Side 90 af 101 FørsteFørste ... 40808889909192100 ... SidsteSidste
Viser resultater 891 til 900 af 1009

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    Skadeshistoriken er helt klart det der taler mest imod ham. Hvilke priser har der været nævnt på ham?
    €30 mio er det jeg har læst?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Går vi tilbage til 4-3-3 næste sæson, eller 4-2-3-1, er min våde drøm Boga på venstre kanten - bye bye Hakan!

https://youtu.be/KfmqGBKapoc

Standard

Det er nu ikke fordi vi lige er heldige nu det lader til Fernabache og Rodrigez går i vasken, da de ikke må købe spillere. Men mon ikke han så vælger PSV da han er tvunget til spilletid
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Går vi tilbage til 4-3-3 næste sæson, eller 4-2-3-1, er min våde drøm Boga på venstre kanten - bye bye Hakan!

https://youtu.be/KfmqGBKapoc
    Han er bestemt også ønsket. Og noget jeg har skrevet flere gange herinde. Ham på kanten fremfor Suso/Hakan. Alternativerne kunne være Deulofeu eller Chiesa. Olmo og Cengiz Under vil også være eftertragtet!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Ser ud til Suso nu har fået nok og der virkelig venter et salg af ham. På mange møder lidt sørgeligt, da han jo faktisk om nogen er den spiller i mange års elendighed har sørget for enkelte lyspunkter og nærmest vundet kampe selv med enten mål eller assist. Han har sikkert haft ustabile perioder og især i den her sæson, men nu vi har fundet nyt system og Castu performer fint og Rebic byder ind er han nok i overskud.

Hvad vi kan få for ham er nok næste ting. Men sælger vi ham kan vi forhåbentlig hente et bedre alternativ, selvom jeg frygter endnu et "talent" i Under. Så vil jeg hellere have Olmo, hvis jeg kunne bestemme, selvom det også kun er i talent klassen og ikke noget udviklet spiller
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Susos værdi har dog aldrig været lavere. Det er en god reminder om, at vi som klub skal huske at sælge når spillerne er mest værd. Vi lavede samme fejl med SES og Pato. Og han er ikke bare en spille vi kan give væk, da vi er nødt til at have noget plusvalenza på ham. Han koster vel kun 20-25 mio euro men det er ikke beløb Sevilla og Roma har råd til at betale det beløb før de har garanteret Cl til næste sæson. Så er der tale om at bytte med Under, men han er lidt det samme for Roma som Suso er for os. En spiller der skal sælges for at få plusvalenza.

Olmo ser ud til at have valgt Leipzig, hvilket giver fint mening, da det er bedre fit og større sportsligt.

Massara sagde i weekenden, at der ikke var store planer for resten af vinduet udover RR, som ser ud til at falde på plads da Fenerbahce får solgt lidt ud af spillere for at gøre plads til ham. Så skal der bare findes en backup til ham. Vi har ikke en internt af de unge, da Abanda ikke har niveauet. Og når han ikke spiller bliver han alligevel skadet.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Susos værdi har dog aldrig været lavere. Det er en god reminder om, at vi som klub skal huske at sælge når spillerne er mest værd. Vi lavede samme fejl med SES og Pato. Og han er ikke bare en spille vi kan give væk, da vi er nødt til at have noget plusvalenza på ham. Han koster vel kun 20-25 mio euro men det er ikke beløb Sevilla og Roma har råd til at betale det beløb før de har garanteret Cl til næste sæson. Så er der tale om at bytte med Under, men han er lidt det samme for Roma som Suso er for os. En spiller der skal sælges for at få plusvalenza.

Olmo ser ud til at have valgt Leipzig, hvilket giver fint mening, da det er bedre fit og større sportsligt.

Massara sagde i weekenden, at der ikke var store planer for resten af vinduet udover RR, som ser ud til at falde på plads da Fenerbahce får solgt lidt ud af spillere for at gøre plads til ham. Så skal der bare findes en backup til ham. Vi har ikke en internt af de unge, da Abanda ikke har niveauet. Og når han ikke spiller bliver han alligevel skadet.
    Er meget enig i din pointe. Især omkring SES og Pato, dem kunne vi virkelig have scoret penge på, hvis havde solgt dem rettidigt. I Patos tilfælde kunne vi have byttet ham med ud med Tevez, og hvem ved hvor vi så var idag... Generelt har vi det utrolig svært på markedet, da klubberne vi forhandler med ved vi er desperate. Ender som regel med vi køber til overpris, og sælger for billigt. Det vender nok først når resultaterne giver ro i klubben.

Suso har været en nøgleprofil, og nu er det let at sige det var en fejl vi ikke har solgt ham tidligere, men vi var 1 point fra top 3 sidste år, hvor Suso laver 7 kasser og 10 assist. Hvis vi var kommet i CL, havde det jo været positivt, at vi holdte på ham.
    I sommers skulle man nok have slået til, hvis der var reelt var bud på ham, da man egentlig ønskede at spille et andet system, hvor han ikke passede ind.

Jeg synes iøvrigt sagen om Suso er mystisk. Hvordan kan han lave en transferanmodning fordi han ikke har startet 2-3 kampe i streg? Er det forholdet til fansene eller er det dårlig attitude fra hans side, har jeg svært ved at vurderer.

I min optik er alt under 25 mio for lavt at sælge ham for i dette vindue. Et direkte bytte med Ünder ved jeg ikke hvor meget gavner klubben heller.

Standard

Vi skulle angiveligt være interesseret i Nottingham Forrest højrebacken Matty Cash. Pt. kæmper vi med Southampton om signaturen...

Det kan vel ikke være alvorligt?

https://www.skysports.com/football/n...orest-defender

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Vi skulle angiveligt være interesseret i Nottingham Forrest højrebacken Matty Cash. Pt. kæmper vi med Southampton om signaturen...

Det kan vel ikke være alvorligt?

https://www.skysports.com/football/n...orest-defender
    Flere medier har kædet os sammen med ham, men du kan være helt rolig; dels koster han 20M og de penge har vi ikke og derudover kan vi ikke være med rent lønmæssigt ift. En premier league club.

Standard

https://app.football-italia.net/inde...&menu=news-all

SÅ dumme er Napoli vel heller ikke? I så fald er det da bare at tilbyde et bytte med Kessie som også har en stor stjerne hos Gattuso.

Regler for meddelelser