Side 87 af 100 FørsteFørste ... 3777858687888997 ... SidsteSidste
Viser resultater 861 til 870 af 996

Emner: Transfers 2019

Standard

Det siger vel meget godt at spillere vi kommer af med som Borini ender i selveste Verona. I gamle dage var det topklubber de røg til, men nu kan vi knap nok finde en klub om vi så siger de er gratis
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så blev det vidst helt officielt med Borini til Verona. Godt vi kom af med ham. Han har på ingen måde niveauet til en klub som Milan - ikke engang i klubbens nuværende forfatning - og har aldrig haft det. Men giv ham Suso's tekniske forudsætninger, og så har du en verdensklasse spiller. Glimrende indstilling, og virkede hele vejen igennem dybt professionel. Alt det bedste til ham i hans resterende karriere!

Standard

Rodriguez skulle åbenbart være på vej til PSV for 6 millioner euro - det er vel også lige på nul grænsen så ingen fortjeneste på ham, men vi slipper ham da lønmæssigt.
    Biglia er der også rygter om, men helt ærlig hvem kan overhovedet være interesseret i en spiller der er konstant skadet. Havde han så haft høj klasse kunne man tage, men desværre kun en blød mellemvare.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Rodriguez skulle åbenbart være på vej til PSV for 6 millioner euro - det er vel også lige på nul grænsen så ingen fortjeneste på ham, men vi slipper ham da lønmæssigt.
    Biglia er der også rygter om, men helt ærlig hvem kan overhovedet være interesseret i en spiller der er konstant skadet. Havde han så haft høj klasse kunne man tage, men desværre kun en blød mellemvare.
    RR er bogført til ca 5,4 mio euro denne vinter, så med rygter om, at vi skal betale en del af lønnen, så er den lille fortjeneste der er hurtigt væk. Laver man finten med, at det er en obligatorisk option til sommer, hvor han er bogført til 3,6 vil der dog være lidt mere i fortjeneste, som vi kan putte i det nye regnskab.

Men det er voldsomt med de rygter. Det virker til, at vi vil af med alt der kan kravle og gå: Paqueta, Suso er uønskede. Det er et vink med en vognstang at ingen af de to starter inde i dag. Især Paqueta ville give mening at give spilletid så han kunne vise sig frem. Derudover er man også ved at se på at sende Biglia videre, men det tror jeg ikke på sker før hans udløb, da han jo er skadet de næste to måneder.

Der er ingen tvivl om, at ledelsen har en bunden opgave i at reducere udgifterne kraftigt allerede nu. Spørgsmålet er bare om det er fordi Elliot har beordret dette grundet 1) man ikke vil bruge flere penge på klubben og den skal gå i 0 fra næste sæson eller 2) man er ved at gøre klar til at sælge den. I forhold til rygterne er det den 1) der giver bedst mening.

Standard

Jo sælge spillere så regnskabet går i nul giver vel god nok mening. Men det er vel lidt som at tisse i bukserne, for når vi har solgt alle såkaldte "profiler" så vil vi sportslig være endnu længere væk og minus vil blive endnu større med mindre sponsorer, mindre tilskuere og vel knap EL kan vi være sikker på.

Jeg håber ikke vi sælger nu. Lad os nu få 3-4 sæsoner med Elliott med de samme folk så vi kan få skabt noget stabilt som lettere kan overtages af en ny ejer
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jo sælge spillere så regnskabet går i nul giver vel god nok mening. Men det er vel lidt som at tisse i bukserne, for når vi har solgt alle såkaldte "profiler" så vil vi sportslig være endnu længere væk og minus vil blive endnu større med mindre sponsorer, mindre tilskuere og vel knap EL kan vi være sikker på.

Jeg håber ikke vi sælger nu. Lad os nu få 3-4 sæsoner med Elliott med de samme folk så vi kan få skabt noget stabilt som lettere kan overtages af en ny ejer
    Vi spare lønnen, sender en utilfreds og ikke passende spiller videre til en pris, der gør vi ikke taber penge, men tjener lidt. Det egentlig ok.

Enig i vi burde kunne få mere for ham, men det går der også rygter på at vi forlanger (~€10 mio).

