Side 80 af 106 FørsteFørste ... 3070787980818290 ... SidsteSidste
Viser resultater 791 til 800 af 1060

Emner: Transfers 2019

Standard

Lad os håbe han kan bryde tendensen med gamle korryfæer der kommer tilbage uden den at kunne leve op til forventningerne som vi har set med Kaka, Gullit, Donadoni og Sheva. Om ikke andet så kan man håbe han ryster posen lidt med sin drengerøvstilgang til diplomati. Det virker dog også til at han relativt nemt når målene for både bonus og ny kontrakt, så det spændende er nok nærmere om Pioli vil lave taktikken om.

Og så er frem for alt et godt PR stunt ovenpå 5-0 ydmygelsen.

Standard

Det er meget svært at komme tilbage og få success i en tidligere klub, når man har været en af de bærende spillere men i en helt anden tid. Jeg kan ikke rigtig mindes det er blevet noget success for nogen spillere uanset hvilket klub vi snakker. Den situation Milan er i gør det mere end svært for Zlatan. Var han kommer tilbage til Juventus hvor tingene kører allerede, var det sikkert ikke det store problem for ham at få succes. Men en mand kan man ikke gøre det store og selv med Zlatan kvaliteter er det ikke muligt i Milan er mit gæt. Men håber jeg tager fejl selvfølgelig

Gætter lidt på vi ser samme scenarie som under Higuain. Det bliver hurtig en presset Zlatan med manglende resultater og det ender ud i han begår sin typiske tåbeligheder med røde kort osv, som man jo også ved sker med den type han er
    Sidst redigeret af Rossonero : 03-01-2020 kl. 09:59
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg synes det er genialt med Zlatan. Spørgsmålet er hvor meget han kan bidrage med på banen, her er jeg som andre i tvivl. Det er trods alt en 38 årig mand, som de seneste 3 år haft en alvorlig skade, og to år i MLS. Jeg tror dog ikke man kan overvurdere hans tilstedeværelse i omklædningsrummet og kommercielt må det alt andet lige betyde noget. Og så er det altså nogle år siden at han ragede dumme røde kort til sig, og har altså kun fået 9 i løbet af sin 20 årige karriere.

En anden ting er, at jeg forstår virkelig ikke at flere herinde samt på Twitter er så meget efter Suso. Jeg synes hans offensive kvaliteter er uden sammenligning i vores trup. Alt kommer fra ham. Han laver flest assists, skaber flest chancer og er vel den eneste som reelt forsøger at gøre en forskel. Det er vel kun Romagnoli og Donna som har været på niveau eller bedre end ham de seneste sæsoner. Han kan skabe noget capital gain, hvilket i vores situation naturligvis er interessant. Men der er sgu andre steder jeg tænker det vil være bedre at skabe det, så eneste argument for at sælge ham tænker jeg må være pga. et systemskifte eller utilfredshed fra ham selv.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    En anden ting er, at jeg forstår virkelig ikke at flere herinde samt på Twitter er så meget efter Suso. Jeg synes hans offensive kvaliteter er uden sammenligning i vores trup. Alt kommer fra ham. Han laver flest assists, skaber flest chancer og er vel den eneste som reelt forsøger at gøre en forskel. Det er vel kun Romagnoli og Donna som har været på niveau eller bedre end ham de seneste sæsoner. Han kan skabe noget capital gain, hvilket i vores situation naturligvis er interessant. Men der er sgu andre steder jeg tænker det vil være bedre at skabe det, så eneste argument for at sælge ham tænker jeg må være pga. et systemskifte eller utilfredshed fra ham selv.
    Er egentlig meget enig. Sammen med Romagnoli og Donnarumma er han den eneste, hvor vi med sikkerhed kan sige, at han egentlig har et niveau, der matche hvad man burde kunne forvente af en Milan spiller. I modsætning til de to andre, virker han bare ikke særligt determineret. Det tror jeg pisser folk af. Specielt når man tænker på, hvilken situation vi er i. Han passer måske ikke super godt ind på et hold, hvor der virkelig skal kæmpes for resultaterne. Personligt kan jeg i hvertfald sige, at det frustrere mig grænseløst, når holdets største offensive talent, og som du selv siger, manden det bare SKAL komme fra, ikke virker til at give sig 100%.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Jeg synes det er genialt med Zlatan. Spørgsmålet er hvor meget han kan bidrage med på banen, her er jeg som andre i tvivl. Det er trods alt en 38 årig mand, som de seneste 3 år haft en alvorlig skade, og to år i MLS. Jeg tror dog ikke man kan overvurdere hans tilstedeværelse i omklædningsrummet og kommercielt må det alt andet lige betyde noget. Og så er det altså nogle år siden at han ragede dumme røde kort til sig, og har altså kun fået 9 i løbet af sin 20 årige karriere.

