Side 55 af 57 FørsteFørste ... 5455354555657 SidsteSidste
Viser resultater 541 til 550 af 566

Emner: Transfers 2019

Standard

Dommen efter markedet må vel primært komme efter sæsonen og se hvordan det er gået. Vi kan selvfølgelig godt gøre op hvad vi haft af indtægter/udgifter, men om vi har fået noget ud af det afhænger jo hvor vi slutter. Uden for CL må siges at være skidt ud fra de penge vi alligevel har brugt, selvom vi reelt ikke har meget at handle med.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Hvis Rebic er bedre og hentet ind som fast starter i forhold til Silva er det da ok. Umiddelbart spændende at se detaljerne. Der bliver talt om 2årigt lån med option på 25 mio euro. Som jeg læser det er Rebic' løn større end Silva, så Rebic bliver en dyr spiller at have i truppen. Den årlige afskrivning på Silva er knap 7 og hvis de havde fået samme løn ville det være samlet 11 mio euro Rebic koster os årligt. Det gør ham til den 5. dyreste spiller i truppen, hvilket forhåbentligt gør ham til starter. På den anden side virker det ikke rigtig til at ledelsen og træneren er på samme linje, så mon ikke Samu/Borini starter før ham.

Ellers ser det ud til at markedet er lukket udover nogle ungdomsspillere der bliver hentet ind. Selve dommen over markedet må vente til det er helt lukket.
    Jeg tror helt sikkert han bliver starter, sandsynligheden er i hvert fald større end med Andre Silva, som kun kan spille 9'er og her vil det være naturligt for Rebic at spille i både en 4-3-3, 4-3-1-2 og 4-3-2-1. Og det er jo en direkte erstatning skifte med Silva ift. årlige udgifter som jeg kan se det med de formodet tal, så truppen er ikke blevet dyre, hvor meget bedre er spørgsmålet så.

Dog skal det jo nævnes, at han hele sommeren har været rygtet til Inter. Sidste sommer efter VM blev han rygtet til klubber som Spurs, United, Atletico mv. Så spørgsmålet er jo om vi overhovedet kan få bedre i den situation vi er i.

Hvis vi sammenligninger med den økonomiske belastning som Correa vil bringe, så virker det da til value for money, hvor han eftersigende skulle have €4 mio årligt og €45mio + bonuser. Så i den kontekst, så synes jeg det er godt løst af ledelsen.

Standard

Rebic-handlen skulle være et to-årigt lån til €5M + option på €20M. Lønnen skulle være €2.2M

Kilde: GDS

Sent from my iPhone using Tapatalk

Standard

Nu driller Silva igen og lægetjekket ser ud til at fejle

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Nu driller Silva igen og lægetjekket ser ud til at fejle
    Der var vist ikke problemer alligevel. Alt ser ud til at falde i hak

Standard

5 mio euro for 2 års lån og købsoption på 20 mio euro er godt nok en fin pris vi har fået ham for. Frankfurt var dog også pressede da Rebic ikke var tilfreds med at blive i klubben nu hvor både Jovic og Haller var solgt, og han har slet ikke været udtaget til de første to kampe hvorfor det sikkert ikke var svært at få en gunstig pris. Det er trods alt en spiller der er estimeret til 40 mio. euro på Transfermarkt, der er 25 år og har de bedste år foran sig.
    Jeg tror vi bliver rigtig glade for ham, fordi han har den fandeninvoldskhed som det her hold mangler.
    Han er ikke den sexede lille smidige hest fra ferrarien, men mere den vilde tyr vi kender fra Lamborghinien.
    Jeg glæder mig til at se hvordan han kommer til at fungere under Giampaolo. Man kan i hvert fald sige at vi ikke tager meget risiko ved den her handel.
    Zorro per sempre!

Standard

En handel jeg ikke mener vi umiddelbart kan tabe det store på. Silva må vi bare se i øjnene ikke slår igennem her, selvom jeg håbede på det. Dermed taber man ikke rigtig noget i min optik ved denne handel.

Har ikke det vilde kendskab til Rebic må jeg indrømme, men som jeg ser det passer han fint ind i truppen. Jeg er dog spændt på hvad det får af betydning for en spiller som Leao, som jeg bestemt også mener skal have minutter, hvis man skal retfærdiggøre de 30mio euro, selvom han primært er købt for fremtiden.

Standard

Et vindue hvor Napoli og Inter virkelig er stukket fra os. De har begge verdensklassetrænere, og har hentet spillere fra en hylde højere end os. Roma og Lazio er nok de klubber vi må slås med 4. pladsen om, og der står specielt nok Lazio stærkere med en langvarig træner og et sammenspillet hold, der kender spilfilosofien.

Rebic kan ikke få mig op at ringe, men hellere det end at betale det hvide ud af øjne for Correa.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    Et vindue hvor Napoli og Inter virkelig er stukket fra os. De har begge verdensklassetrænere, og har hentet spillere fra en hylde højere end os. Roma og Lazio er nok de klubber vi må slås med 4. pladsen om, og der står specielt nok Lazio stærkere med en langvarig træner og et sammenspillet hold, der kender spilfilosofien.

Rebic kan ikke få mig op at ringe, men hellere det end at betale det hvide ud af øjne for Correa.
    Inter er ved at få noget rigtig godt kørende. Jeg mener dog deres bedste signing i år er Conte. De andre år, synes jeg egentlig også papiret har været til noget mere end de har præsteret. Selve transferdelen er jeg ikke voldsomt skræmt af, hvis Icardi smutter/bliver frosset ude.

Lukaku, Godin og Barella er rigtig gode signings, men de har altså også mistet: Icardi(formentlig), Naianggolan og Perisic. Men de ligner en klub i konstant fremgang.

P.t er vi afhænige af vores spiller udvikler sig til deres potentielle, samt forstår vores træner da vi har en meget ung trup.

Standard

Fuldstændig enig.
    Inter har lavet et umiddelbart swoop i at hente Conte, der nok skal få styr på deres hønsegård og give dem det de har manglet i mange år - stabilitet.
    Spillermæssigt er jeg bestemt ikke blæst om kuld - den eneste supersigning der styrker dem ifht sidste sæson er Godin, der sammen med Skriniar muligvis kommer til at udgøre serie A's stærkeste forsvarskæde i mine øjne, især nu hvor Chiellini er ude. (Selvom Manolas og Koulibaly også er intimiderende).

Nu spiller de godt nok i en ny formation, men rent offensivt så:
    Lukaku ind, og Perisic og Icardi ude - ikke nogen styrkelse, tværtimod et skridt tilbage.

Barella ind, Naingolan ud - klogt træk mht fremtiden, men ikke noget der styrker dem i denne sæson.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser