Side 86 af 100 FørsteFørste ... 3676848586878896 ... SidsteSidste
Viser resultater 851 til 860 af 996

Emner: Transfers 2019

Standard

Rebic slipper vi nok ikke af med og vi kan vel takke Boban for den handel. Men at han er så langt fra noget der minder om niveau er dog også en skændsel, men sådan går det jo ofte når man skifte til en ny liga og land. Hakan så jeg også gerne næste mand smutte, men vi skal dog så have fundet et alternativ til start elleveren, da han jo stort set spiller hver gang. Men syntes det er fint vi har sluppet af med Reina, som jo egentlig skulle have været en vigtig figur i omklædningsrummet og så Caldara og erstattet med Kjær.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Rebic slipper vi nok ikke af med og vi kan vel takke Boban for den handel. Men at han er så langt fra noget der minder om niveau er dog også en skændsel, men sådan går det jo ofte når man skifte til en ny liga og land. Hakan så jeg også gerne næste mand smutte, men vi skal dog så have fundet et alternativ til start elleveren, da han jo stort set spiller hver gang. Men syntes det er fint vi har sluppet af med Reina, som jo egentlig skulle have været en vigtig figur i omklædningsrummet og så Caldara og erstattet med Kjær.
    Hakans erstatning vil vel være Bonaventura?

Forestiller mig følgende opstilling:

Donna
    Calabria-MM-AR-Theo
    Castillejo-Bennacer-Kessié-Bonaventura
    Leao-Zlatan

Solgt:
    Suso
    Hakan
    Borini
    Paqueta
    Piatek
    (RR)

Mangler:
    Angriber
    - Forslag: Scamacca eller evt. 6 mdr. lån af en, fremfor køb, for at vente til sommer og planlæg mere med den nye træner)
    Kant
    - Forslag: Boga, Deulofeu eller evt. 6 mdr. lån ligesom ovenover

Bænk:
    A Donnarumma
    Begovic
    Gabbia
    Conti
    Duarte
    Biglia (Ryger til sommer)
    Kjær
    Laxalt? - kunne hentes hjem som reserve fremfor RR
    Rebic

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Jeg vil ikke gøre mig klog på, hvorvidt Kjær er en god transfer eller ej, men det rører sgu noget i mig at se en dansker i trøjen - også en dansker, der alt andet lige må betragtes som en profil på landsholdet.

Det bliver spændende at følge.

Standard

Continuous contacts between Roma and Suso's entourage. Milan are open to selling him with the valuation of €20-25

Vildt nok hvis man ender med, at sælge ham til en konkurrent synes jeg. Ja han har haft en svær sæson, men han er immervæk stadig den spiller der måske sammen med Jack(når han har været skadesfri), har holdt højest niveau i klubben over en årrække. Ville dog klart foretrække han røg til Spanien/England.

Måske det er bedst for ham, da fansene generelt er meget hårde ved ham. Kræver dog en fuldgod erstatning, da man i min optik ikke kan satse udelukkende på Samu på højrekanten, blot bedømt på en enkelt god kamp mod Cagliari.

Kjær er jeg lidt blandet. Er egentlig ret stor fan af ham, men hvor meget bedre er han mon end Musacchio. Og når man så opgiver Caldara for ham, så bliver jeg i tvivl om det er en god ide. Som type passer han dog rigtig fint sammen med Romagnioli, og på landsholdet har han generelt været fremragende.

Derudover er det som en anden nævner, selvfølgelig fedt med en dansker i trøjen.
    Sidst redigeret af R80 : 4 Uger siden kl. 18:27

Standard

Kjær skal nok blive en succes - det tror jeg på

Standard

Kjær er præcis den type som der er brug for i det forsvar. En leder som går forrest, smasker igennem og har store krav til sine medspillere. Men en ting er typen, det andet er niveauet og der er jeg sgu lidt i tvivl. Kan han holde sig fit, så skal han nok få chancer. Mon ikke den første bliver i cuppen. Musacchio er i hvert fald på ingen måde fredet i det forsvar. Det er dog som altid fantastisk med en dansker i truppen.

Standard

Spørgsmålet er hvor let det er at komme ude fra og så skal være en styrende spiller som Kjær kunne være udset til. Det giver jo uden tvivl ofte magtkampe intern når nogle skal skubbes til siden med en ny spiller. Zlatan tror jeg ikke nogen rigtig tør lave de store ting imod for ellers vanker der fysisk tæsk til træning, men en Kjær uden de store stjerner på skulderen kan der sagtens være noget der vil gå op imod
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Spændt om Suso virkelig er på vej væk. Det har længe været rygter med ham, men han har jo hele tiden sagt han ønsker at blive. Men måske Pioli har fået pisset ham nok af til han nu vil væk. Skidt tidspunkt at sælge ham på, men vælger han Roma så går det også, men udlandet havde jeg da hellere set.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Kjær er solid, det kan der ikke være tvivl om. Dog mangler han FART, også har han edermame ikke set godt ud i Atalanta tiden, jeg håber ikke han tager det spil med til Milan, for det er det sidste vi har brug for.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

https://app.football-italia.net/?ref...&menu=news-all

Ville bestemt ikke være dumt - hans topniveau er langt over Contis og Calabrias. Dog kan vi næppe være med lønmæssigt ift. hvad han får i Tottenham, så kræver han vægter spilletid.

Regler for meddelelser