Skal ikke kunne snakke på andres vegne, men for mig er det, at Suso potentielt bliver solgt et ønske, fordi jeg mener der er flere spillere, der vil kunne give os så meget mere. Så vil kun af med ham, hvis vi får en erstatning til de samme penge (ca €€30-25 mio). Hvem det skulle være, vil så være interessant, men det er en længere snak.

Suso har sine forcer i at gå ind i banen og slå et indadskruet indlæg, eller sparke på mål. Men der sker bare ikke mere end det. Vi ser ham ikke udfordre sin direkte modstander, og så mangler jeg bare, at han kan gøre andre farlige, ved at tage et dybdeløb. Han er en virkelig dygtig spiller, men har ikke nok i arsenalet til at skulle være fast starter på et hold der sigter mod CL. I hvert fald ikke så længe, vi ikke spiller Tiki-Taka/spansk pasningsspil. Og det gør vi i hvert fald ikke!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Skal ikke kunne snakke på andres vegne, men for mig er det, at Suso potentielt bliver solgt et ønske, fordi jeg mener der er flere spillere, der vil kunne give os så meget mere. Så vil kun af med ham, hvis vi får en erstatning til de samme penge (ca €€30-25 mio). Hvem det skulle være, vil så være interessant, men det er en længere snak.

Suso har sine forcer i at gå ind i banen og slå et indadskruet indlæg, eller sparke på mål. Men der sker bare ikke mere end det. Vi ser ham ikke udfordre sin direkte modstander, og så mangler jeg bare, at han kan gøre andre farlige, ved at tage et dybdeløb. Han er en virkelig dygtig spiller, men har ikke nok i arsenalet til at skulle være fast starter på et hold der sigter mod CL. I hvert fald ikke så længe, vi ikke spiller Tiki-Taka/spansk pasningsspil. Og det gør vi i hvert fald ikke!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Lige præcis. Han passer slet ikke ind på et hold, hvor han fra sin position på højrekanten skal kombinere med Calabria, Kessie og Piatek. Han er tvunget til at skulle kreere fuldstændig på egen hånd, hvis der skal komme noget. Det har han bare ikke evnerne til, og derfor er det også sjældent, at der faktisk kommer noget. Desværre. For han er ganske rigtigt en rigtig dygtig fodboldspiller, og ville garanteret kunne løfte sit niveau gevaldigt på et andet hold. Forhåbentlig er der en klub derude, der ser det potentiale, og gerne vil betale en god sum for ham, så vi kan få en ind, der kan spille hans position i en lidt mere direkte facon, hvilket måske som en bonus kunne få Kessie til at se mindre klodset ud.

Det sidste en interessant pointe. Mange af vores spillere er nok ikke så dårlige, som man skulle tro, når man ser dem spille for os. Suso kunne, som du siger, spille en rolle for et pasningsstærkt hold med høj forsvarskæde, som ønsker at flytte spillet rundt og være mere flydende i organisationen. Kessie kunne spille en rolle på et midter- til bundhold i Premier League, hvor man spiller mere direkte, og med flere lange bolde, så han i stedet for at være en spilstation, kunne bruge sin fysik og store løbepensum til at arbejde defensivt og støde til i feltet på returbolde.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 03-01-2020 kl. 17:41

Standard

Jeg kan slet ikke se hvem det skulle være, der skulle erstatte ham.

