musacchio. Jeg tror, at Roma eller Caldara (hvis han nogensinde finder sit gamle niveau) kan blive gode nok hvis de har en rutineret, stærk gut. Romas bedste sæson var sammen med Bonucci, hvor selvom Bonucci havde sine egne problemer, så var der styring på og Roma skulle kun koncentrere sig om det han er god til frem for at skulle være styrmand som han slet ikke har karakter eller taktisk overskud til.
    Sidst redigeret af Costacurta : 1 Uge Siden kl. 08:45

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Caldara var skræmmende tung igår for Primavera og efter min mening mere end en 1 måned fra at være i form til at spille Serie A.

Det eneste fornuftige ville være at hente en fast starter til midterforsvaret. Hvis Caldara vender tilbage til samme niveau som Atalanta, så står vi stadig med to spillere i Roma og Caldara der er talentfulde men skal tage næste skridt for at blive gode nok. Køber vi en fast til midterforsvaret kan vi sælge Roma til sommer, som han nok gerne vil eftersom han har fået Raiola som agent. Bliver Caldara ligesom Conti og går 2-3 niveauer ned fra hvad man så i Atalanta, så skal han selv skydes af. Et midterforsvar med Roma og Caldara er bare uanset ikke stærkt nok til et hold der vil top 4 medmindre begge to tager et par skridt op i niveau.

Derfor vil det være bedre med en fast starter kombineret med en af Roma/Caldara, Gabbia og Duarte og et salg af Musacchio. Jeg tror, at Roma eller Caldara (hvis han nogensinde finder sit gamle niveau) kan blive gode nok hvis de har en rutineret, stærk gut. Romas bedste sæson var sammen med Bonucci, hvor selvom Bonucci havde sine egne problemer, så var der styring på og Roma skulle kun koncentrere sig om det han er god til frem for at skulle være styrmand som han slet ikke har karakter eller taktisk overskud til.
    Ja enig her mht Caldara, der i hvert fald på highlights ser tung ud.

Og enig i at vi bør se et salg af Musacchio og/eller Duarte før vi køber en ny midterforsvar.
    Antalsmæssigt skal vi i hvert fald ikke rende rundt med 4 mand + Gabbia, for så at købe en til.

Forza AC Milan

Regler for meddelelser