Omkring Borini så har vi før solgt reserver til mindre italienske klubber! Det ikke så skelsættende i mine øjne. Det er mere skelsættende at en Suso ikke bliver solgt for mere end peanuts i fht at det er den bærende offensive kraft på holdet i flere sæsoner vi forsøger at komme af med. Dét siger noget om vores tilstand!

Apropos salg mm. så spiller Caldara i dag fra start for Atalanta. Og Cutrone har lige scoret i den kamp for Fiorentina.
    - Det stadig et spøjst tilfælde med Caldara og glæder mig til en dag at høre hvorfor han reelt blev solgt. Han er jo klar til at spille nu. Mærkeligt og ærgerligt at vi ikke fik noget ud af ham!
    - og Cutrone er jeg stadig ærgerlig over vi solgte. Vi fik Leao som bestemt er spændende. Men han har bare hjerte i sit spil, og en Milan dreng. Og en goalgetter. Fair at han ikke er helt dygtig nok som starter, men ville være oplagt i en reservetjans for os i stedet for Piatek!

Kan håbe vi ser ham igen i en Milantrøje, men det nok mere romantiske tanker om hjemmeavlede spillere med Milan i hjertet i truppen fremfor lejesvende der malker klubben....

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Dani Olmo skulle være klar, men kræver nok vi slipper Paqueta som jeg tvivler på sker. Olmo ser spændende ud på youtube, men det gjorde Paqueta og Halilovic nu også .
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Dani Olmo skulle være klar, men kræver nok vi slipper Paqueta som jeg tvivler på sker. Olmo ser spændende ud på youtube, men det gjorde Paqueta og Halilovic nu også .
    Meget enig, han ser dog noget hurtigere ud end Paqueta, hvilket dog heller ikke siger det vilde.

Noget jeg undrer mig over er han umiddelbart ligner meget en ægte 10'er, og dermed ikke umiddelbart passer ind i den 4-4-2 vi kører med lige nu? Måske han kan spille en venstrekant?

Alternativt så kunne man skifte system igen. Personligt mener jeg klart vores spillermateriale kalder på en 4-3-1-2(diamant), det vil dog gå udover Samu som er i god form, hvilket selvfølgelig er ærgeligt, og nu har vi netop vundet to kampe, og spillet den bedste fodbold i sæsonen, så også farligt at skifte system igen.

Angående finansiering, så tror jeg ligeså meget på Suso bliver solgt som Paqueta.

Standard

Der går rygter om både Dani Olmo og Cengiz Under/Suso swap.

Det vil være noget af nogle handler at komme igennem med!

Pludselig ville vi stå med fart og udfordrende kanter, til en 4-4-2, eller kanter til 4-3-3. I hvert fald spændende.

Og så en lille ting: Ledelsen har da langt flere samtaler med folk om vores spillere, da de har en fremtid i sig. På nær Biglia.

Det er åbenlyst lettere at komme af med halv unge spillere, end ældre typer. Den ros får ledelsen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Olmo vil i min optik være at gentage den kæmpe fiasko Paqueta har været. Eller i hvert fald samme risiko. At betale så mange penge for en spiller der stadig mangler at tage 2 skridt op i niveau for at kunne bidrage til holdet. De sidste to år har forhåbentligt lært os, at for hver Theo Hernandez er der en Kessie, Conti, Caldara, Paqueta og Castillejo. Og vi har bare ikke råd til at have så mange fejlskud i truppen til så dyr en pris. Havde det været en Bennacer/Krunic pris, så var snakken en anden men over 30 mio euro er for meget for et talent så længe vi ikke har flere indtægter end vi har. Det er dog heller ikke italienske kilder der har historien, så det virker som en and. Tværtimod melder Di Marzio, at Milan benægter historien.

Det ville kræve et salg af både Suso og Paqueta at finde 30 mio euro.

Generelt må vi også stoppe med at hente drenge frem for mænd hvis vi skal op i tabellen.

Rodrigues ligner en Fenerbahce spiller. Lån med obligatorisk option på 5 mio euro til sommer. Tager man løn og afskrivning denne sæson vil man så gå i 0, mens der er en mindre fortjeneste til næste års budget på 1,5 mio euro. Naturligvis skuffende salgspris for en fast mand på et af verdens bedre landshold.

Regler for meddelelser