Og generelt er jeg bare slet ikke enig. Det er jo en lidt svær diskussion, fordi det handler om meget mere end en specifik spiller spiller. Den offensive taktik, medspillerne omkring ham, relationer imellem spillere osv. Jeg tror bare, at vi får svært ved at erstatte ham til en bedre spiller med de priser som bliver nævnt. Han trækker konsekvent to spillere til sig, der burde være så meget plads til medspillerne omkring ham, men det har været Kessie, Krunic, Calabria, Conti, Paqueta, Piatek, så er det sgu også svært, hvem fanden skal han spille fodbold med? Jeg tror at bedre spillere vil løfte ham, og en reel offensiv gameplan vil gøre ham bedre. Og så skal vi ikke nøjes med at han er involveret i 15-20 mål.

Med det sagt, så kan jeg godt forstå at han måske er på markedet, for han vil skabe noget tiltrængt capital gain, men der skal være en plan med at sælge ham når han konsekvent er den der skaber mest. skaber. Vi vil jo skabe absolut ingenting. Men uden at kunne huske de præcise tal, så må der være 10 mio at hente på Calabria, 20-25 mio på Kessie, 15 mio på RR, og det svarer vel til det samme som Suso vil bidrage med.

Og ja, han kan have en irriterende attitude, men det har hele truppen sgu. Den eneste som kan se sig selv i øjnene er sgu Donnarumma.

Standard

Jeg kan sagtens følge logikken for kigger man 3-4 år tilbage er der ingen tvivl om, at Suso har været vores klart bedste offensive kort til trods for knap så dygtige medspillere. Og skal vi forstærke holdet er det jo ikke de gode spillere man skal starte med at sælge. Her burde Hakan, Leao, Rebic, Samu, Borini jo blive solgt før man kigger på Suso.

Efter træningskampen igår ser det dog ud til at Pioli holder fast i 4-3-3, og derfor burde Borini og Rebic være dem vi arbejder på at sige farvel, da de ikke er gode nok til den formation eller har perspektiverne til at blive bedre.

Og så skal vi nok også have sendt Caldara eller Gabbia på leje hvis går efter ham Todibo i Barcelona.
    Sidst redigeret af Costacurta : 04-01-2020 kl. 07:17

Standard

At folk er efter Suso skyldes vel netop at han ofte har gjort en forskel i Milan og når han så ryger ind i de mange form dyk så bliver man træt af ham, da man ved han kan leverer væsentlig bedre. Men de forventninger er der jo slet ikke til spillere som Rebic eller Borini f.eks. - men dem skyder man ikke så meget efter da de aldrig har vist noget niveau.

Todibo handlen virker fortsat helt hen i hegnet. Endnu et ungt talent der så skifter til Serie A det er jo dømt til at gå galt med så ung en forsvarsspiller på et hold der allerede er i kaos.

Borini kontrakt opløses kan jeg se så han kan skifte til Genoa. Det er igen jammerligt, men vi har virkelig ikke meget der giver penge ud fra den sportslige situation vi er i.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg tror måske faktisk ikke at vi alle sammen er så uenige. Min største anke er nok egentlig mere, at vi har famlet i blinde i mange sæsoner efterhånden. De seneste 3.5 sæsoner, så har vi spillet 3 systemer: 3-5-2, 4-3-3, 4-3-1-2. Tal kombinationer er måske ikke så vigtigt i moderne fodbold, men der har været kæmpe forskel ift. hvilket koncept og tilgang trænerne har haft. Gode eksempler er Man City og RB Leipzig som har vekslet i mellem forskellige tal kombinationer, men der har hele tiden været en rød tråd i hvordan de vil spille fodbold.

Regler for meddelelser